De theorie was dat Max tijdswinst heeft behaald op Vettel die wel op de baan bleef en dus er voorbij was gegaan als Max geen remfout had gemaakt....quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aangezien vettel nooit voorbij Max is gekomen, begrijp ik echt die positie teruggeven niet.
dat is voor andere situaties bedoeld.
Daarom typte ik ook 'terug' geven.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aangezien vettel nooit voorbij Max is gekomen, begrijp ik echt die positie teruggeven niet.
dat is voor andere situaties bedoeld.
Vooral die comment over dat VES niet een poging had mogen wagen om ROS in te halen omdat het risico bestond dat dat fout zou gaan en ROS dan geen wereldkampioen zou worden. Villeneuve heeft exact hetzelfde gezegd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:12 schreef Kyran het volgende:
Vooral Lauda valt me vies tegen. Die uitspraken over dat Verstappen arrogant is en hoe hij zich durft te bemoeien met coureurs die voor de titel strijden is echt te belachelijk. Bij Mercedes zijn ze gewend dat iedereen maar aan de kant gaat en niemand met ze de strijd aan gaat blijkbaar.
Misschien moeten we Rosberg en Hamilton een eigen race gaven? zodat ze alleen elkaar kunnen schaden?quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:23 schreef matig het volgende:
[..]
Vooral die comment over dat VES niet een poging had mogen wagen om ROS in te halen omdat het risico bestond dat dat fout zou gaan en ROS dan geen wereldkampioen zou worden. Villeneuve heeft exact hetzelfde gezegd.
WTF intereseert VES (of elke andere coureur) het nou wie ze proberen in te halen. Gewoon, iedereen die voor je rijd wil je voorbij. Dat is toch het hele idee achter racen? Of dat nou een meervoudig wereldkampioen in een McLaren, een newbie in een Manor of een duitser die bijna wereldkampioen in een Mercedes wordt is?
Ik begrijp het echt niet.
De uitleg van Charlie was idd dat Vettel voorbij zou gaan aan Max als Max niet rechtdoor was gegaan. Maar dat betwijfel ik toch wel een beetje want Vettel zat nog een stuk achter Max en hij zat helemaal aan de buiten kant.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:22 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De theorie was dat Max tijdswinst heeft behaald op Vettel die wel op de baan bleef en dus er voorbij was gegaan als Max geen remfout had gemaakt....
Dit ja ... Als Rosberg bang is dat he fout gaat trapt die maar lekker op z'n rem en laat die VES maar voorbij gaan. Iedereen rijdt om te winnen of in ieder geval een zo hoog mogelijke positie te behalen. Dat een coureur rekening moet houden wie er voor de titel strijd is echt bullshit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:23 schreef matig het volgende:
[..]
Vooral die comment over dat VES niet een poging had mogen wagen om ROS in te halen omdat het risico bestond dat dat fout zou gaan en ROS dan geen wereldkampioen zou worden. Villeneuve heeft exact hetzelfde gezegd.
WTF intereseert VES (of elke andere coureur) het nou wie ze proberen in te halen. Gewoon, iedereen die voor je rijd wil je voorbij. Dat is toch het hele idee achter racen? Of dat nou een meervoudig wereldkampioen in een McLaren, een newbie in een Manor of een duitser die bijna wereldkampioen in een Mercedes wordt is?
Ik begrijp het echt niet.
quote:Rosberg vreesde voor zijn race. "Max ging over de limiet, blokkeerde zijn voorwiel, schoot door en duwde me van de baan. Het was een vrij zware impact. Zo zag het er op tv misschien niet uit, maar zo voelde het wel. Ik dacht dat het gedaan was, mijn stuur stond daarna ook wat scheef. Het is niet aan mij om te bepalen of hij een straf had moeten krijgen. Dat is aan de stewards en zij besloten dat het geen straf waard was. Dat accepteer en respecteer ik."
Vettel was niet eens bezig met een inhaalpoging. Veel zeggen van wel, maar no way dat hij buitenom kon inhalen daar. Hij zat er dik achter.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De uitleg van Charlie was idd dat Vettel voorbij zou gaan aan Max als Max niet rechtdoor was gegaan. Maar dat betwijfel ik toch wel een beetje want Vettel zat nog een stuk achter Max en hij zat helemaal aan de buiten kant.
Die hele cultuur met voorkeursbehandelingen voor teams en coureurs is echt te slecht voor woorden. Waarom krijgt Ferrari extra geld van de FIA/FOM vanwege historisch belang? Geef gewoon al die tokos evenveel of geef ze helemaal niks. Dan komt het pas echt aan op de ontwikkel en scouting-kwaliteiten van de teams.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien moeten we Rosberg en Hamilton een eigen race gaven? zodat ze alleen elkaar kunnen schaden?
Precies Max koos ruim van te voren een verdedigende lijn waarop Vettel besloot het nog niet te proberen en gewoon normaal de bocht aan te snijden. Hij was niet echt een aanval aan het doen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vettel was niet eens bezig met een inhaalpoging. Veel zeggen van wel, maar no way dat hij buitenom kon inhalen daar. Hij zat er dik achter.
Lauda heeft het ook vaak genoeg voor Max opgenomen. Dus een eigen Formule klasse is niet nodigquote:
Ja en dat doettie nog steeds, maar die kerel spreekt zichzelf in 1 interview 10 keer tegen. Eerst zegtie dat hij het mooi vind om te zien hoe Max racet, en 10 seconden later dat hij roekeloos rijd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lauda heeft het ook vaak genoeg voor Max opgenomen. Dus een eigen Formule klasse is niet nodig
Moet de leeftijd zijnquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:38 schreef matig het volgende:
[..]
Ja en dat doettie nog steeds, maar die kerel spreekt zichzelf in 1 interview 10 keer tegen. Eerst zegtie dat hij het mooi vind om te zien hoe Max racet, en 10 seconden later dat hij roekeloos rijd.
Omdat wereldwijd Ferrari meer kijkers trekt dan bijv Force India of Mercedes en daar gaat het uiteindelijk allemaal om bij de FOM.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:28 schreef matig het volgende:
[..]
Die hele cultuur met voorkeursbehandelingen voor teams en coureurs is echt te slecht voor woorden. Waarom krijgt Ferrari extra geld van de FIA/FOM vanwege historisch belang? Geef gewoon al die tokos evenveel of geef ze helemaal niks. Dan komt het pas echt aan op de ontwikkel en scouting-kwaliteiten van de teams.
Ik vond dat hij nog best een punt had toen hij de race op Spa bekritiseerde. Zijn opmerkingen over een psychiater was dan weer wat onvolwassen, maar kennelijk mag dat als je bijna 70 bent in plaats van bijna 20.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lauda heeft het ook vaak genoeg voor Max opgenomen. Dus een eigen Formule klasse is niet nodig
dat zei hij al tegen Hunt, dat roekeloos rijdenquote:Op dinsdag 1 november 2016 15:38 schreef matig het volgende:
[..]
Ja en dat doettie nog steeds, maar die kerel spreekt zichzelf in 1 interview 10 keer tegen. Eerst zegtie dat hij het mooi vind om te zien hoe Max racet, en 10 seconden later dat hij roekeloos rijd.
Oh dat was ook een vage opmerking ja. Helemaal verbaasd dat iemand op ze inloopt en zou aanvallen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond dat hij nog best een punt had toen hij de race op Spa bekritiseerde. Zijn opmerkingen over een psychiater was dan weer wat onvolwassen, maar kennelijk mag dat als je bijna 70 bent in plaats van bijna 20.
Ik vond het vooral nogal curieus dat hij zich zo vreselijk opwond over de actie met Rosberg. Daar hoor ik werkelijk helemaal niemand over verder. Doet ook wel een beetje vermoeden dat hij zich voornamelijk liet leiden door het feit dat het een duel met een van de coureurs van Mercedes betrof. De arrogantie van dat team is ook wel schrijnend, getuige ook de opmerking van Rosberg toen Verstappen dichterbij kwam. Hopelijk weten de andere teams het gat naar Mercedes een beetje te dichten.
Goed idee!quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:29 schreef Kyran het volgende:
Ik stel voor om vanaf nu rollende starts te doen, gewoon lekker eerst 10 ronden achter een safety car. Beetje banden opwarmen, ouwehoren over boardradio etc. Daarna Hamilton en Rosberg voorbij laten en vanaf rondje 12 pas vrij racen. Twee ronden voor het einde weer VSC activeren en lekker naar finish cruisen.
Koningsklasse
Deze bedoel jequote:Op dinsdag 1 november 2016 15:44 schreef Monolith het volgende:
De arrogantie van dat team is ook wel schrijnend, getuige ook de opmerking van Rosberg toen Verstappen dichterbij kwam.
Toto Wolff vond het ook nogal agressief. Maar ook hij is bevooroordeeld want Mercedes.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond dat hij nog best een punt had toen hij de race op Spa bekritiseerde. Zijn opmerkingen over een psychiater was dan weer wat onvolwassen, maar kennelijk mag dat als je bijna 70 bent in plaats van bijna 20.
Ik vond het vooral nogal curieus dat hij zich zo vreselijk opwond over de actie met Rosberg. Daar hoor ik werkelijk helemaal niemand over verder. Doet ook wel een beetje vermoeden dat hij zich voornamelijk liet leiden door het feit dat het een duel met een van de coureurs van Mercedes betrof. De arrogantie van dat team is ook wel schrijnend, getuige ook de opmerking van Rosberg toen Verstappen dichterbij kwam. Hopelijk weten de andere teams het gat naar Mercedes een beetje te dichten.
Ondat dat toen nodig was om de F1 in tact te laten in plaats van dat er een breakaway serie kwam. Hierdoor bleef Ferrari in de F1 en kozen andere teams eieren voor hun geld. Toen kregen ze ook het vetorecht over nieuwe regels.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:28 schreef matig het volgende:
[..]
Die hele cultuur met voorkeursbehandelingen voor teams en coureurs is echt te slecht voor woorden. Waarom krijgt Ferrari extra geld van de FIA/FOM vanwege historisch belang? Geef gewoon al die tokos evenveel of geef ze helemaal niks. Dan komt het pas echt aan op de ontwikkel en scouting-kwaliteiten van de teams.
Dat ja. Het was in mijn ogen ook wel tekenend voor hoe Rosberg rijdt. Gewoon braaf je rondjes rijden op schema alsof het de tien kilometer langebaanschaatsen betreft in plaats van een racewedstrijd met onderlinge duels en volkomen verbaast zijn als er iemand iets anders doet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 15:52 schreef matig het volgende:
[..]
Deze bedoel je
26 To Nico Rosberg So just be aware Verstappen is pushing hard now.
26 From Nico Rosberg Because he’s going to do another stop or why is he doing that?
26 To Nico Rosberg He’s just trying to put you under pressure.
Die was ook mooi ja
Mwoa zal voor hem ook vooral de vraag zijn geweest of hij met hand en tand moest verdedigen of niet. Met extra stop had ie het Max ook wel lastig gemaakt, maar wellicht met iets minder risico.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ja. Het was in mijn ogen ook wel tekenend voor hoe Rosberg rijdt. Gewoon braaf je rondjes rijden op schema alsof het de tien kilometer langebaanschaatsen betreft in plaats van een racewedstrijd met onderlinge duels en volkomen verbaast zijn als er iemand iets anders doet.
Nou ja, in mijn ogen zit er al de aanname in dat VES / RBR enkel harder kan dan hij als ze hun auto overmatig belasten. Ik snap wel dat hij wil weten of RBR een strategie kiest om b.v. Max ervoor te gooien en zo opties te hebben voor een goede teamstrategie, maar het is wel tekenend dat hij zich niet eens afvraagt of de RB misschien een betere pace heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa zal voor hem ook vooral de vraag zijn geweest of hij met hand en tand moest verdedigen of niet. Met extra stop had ie het Max ook wel lastig gemaakt, maar wellicht met iets minder risico.
Is ook wel erg onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
maar het is wel tekenend dat hij zich niet eens afvraagt of de RB misschien een betere pace heeft.
Dat is niet zo makkelijk meer terug te draaien.quote:Op dinsdag 1 november 2016 16:00 schreef matig het volgende:
Je zegt het goed, toen ja. Nu niet meer.
Max heeft sinds hij in de F1 rijdt helaas wel vaker strafpunten gekregen waarvan je je afvraagt waarom. Erg dubieus, een strafpunt voor een zeer zeldzame verremming iig, dat ben ik volmondig met je eens. Verder zag ik het gevaarlijke er ook niet zo van. En het contrast met de volledig ongestrafte Hamilton is helemaal bizar..quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:34 schreef opreis het volgende:
En het is mij nog steeds niet duidelijk waarom Max nou een straf punt verdient, dat hij een time penalty krijgt begrijp ik (al had hamilton ook een straf moeten krijgen) maar dat punt gaat nergens over.
Voor zover ikweet heeft het altijd te maken met het creeren van een gevaarlijke situatie. Speeding in the pitlane, ignoring yellow/blue flags/causing a collision/forcing a driver off te track.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max heeft sinds hij in de F1 rijdt helaas wel vaker strafpunten gekregen waarvan je je afvraagt waarom. Erg dubieus, een strafpunt voor een zeer zeldzame verremming iig, dat ben ik volmondig met je eens. Verder zag ik het gevaarlijke er ook niet zo van. En het contrast met de volledig ongestrafte Hamilton is helemaal bizar..
Dan zijn we het over vorig jaar dus oneens. Heb me meerdere keren afgevraagd of het niet Max/rookie afremmen was ipv terechte strafpunten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Voor zover ikweet heeft het altijd te maken met het creeren van een gevaarlijke situatie. Speeding in the pitlane, ignoring yellow/blue flags/causing a collision/forcing a driver off te track.
Die van vorig jaar kan ik in komen, maar deze is uniek
http://f1.wikia.com/wiki/Penalty_points
De enigen waar je over zou kunnen discussieren is die causing a collision met grojean in monaco, maar daar legde de stewards de schuld bij max omdat hij achter in grojean reed en 1 voor ignoring blue flags maar die kan ik me niet voor de geest halen, en speeding under safety car is het gewoon overduidelijk foutquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zijn we het over vorig jaar dus oneens. Heb me meerdere keren afgevraagd of het niet Max/rookie afremmen was ipv terechte strafpunten.
Nee, hij is de enige die voor "gaining an advantage" penalty points heeft gekregen. Bij anderen was het alleen een tijdstrafquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:52 schreef franklop het volgende:
Al Max zijn penalty points zijn mijn inziens gewoon terecht. Ook die van afgelopen race, immers is het als gaining an advantage gezien en eerder zijn daar ook diverse punten voor uitgedeeld.
Of de straf zelf terecht is, dat is dan weer de vraag.
Blue flags was ook terecht. Abu Dhabi was vorig jaar niet echt zijn beste race, daar tot twee keer toe de mist in gegaan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:53 schreef opreis het volgende:
[..]
De enigen waar je over zou kunnen discussieren is die causing a collision met grojean in monaco, maar daar legde de stewards de schuld bij max omdat hij achter in grojean reed en 1 voor ignoring blue flags maar die kan ik me niet voor de geest halen, en speeding under safety car is het gewoon overduidelijk fout
Vergne in 2014 ook alquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, hij is de enige die voor "gaining an advantage" penalty points heeft gekregen. Bij anderen was het alleen een tijdstraf
ah je hebt gelijkquote:
zeg dan met welke je het oneens bent ipv zo dom te lullenquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Prima dat jullie het wel eens zijn met de strafpunten vorig jaar, let's agree to disagree.
Mijns inziens was er ook toen (en al wel langer trouwens) sprake van het meten met 2 of meer maten.
heel vreemd inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2016 17:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, hij is de enige die voor "gaining an advantage" penalty points heeft gekregen. Bij anderen was het alleen een tijdstraf
Einde discussie wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:00 schreef opreis het volgende:
[..]
ah je hebt gelijk
[..]
zeg dan met welke je het oneens bent ipv zo dom te lullen
Dat is al weerlegtquote:
Hij heeft vorig jaar 3x strafpunten gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zijn we het over vorig jaar dus oneens. Heb me meerdere keren afgevraagd of het niet Max/rookie afremmen was ipv terechte strafpunten.
Wat ik bedoel met met twee of meer maten meten, is dat andere coureurs de afgelopen 2 seizoenen dezelfde dingen deden en daar niet voor bestraft werden. Vooral de wat meer gevestigde namen. Maar ook dat bijv. (Maar niet alleen) SAI strafbare dingen deed en wel straf kreeg, maar geen strafpuntenquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is al weerlegtKan me ook niet zoveel acties herinnneren waar een gaining an advantage op zijn plek was.
[..]
Hij heeft vorig jaar 3x strafpunten gekregen.
Monaco; aangezien hij bestraft werd is het logisch dat hij strafpunten kreeg. Hebben er veel meer gehad voor causing a collision
Hongarije; te hard rijden tijdens SC, ook meerderen voor bestraft afgelopen jaren. Valt weinig op af te dwingen.
Abu Dhabi; 2x strafpunten. Ignoring blue flags, was duidelijk in beeld. Ook zijn gaining an advantage toen. Enige wat misschien dubieus is, is dat best veel rijders dit jaar al zijn gewaarschuwd voor ignoring blue flags, maar dus geen penalty points hebben gekregen.
Max hadden ze zo uit de green room.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
De FIA is ook wel erg traag met het bestraffen (in welke vorm dan ook; van een reprimande tot een schorsing) van de scheldkanonnade van Vettel. Geen zichzelf respecterende sportbond pikt dat zijn officials worden geschoffeerd en/of uitgescholden, en maakt dat meestal buitengewoon snel en met niet mis te verstane woorden en acties duidelijk aan betreffende sporter.
Persoonlijke excuses aan Whiting, met alle mitsen en maren van "in het heetst vd strijd" erachteraan zijn wat mij betreft niet voldoende. En het schept een precedent.
En wat horen we vd FIA? Niks, behalve wat geruchten. Snel en doortastend zijn ze iig niet..
En daarmee maken ze zichzelf wat mij betreft belachelijk en verliezen ze credibility.
Daarnaast waren de besluiten vd stewards + de uitleg erover wederom om te janken, maar daar is het al genoeg over gegaan
Kvyat heeft afgelopen race ook 1 penalty point erbij gekregen voor inhalen buiten de baan. En Sainz ook voor het van de baan duwen van Alonso. Vettel kreeg 2 strafpunten voor zijn akkefietje met Ricciardo.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met met twee of meer maten meten, is dat andere coureurs de afgelopen 2 seizoenen dezelfde dingen deden en daar niet voor bestraft werden. Vooral de wat meer gevestigde namen. Maar ook dat bijv. (Maar niet alleen) SAI strafbare dingen deed en wel straf kreeg, maar geen strafpunten
Straf en strafpunten horen niet noodzakelijkerwijs bij elkaar..
Volgens mij zeg ik nergens dat er nooit strafpunten worden uitgedeeld (wel dat er met meerdere maten wordt gemeten) dus je punt ontgaat me. Ook zeg ik nergens dat de (meer) gevestigde namen nooit strafpunten krijgen, voor het geval je dat dacht.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kvyat heeft afgelopen race ook 1 penalty point erbij gekregen voor inhalen buiten de baan. En Sainz ook voor het van de baan duwen van Alonso. Vettel kreeg 2 strafpunten voor zijn akkefietje met Ricciardo.
Ook zoiets ja. Dat had prima anders gekund dan hoe het nu ging.quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Max hadden ze zo uit de green room.
Ik zie het nu idd ook elders staan (naast de link die ik al gepost had). Werkelijk bizar.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:45 schreef Rossdale het volgende:
Vettel ontkomt dus inderdaad aan een straf voor zijn gescheld.
FIA laat echt wederom met zich sollenSinds Todt daar zit zijn het zulke watjes geworden
Niet dat ik nou zo'n fan van Mosley was, maar die deed het toch wel minder slecht...
Ik dacht dat je ook eerder gezegd had dat anderen geen punten kregen voor gaining an advantage, maar dat was opreis.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik nergens dat er nooit strafpunten worden uitgedeeld (wel dat er met meerdere maten wordt gemeten) dus je punt ontgaat me. Ook zeg ik nergens dat de (meer) gevestigde namen nooit strafpunten krijgen, voor het geval je dat dacht.
Kvyat kreeg ook een strafpunt voor zijn inhaalactie buiten de baan. Magnussen de vorige race zelfs twee.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Pardon? Hij richtte zich direct tot Whiting...quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:58 schreef Jane het volgende:
De enige reden dat het schelden van Vettel nu een issue is, is omdat het uitgezonden is op tv, dat moeten we ons wel blijven realiseren. Voor hetzelfde geld heeft Hamilton, of Perez, of Ocon voor mijn part, nog veel ergere dingen gezegd over de radio, maar dat weten 'wij' dan niet. Het was natuurlijk ook een gesprek met zijn eigen crew. Het is niet dat hij Whiting direct in z'n gezicht heeft staan uitfoeteren.
Precies!quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:58 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het wel logisch dat Vettel er geen straf voor krijgt. Eigenlijk roept hij namelijk iets tegen het team, niet tegen de wedstrijdleiding. Dat FOM er voor kiest om het uit te zenden, is niet iets waar Vettel wat aan kan doen.
Wat voetballers in de kleedkamer tegen de trainer zeggen over de scheidsrechter, krijgen ze ook geen straf voor. Of een wat betere vergelijking: wat de voetballers in de dug-out tegen de trainer zeggen over de scheidsrechter.
Hij richtte zich direct tot Whiting. Zie mijn voorgaande post.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:58 schreef Wombcat het volgende:
Ik vind het wel logisch dat Vettel er geen straf voor krijgt. Eigenlijk roept hij namelijk iets tegen het team, niet tegen de wedstrijdleiding. Dat FOM er voor kiest om het uit te zenden, is niet iets waar Vettel wat aan kan doen.
Wat voetballers in de kleedkamer tegen de trainer zeggen over de scheidsrechter, krijgen ze ook geen straf voor. Of een wat betere vergelijking: wat de voetballers in de dug-out tegen de trainer zeggen over de scheidsrechter.
Natuurlijk niet, niemand verstaat Italiaans toch?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Precies!
Zoals ik eerder al zei, Vettel moet gewoon leren in het Italiaans te communiceren/schelden. Dan valt het geen hond op.
Misschien schelden alle coureurs Whiting wel verrot na elke race, tegen hun eigen team over de radio? Hoe kun je weten dat het niet zo is?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij richtte zich direct tot Whiting. Zie mijn voorgaande post.
En geen enkele sportbond had dit gepikt. De FIA wel....
Dan komt het sowieso niet in de uitzending, want niet leuk voor het grote publiek dat geen Italiaans spreekt. En dan valt dus ook niemand er over. Waarschijnlijk spreken de mensen die beslissen wat er in de uitzending komen ook helegaar geen Italiaans.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, niemand verstaat Italiaans toch?
Het was niet na, maar tijdens de race. En hij richt zich direct tot Whiting. Zoek de transcriptie maar op (prima te vinden op internet, bijv. F1Fanatic naar ik meen).quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien schelden alle coureurs Whiting wel verrot na elke race, tegen hun eigen team over de radio? Hoe kun je weten dat het niet zo is?
Dus je zou het wel prima vinden al Seb dat deed? Want de officials vd sportbond uitkafferen is helemaal ok?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan komt het sowieso niet in de uitzending, want niet leuk voor het grote publiek dat geen Italiaans spreekt. En dan valt dus ook niemand er over. Waarschijnlijk spreken de mensen die beslissen wat er in de uitzending komen ook helegaar geen Italiaans.
Volgens mij zei hij "Tell Charlie to *** off."quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pardon? Hij richtte zich direct tot Whiting...
"This is a message for Charlie Whiting"
Op nederlandse websites is het idd anders vertaald, alsof hij zich rechtstreeks aan Whiting richtte, maar dat deed hij niet.quote:Remarkably, Vettel was then heard to instruct Ferrari to tell FIA race director Charlie Whiting to "**** off".
quote:68 To Max Verstappen OK give the position, I think you're going to have to give the position, Max
68 From Max Verstappen Let me know.
68 To Max Verstappen OK stay there.
69 From Sebastian Vettel He has to let me go, he has to let me go.
69 To Sebastian Vettel OK copy, stay calm.
69 From Sebastian Vettel No it's not right. I don't stay calm. Because he's just blocking me into Ricciardo
69 To Sebastian Vettel Copy that.
69 To Sebastian Vettel OK Verstappen has to give you the position. Watch for Ricciardo behind. Three laps to go.
69 From Sebastian Vettel Move, move for [censored by FOM] sake.
69 To Sebastian Vettel He has been informed, he has to move.
69 From Sebastian Vettel He is a [censored by FOM], that's what he is.
70 From Sebastian Vettel I mean am I the only one or are you not seeing what I'm seeing? He's just backing me off into Ricciardo. [Censored by FOM]
71 To Sebastian Vettel He has to fight within, you have to fight within. Charlie...
71 From Sebastian Vettel What the hell are you talking about? He cut the chicane.
71 To Sebastian Vettel OK copy.
71 From Sebastian Vettel And now he's brake-testing me.
71 From Daniel Ricciardo He moved on braking. I'd already committed.
71 To Max Verstappen Alright mate this is going to be investigated after the race so keep your head down. Two laps.
71 From Sebastian Vettel I mean honestly I think I'm going to hit someone. I think I have a puncture. Rear left.
71 To Sebastian Vettel Tyres are fine, tyres are fine.
71 From Sebastian Vettel He has to give me the position. End of the story.
71 To Sebastian Vettel Charlie said that... Charlie said.
71 From Sebastian Vettel Yeah? You know what? Here's a message to Charlie: [Censored by FOM] off. Honestly, [censored by FOM] off
71 To Sebastian Vettel Sebastian, Sebastian calm down. They are under investigation I know that it's not fair. But calm down. Put your head down and we will talk afterwards.
Het is niet om het schelden goed te praten. Ik vind het zelfs buitengewoon dom van Vettel dat hij zich zo laat gaan en er blijkt duidelijk uit hoe gefrustreerd hij is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
En vanwaar je krampachtige verdediging van een buiten alle perken gaande scheldkannonade eigenlijk?
zucht, dat deed hij wel! Nog maar een keer in de herhaling dan:quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij "Tell Charlie to *** off."
Oftewel: hij zegt het team dat ze iets tegen Whiting moeten zeggen.
http://www.skysports.com/(...)an-gp-radio-meltdown
[..]
Op nederlandse websites is het idd anders vertaald, alsof hij zich rechtstreeks aan Whiting richtte, maar dat deed hij niet.
Vettel zegt op rond 1:00 "You know what here is the message for charlie F*ck OFF. Honestly Fuck offquote:Op dinsdag 1 november 2016 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze was hier nog niet gepost toch?twitter:zdravkost twitterde op dinsdag 01-11-2016 om 01:28:13#F1 #MexicanGP Team Radio: Sebastian Vettel vs Max Verstappen
via @_eI14 https://t.co/8bMXB7PoKf reageer retweet
De eerste zin staat alweer fout. Hij zegt KEEP the position.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:16 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.f1fanatic.co.u(...)am-radio-transcript/
[..]
Dat heb je dan mis, kijk maar eens hier: http://www.f1fanatic.co.u(...)am-radio-transcript/quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij "Tell Charlie to *** off."
Oftewel: hij zegt het team dat ze iets tegen Whiting moeten zeggen.
http://www.skysports.com/(...)an-gp-radio-meltdown
[..]
Op nederlandse websites is het idd anders vertaald, alsof hij zich rechtstreeks aan Whiting richtte, maar dat deed hij niet.
Ik verstond ook "give", ik denk dat de engineer zich versprak en het daarna snel corrigeerde met "I think you're going to have to give the position, Max".quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De eerste zin staat alweer fout. Hij zegt KEEP the position.
OK. Neemt nog steeds niet weg dat de teamradio, de radio naar het team is. Niet naar Whiting.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb je dan mis, kijk maar eens hier: http://www.f1fanatic.co.u(...)am-radio-transcript/
Yeah? You know what? Here’s a message to Charlie: [Censored by FOM] off. Honestly, [censored by FOM] off
Uh? Charlie hoort alles wat ze zeggen, dit was doelbewust naar Whiting.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Neemt nog steeds niet weg dat de teamradio, de radio naar het team is. Niet naar Whiting.
Hij richt zich direct tot Charlie. Hij weet ook prima dat er meegeluisterd wordt hoor, vergis je niet..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Neemt nog steeds niet weg dat de teamradio, de radio naar het team is. Niet naar Whiting.
Nogmaals: hoe weet jij wat de rest niet allemaal over de radio zegt?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij richt zich direct tot Charlie. Hij weet ook prima dat er meegeluisterd wordt hoor, vergis je niet..
En waarom vind jij het nodig deze scheldkannonade te verdedigen eigenlijk? Vind jij dit normaal of te billijken gedrag?
Vettel is wel een kleurrijk persoon binnen de F1, mooi dat hij in de mix van de emotie zich laat gaan, kan het wel waarderen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij richt zich direct tot Charlie. Hij weet ook prima dat er meegeluisterd wordt hoor, vergis je niet..
En waarom vind jij het nodig deze scheldkannonade te verdedigen eigenlijk? Vind jij dit normaal of te billijken gedrag?
Je denkt werkelijk dat de coureurs de FIA-officials en masse elke race uitschelden?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Nogmaals: hoe weet jij wat de rest niet allemaal over de radio zegt?
Het interesseert me werkelijk geen ene reet wat er allemaal over de teamradio wordt gezegd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bizar...quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vettel is wel een kleurrijk persoon binnen de F1, mooi dat hij in de mix van de emotie zich laat gaan, kan het wel waarderen.
Toch had ik het mooi gevonden als hij op pure driving skills de beide red bulls ingepakt had in de laatste rondes.
quote:VL From Daniel Ricciardo Yeah. But what about all these guys outbreaking at the first chicane? I mean Lewis at the start, that’s just… Put a [censored by FOM] wall there and they won’t do it. Those [censored by FOM] guys. [Censored by FOM] kindergarten stuff.
Nee, maar als jij m'n punt niet wilt begrijpen, dan weet ik niet hoe ik het duidelijker moet uitleggen dan "Wij horen niet alles".quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat de coureurs de FIA-officials en masse elke race uitschelden?
Kom nou toch....
Ik heb het net nog nageluisterd, maar die eerste is onduidelijk. Kan imho zowel keep of give zijn. Die tweede is dan weer wel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De eerste zin staat alweer fout. Hij zegt KEEP the position.
Juist ja, een coureur die de officials uitscheld is niks bijzonders?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk geen ene reet wat er allemaal over de teamradio wordt gezegd.
Het is een communicatiekanaal van de coureur naar het team en andersom.
Het is allemaal wel leuk om te horen af en toe, maar wmb is het intern. Dat de FiA meeluistert vind ik eigenlijk al nergens op slaan. En al helemaal niet dat ze selectief uitzenden wat er wordt gezegd en daarmee de opinie beïnvloeden.
Net als dat met 'blue flags' van Vettel continu en een paar jaar geleden kregen we zowat elke race van Button te horen dat 'ie 'massive understeerr' had. Voor hetzelfde geld roepen de andere coureurs hetzelfde, maar krijgen we dat niet te horen.
Ook de transcripts die gepubliceerd worden, geven niet al het radioverkeer weer.
Dat klopt, maar als je goed luistert is het echt wel keep. Anders antwoord Max niet: Okay let me know. en antwoorden zij daarop niet weer; Okay stay there.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb het net nog nageluisterd, maar die eerste is onduidelijk. Kan imho zowel keep of give zijn. Die tweede is dan weer wel duidelijk.
blijkbaar had Ferrari ook "give" gehoord, Lolquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
Hij zei duidelijk 'keep'. Met als vervolg dat ze wel verwachtten dat Max de positie uiteindelijk op zou moeten geven.
Ondertussen heb ik heul veul geluisterd en je kan er zowel 'keep the position' als 'give the position' in horen. Ik hoor 'keep' maar mijn vrouw zei 'give'.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik verstond ook "give", ik denk dat de engineer zich versprak en het daarna snel corrigeerde met "I think you're going to have to give the position, Max".
edit;
tis idd keep... zat zeker te slapen![]()
Ik weet dat we niet alles horen. Ik zie alleen niet op welke wijze dat dit volledig uit zijn plaat gaan van Vettel vergoeilijkt. Want rechtvaardigen doet het het al helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, maar als jij m'n punt niet wilt begrijpen, dan weet ik niet hoe ik het duidelijker moet uitleggen dan "Wij horen niet alles".
Ik denk niet dat we het eens gaan worden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist ja, een coureur die de officials uitscheld is niks bijzonders?
Toch raar dat zo'n beetje elke andere sportbond ter wereld daar anders over denkt.
En zowel de coureurs als de teams zijn zich er ten volle van bewust dat er meegeluisterd wordt, dat er uitgezonden kan worden en dat ze dus voor de hele wereld hoorbawr kunnen zijn.
Dit was geen slip off the tongue zonder te weten dat er meegeluisterd werd en uitgezonden kon worden.mDus stop met doen of het wel zo is.
De FIA heeft zich wat mij betreft enorm voor schut gezet door de afwikkeling van meerdere zaken die dit weekend gepasseerd zijn. En Vettel idem dito.
Ik hoor hier wel degelijk "keep"quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik heul veul geluisterd en je kan er zowel 'keep the position' als 'give the position' in horen. Ik hoor 'keep' maar mijn vrouw zei 'give'.
Mocht hij dat doen (geloof ik niks van), dan zou dat ook bestraft moeten worden. Mbt het uitschelden van officials dan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:30 schreef Jane het volgende:
Ik sluit niet uit dat Kimi elke race al z'n tegenstanders en z'n volledige team in het Fins uitscheldt, maar dat verstaat dan gewoon helemaal niemand.
Bwoah...
2 daarna heeft iedereen het er nog steeds overquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik het wel prima. Vind de ophef ook wel een beetje overtrokken. Hij was pissed, hij is ongeveer direct door het stof gegaan. No biggie.
Geweldige show toch.
Keep vreemd?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef daNpy het volgende:
Het maakt geen zak uit of hij give of keep zegt.
Keep is juist een vreemd woord in die zin.
Hij zegt ervoor echter "I THINK". Dus daarmee geeft hij al aan dat er niks zeker is, en Max gewoon op zijn positie kan blijven tot nader order.
End of story
Ik denk het ook niet nee. Alleen al omdat het dus verre van alleen een intern kanaal is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het eens gaan worden.
Het onderscheid dat ik maak is dat de teamradio primair een intern kanaal is, en dat het team daarin wmb volledig vrij is wat ze zeggen.
Dat er meegeluisterd wordt door de FIA, maakt het nog geen kanaal richting wedstrijdleiding. Ze moeten zelf zo nodig meeluisteren met een intern kanaal, moeten ze niet gaan zeuren over wat er gezegd wordt.
Hij is helemaal niet door het stof gegaan. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen/aan damage control gedaan. En daarna bleef hij het downplayen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik het wel prima. Vind de ophef ook wel een beetje overtrokken. Hij was pissed, hij is ongeveer direct door het stof gegaan. No biggie.
Geweldige show toch.
Keep is geen vreemd woord in die zin.: Ok, Keep the position. en dat I think gedeelte komt in de volgende zin pas.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef daNpy het volgende:
Het maakt geen zak uit of hij give of keep zegt.
Keep is juist een vreemd woord in die zin.
Hij zegt ervoor echter "I THINK". Dus daarmee geeft hij al aan dat er niks zeker is, en Max gewoon op zijn positie kan blijven tot nader order.
End of story
Weet je wat pas vreemd is? Het hele "give back"-verhaal. Seb is nooit voor of zelfs maar naast Max gekomen tot na de finishvlag..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Keep vreemd?
"Ok, keep the position..., I'll think you have to give the position back Max"
"Let me know"
"Ok, stay there"
Dus behoudt je positie, maar denk dat je hem later terug moet geven
Ah nu zie ik het ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Keep vreemd?
"Ok, keep the position..., I'll think you have to give the position back Max"
"Let me know"
"Ok, stay there"
Dus behoudt je positie, maar denk dat je hem later terug moet geven
Absoluut niet nee.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah nu zie ik het ja.
Anyway er wordt geen team order uitgedeeld.
stiekem was het gewoon strategisch, want zo kon Ricciardo Vettel nog even piepelen voordat Max straf kreegquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:53 schreef SnowOokami het volgende:
Sowieso geweldig dat RBR de fictieve positie gewoon niet geeft en dat Vettel en Arrivabene helemaal uit hun dak gaanblijkbaar een ongeschreven "regel" dan wet.
Was ook geen reden voor (ondanks de onzin die Whiting spuide over het "verschil" tussen wat HAM deed en wat VES deed). Seb was niet eens in de buurt van Max toen die zich een zeldzame keer verremde. Zat er niet voor, zat er niet naast, had niet een een aanval ingezet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:53 schreef SnowOokami het volgende:
Sowieso geweldig dat RBR de fictieve positie gewoon niet geeft en dat Vettel en Arrivabene helemaal uit hun dak gaanblijkbaar een ongeschreven "regel" dan wet.
Vetlel ging zo uit zijn plaat over de radio dat hij vergat dat er een bocht aan kwam. Het moment dat hij Ric kneep zag er zo knullig uit dat het leek alsof hij de controle goed kwijt wasquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stiekem was het gewoon strategisch, want zo kon Ricciardo Vettel nog even piepelen voordat Max straf kreeg
Klopt. Vettel was te druk met uit zijn plaat gaan om op RIC te lettenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vetlel ging zo uit zijn plaat over de radio dat hij vergat dat er een bocht aan kwam. Het moment dat hij Ric kneep zag er zo knullig uit dat het leek alsof hij de controle goed kwijt was
Stel je niet aan. Allemaal te zeuren dat het mietjes geworden zijn die niet willen racen, en als er dan een uit zijn plaat gaat die zich daarvoor keurig na de race excuseerde, zelfs VOOR de shitstorm echt los barste opeens met het vingertje 'tuttuttut' wapperen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet door het stof gegaan. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen/aan damage control gedaan. En daarna bleef hij het downplayen.
Schei toch uit. NATUURLIJK behaald Max hier een voordeel mee, Vettel was hem anders waarschijnlijk op DRS of de volgende bocht voorbij gegaan. Ik denk zelfs dat wanneer hij cool gebleven was hij 'm sowieso voorbij was gegaan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je wat pas vreemd is? Het hele "give back"-verhaal. Seb is nooit voor of zelfs maar naast Max gekomen tot na de finishvlag..
Gut, kan het ook minder emotioneel?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Allemaal te zeuren dat het mietjes geworden zijn die niet willen racen, en als er dan een uit zijn plaat gaat die zich daarvoor keurig na de race excuseerde, zelfs VOOR de shitstorm echt los barste opeens met het vingertje 'tuttuttut' wapperen.
[..]
Schei toch uit. NATUURLIJK behaald Max hier een voordeel mee, Vettel was hem anders waarschijnlijk op DRS of de volgende bocht voorbij gegaan. Ik denk zelfs dat wanneer hij cool gebleven was hij 'm sowieso voorbij was gegaan.
Max maakte een zeldzame fuckup, maar wel 1 die hem zijn plek kostte. Daarna heeft RBR het gewoon heel slim gespeeld. Max heeft nog mazzel, want als Vettel hem wel 'normaal' voorbij was gegaan, had hij een teamorder gekregen RIC er voorbij te laten gaan en was hij uiteindelijk 5e geworden.
Juist. Bizar. Precies het woord wat ik er ook voor gebruik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Kyran het volgende:
Als ze "give" hadden gezegd had Max waarschijnlijk geantwoord met "no way" of iets in die richting en niet "ok, let me know".
En gedrag van Vettel goedkeuren is ook bizar. In geen enkele sport mag je de scheidsrechters uitschelden, maar hier wordt het zowel door FIA als door sommige "fans" goedgekeurd.
Ik heb alleen deze:quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:06 schreef SnowOokami het volgende:
Kan iemand dat filmpje vinden met de tijdsvergelijking van de shortcut van Verstappen en Hamilton?
Zag hem een paar draadjes geleden hier ergens... maar we zijn al zoveel draadjes verder
Hij kwam anders aardig hard dichterbij en zat op zijn staart voordat hij remde en Max te laat remde. Als Max op tijd had geremd had Vettel hem er misschien naast kunnen zetten. Als Max niet de bocht had afgesneden had hij zeker achter Vettel de baan weer opgekomen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ook geen reden voor (ondanks de onzin die Whiting spuide over het "verschil" tussen wat HAM deed en wat VES deed). Seb was niet eens in de buurt van Max toen die zich een zeldzame keer verremde. Zat er niet voor, zat er niet naast, had niet een een aanval ingezet.
Ja ik zoek dus dat filmpje waar iemand de tijd erbij heeft gezet hoe lang Hamilton er over doet om over dat gras heen te rijden en hoe lang Verstappen erover doet in splitscreen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie die zekerheid niet zo, sorry.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij kwam anders aardig hard dichterbij en zat op zijn staart voordat hij remde en Max te laat remde. Als Max op tijd had geremd had Vettel hem er misschien naast kunnen zetten. Als Max niet de bocht had afgesneden had hij zeker achter Vettel de baan weer opgekomen.
Misschien, maar zeker is het in ieder geval niet. Zeggen dat hij zeker achter Vettel de baan was opgekomen is echt bullshit. Kijk gewoon even goed naar dat filmpje hierboven. Er zit echt nog veels te veel ruimte tussen die twee.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij kwam anders aardig hard dichterbij en zat op zijn staart voordat hij remde en Max te laat remde. Als Max op tijd had geremd had Vettel hem er misschien naast kunnen zetten. Als Max niet de bocht had afgesneden had hij zeker achter Vettel de baan weer opgekomen.
Vettel zat aan de buitenkant van de bocht, no way dat hij hem er naast had kunnen zetten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jammer dat die tweede niet eerder begint. Dan zie je dat Vettel er heel dicht achter zit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jammer dat die tweede niet eerder begint. Dan zie je dat Vettel er heel dicht achter zit.
Die ruimte komt omdat Max veel te laat remt. Op het moment dat Max zich verremt en weer loslaat zit Vettel er dicht achter en was een switchback mogelijk als Max te ver naar buiten gaat. Alleen gaat Max rechtdoor in plasts van de bocht te nemen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Misschien, maar zeker is het in ieder geval niet. Zeggen dat hij zeker achter Vettel de baan was opgekomen is echt bullshit. Kijk gewoon even goed naar dat filmpje hierboven. Er zit echt nog veels te veel ruimte tussen die twee.
Als Vettel de volgende bocht zogenaamd met DRS had kunnen inhalen vraag ik me af waarom hij dat niet alsnog heeft gedaan dan de ronde erna? Dit gebeurde in ronde 68 van de 71.
Ik denk dat als Verstappen alsnog de bocht had proberen te halen hij de volgende bocht iets later naar links had kunnen sturen en Vettel zo naar buiten had kunnen dwingen. Alleen is dit echt alleen maar koffiedik kijken door ons en niks is met zekerheid te zeggen. Puur op tijd en puur op autolengtes verschil had Hamilton in ieder geval VELE VELE VELE malen meer voordeel dan wat Verstappen had. Dat is wel een feit als je naar de beelden kijkt.
Sterker nog, als HAM niet rechtdoor was gegaan was hij misschien wel als vijfde of zesde de baan opgekomen na ROS VES RIC in ieder geval en met een beetje pech had hij een niet oplettende lutsers in zijn versnellingsbak zitten ook.
Zeggen dat je begrijpt dat hij er geen straf voor krijgt is iets anders dan 'goedkeuren'. De wereld is niet zo zwart/wit.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Kyran het volgende:
En gedrag van Vettel goedkeuren is ook bizar. In geen enkele sport mag je de scheidsrechters uitschelden, maar hier wordt het zowel door FIA als door sommige "fans" goedgekeurd.
Zelfs als je gelijk hebt is "mogelijk" niet hetzelfde als "op zeker"...quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die ruimte komt omdat Max veel te laat remt. Op het moment dat Max zich verremt en weer loslaat zit Vettel er dicht achter en was een switchback mogelijk als Max te ver naar buiten gaat. Alleen gaat Max rechtdoor in plasts van de bocht te nemen.
Niet zeker inderdaad, maar blijkbaar genoeg voor de stewards om hem te bestraffen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs als je gelijk hebt is "mogelijk" niet hetzelfde als "op zeker"...
Iets afkeuren, maar niet bestraffen is toch alleen maar it te leggen met "bizar"?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeggen dat je begrijpt dat hij er geen straf voor krijgt is iets anders dan 'goedkeuren'. De wereld is niet zo zwart/wit.
Vettel zou wel serieus wat aan anger management moeten gaan doen trouwens, want op deze manier wordt hij zelf een gevaar op de weg. Roepen dat je "iemand gaat slaan" is ook niet zo slim en misschien nog wel ernstiger dan het schelden. Sky zei dat het tegen Max gericht was, maar als ik de transcript lees kan het ook op RIC slaan, maar hoe dan ook, je tegenstanders bedreigen met fysiek geweld is echt niet cool.
http://www.motorsport.com(...)-hit-someone-845235/
Dit zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Kyran het volgende:
Stel je eens voor dat een schaatser langs een andere schaatser hand gebaren gaat maken.
In geen enkele sport zal dit onbestraft blijven,
Toch buitengewoon raar dat ze dat bij HAM dus niet deden. Verhaal waarom rammelt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet zeker inderdaad, maar blijkbaar genoeg voor de stewards om hem te bestraffen.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel zijn helm voor Brazilië is ook al klaar......
[ afbeelding ]
Dan maakt iemand er gewoon een liedje van en heeft er een megahit mee.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Kyran het volgende:
Stel je eens voor dat een tenniser "I am gonna hit someone" roept tijdens een wedstrijd.
Sorry, maar dat interessert me nog minder dan niks.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:35 schreef potjecreme het volgende:
Hier staat wat Eddie Irvine tegenwoordig doet.
https://sports.vice.com/e(...)ened-to-eddie-irvine
Dat doet het dus niet. Voorbeelden te over.quote:
Dat is precies wat hij nu doet. Playboyen met vrouwen heel veel jonger en hij zit in vastgoed.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat interessert me nog minder dan niks.
Was wel een kleurrijke figuur in de F1, maar meer door zijn karakter en zijn playboygedoe dan door zijn racen..
Niks veranderd dusquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is precies wat hij nu doet. Playboyen met vrouwen heel veel jonger en hij zit in vastgoed.
Heb ik anders toch wel vaker gezien in autosport of wielrennen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet. Voorbeelden te over.
Zijn de minidrivers er al?quote:
(rechtsboven op de pagina) Settings -> Overigquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff onwijs off topic: hoe dm ik mobiel? Zat voorheen altijd op de desktop, nu op de Ipad..
En mocht dm-en niet kunnen: voorheen heb ik ingesteld (waar????) dat ik een topic als geheel wou zien, nu wil ik weer blz van 25 posts. Hoe regelmik dta?
Dank je!quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef Jane het volgende:
[..]
(rechtsboven op de pagina) Settings -> Overig
Lol, ik bedoel het filmpje, maar ook dank!quote:
Ow, die nog niet helaasquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lol, ik bedoel het filmpje, maar ook dank!
haha geniaal.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:58 schreef SnowOokami het volgende:
Lol: https://www.facebook.com/AutobahnEU/videos/889849911148385/
die toonzetting van de interviewer ook:" very dramatic to the end with cars fighting each other on track..."quote:
iemand die 3x 301 posts van hetzelfde vlotjes door scrolled omdat het een vasthangende LP is...quote:
Haha een LP , ouwe lul gespotquote:Op woensdag 2 november 2016 06:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
iemand die 3x 301 posts van hetzelfde vlotjes door scrolled omdat het een vasthangende LP is...
Zul je zien dat Vettel in Brazilië weer ontploft en wordt bestraft omdat Max weer eens voor hem zitquote:Op woensdag 2 november 2016 08:25 schreef MakkieR het volgende:
Vettel wordt door de FIA niet bestraft, maar soort gelijke vloek uitbarstingen door de radio worden in de toekomst wel bestraft. Hoe krom is de FIA weer bezig met zijn uitleg![]()
http://www.formula1.com/e(...)ettel-outbursts.html
In before: "dit is ook een discussieforum"quote:Op woensdag 2 november 2016 09:42 schreef Beach het volgende:
Het gaat hier nog steeds over oa Vettel en Max?
Ik zou verwachten dat iedereen er wel klaar mee zou zijn.
Je moet dit topic alleen lezen in weken waarin niet geraced is/word.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:42 schreef Beach het volgende:
Kom dan zelf met een ander onderwerp. Ik probeer dat nog tenminste.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:42 schreef Beach het volgende:
Waar wil jij het over hebben Beach ?quote:Op woensdag 2 november 2016 09:42 schreef Beach het volgende:
Hé toevalig, ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2016 06:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
iemand die 3x 301 posts van hetzelfde vlotjes door scrolled omdat het een vasthangende LP is...
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kom dan zelf met een ander onderwerp. Ik probeer dat nog tenminste.
De structuur van het Williams team en waarom precies dat betekent dat de oude glorietijden niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waar wil jij het over hebben Beach ?
Wat heeft het voor een nut om 11 dagen vooruit te kijken?quote:Op woensdag 2 november 2016 10:16 schreef potjecreme het volgende:
De weersvoorspelling voor Sao Paulo zondag 13-11 is: Vrij veel bewolking, max 23 graden en 25% kans op neerslag.
bron: weeronline
Ik ga alvast een regendansje doen.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:16 schreef potjecreme het volgende:
De weersvoorspelling voor Sao Paulo zondag 13-11 is: Vrij veel bewolking, max 23 graden en 25% kans op neerslag.
bron: weeronline
familiekwaaltje hequote:Op woensdag 2 november 2016 10:41 schreef KingRadler het volgende:
nu zijn er plannen om de zandbak weer terug te laten keren, vind het maar niks.
als Max er maar niet in gaat spelen.
Tijd genomen voor het nietszeggende orakel van Ecclestone.quote:
Dat slaat idd nergens op, net alsof je op het eind van de eredivisie niet je best mag doen tegen de koploper omdat iemand anders dan misschien kampioen wordt.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:10 schreef matig het volgende:
Hier, nieuw discussievoer, helaas wel over Max:
http://www.eurosport.com/(...)o5935107/story.shtml
En dit is de team radio waar Toto aan refereert:
36 To Max Verstappen Make sure you keep it clean behind Rosberg for the moment, Max. Never know what might happen later. Doing a really good job at the moment.
Echt te bizar dat Lauda en Wolf beide van mening zijn dat er niet tegen de 2 Mercedessen geraced mag worden omdat ze allebei bezig zijn WDC te worden. Nog los van het feit dat het niets uitmaakt of je aan het begin van het seizoen of aan het eind van het seizoen door iemand van de baan gereden/ingehaald wordt.
Ik interpreteerde het juist als push niet, spaar je banden, wellicht dat hij nog een terugval heeft en dan kun je hem pakken, het was toch ook na de aanval op Rosberg na al dat inhalen van achterblijvers?quote:Op woensdag 2 november 2016 12:10 schreef matig het volgende:
36 To Max Verstappen Make sure you keep it clean behind Rosberg for the moment, Max. Never know what might happen later. Doing a really good job at the moment.
Echt te bizar dat Lauda en Wolf beide van mening zijn dat er niet tegen de 2 Mercedessen geraced mag worden omdat ze allebei bezig zijn WDC te worden. Nog los van het feit dat het niets uitmaakt of je aan het begin van het seizoen of aan het eind van het seizoen door iemand van de baan gereden/ingehaald wordt.
Nee het was wel daarvoor toen die aansluiting vond.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:31 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het juist als push niet, spaar je banden, wellicht dat hij nog een terugval heeft en dan kun je hem pakken, het was toch ook na de aanval op Rosberg na al dat inhalen van achterblijvers?
Ah oké.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee het was wel daarvoor toen die aansluiting vond.
Mijn ideequote:Op woensdag 2 november 2016 12:31 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het juist als push niet, spaar je banden, wellicht dat hij nog een terugval heeft en dan kun je hem pakken, het was toch ook na de aanval op Rosberg na al dat inhalen van achterblijvers?
Precies dat.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:31 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
http://www.f1today.net/en(...)verstappen-s-defencequote:Former Formula One driver Jan Lammers has backed Max Verstappen following yet more criticism for the young Dutchman.
Both Sebastian Vettel and championship leader Nico Rosberg hit out at the teenager for separate incidents during the Mexican Grand Prix.
Lammers, 60, said he was a big fan of his compatriot, but also insisted he is a "big fan of objectivity".
"With that in mind I need to get something of my chest," he wrote on his Facebook page.
"I thought about the criticism and looked back at what Verstappen did that was so terrible. Looking back from when he started his first GP in 2015, I conclude that it was nothing, absolutely nothing," said Lammers.
"Yes, he did upset a few people, simply because he passed them in a brilliant way or they couldn't pass him because he was clever and skilful in defending. Of course he 'nearly' touched people or they 'nearly' touched him, but that's the skill part of it!"
Lammers, also hit out at Mercedes team chairman Niki Lauda, who called Verstappen "arrogant" and "unacceptable".
But Lammers argued that Verstappen has never even damaged another competitor's car, unlike both Mercedes drivers.
"How many of you Formula One drivers can say that over the last two years?" he said. "Certainly not your two choir boys, Mr Lauda!"
quote:Op woensdag 2 november 2016 13:16 schreef Floriz87 het volgende:
Ook Lammers doet een duit in het zakje:
[..]
http://www.f1today.net/en(...)verstappen-s-defence
quote:Yes of course he 'nearly' touched people or they 'nearly' touched him, well that's the skill part of it! How many girls have you F1 drivers 'nearly' made pregnant?
Hij vergeet even het incidentje in Monaco, daar beschadigt die toch echt wel iemand anders z'n autoquote:Op woensdag 2 november 2016 13:16 schreef Floriz87 het volgende:
Ook Lammers doet een duit in het zakje:
[..]
http://www.f1today.net/en(...)verstappen-s-defence
I know, probeer even een zo groot mogelijk publiek te bereiken.;-) Thx!quote:Op woensdag 2 november 2016 18:06 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Lol, ik gun je het beste man maar dit hoort hier natuurlijk echt niet thuis.
Het zal nieuw voor jou zijn, maar coureurs kijken al jaren extra uit om niet met een botsing de strijd om het WK te beslissen in de fase dat elke DNF beslissend is. Net zoals coureurs ook al jaren de plek teruggeven als ze in duel buiten de baan zijn geweest. Iedereen snapt namelijk dat het anders niet werkt, althans, elke coureur die de puberteit achter zich heeft gelaten.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:10 schreef matig het volgende:
Tsja, dat is nou het 2 (of meer) maten meten. En dat zou niet moeten kunnen.quote:Op woensdag 2 november 2016 17:45 schreef SnowOokami het volgende:
Verstappen crash Monaco: "too young, too reckless, should be put back in F3"
Alonso crash Australië: "racing accident"
![]()
Waarom de oude glorietijden voor Williams niet terugkomen? Geld.quote:Op woensdag 2 november 2016 10:17 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
De structuur van het Williams team en waarom precies dat betekent dat de oude glorietijden niet meer terugkomen.
Nou ja, meer alsof je geen sliding mag maken, omdat je wellicht een speler blesseert. Maar inderdaad, je moet wel Weltschmerz heten om dit een zinnig argument te vinden.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat slaat idd nergens op, net alsof je op het eind van de eredivisie niet je best mag doen tegen de koploper omdat iemand anders dan misschien kampioen wordt.
Ook als ze nog (volgens jou) in de puberteit zitten aangezien het een opdracht van het team was.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zal nieuw voor jou zijn, maar coureurs kijken al jaren extra uit om niet met een botsing de strijd om het WK te beslissen in de fase dat elke DNF beslissend is. Net zoals coureurs ook al jaren de plek teruggeven als ze in duel buiten de baan zijn geweest. Iedereen snapt namelijk dat het anders niet werkt, althans, elke coureur die de puberteit achter zich heeft gelaten.
Is meestal als een regel verduidelijkt wordt. De eerste overtreding wordt niet bestraft en volgt er een verduidelijking dat het de volgende keer wel bestraft wordt.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:25 schreef MakkieR het volgende:
Vettel wordt door de FIA niet bestraft, maar soort gelijke vloek uitbarstingen door de radio worden in de toekomst wel bestraft. Hoe krom is de FIA weer bezig met zijn uitleg![]()
http://www.formula1.com/e(...)ettel-outbursts.html
Owh? Wordt er een regel verduidelijkt dan in het geval vd scheldkannonade van Vettel?quote:Op woensdag 2 november 2016 18:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is meestal als een regel verduidelijkt wordt. De eerste overtreding wordt niet bestraft en volgt er een verduidelijking dat het de volgende keer wel bestraft wordt.
Was ook met de moving under braking regel. Verstappen werd er niet voor bestraft maar werd wel gezegd dat het de volgende keer wel bestraft zou worden. Nu idem. Dus behoorlijk consequent van de FIA.
Er is (voor zover ik weet) nog niemand hiervoor bestraft, dus wordt er de eerste keer gewaarschuwd en de volgende keer een straf uitgedeeld.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh? Wordt er een regel verduidelijkt dan in het geval vd scheldkannonade van Vettel?
Hij krijgt gewoon coulance..
Mijns inziens onterecht overigens.
Volgens het transcript heeft RB uiteindelijk tegen Max gezegd in positie te blijven. Ik lees niets terug over Ferrari die zegt dat RB een teamorder had gegeven.quote:Op woensdag 2 november 2016 19:44 schreef Re het volgende:
de enige reden dat Vettel uit zijn plaat ging is dat hij over de radio te horen kreeg dat RBR teamorder naar Verstappen was om hem er langs te laten. Dat wordt volgens mij ook wel vergeten. Dus het heeft verder niets met puberaal gedrag te maken, althans in de ogen van die fanboy hier wel natuurlijk
quote:68 To Max Verstappen OK give the position, I think you’re going to have to give the position, Max.
68 From Max Verstappen Let me know.
68 To Max Verstappen OK stay there.
69 To Sebastian Vettel OK Verstappen has to give you the position. Watch for Ricciardo behind. Three laps to go.
69 To Sebastian Vettel He has been informed, he has to move.
71 To Max Verstappen Alright mate this is going to be investigated after the race so keep your head down. Two laps.
71 To Sebastian Vettel Sebastian, Sebastian calm down. They are under investigation I know that it’s not fair. But calm down. Put your head down and we will talk afterwards.
Wat staat er achter nummertjes 69 dan... daar staat het letterlijk dat Ferrari dat tegen Vettel zegt. Alleen heeft RBR dat nooit gedaanquote:Op woensdag 2 november 2016 19:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens het transcript heeft RB uiteindelijk tegen Max gezegd in positie te blijven. Ik lees niets terug over Ferrari die zegt dat RB een teamorder had gegeven.
[..]
He has been informed zou dan gebaseerd zijn op de eerste 68 en niet de derde 68. Dus het 2e commentaar van RB is niet doorgespeeld.quote:Op woensdag 2 november 2016 20:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat staat er achter nummertjes 69 dan... daar staat het letterlijk dat Ferrari dat tegen Vettel zegt. Alleen heeft RBR dat nooit gedaan
DAT is reden en rechtvaardiging om zo uit zijn plaat te gaan? Kom nou toch zeg... Zelfs al had Max wel een een teamorder genegeerd, dan nog ga je niet zo uit je plaat. En al helemaal niet tegen een official..quote:Op woensdag 2 november 2016 19:44 schreef Re het volgende:
de enige reden dat Vettel uit zijn plaat ging is dat hij over de radio te horen kreeg dat RBR teamorder naar Verstappen was om hem er langs te laten. Dat wordt volgens mij ook wel vergeten. Dus het heeft verder niets met puberaal gedrag te maken, althans in de ogen van die fanboy hier wel natuurlijk
Sommige users hier gaan ver om maar naar Verstappen te kunnen wijzen of Vettel te kunnen verdedigenquote:Op woensdag 2 november 2016 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAT is reden en rechtvaardiging om zo uit zijn plaat te gaan? Kom nou toch zeg... Zelfs al had Max wel een een teamorder genegeerd, dan nog ga je niet zo uit je plaat. En al helemaal niet tegen een official..
ik zeg dat DAT de reden is, niet of het compleet over the top is, wat het wel is maar jaquote:Op woensdag 2 november 2016 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAT is reden en rechtvaardiging om zo uit zijn plaat te gaan? Kom nou toch zeg... Zelfs al had Max wel een een teamorder genegeerd, dan nog ga je niet zo uit je plaat. En al helemaal niet tegen een official..
En waarom is dat reden om uit zijn plaat te gaan tegen Whiting? Had die het circuit op moeten stormen om Max hoogstpersoonlijk uit zijn bolide te trekken omdat hij een (vermeende!) teamorder niet opvolgde? Had Charlie persoonlijk Max moeten blokkeren omdat Seb er voorbij wou? Had VES soms een zwarte vlag moeten krijgen? Wat??!quote:Op woensdag 2 november 2016 21:29 schreef Re het volgende:
[..]
ik zeg dat DAT de reden is, niet of het compleet over the top is, wat het wel is maar ja
En multi 333 tegen Ricciardoquote:Op woensdag 2 november 2016 21:44 schreef Fer het volgende:
Enige wat ik tegen Seb zou zeggen is Multi21
Minidriversquote:Op woensdag 2 november 2016 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En multi 333 tegen Ricciardo![]()
Nope. Origineel gaat over Robben en de schwalbe tegen Mexico tijdens het WK in 2014.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
LOL
Al vraag ik me af of die ondertiteling wel geheel klopt..
Ah, thanks! Mijn wantrouwen omdat ik (ondanks dat ik weinig Spaans ken) sommige vertaalde delen niet terug hoorde in de tekst, was dus terechtquote:Op woensdag 2 november 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nope. Origineel gaat over Robben en de schwalbe tegen Mexico tijdens het WK in 2014.
Nee dat is niet terecht, want iemand verrot schelden op de boordradio mag natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is meestal als een regel verduidelijkt wordt. De eerste overtreding wordt niet bestraft en volgt er een verduidelijking dat het de volgende keer wel bestraft wordt.
Was ook met de moving under braking regel. Verstappen werd er niet voor bestraft maar werd wel gezegd dat het de volgende keer wel bestraft zou worden. Nu idem. Dus behoorlijk consequent van de FIA.
My point exactly. Er werd niks verduidelijkt, er werd gematst..quote:Op woensdag 2 november 2016 23:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee dat is niet terecht, want iemand verrot schelden op de boordradio mag natuurlijk nooit.
Vettel deed iets wat niet mag, Verstappen deed iets wat wel mocht. Fia heeft de regel van Max aangepast, zodat het nu niet meer mag.
Dus ik begrijp hoe FIA redeneert met Verstappen, Maar met Vettel dat is volkomen belachelijk omdat er geen regel is die je moet verduidelijken, want die regel lijkt mij wel duidelijk genoeg. Een scheidsrechter mag je niet verrot schelden, die regel bestaat al zo lang de FIA bestaat.
Gaaf hoor.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:56 schreef Tarado het volgende:
m'n kaart is geregeld voor Sao Paulo, zin in, jammer dat ik de kwalificatie mis
Sowieso FIAquote:Op woensdag 2 november 2016 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi dat Horner opkomt voor Max. Nog mooier dat hij groot gelijk heeft.
http://www.motorsport.com(...)-says-horner-845766/
Dat is inderdaad nieuw voor mij en ik geloof er niks van. Wat ik wel geloof is dat elke normale coureur ALTIJD uitkijkt voor een botsing (want ja, anders werkt het niet). Niet proberen de aankomende WDC in te halen omdat hij aankomend WDC is werkt trouwens ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zal nieuw voor jou zijn, maar coureurs kijken al jaren extra uit om niet met een botsing de strijd om het WK te beslissen in de fase dat elke DNF beslissend is. Net zoals coureurs ook al jaren de plek teruggeven als ze in duel buiten de baan zijn geweest. Iedereen snapt namelijk dat het anders niet werkt, althans, elke coureur die de puberteit achter zich heeft gelaten.
Gaaf man.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:56 schreef Tarado het volgende:
m'n kaart is geregeld voor Sao Paulo, zin in, jammer dat ik de kwalificatie mis
Geweldige faal jaquote:Op donderdag 3 november 2016 12:41 schreef GoofyGoober het volgende:
Verstappen wie?
Hoe de vuk ben je dan als Humberto Tan zijnde/het team wat erachter zit niet wat beter geïnformeerd?
Ik had enorme plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 3 november 2016 12:41 schreef GoofyGoober het volgende:
Verstappen wie?
Hoe de vuk ben je dan als Humberto Tan zijnde/het team wat erachter zit niet wat beter geïnformeerd?
Die grap is 1 keer leukquote:Op donderdag 3 november 2016 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
praat ie nederlands dan? Hoe komt dat? Woont hij 6 of 8 kilometer van de grens?
Met Max toen was echt tenenkrommend.quote:
http://www.mirror.co.uk/s(...)es-youngster-9186624quote:Williams have unveiled Formula One's youngster driver - and he hasn't even got a driving licence.
Canadian Lance Stroll only turned 18 last week and will replace Felipe Massa who is hanging up his driving gloves at the end of the 2016 season.
Stroll, the first Canadian to take to the grid since 1997 world champion Jacques Villeneuve departed the sport more a decade ago, will team up with Valtteri Bottas.
The Finnish driver will race for Williams for a fifth successive term.
Stroll dominated this year's Formula Three championship, winning the series by more than 100 points. He becomes the sport's youngest driver since Dutchman Max Verstappen made his debut, aged 17, last year.
"To be racing in Formula One in 2017 is incredible," Stroll said. "I can't thank Williams enough for showing faith in my ability.
"Racing in F1 was something I dreamt about as a young kid. When I began karting seriously, F1 was then the ultimate goal and especially when I started racing cars in 2014.
"2017 is going to be a big learning curve for me, but I'm eager to absorb everything Williams can share with me so that I improve.
"I'll be taking things on a race-by-race, lap-by-lap basis and hopefully progress with experience like I did when I entered Formula Four and then Formula Three."
Welnee, dat was een hartstikke leuke uitzending juist.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Met Max toen was echt tenenkrommend.
Wat zou Jacques daarvan vinden, zo'n broekie in de F1?quote:Op donderdag 3 november 2016 13:44 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)es-youngster-9186624
Edit: Oops, verkeerd topic
Nou:quote:Op donderdag 3 november 2016 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zou Jacques daarvan vinden, zo'n broekie in de F1?
http://www.gpblog.nl/9207(...)een-f1-vanwege-geld/quote:Villeneuve: Stroll alleen in de F1 vanwege het geld.
Waarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:32 schreef GoofyGoober het volgende:
[..]
Nou:
[..]
http://www.gpblog.nl/9207(...)een-f1-vanwege-geld/
Hm true, werd tijdje terug op basis van dit interview ook al veel geschreven wat Villeneuve in een kwaad daglicht stelde. Naja, je ziet het ook wel aan de titel al. Terwijl ie toch gewoon positief te spreken is over Verstappen.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:44 schreef AMDB het volgende:
Anyway, media doen het overkomen alsof zijn beweringen erg zwart wit zijn, maar dat zijn ze vaak niet. Villeneuve is een stuk genuanceerder dan men doet voorkomen.
Traantje weggepinkt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:17 schreef jpjedi het volgende:
Mooi stukje en hier nog niet voorbij zien komen volgens mij:
"Je gaat zelfs tegen jezelf in, tegen wie je ooit was en wat je vaak beweerde." RTL GP Magazines Mark Koense schrijft een open brief aan Jacques Villeneuve, de notoire criticaster van Max Verstappen.
Beste Jacques, er was een tijd dat ik een zwak voor je had. Je kwam van ver. En een heel eind. Ondanks, of misschien juist wel omdat je op jonge leeftijd je vader verloor, Gilles, een idool voor miljoenen. Voor jou is hij gewoon je vader geweest. Geen makkelijke vader bovendien, en vaak van huis. Maar na zijn dood was hij er ineens altijd. En overal. Wat je ook deed en waar je ook kwam, zijn naam bleef je achtervolgen. Altijd weer werd je met hem vergeleken, als de zoon van de mythe. Je zette je ertegen af, probeerde jezelf te worden. En dat lukte. Je won de Indianapolis 500 en werd wereldkampioen in de Formule 1 - meer dan Gilles ooit voor elkaar had gekregen. Respect.
Maar de faam van je vader was niet in overwinningen of titels uit te drukken. Welke top je ook bestormde, je staarde steeds weer in de peilloze diepte van zijn voetsporen, de onuitwisbare sporen van een geest, van een standbeeld dat een eeuwige schaduw over je wierp. Je deed je best uit die schaduw te treden.
Misschien was je daarom vaak zo recalcitrant, zo tegendraads. Je geverfde haren, je slobberende overalls, je provocerende uitspraken over risico’s en gevaar; je probeerde zó vreselijk hard stoer, relaxed, onafhankelijk en onverschillig te lijken dat het juist allemaal nogal krampachtig overkwam.
Wat niet hielp was dat je na je wereldtitel met Williams nooit meer een Grand Prix won. Een bizarre, maar veelbetekenende twist in je leven. Je keuze voor het BAR-team te gaan rijden maakte je weliswaar een rijk man, maar kraste ook, langzaam maar zeker, de glans van je reputatie. Want door het alsmaar uitblijven van nieuw succes, verbleekte je titel uit 1997 tot die, al dan niet terecht, maar onvermijdelijk, geheel toegeschreven werd aan de overmacht van je in die tijd onverslaanbare Williams-Renault.
Je scoorde alleen nog naast de baan, want je teksten bleven spraakmakend. Maar door je gebrekkige prestaties klonken ze nu als losse flodders. Het werd, helaas, een beetje zielig. De rebelse kampioen van weleer was een gefrustreerde schim van zichzelf geworden en tien jaar na je doorbraak in de Formule 1 verdween je door de achterdeur.
Dat is geen schande, het is velen voor je gebeurd. Bovendien leek je nu eindelijk je rust gevonden te hebben. De zoon van was zelf vader geworden, de weinige haren die je nog had mochten gewoon hun eigen, originele kleur houden, je stortte op je liefde voor muziek en sloot eindelijk vrede met de herinnering aan Gilles, koesterde die nu zelfs openlijk.
Eén ding is echter onveranderd. Druk in een Formule 1-paddock een microfoon onder je neus en je voelt je schijnbaar nog altijd gedwongen tegen de stroom in te zwemmen. Vooral de stroom van de boeggolf van Max Verstappens opmars. Je bekritiseerde hem al voordat hij ook maar één meter had gereden, fel en volstrekt ongenuanceerd, en bleef dat volhouden ook toen Max zichzelf allang had bewezen en andere sceptici, zoals Mika Hakkinen, hun kritiek gracieus terugnamen. Jij, Jacques, bijt je er echter in vast, ondanks alles. Je blijft hardnekkig je gal spuwen, ongenuanceerd en bovendien nu ook ongefundeerd. Je gaat zelfs tegen jezelf in, tegen wie je ooit was en wat je vaak beweerde. Je riep ooit om meer spektakel, meer actie, meer risico, meer karakters. En nu verketter je de man die dat alles op een presenteerblaadje opdient, week in en week uit, en ook nog eens zonder ook maar een fractie van de fouten die jij zelf maakte.
Ik zag je na de race op Suzuka op de Italiaanse televisie het zoveelste onzinverhaal uitkramen over de rijstijl van Max en ook na de Grand Prix van Mexico verloor je weer de feiten uit het oog in je drang Max te veroordelen. “Het team zei hem Vettel voorbij te laten!”, riep je, terwijl ook jij had kunnen horen, nee móeten horen dat Verstappen juist verteld was zijn positie te houden, dat hij er alleen rekening moest houden dat hij ‘m misschien alsnog op zou moeten geven. En die order kwam nooit.
Luisteren, Jacques, is een gave. Je kunt wel de hele tijd van alles roepen, maar dan hoor je vaak alleen jezelf. Dus doe jezelf een plezier en wen aan het feit dat Max Verstappen nog veel races gaat winnen en waarschijnlijk ook wereldkampioen gaat worden. Je kunt hem blijven bekritiseren, dat is je goed recht en Max is zeker niet foutloos. Maar zoals jij als geen ander weet, klinken resultaten harder dan woorden. Het zou dan ook zonde zijn als het weer tien jaar duurt voordat je inziet dat een vergissing hebt begaan. Dus geniet gewoon van de manieren waarop Max grenzen verlegd, hoe hij de sport bij z’n nekvel grijpt en wakker schudt.
Je vader, juist hij, zou het in ieder geval fantastisch hebben gevonden.
kan je die posten?quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:34 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie die transcripts al gezien van Max, Ric en VET?
Zeker Max hoefde van het team de plek niet terug te geven omdat toch na de race werd bekeken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 09:34 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie die transcripts al gezien van Max, Ric en VET?
Ik weet niet wat voor een man die pa Villeneuve was maar die laatste zin....quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:17 schreef jpjedi het volgende:
"Je gaat zelfs tegen jezelf in, tegen wie je ooit was en wat je vaak beweerde." RTL GP Magazines Mark Koense schrijft een open brief aan Jacques Villeneuve, de notoire criticaster van Max Verstappen.
Beste Jacques, er was een tijd dat ik een zwak voor je had. Je kwam van ver. En een heel eind. Ondanks, of misschien juist wel omdat je op jonge leeftijd je vader verloor, Gilles, een idool voor miljoenen. Voor jou is hij gewoon je vader geweest. Geen makkelijke vader bovendien, en vaak van huis. Maar na zijn dood was hij er ineens altijd. En overal. Wat je ook deed en waar je ook kwam, zijn naam bleef je achtervolgen. Altijd weer werd je met hem vergeleken, als de zoon van de mythe. Je zette je ertegen af, probeerde jezelf te worden. En dat lukte. Je won de Indianapolis 500 en werd wereldkampioen in de Formule 1 - meer dan Gilles ooit voor elkaar had gekregen. Respect.
Maar de faam van je vader was niet in overwinningen of titels uit te drukken. Welke top je ook bestormde, je staarde steeds weer in de peilloze diepte van zijn voetsporen, de onuitwisbare sporen van een geest, van een standbeeld dat een eeuwige schaduw over je wierp. Je deed je best uit die schaduw te treden.
Misschien was je daarom vaak zo recalcitrant, zo tegendraads. Je geverfde haren, je slobberende overalls, je provocerende uitspraken over risico’s en gevaar; je probeerde zó vreselijk hard stoer, relaxed, onafhankelijk en onverschillig te lijken dat het juist allemaal nogal krampachtig overkwam.
Wat niet hielp was dat je na je wereldtitel met Williams nooit meer een Grand Prix won. Een bizarre, maar veelbetekenende twist in je leven. Je keuze voor het BAR-team te gaan rijden maakte je weliswaar een rijk man, maar kraste ook, langzaam maar zeker, de glans van je reputatie. Want door het alsmaar uitblijven van nieuw succes, verbleekte je titel uit 1997 tot die, al dan niet terecht, maar onvermijdelijk, geheel toegeschreven werd aan de overmacht van je in die tijd onverslaanbare Williams-Renault.
Je scoorde alleen nog naast de baan, want je teksten bleven spraakmakend. Maar door je gebrekkige prestaties klonken ze nu als losse flodders. Het werd, helaas, een beetje zielig. De rebelse kampioen van weleer was een gefrustreerde schim van zichzelf geworden en tien jaar na je doorbraak in de Formule 1 verdween je door de achterdeur.
Dat is geen schande, het is velen voor je gebeurd. Bovendien leek je nu eindelijk je rust gevonden te hebben. De zoon van was zelf vader geworden, de weinige haren die je nog had mochten gewoon hun eigen, originele kleur houden, je stortte op je liefde voor muziek en sloot eindelijk vrede met de herinnering aan Gilles, koesterde die nu zelfs openlijk.
Eén ding is echter onveranderd. Druk in een Formule 1-paddock een microfoon onder je neus en je voelt je schijnbaar nog altijd gedwongen tegen de stroom in te zwemmen. Vooral de stroom van de boeggolf van Max Verstappens opmars. Je bekritiseerde hem al voordat hij ook maar één meter had gereden, fel en volstrekt ongenuanceerd, en bleef dat volhouden ook toen Max zichzelf allang had bewezen en andere sceptici, zoals Mika Hakkinen, hun kritiek gracieus terugnamen. Jij, Jacques, bijt je er echter in vast, ondanks alles. Je blijft hardnekkig je gal spuwen, ongenuanceerd en bovendien nu ook ongefundeerd. Je gaat zelfs tegen jezelf in, tegen wie je ooit was en wat je vaak beweerde. Je riep ooit om meer spektakel, meer actie, meer risico, meer karakters. En nu verketter je de man die dat alles op een presenteerblaadje opdient, week in en week uit, en ook nog eens zonder ook maar een fractie van de fouten die jij zelf maakte.
Ik zag je na de race op Suzuka op de Italiaanse televisie het zoveelste onzinverhaal uitkramen over de rijstijl van Max en ook na de Grand Prix van Mexico verloor je weer de feiten uit het oog in je drang Max te veroordelen. “Het team zei hem Vettel voorbij te laten!”, riep je, terwijl ook jij had kunnen horen, nee móeten horen dat Verstappen juist verteld was zijn positie te houden, dat hij er alleen rekening moest houden dat hij ‘m misschien alsnog op zou moeten geven. En die order kwam nooit.
Luisteren, Jacques, is een gave. Je kunt wel de hele tijd van alles roepen, maar dan hoor je vaak alleen jezelf. Dus doe jezelf een plezier en wen aan het feit dat Max Verstappen nog veel races gaat winnen en waarschijnlijk ook wereldkampioen gaat worden. Je kunt hem blijven bekritiseren, dat is je goed recht en Max is zeker niet foutloos. Maar zoals jij als geen ander weet, klinken resultaten harder dan woorden. Het zou dan ook zonde zijn als het weer tien jaar duurt voordat je inziet dat een vergissing hebt begaan. Dus geniet gewoon van de manieren waarop Max grenzen verlegd, hoe hij de sport bij z’n nekvel grijpt en wakker schudt.
http://www.racexpress.nl/(...)-jeroen-pauw/n/76865quote:Formule 1-coureur Nico Hülkenberg is vrijdag te gast in de talkshow van Jeroen Pauw, die een steeds grotere Formule 1-fan aan het worden is. Dat meldt autosportjournalist en tv-reporter Rick Winkelman op Twitter. Eerder had Pauw een interview met Max Verstappen (interview Pauw met Max: Aanrader als je dit gemist hebt!). De Duitser Nico Hülkenberg, die onlangs een contract tekende met het Renault F1-team, beheerst de Nederlandse taal goed. Hij racete jarenlang voor het Nederlandse kartteam CRG Holland van Michel Vacirca. Het eerste kartje dat Nico Hülkenberg kreeg was van Nederlandse makelij; Kombikart.
Ah gelukkig maar. Ik zie het inderdaad alleen maar van de geschreven media. En daar komt de laatste tijd op F1 gebied wel heel veel onzin voorbij.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:44 schreef AMDB het volgende:
Dat gezeur over Villeneuve, als je zijn statements op tv terugziet dan valt het reuze mee t.o.v. hoe de geschreven media het over doen komen.
Hij had over het algemeen gelijk toen hij zei dat Verstappen te jong zou zijn. Dat betekent niet dat hij gelijk heeft gekregen. Verstappen heeft laten zien dat het wel kan. Maar dat wil niet zeggen dat straks iedereen maar op z'n 17e Formule 1 moet gaan rijden. Bovendien is het nog geenszins zeker dat het een goede keuze is geweest. Op je 17e is je lichaam wel degelijk jong en het zou best kunnen dat de hoge snelheden daar een (sterker) negatief effect op hebben. Wellicht was het veiliger geweest om op een lager niveau te 'rijpen'.
Over Stroll heeft hij natuurlijk ook wel gelijk tot op een bepaalde hoogte. Mocht hij niet zowel goed als rijk zijn dan had hij zeer waarschijnlijk niet bij Williams hebben gezeten.
Anyway, media doen het overkomen alsof zijn beweringen erg zwart wit zijn, maar dat zijn ze vaak niet. Villeneuve is een stuk genuanceerder dan men doet voorkomen.
Hier werd dit interview weggezet als onzin. Het schijnt dat zijn voorbeelden niet kloppen. Ik had dit al eens gepost om aan te geven dat hij ook positieve dingen over Max zegt.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:55 schreef GoofyGoober het volgende:
[..]
Hm true, werd tijdje terug op basis van dit interview ook al veel geschreven wat Villeneuve in een kwaad daglicht stelde. Naja, je ziet het ook wel aan de titel al. Terwijl ie toch gewoon positief te spreken is over Verstappen.
Wat een bulshit. Heb destijds erg veel gelezen over Villeneuve en dat met zijn vader heeft hij zelf toch echt heel anders ervaren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:17 schreef jpjedi het volgende:
Je weet nu al dat het genant gaat worden en dat het de hele tijd over Max gaat. Hulkenbergonwaardig.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:27 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag de Hulk bij Pauw.
[..]
http://www.racexpress.nl/(...)-jeroen-pauw/n/76865
Ik durf niet te kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je weet nu al dat het genant gaat worden en dat het de hele tijd over Max gaat. Hulkenbergonwaardig.
Hülk is wel een toffe gozer. Ik hoop alleen wel dat Pauw geen geforceerde Max-vragen stelt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:27 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag de Hulk bij Pauw.
[..]
http://www.racexpress.nl/(...)-jeroen-pauw/n/76865
Denk je dat hij het over Hulkenberg zelf gaat hebben? Ik denk dat Pauw tot gisteren niet eens wist wie dat is... En de helft van de nieuwe Max/F1 fans ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hülk is wel een toffe gozer. Ik hoop alleen wel dat Pauw geen geforceerde Max-vragen stelt.
ik hoop wel zoveel mogelijkquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk je dat hij het over Hulkenberg zelf gaat hebben?
Ik heb nog geen transcript gezien waarin keep staat. Wel meerdere met give.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:10 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt niet helemaal. Dat eerste give is keep.
Dit wou ik net typen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Die tweede zin van het team richting Max slaat nergens op als de eerste zijn give zou zijn geweest.
Het is overduidelijk keep
Ik vind dat ook altijd zo chanant met die interviewtjes van Jack Plooij.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je weet nu al dat het genant gaat worden en dat het de hele tijd over Max gaat. Hulkenbergonwaardig.
Dit ja. Ik ben geen enorm Pauwfan, maar hij weet zelf ook wel dat hij zichzelf enorm voor lul zet als hij alleen maar Maxvragen zal stellen. Niks mis mee als hij er hier en daar wel iets over zegt (want kom, dat willen de kijkers heus wel en dat weet ie) maar de Hulk gaat daar zelf neem ik aan ook alleen zitten als hij bepaalde dingen kan vertellen over zichzelf.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pauw is geen enorme F1 kenner, dat zegt hij ook eerlijk, maar hij kwam bij het interview met Max goed beslagen ten ijs, hij had zich voorbereid en wist vragen te stellen die de gemiddelde Pauw kijker een hoop leerde over Max en het F1 wereldje an sich.
Ik verwacht dat Pauw dat nu ook zal doen bij Hulkenberg. Beetje vragen naar de enorme schaduw van Schumacher die nog altijd over andere Duitse F1 coureurs hangt, hoe het is om uit een land te komen waar je niet de onverdeelde aandacht hebt van de natie op je hebt etc etc.
En Verstappen vragen gaan er heus wel komen, maar ik mag toch hopen dat niet gelijk de 3e vraag al over Max gaat.
twitter:HulkHulkenberg twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 16:30:15Eindelijk eens wat fatsoenlijks op TV! Vanavond 23h op NPO 1! Endlich kommt mal was vernünftiges im TV! Heute 23h a… https://t.co/8RrUMSF3fo reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:HulkHulkenberg twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 16:30:15Eindelijk eens wat fatsoenlijks op TV! Vanavond 23h op NPO 1! Endlich kommt mal was vernünftiges im TV! Heute 23h a… https://t.co/8RrUMSF3fo reageer retweet
Ik vrees een beetje dat Nico enkel mag komen praten over Max Verstappen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HulkHulkenberg twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 16:30:15Eindelijk eens wat fatsoenlijks op TV! Vanavond 23h op NPO 1! Endlich kommt mal was vernünftiges im TV! Heute 23h a… https://t.co/8RrUMSF3fo reageer retweet
Als je niet weet wat voor een knaker Gilles was dan kan je imo ook niet oordelen over die laatste zin.quote:Op vrijdag 4 november 2016 11:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een man die pa Villeneuve was maar die laatste zin....
Laatste tijd valt dat allessinds mee dacht ik. Geen vragen meer over Max, maar gewoon over zn eigen strategie/race en wie er volgens hem op het podium komt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo chanant met die interviewtjes van Jack Plooij.
Mark Koense is geen pannenkoek in het racewereldje hoor. Die weet doorgaans prima waar die het over heeft.quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat een bulshit. Heb destijds erg veel gelezen over Villeneuve en dat met zijn vader heeft hij zelf toch echt heel anders ervaren.
En ook met BAR waren zijn prestaties nog erg goed. Voor een geheel nieuw team.
Dit is precies wat hiervoor wordt bedoeld, die onzin die allemaal wordt geschreven.
quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Vosss heeft z'n vosssssicoonHoin!
Dank dames. Ik zou zeggen opstellen in rijen van 3, maar helaas voor jullie ben ik al bezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |