SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 plastische chirurgische ingrepen verwijderd van catwomanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je dit als First Lady.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al 53%quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef starla het volgende:
Kans dat Trump wint is nu 51%
Dollar keldert
Paar uur geleden was dit 84% voor Clinton.
Zou der gewoon doen hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 03:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 plastische chirurgische ingrepen verwijderd van catwoman
Hopelijk volgen dan Bush en Blair nog eens voor de Irak oorlog. Dan zou er nog zowaar iets goeds gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Trump wint gaat Shillary de bak in...
Valt uit te rekenen, maar ja, dat heb je niet gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:34 schreef Mortaxx het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
Jongens ik call Ohio voor Trump. +8,6% en de helft geteld [ afbeelding ]
twitter:steveschale twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:41:38This is pretty remarkable - in 41 counties in Florida, Trump's share is better than the best share that any R has gotten since 2000. reageer retweet
Met mij ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef Rockefellow het volgende:
Stax had beter naar bed kunnen gaan.
ik volg de uitslagen hele nacht vriend dus kan dit op gevoelquote:Op woensdag 9 november 2016 03:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt uit te rekenen, maar ja, dat heb je niet gedaan.
Die moeten nu binnen 24 uur een hele aflevering schrijven. Waarschijnlijk hielden ze rekening met een democratische winst (net als 4 jaar terug) en als Trump wint, hebben ze een drukke dag voor de boeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik verheug mij op de nieuwe south park
Nu genoeg tv gezien en gelezen op FOK.
Als mummyquote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Hillary verliest gaat ze dan over vier jaar weer meedoen?
Als ze wil dat Trump 8 jaar president wordt, dan moet ze dat doenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef Rockefellow het volgende:
Stax had beter naar bed kunnen gaan.
die ziet er strax uitquote:
Als ze van Trump verliest zou ze naar Guam verbannen moeten worden. Zo'n kans laten liggen..quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verwacht Michelle Obama. Die wint van iedereen. Black en vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Proostquote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zit nu ook met een Afla op de bank, proost dan maar!
Als ze dan nog niet van ellende uit elkaar is gevallenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee man.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef monkyyy het volgende:
NOS leest mee met dit topic vermoed ik
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef DonDruiper het volgende:
Mongool Trump wordt dus zometeen de machtigste man op aarde.. met als first lady sletvana.
Man man man..
In de sport ben ik heel vaak voor de outsiders, wat dat betreft is dit wel geinigquote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Monopoly het volgende:
Dit is behoorlijk onverwachts. Trump doet het enorm goed.
Hahahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef DonDruiper het volgende:
Mongool Trump wordt dus zometeen de machtigste man op aarde.. met als first lady sletvana.
Man man man..
Zou die daar zin in hebben?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik verwacht Michelle Obama. Die wint van iedereen. Black en vrouw.
Het feit dat het überhaupt zo close is terwijl Trump door de hele wereld wordt gehaat zegt al heel wat.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze van Trump verliest zou ze naar Guam verbannen moeten worden. Zo'n kans laten liggen..
Die druiper doet je geen goed!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef DonDruiper het volgende:
Man man man..
Moet je alleen lichamelijk aanwezig zijn of ook nog eens geestelijk?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Drolflap het volgende:
Morgen van 9 tot 5 naar de uni moeten
Jij bent voor Lewis ja?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de sport ben ik heel vaak voor de outsiders, wat dat betreft is dit wel geinig
Nee denk niet. De plannen die Trump heeft gaat MAGA maken. Fuck Obama care, HRC is meer OBAMA. Als Trump het beter doet en z'n beloftes nakomt, is HRC shit over 4 jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
WW3 is genoeg informatie?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Minimunt het volgende:
Damens en heren waarom zijn jullie hier allemaal zo pro Trump? ik wil een aantal goede redenen weten.
Niet dat ik voor clinton ben - #BERNIE!
zet 50 euro in op clinton en als trump wint is het GENOT!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Infection het volgende:
Zal ik cash-in doen bij unibet? Of zal ik tot het einde wachten met de kans dat Trump alsnog verliest en ik geen winst maak?
Zeker (de gemiddelde puberale FOK!ker rekenen we maar even niet mee).quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het feit dat het überhaupt zo close is terwijl Trump door de hele wereld wordt gehaat zegt al heel wat.
Mercedes heeft geen underdogsquote:
Ja, hoe het dubbeltje valt kun je uitrekenen en of het nog kan vallen, wat de grens is dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik volg de uitslagen hele nacht vriend dus kan dit op gevoel
quote:HARRY ENTEN 9:37 PM
Clinton is leading by only a percentage point in Wayne County, Michigan. That’s a county Obama won by 48 percentage points. Either that result is wrong, a lot of the vote in Detroit (which is in Wayne County) is out, or the map is looking very different than it used to.
over 2,5 uur gaat mijn wekkerquote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Drolflap het volgende:
Morgen van 9 tot 5 naar de uni moeten
Omdat Trump 54% heeft tochquote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom heeft Clinton meer dan 60% om te winnen nog volgens oa de NYT?
Helaas ook geestelijk, werkgroepenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Moet je alleen lichamelijk aanwezig zijn of ook nog eens geestelijk?
Die zaten eerst allemaal op 90%, 60% is nog vrij laagquote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Is die chick in het rood Melanie Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Nintex het volgende:
Trump god is ook shell shocked
[ afbeelding ]
Wat dat betreft maakt het niet uit wie wintquote:Op woensdag 9 november 2016 03:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Niks is zo gevaarlijk als de onvoorspelbaarheid en leugens van een persoon die president wordt.
in amerika kennen ze het woord allochtoon niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mag deze Italiaan uberhaupt wel stemmen?
Geen Amerikaanse inval in Syrië, lang leve Assad.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Minimunt het volgende:
Damens en heren waarom zijn jullie hier allemaal zo pro Trump? ik wil een aantal goede redenen weten.
Tiffany mag weer eens niet bij de rest van de familie staan; is te lelijk volgens pappa.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Nintex het volgende:
Trump god is ook shell shocked
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen Kanye West.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik verwacht Michelle Obama. Die wint van iedereen. Black en vrouw.
Omdat ze vrij veel staten mag verliezen en dan toch nog genoeg kiesmannen heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Klopt, maar waarom nog steeds zo hoog, als je nu naar de uitslagen kijkt vrij onterecht.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die zaten eerst allemaal op 90%, 60% is nog vrij laag
de pollsters konden het ook allemaal zo goed uitrekenen maar ze zitten er massaal NAASTquote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hoe het dubbeltje valt kun je uitrekenen en of het nog kan vallen, wat de grens is dan.
Welke is dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Tiffany mag weer eens niet bij de rest van de familie staan; is te lelijk volgens pappa.
Ben ineens misselijk!quote:
Mensen die er in zo'n close-up nog enigszins toonbaar uitzien zijn al heel zeldzaam.quote:
hillary beschaafdquote:Op woensdag 9 november 2016 03:39 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
net als de rest van de beschaafde wereld
Florida kan ineens van alles veranderen, je weet maar nooit daar.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom nog steeds zo hoog, als je nu naar de uitslagen kijkt vrij onterecht.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef DonDruiper het volgende:
Man man man..
Trump wilt ons beschermen tegen de onbeschaafde wereldquote:Op woensdag 9 november 2016 03:39 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
net als de rest van de beschaafde wereld
Ah Ok. Maar ziet er niet goed uit voor haar lijkt het. Veel Swing States zelfs overtuigend naar Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat ze vrij veel staten mag verliezen en dan toch nog genoeg kiesmannen heeft.
sorry, maar trump staat daar nu op 55 procent kansquote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom nog steeds zo hoog, als je nu naar de uitslagen kijkt vrij onterecht.
Schijnt een omgebouwde vent te zijn hé?quote:
95% geteld nuquote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Florida kan ineens van alles veranderen, je weet maar nooit daar.
Goed gelukt.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Schijnt een omgebouwde vent te zijn hé?
doe ff normaal man. beledigen van een bevriend staatshoofd is nog altijd strafbaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef DonDruiper het volgende:
Man man man..
Lading plamuur.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mensen die er in zo'n close-up nog enigszins toonbaar uitzien zijn al heel zeldzaam.
Ach maakt jou dat nou uitquote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt met een stom gevoel slapen als Trump wint.
Nou dan moet je stom zijn hé?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Amarantha het volgende:
Trump staat voorquote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ziet er vrouwelijker uit dan de First Lady als Hillary wint .quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Schijnt een omgebouwde vent te zijn hé?
Ja, ze loopt dus het risico dat ze ook van haar 'zekere' staten wat gaat verliezen en dan is het snel over als je ook nog Florida en Ohio kwijtraakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah Ok. Maar ziet er niet goed uit voor haar lijkt het. Veel Swing States zelfs overtuigend naar Trump.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:41 schreef Froh het volgende:
[..]
doe ff normaal man. beledigen van een bevriend staatshoofd is nog altijd strafbaar.
Alpha man hater en een racistquote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef DonDruiper het volgende:
Man man man..
Die zijn naar bed gegaan.quote:
Niet helemaal, wat dit uniek maakt is dat het om een normale verkiezing gaat. Bij referenda is het niet zo vreemd dat de als meer populistisch beschouwde optie wint maar tot nu toe is het nog zelden voorgekomen dat een populist een verkiezing voor een parlementaire meerderheid/het presidentschap wint.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:39 schreef MagicIsland1 het volgende:
Deja vu met brexit dit
Trump favoriet ook op betfair nu. 182 miljoen ingezet tot nu
quote:The New York Times@nytimes
Live forecast: Donald Trump has a 55% chance of becoming president, as of 9:40 p.m. ET
Waarom ? liever dat Trump wint dan hilary.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Amarantha het volgende:
Puur genot ditquote:
Ik bedoel als je de stand van de uitkomst kent en de hoeveelheid mensen die is gaan stemmen, kun je op gegeven moment callen voordat de einduitslag er is.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de pollsters konden het ook allemaal zo goed uitrekenen maar ze zitten er massaal NAAST
Je wilt graag een oorlog met Rusland ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Trump mag verdomme niet winnen, fuck joh
Jep ik ben een racist. Geen enkel probeem mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef topdeck het volgende:
[..]
Alpha man hater en een racistsucks to be you
Mooi tijd toch, niet iedereen gaat elke dag net als ik na 3 uur naar bed.quote:
ja dat zal best maar ik doe het nu alquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel als je de stand van de uitkomst kent en de hoeveelheid mensen die is gaan stemmen, kun je op gegeven moment callen voordat de einduitslag er is.
CNN is aan het prutsen vanavond zegquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Mortaxx het volgende:
Cnn: Michigan called for Clinton en Trump staat +5
Blijkbaar nog niet groot genoeg die marge voor 5%.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:41 schreef starla het volgende:
Call FL gvd!
140.000 stemmen voor met 95%
Niet voor trump staan staat gelijk aan oorlog met Rusland willen, jaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je wilt graag een oorlog met Rusland ofzo?
Mja, Wyoming is al gecalled voor Trump terwijl er nog helemaal geen stemmen binnen zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Mortaxx het volgende:
Die drukt gelijk op het atoom knopje als Hilary wint.quote:
Die is druk bezig geweest met stemcomputers hacken, dus die zal wel even moe (en voldaan) zijn en liggen te maffen denk ikquote:
Dat was Connecticut.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Mortaxx het volgende:
133.000quote:Op woensdag 9 november 2016 03:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blijkbaar nog niet groot genoeg die marge voor 5%.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Froh het volgende:
[..]
ja echt grappig. wedden dat ze morgen gaan klagen ineens dat de verkiezingen opnieuw moeten.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is aan het zwemmen met een paar haaien
Nee hoor...quote:Op woensdag 9 november 2016 03:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Niet voor trump staan staat gelijk aan oorlog met Rusland willen, ja
Jezusquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
En voor het eerst duidelijk favoriet bij de bookmakers.
[ afbeelding ]
Oh je bent dom en komt er voor uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, Wyoming is al gecalled voor Trump terwijl er nog helemaal geen stemmen binnen zijn
Virginia staat Trump nog steeds nipt voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef skysherrif het volgende:
Virginia gaat wel naar clinton, maar had nooit zo close moeten worden.
Trump staat plus 10 in ohio, ohio toonaangevend.
De race wordt beslist in nevada - NH - Colorado
pennsylvania
wisconsin
michigan
Oja trump wint florida
first bill?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Zeg.. Wanneer H. Clinton wint (*duimt*) hoe noemen we B. Clinton dan?
Wat is het mannelijke equivalent van 'first lady'? First lord? Iets anders?
Ja, met brexit toch al?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef svann het volgende:
Is de wereld al vergaan?
Hoeveel staat het?
First Gentlemanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Beter in het voordoen van beschaafd zijn ja. Crooked Hillary manipuleert het beste die die naief zijnquote:
Volg je het topic wel?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Hillary is een hele enge havik die oorlog/ruzie zoekt met Rusland. Sowieso is Hillary volledig in de zak van de gevestigde orde en het grote geld. Trump is een joker waarvan we geen idee hebben hoe en wat hij gaat doen, maar hij is in ieder geval onafhankelijk en het enige alternatief.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Minimunt het volgende:
Met zijn tamme beerquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is druk bezig geweest met stemcomputers hacken, dus die zal wel even moe (en voldaan) zijn en liggen te maffen denk ik
viespeukquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die heeft z'n broekje uit (ik ook)
Erdogan doet niet mee maar als hij wel mee zou doen dan zou ik nog liever hem als president van de USA zien dan Hillary.quote:
Wat mis ik dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Oh je bent dom en komt er voor uit.
Ik ben voor Trump omdat Hillary gevaarlijk is. Niet omdat ik rechts benquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
voor Trump zijn omdat je rechts bent
Ik ben er vrij zeker van dat zijn vrienden hem in ieder geval first lady gaan noemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
#bizarquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Dagoduck het volgende:
Het begint zacht te regenen op mijn dakraam. #heftig
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat mis ik dan?
(ik ben stoned laat me)
Toch wel rechtsdragend?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik ben voor Trump omdat Hillary gevaarlijk is. Niet omdat ik rechts ben
Ik heb het ongekeerde...quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stoned zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat mis ik dan?
(ik ben stoned laat me)
Zou potdomme eens tijd wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat de angry white man politiek van Trump navolg krijgt in europa.
11% counted.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef starla het volgende:
538: "Clinton is leading by only a percentage point in Wayne County, Michigan. That’s a county Obama won by 48 percentage points." #Cato2016
Wat is dát?!quote:
Trump is gevaarlijk voor het klimaat. Hillary voor de wereldvrede. Ik vraag me echt af wat gevaarlijker is. Klimaatsverandering gaat ons nog miljoenen immigranten opleveren. Als alle voortgang nu allemaal weer teniet gedaan gaat worden en het hele klimaat onderwerp onder de tafel wordt geveegd zie ik het ook somber in...quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je kan staten naar iemand laten gaan op basis van exit polls. Trump staat daar zover voor dat het gecalled wordt voor Trump. Hoeft nog geen stem voor geteld te zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat mis ik dan?
(ik ben stoned laat me)
Verkracht door Clinton.quote:
Clinton gaat wel virginia winnen.twitter:Taniel twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:46:33Clinton now down only 12,000 votes; more than half of the precincts left are in strongly blue Fairfax, Prince William, Richmond, and Loudoun reageer retweet
Tja het zijn twee vreselijke kut kandidatenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef topdeck het volgende:
[..]
Beter in het voordoen van beschaafd zijn ja. Crooked Hillary manipuleert het beste die die naief zijn
Maar de meeste stemmen moeten nog geteld worden in blauwe county's.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Nintex het volgende:
[..]
Virginia staat Trump nog steeds nipt voor.
Trump is een zakenman. Die heeft belang bij een (Amerikaanse) werkende bevolking die geld verdient en uitgeeft. Hillary heeft haar loyaliteit bij oliestaten en de wapenindustrie zitten.quote:
New Mexico en Colorado waren wel te verwachten voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef skysherrif het volgende:
Clinton gaat wel virginia winnen.twitter:Taniel twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:46:33Clinton now down only 12,000 votes; more than half of the precincts left are in strongly blue Fairfax, Prince William, Richmond, and Loudoun reageer retweet
Jongens juich niet te vroeg, new mexico is ook voor clinton nu
Coloardo staat ie ook achter
Zou me niets verbazen als het door allebei was.quote:
Aight, dat had ik niet meegekregen. Thanks mede-geintoxiceerd-brein-persoonquote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je kan staten naar iemand laten gaan op basis van exit polls. Trump staat daar zover voor dat het gecalled wordt voor Trump. Hoeft nog geen stem voor geteld te zijn.
Ik ben dronken dus neem me dat niet kwalijk.
ja, en niet zo zwart als de leugens van de Clintons.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef Onnoman het volgende:
heel amerika is rood gekleurd
de kleur van bloed
Dan wordt Bill in principe gewoon president. Zo werd Willem 3 ook koning van Engeland.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Nou ik zal je vertellen, dronk een biertje en kneep het blikje fijn, bijna gesneden aan het blikje.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef Onnoman het volgende:
heel amerika is rood gekleurd
de kleur van bloed
Nopequote:
Wie bedoel je ? ze zijn beide tegen het homo huwelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Kokoswater het volgende:
Wie stemt er nu op iemand die zegt dat climate change een hoax isen tegen abortus en het homohuwelijk is
hij moet wel een te verwachte clinton staat winnen dusjaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
New Mexico en Colorado waren wel te verwachten voor Clinton.
PA, MN, ME, CO, NM niet.quote:
Ze konden de troll gewoon niet laten liggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Kokoswater het volgende:
Wie stemt er nu op iemand die zegt dat climate change een hoax isen tegen abortus en het homohuwelijk is
bahquote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als het door allebei was.
Dan is het klaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trump currently ahead in Virginia, Florida, and North Carolina. They're still too close to call, but if Trump sweeps all three, Clinton's path to the presidency becomes difficult.
Met al de 3 punten eensquote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Kokoswater het volgende:
First Gentleman?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Ben jij eigenlijk wel eens niet stoned?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat mis ik dan?
(ik ben stoned laat me)
quote:
Nuchter moet je dit niet doen, lijkt me!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight, dat had ik niet meegekregen. Thanks mede-geintoxiceerd-brein-persoon
Ik denk dat de man geen geweten heeft en een asociale man is. Zoiemand is ronduit gevaarlijk op zo'n post.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Trump is een zakenman. Die heeft belang bij een (Amerikaanse) werkende bevolking die geld verdient en uitgeeft. Hillary heeft haar loyaliteit bij oliestaten en de wapenindustrie zitten.
Pick your poison..
Als hij Virginia verliest wel, als hij die 6 battlegrounds van nu wint kan hij ook "leans Republican"-staten pakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hij moet wel een te verwachte clinton staat winnen dusja
hij word gewoon neergeknald door de ciaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:49 schreef Onnoman het volgende:
Ik zie het onder Trump nog echt gebeuren dat er onder het mom van "cyberattack" en atoombom wordt gelanceerd naar een bepaald land.
Punt 1 kun je het niet mee eens of oneens zijn, alleen goed geïnformeerd of slecht geïnformeerd.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:48:27Watching the returns at 9:45pm. #ElectionNight #MAGA🇺🇸 https://t.co/HfuJeRZbod reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |