quote:The New York Times@nytimes
Live forecast: Donald Trump has a 55% chance of becoming president, as of 9:40 p.m. ET
Waarom ? liever dat Trump wint dan hilary.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt met een stom gevoel slapen als Trump wint.
Puur genot ditquote:
Ik bedoel als je de stand van de uitkomst kent en de hoeveelheid mensen die is gaan stemmen, kun je op gegeven moment callen voordat de einduitslag er is.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de pollsters konden het ook allemaal zo goed uitrekenen maar ze zitten er massaal NAAST
Je wilt graag een oorlog met Rusland ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Trump mag verdomme niet winnen, fuck joh
Jep ik ben een racist. Geen enkel probeem mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef topdeck het volgende:
[..]
Alpha man hater en een racistsucks to be you
Mooi tijd toch, niet iedereen gaat elke dag net als ik na 3 uur naar bed.quote:
ja dat zal best maar ik doe het nu alquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel als je de stand van de uitkomst kent en de hoeveelheid mensen die is gaan stemmen, kun je op gegeven moment callen voordat de einduitslag er is.
CNN is aan het prutsen vanavond zegquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Mortaxx het volgende:
Cnn: Michigan called for Clinton en Trump staat +5
Blijkbaar nog niet groot genoeg die marge voor 5%.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:41 schreef starla het volgende:
Call FL gvd!
140.000 stemmen voor met 95%
Niet voor trump staan staat gelijk aan oorlog met Rusland willen, jaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je wilt graag een oorlog met Rusland ofzo?
Mja, Wyoming is al gecalled voor Trump terwijl er nog helemaal geen stemmen binnen zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Mortaxx het volgende:
Die drukt gelijk op het atoom knopje als Hilary wint.quote:
Die is druk bezig geweest met stemcomputers hacken, dus die zal wel even moe (en voldaan) zijn en liggen te maffen denk ikquote:
Dat was Connecticut.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Mortaxx het volgende:
133.000quote:Op woensdag 9 november 2016 03:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blijkbaar nog niet groot genoeg die marge voor 5%.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Froh het volgende:
[..]
ja echt grappig. wedden dat ze morgen gaan klagen ineens dat de verkiezingen opnieuw moeten.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is aan het zwemmen met een paar haaien
Nee hoor...quote:Op woensdag 9 november 2016 03:43 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Niet voor trump staan staat gelijk aan oorlog met Rusland willen, ja
Jezusquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef heywoodu het volgende:
En voor het eerst duidelijk favoriet bij de bookmakers.
[ afbeelding ]
Oh je bent dom en komt er voor uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, Wyoming is al gecalled voor Trump terwijl er nog helemaal geen stemmen binnen zijn
Virginia staat Trump nog steeds nipt voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef skysherrif het volgende:
Virginia gaat wel naar clinton, maar had nooit zo close moeten worden.
Trump staat plus 10 in ohio, ohio toonaangevend.
De race wordt beslist in nevada - NH - Colorado
pennsylvania
wisconsin
michigan
Oja trump wint florida
first bill?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Zeg.. Wanneer H. Clinton wint (*duimt*) hoe noemen we B. Clinton dan?
Wat is het mannelijke equivalent van 'first lady'? First lord? Iets anders?
Ja, met brexit toch al?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef svann het volgende:
Is de wereld al vergaan?
Hoeveel staat het?
First Gentlemanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Beter in het voordoen van beschaafd zijn ja. Crooked Hillary manipuleert het beste die die naief zijnquote:
Volg je het topic wel?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Hillary is een hele enge havik die oorlog/ruzie zoekt met Rusland. Sowieso is Hillary volledig in de zak van de gevestigde orde en het grote geld. Trump is een joker waarvan we geen idee hebben hoe en wat hij gaat doen, maar hij is in ieder geval onafhankelijk en het enige alternatief.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Minimunt het volgende:
Damens en heren waarom zijn jullie hier allemaal zo pro Trump? ik wil een aantal goede redenen weten.
Niet dat ik voor clinton ben - #BERNIE!
Met zijn tamme beerquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die is druk bezig geweest met stemcomputers hacken, dus die zal wel even moe (en voldaan) zijn en liggen te maffen denk ik
viespeukquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die heeft z'n broekje uit (ik ook)
Erdogan doet niet mee maar als hij wel mee zou doen dan zou ik nog liever hem als president van de USA zien dan Hillary.quote:
Wat mis ik dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Oh je bent dom en komt er voor uit.
Ik ben voor Trump omdat Hillary gevaarlijk is. Niet omdat ik rechts benquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
voor Trump zijn omdat je rechts bent
Ik ben er vrij zeker van dat zijn vrienden hem in ieder geval first lady gaan noemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
#bizarquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Dagoduck het volgende:
Het begint zacht te regenen op mijn dakraam. #heftig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |