hij moet wel een te verwachte clinton staat winnen dusjaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
New Mexico en Colorado waren wel te verwachten voor Clinton.
PA, MN, ME, CO, NM niet.quote:
Ze konden de troll gewoon niet laten liggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Kokoswater het volgende:
Wie stemt er nu op iemand die zegt dat climate change een hoax isen tegen abortus en het homohuwelijk is
bahquote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als het door allebei was.
Dan is het klaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trump currently ahead in Virginia, Florida, and North Carolina. They're still too close to call, but if Trump sweeps all three, Clinton's path to the presidency becomes difficult.
Met al de 3 punten eensquote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Kokoswater het volgende:
Wie stemt er nu op iemand die zegt dat climate change een hoax isen tegen abortus en het homohuwelijk is
First Gentleman?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef minilot het volgende:
Zeg.. Wanneer H. Clinton wint (*duimt*) hoe noemen we B. Clinton dan?
Wat is het mannelijke equivalent van 'first lady'? First lord? Iets anders?
Ben jij eigenlijk wel eens niet stoned?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat mis ik dan?
(ik ben stoned laat me)
quote:
Nuchter moet je dit niet doen, lijkt me!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight, dat had ik niet meegekregen. Thanks mede-geintoxiceerd-brein-persoon
Ik denk dat de man geen geweten heeft en een asociale man is. Zoiemand is ronduit gevaarlijk op zo'n post.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Trump is een zakenman. Die heeft belang bij een (Amerikaanse) werkende bevolking die geld verdient en uitgeeft. Hillary heeft haar loyaliteit bij oliestaten en de wapenindustrie zitten.
Pick your poison..
Als hij Virginia verliest wel, als hij die 6 battlegrounds van nu wint kan hij ook "leans Republican"-staten pakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hij moet wel een te verwachte clinton staat winnen dusja
hij word gewoon neergeknald door de ciaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:49 schreef Onnoman het volgende:
Ik zie het onder Trump nog echt gebeuren dat er onder het mom van "cyberattack" en atoombom wordt gelanceerd naar een bepaald land.
Punt 1 kun je het niet mee eens of oneens zijn, alleen goed geïnformeerd of slecht geïnformeerd.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 09-11-2016 om 03:48:27Watching the returns at 9:45pm. #ElectionNight #MAGA🇺🇸 https://t.co/HfuJeRZbod reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |