SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 plastische chirurgische ingrepen verwijderd van catwomanquote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je dit als First Lady.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je dit als First Lady.![]()
Nu al 53%quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef starla het volgende:
Kans dat Trump wint is nu 51%
Dollar keldert
Paar uur geleden was dit 84% voor Clinton.
Zou der gewoon doen hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 03:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 plastische chirurgische ingrepen verwijderd van catwoman
Hopelijk volgen dan Bush en Blair nog eens voor de Irak oorlog. Dan zou er nog zowaar iets goeds gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Trump wint gaat Shillary de bak in...
Valt uit te rekenen, maar ja, dat heb je niet gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:34 schreef Mortaxx het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
Jongens ik call Ohio voor Trump. +8,6% en de helft geteld [ afbeelding ]
twitter:steveschale twitterde op woensdag 09-11-2016 om 02:41:38This is pretty remarkable - in 41 counties in Florida, Trump's share is better than the best share that any R has gotten since 2000. reageer retweet
Met mij ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef Rockefellow het volgende:
Stax had beter naar bed kunnen gaan.
ik volg de uitslagen hele nacht vriend dus kan dit op gevoelquote:Op woensdag 9 november 2016 03:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt uit te rekenen, maar ja, dat heb je niet gedaan.
Die moeten nu binnen 24 uur een hele aflevering schrijven. Waarschijnlijk hielden ze rekening met een democratische winst (net als 4 jaar terug) en als Trump wint, hebben ze een drukke dag voor de boeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik verheug mij op de nieuwe south park
Nu genoeg tv gezien en gelezen op FOK.
Als mummyquote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Hillary verliest gaat ze dan over vier jaar weer meedoen?
Als ze wil dat Trump 8 jaar president wordt, dan moet ze dat doenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef Rockefellow het volgende:
Stax had beter naar bed kunnen gaan.
die ziet er strax uitquote:
Als ze van Trump verliest zou ze naar Guam verbannen moeten worden. Zo'n kans laten liggen..quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |