quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat mis ik dan?
(ik ben stoned laat me)
Toch wel rechtsdragend?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik ben voor Trump omdat Hillary gevaarlijk is. Niet omdat ik rechts ben
Ik heb het ongekeerde...quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Stoned zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat mis ik dan?
(ik ben stoned laat me)
Zou potdomme eens tijd wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat de angry white man politiek van Trump navolg krijgt in europa.
11% counted.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef starla het volgende:
538: "Clinton is leading by only a percentage point in Wayne County, Michigan. That’s a county Obama won by 48 percentage points." #Cato2016
Wat is dát?!quote:
Trump is gevaarlijk voor het klimaat. Hillary voor de wereldvrede. Ik vraag me echt af wat gevaarlijker is. Klimaatsverandering gaat ons nog miljoenen immigranten opleveren. Als alle voortgang nu allemaal weer teniet gedaan gaat worden en het hele klimaat onderwerp onder de tafel wordt geveegd zie ik het ook somber in...quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je kan staten naar iemand laten gaan op basis van exit polls. Trump staat daar zover voor dat het gecalled wordt voor Trump. Hoeft nog geen stem voor geteld te zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat mis ik dan?
(ik ben stoned laat me)
Verkracht door Clinton.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |