Precies, eckten weten.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen waar het om gaat.
Had ik het net ook al over. Dan móéten ze toch wel iets geleerd hebben tegen de tijd van de 2020 elections..quote:Op woensdag 9 november 2016 03:26 schreef Mike het volgende:
Mocht Trump winnen, dan zijn alle branches republikeins: congres, president en hooggerechtshof.
Dat is wel link. Tegengas is altijd goed, wie ook de baas is. Dat helpt voor het objectieve kijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:26 schreef Mike het volgende:
Mocht Trump winnen, dan zijn alle branches republikeins: congres, president en hooggerechtshof.
Nog niet, maar het lijkt me wel mooi om in Trump country te wonen. Ik ben het met 90 procent van al zijn punten eens. Als Geert Wilders hier premier wordt dan verhuis ik misschien nog terugquote:
Eindelijk echte hope and changequote:Op woensdag 9 november 2016 03:26 schreef Mike het volgende:
Alsof je zomaar even naar de VS kan verhuizen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:26 schreef Froh het volgende:
[..]
Nog niet, maar het lijkt me wel mooi om in Trump country te wonen. Ik ben het met 90 procent van al zijn punten eens. Als Geert Wilders hier premier wordt dan verhuis ik misschien nog terug
quote:Trump’s huge margins among white working-class voters have spread into the Upper Midwest – the region of the county where Democrats depend most on their support. It gives Trump a very real chance in Michigan, Minnesota and Wisconsin.
Dan ga ik voor het eerst in 4 jaar weer eens DWDD helemaal kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Trump wint ga ik morgen de hele dag op tumblr rondhangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |