Veel van zulke claims zijn anti assad propaganda zoals die ene UN inspectie waar assad zijn eigen mensen ff verderop zou bombarderenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hoe stel je het je voor om een land dat af wil van zijn dictator weer in bedwang te krijgen?
Hoe kan je nog enige legitimiteit uitstralen als je gaat samenwerken met leiders die ziekenhuizen bombarderen, burgers vergassen en barrelbombs in wijken gooien?
Daar maak ik me wel oprecht zorgen om.... vooral met betrekking tot klimaat en wetenschap.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:26 schreef Mike het volgende:
Mocht Trump winnen, dan zijn alle branches republikeins: congres, president en hooggerechtshof.
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:29 schreef starla het volgende:
Als Trump wint ga ik de hele dag TYT kijken, misschien vangen we nog Cenk die live een beroerte krijgt.
Mwoah, de grote steden zijn nog duizenden stemmen te tellen in overmatig (normaliter) democratisch gebied. Dus hoewel Trump nu bijna 2% voor staat, kan Clinton nog wel winnen. De kans wordt wel met de minuut kleiner, maar Florida is nog niet een gelopen race.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar is het wel ongeveer beslist.
Die muur wordt een stuk duurder in Peso'squote:Op woensdag 9 november 2016 03:27 schreef Houtenbeen het volgende:
De Mexicaanse peso -7%
[ afbeelding ]
Cenkquote:Op woensdag 9 november 2016 03:29 schreef starla het volgende:
Als Trump wint ga ik de hele dag TYT kijken, misschien vangen we nog Cenk die live een beroerte krijgt.
Okay Wolf Blitzer..quote:Op woensdag 9 november 2016 03:28 schreef skysherrif het volgende:
geloof me maar mensen, trump heeft florida gewonnen
Ga koffie zetten maar gebruik in plaats van water Red Bull.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:28 schreef La_Moustache het volgende:
Man ik ben zo brak, mijn ogen. ik heb tandenstokers nodig
Nou nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wacht gewoon totdat de winnaar zijn speech heeft gehouden.
Be a men...stel u niet zo aanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:28 schreef La_Moustache het volgende:
Man ik ben zo brak, mijn ogen. ik heb tandenstokers nodig
Hij komt er dichtbij...quote:To defeat Hillary Clinton, Trump must ensure he wins these six states — Utah, Arizona, Iowa, North Carolina, Ohio, and Florida — and also take two of three from Nevada, New Hampshire, and Colorado.
Vooral als Trump president wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alsof je zomaar even naar de VS kan verhuizen.
Ik ben niet links maar ik ben serieus bangquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit voelt alsof we de wereldbeker hebben gewonnen.
Waarvoor?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik ben niet links maar ik ben serieus bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |