Ik verwacht Michelle Obama. Die wint van iedereen. Black en vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Hillary verliest gaat ze dan over vier jaar weer meedoen?
Proostquote:Op woensdag 9 november 2016 03:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zit nu ook met een Afla op de bank, proost dan maar!
Als ze dan nog niet van ellende uit elkaar is gevallenquote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee man.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef monkyyy het volgende:
NOS leest mee met dit topic vermoed ik
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef DonDruiper het volgende:
Mongool Trump wordt dus zometeen de machtigste man op aarde.. met als first lady sletvana.
Man man man..
In de sport ben ik heel vaak voor de outsiders, wat dat betreft is dit wel geinigquote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Monopoly het volgende:
Dit is behoorlijk onverwachts. Trump doet het enorm goed.
Hahahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef DonDruiper het volgende:
Mongool Trump wordt dus zometeen de machtigste man op aarde.. met als first lady sletvana.
Man man man..
Zou die daar zin in hebben?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik verwacht Michelle Obama. Die wint van iedereen. Black en vrouw.
Het feit dat het überhaupt zo close is terwijl Trump door de hele wereld wordt gehaat zegt al heel wat.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze van Trump verliest zou ze naar Guam verbannen moeten worden. Zo'n kans laten liggen..
Die druiper doet je geen goed!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef DonDruiper het volgende:
Man man man..
Moet je alleen lichamelijk aanwezig zijn of ook nog eens geestelijk?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Drolflap het volgende:
Morgen van 9 tot 5 naar de uni moeten
Jij bent voor Lewis ja?quote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de sport ben ik heel vaak voor de outsiders, wat dat betreft is dit wel geinig
Nee denk niet. De plannen die Trump heeft gaat MAGA maken. Fuck Obama care, HRC is meer OBAMA. Als Trump het beter doet en z'n beloftes nakomt, is HRC shit over 4 jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |