Virginia staat Trump nog steeds nipt voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef skysherrif het volgende:
Virginia gaat wel naar clinton, maar had nooit zo close moeten worden.
Trump staat plus 10 in ohio, ohio toonaangevend.
De race wordt beslist in nevada - NH - Colorado
pennsylvania
wisconsin
michigan
Oja trump wint florida
first bill?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Zeg.. Wanneer H. Clinton wint (*duimt*) hoe noemen we B. Clinton dan?
Wat is het mannelijke equivalent van 'first lady'? First lord? Iets anders?
Ja, met brexit toch al?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef svann het volgende:
Is de wereld al vergaan?
Hoeveel staat het?
First Gentlemanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Beter in het voordoen van beschaafd zijn ja. Crooked Hillary manipuleert het beste die die naief zijnquote:
Volg je het topic wel?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Hillary is een hele enge havik die oorlog/ruzie zoekt met Rusland. Sowieso is Hillary volledig in de zak van de gevestigde orde en het grote geld. Trump is een joker waarvan we geen idee hebben hoe en wat hij gaat doen, maar hij is in ieder geval onafhankelijk en het enige alternatief.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Minimunt het volgende:
Damens en heren waarom zijn jullie hier allemaal zo pro Trump? ik wil een aantal goede redenen weten.
Niet dat ik voor clinton ben - #BERNIE!
Met zijn tamme beerquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is druk bezig geweest met stemcomputers hacken, dus die zal wel even moe (en voldaan) zijn en liggen te maffen denk ik
viespeukquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die heeft z'n broekje uit (ik ook)
Erdogan doet niet mee maar als hij wel mee zou doen dan zou ik nog liever hem als president van de USA zien dan Hillary.quote:
Wat mis ik dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Oh je bent dom en komt er voor uit.
Ik ben voor Trump omdat Hillary gevaarlijk is. Niet omdat ik rechts benquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
voor Trump zijn omdat je rechts bent
Ik ben er vrij zeker van dat zijn vrienden hem in ieder geval first lady gaan noemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
#bizarquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Dagoduck het volgende:
Het begint zacht te regenen op mijn dakraam. #heftig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |