Denk het ook. Broward county is nu 20% meer geteld dan net maar het verschil tussen Trump en Hillary blijft ongeveer even groot.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:30 schreef starla het volgende:
OH en FL worden binnenkort gecalld voor Trump.
Wil je dat ik doodga?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, jij bent dichterbij voel even.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Trump doet het beter dan verwacht. Het ziet er niet best uit voor Clinton
lolquote:Op woensdag 9 november 2016 03:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit voelt alsof we de wereldbeker hebben gewonnen.
Kidding?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:30 schreef starla het volgende:
OH en FL worden binnenkort gecalld voor Trump.
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:30:26Tot zover het @WassilaHachchi effect. reageer retweet
Voor je moederquote:
En dan heeft ie anders nog kansen in michiganquote:Op woensdag 9 november 2016 03:31 schreef Montov het volgende:
Als Trump Virginia wint dan wordt hij president.
Alaska pakt hij waarschijnlijk welquote:Op woensdag 9 november 2016 03:31 schreef heywoodu het volgende:
Als Trump die 6 battlegrounds van het moment pakt heeft hij trouwens al genoeg aan Wisconsin (waar hij nu aan de leiding gaat) of Arizona (waar hij favoriet is) of een combinatie van Iowa/Alaska of Utah/Alaska
wat doet die gast nou weer aan de leiding in wisconsinquote:Op woensdag 9 november 2016 03:31 schreef heywoodu het volgende:
Als Trump die 6 battlegrounds van het moment pakt heeft hij trouwens al genoeg aan Wisconsin (waar hij nu aan de leiding gaat) of Arizona (waar hij favoriet is) of een combinatie van Iowa/Alaska of Utah/Alaska
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:32 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TRUMP GOD IN YOUR FACE MONOLITH
Felix Rottenberg draait doorrrrrquote:Op woensdag 9 november 2016 03:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pvda mannetjes weer mad
genot
Die rimpelsquote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je dit als First Lady.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit voelt alsof we de wereldbeker hebben gewonnen.
Ik verheug mij op de nieuwe south parkquote:
Die stond twee uur geleden nog op 83% Hillary..quote:Op woensdag 9 november 2016 03:32 schreef monkyyy het volgende:
http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
Live forcasts!
Ja, en in Utah is hij ook favoriet. Net als in Arizona en Iowa, vandaar dat ik die ook noemde om aan te geven hoe ontzettend dichtbij hij is als hij die 6 battlegrounds van nu allemaal paktquote:Op woensdag 9 november 2016 03:32 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Alaska pakt hij waarschijnlijk wel
Ja, lekker aan gesleuteld.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Die legitieme democratische beweging in Syrie is inmiddels inderdaad gekaapt door extremisten, natuurlijk valt daar ook geen land mee te bezeilen. Ik heb ook geen idee wat uiteindelijk de oplossing is in dat gebied.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:28 schreef topdeck het volgende:
[..]
Veel van zulke claims zijn anti assad propaganda zoals die ene UN inspectie waar assad zijn eigen mensen ff verderop zou bombarderen
Ook al zou dat waar zijn valt het in het niet vergeleken met wat ISIS doet en "moderate rebels" bestaan niet (check liveleak maar). Daarnaast, Amerika heeft zelf enorm vuile handen, dus zouden wij wel willen samenwerken met ze wat dat betreft?
Zit nu ook met een Afla op de bank, proost dan maarquote:Op woensdag 9 november 2016 03:32 schreef Geralt het volgende:
Ik was even in slaap gesukkeld. Trump gaat goed zo te zien
Nog ff een biertje erbij pakken, maar dan ga ik toch naar bed, ik ben totalloss
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trump trollt de hele fucking wereld
Niks meer, schijnbaarquote:Op woensdag 9 november 2016 03:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat doet die gast nou weer aan de leiding in wisconsin
Misschien dumpt hij haar wel voor die tijdquote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ohio en Michigan winnen we ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Froh het volgende:
[..]vooralsnog gaat het toppie. Trump FTW. Florida bijna zo goed als zeker in de pocket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |