Clinton gaat wel virginia winnen.twitter:Taniel twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:46:33Clinton now down only 12,000 votes; more than half of the precincts left are in strongly blue Fairfax, Prince William, Richmond, and Loudoun reageer retweet
Tja het zijn twee vreselijke kut kandidatenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef topdeck het volgende:
[..]
Beter in het voordoen van beschaafd zijn ja. Crooked Hillary manipuleert het beste die die naief zijn
Maar de meeste stemmen moeten nog geteld worden in blauwe county's.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Nintex het volgende:
[..]
Virginia staat Trump nog steeds nipt voor.
Trump is een zakenman. Die heeft belang bij een (Amerikaanse) werkende bevolking die geld verdient en uitgeeft. Hillary heeft haar loyaliteit bij oliestaten en de wapenindustrie zitten.quote:
New Mexico en Colorado waren wel te verwachten voor Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef skysherrif het volgende:
Clinton gaat wel virginia winnen.twitter:Taniel twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:46:33Clinton now down only 12,000 votes; more than half of the precincts left are in strongly blue Fairfax, Prince William, Richmond, and Loudoun reageer retweet
Jongens juich niet te vroeg, new mexico is ook voor clinton nu
Coloardo staat ie ook achter
Zou me niets verbazen als het door allebei was.quote:
Aight, dat had ik niet meegekregen. Thanks mede-geintoxiceerd-brein-persoonquote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je kan staten naar iemand laten gaan op basis van exit polls. Trump staat daar zover voor dat het gecalled wordt voor Trump. Hoeft nog geen stem voor geteld te zijn.
Ik ben dronken dus neem me dat niet kwalijk.
ja, en niet zo zwart als de leugens van de Clintons.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef Onnoman het volgende:
heel amerika is rood gekleurd
de kleur van bloed
Dan wordt Bill in principe gewoon president. Zo werd Willem 3 ook koning van Engeland.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Zeg.. Wanneer H. Clinton wint (*duimt*) hoe noemen we B. Clinton dan?
Wat is het mannelijke equivalent van 'first lady'? First lord? Iets anders?
Nou ik zal je vertellen, dronk een biertje en kneep het blikje fijn, bijna gesneden aan het blikje.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef Onnoman het volgende:
heel amerika is rood gekleurd
de kleur van bloed
Nopequote:
Wie bedoel je ? ze zijn beide tegen het homo huwelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Kokoswater het volgende:
Wie stemt er nu op iemand die zegt dat climate change een hoax isen tegen abortus en het homohuwelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |