Hoe stel je het je voor om een land dat af wil van zijn dictator weer in bedwang te krijgen?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:19 schreef topdeck het volgende:
[..]
vrede is minder wenselijk dan oorlog. Wut? Heb je enig idee wat er daar allemaal gebeurt? Heb je enig idee hoe erg oorlog is?
Ja dicatuur is niet goed, maar het punt is, is dat er geen alternatief is. Saddam was slecht, maar niet zo slecht als ISIS. Ghadaffi was controversieel, maar alsnog veel beter dan pure chaos met AQ wat er nu is. Assad is wel een dictator, maar alsnog 10000x beter dan Al Nusra, FSA, ISIS, etc.
87% Rep volgens NYTquote:Op woensdag 9 november 2016 03:21 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, vooral Ohio heeft nog wel erg veel stemmen te gaan uit vooral grote (Democratische) steden, dus dat Trump daar nu op voorsprong staat zegt eigenlijk niet heel veel
Niks is zo gevaarlijk als de onvoorspelbaarheid en leugens van een persoon die president wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ja, we lossen ineens op in het grote niets.
Hou dat vastquote:Op woensdag 9 november 2016 03:21 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, vooral Ohio heeft nog wel erg veel stemmen te gaan uit vooral grote (Democratische) steden, dus dat Trump daar nu op voorsprong staat zegt eigenlijk niet heel veel
Bij mij is het zo dat het winnen van Trump de ramptoerist in me aanspreekt terwijl ik liever zou zien dat Hillary zou winnenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:20 schreef DonDruiper het volgende:
Ik weet eigenlijk nog steeds niet van wie ik hoop dat wint. Meer mensen dat? :S
Apart, bij CNN zeggen ze net juist dat bijvoorbeeld Columbus en Cleveland nog erg veel stemmen te gaan hebben en dat Clinton daar veel kan verwachtenquote:
1.66 vs 2.56quote:Op woensdag 9 november 2016 03:20 schreef KrappeAuto het volgende:
Trump nu meeste kans bij wedkantoren in maanden (aller tijd?)
Caliquote:Op woensdag 9 november 2016 03:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Er was er een met 55 of 56 kiesmannen, maar welke?
Gaat je leven dan veranderen?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:22 schreef Froh het volgende:
trump trump trump!! Nog eventjes maar... Droom die uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |