WW3 is genoeg informatie?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Minimunt het volgende:
Damens en heren waarom zijn jullie hier allemaal zo pro Trump? ik wil een aantal goede redenen weten.
Niet dat ik voor clinton ben - #BERNIE!
zet 50 euro in op clinton en als trump wint is het GENOT!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Infection het volgende:
Zal ik cash-in doen bij unibet? Of zal ik tot het einde wachten met de kans dat Trump alsnog verliest en ik geen winst maak?
Zeker (de gemiddelde puberale FOK!ker rekenen we maar even niet mee).quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het feit dat het überhaupt zo close is terwijl Trump door de hele wereld wordt gehaat zegt al heel wat.
Mercedes heeft geen underdogsquote:
Ja, hoe het dubbeltje valt kun je uitrekenen en of het nog kan vallen, wat de grens is dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik volg de uitslagen hele nacht vriend dus kan dit op gevoel
quote:HARRY ENTEN 9:37 PM
Clinton is leading by only a percentage point in Wayne County, Michigan. That’s a county Obama won by 48 percentage points. Either that result is wrong, a lot of the vote in Detroit (which is in Wayne County) is out, or the map is looking very different than it used to.
over 2,5 uur gaat mijn wekkerquote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Drolflap het volgende:
Morgen van 9 tot 5 naar de uni moeten
Omdat Trump 54% heeft tochquote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom heeft Clinton meer dan 60% om te winnen nog volgens oa de NYT?
Helaas ook geestelijk, werkgroepenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Moet je alleen lichamelijk aanwezig zijn of ook nog eens geestelijk?
Die zaten eerst allemaal op 90%, 60% is nog vrij laagquote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom heeft Clinton meer dan 60% om te winnen nog volgens oa de NYT?
Is die chick in het rood Melanie Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Nintex het volgende:
Trump god is ook shell shocked
[ afbeelding ]
Wat dat betreft maakt het niet uit wie wintquote:Op woensdag 9 november 2016 03:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Niks is zo gevaarlijk als de onvoorspelbaarheid en leugens van een persoon die president wordt.
in amerika kennen ze het woord allochtoon niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mag deze Italiaan uberhaupt wel stemmen?
Geen Amerikaanse inval in Syrië, lang leve Assad.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Minimunt het volgende:
Damens en heren waarom zijn jullie hier allemaal zo pro Trump? ik wil een aantal goede redenen weten.
Niet dat ik voor clinton ben - #BERNIE!
Tiffany mag weer eens niet bij de rest van de familie staan; is te lelijk volgens pappa.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Nintex het volgende:
Trump god is ook shell shocked
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je dit als First Lady.![]()
Tegen Kanye West.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik verwacht Michelle Obama. Die wint van iedereen. Black en vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |