Nope. Origineel gaat over Robben en de schwalbe tegen Mexico tijdens het WK in 2014.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
LOL
Al vraag ik me af of die ondertiteling wel geheel klopt..
Ah, thanks! Mijn wantrouwen omdat ik (ondanks dat ik weinig Spaans ken) sommige vertaalde delen niet terug hoorde in de tekst, was dus terechtquote:Op woensdag 2 november 2016 22:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nope. Origineel gaat over Robben en de schwalbe tegen Mexico tijdens het WK in 2014.
Nee dat is niet terecht, want iemand verrot schelden op de boordradio mag natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is meestal als een regel verduidelijkt wordt. De eerste overtreding wordt niet bestraft en volgt er een verduidelijking dat het de volgende keer wel bestraft wordt.
Was ook met de moving under braking regel. Verstappen werd er niet voor bestraft maar werd wel gezegd dat het de volgende keer wel bestraft zou worden. Nu idem. Dus behoorlijk consequent van de FIA.
My point exactly. Er werd niks verduidelijkt, er werd gematst..quote:Op woensdag 2 november 2016 23:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee dat is niet terecht, want iemand verrot schelden op de boordradio mag natuurlijk nooit.
Vettel deed iets wat niet mag, Verstappen deed iets wat wel mocht. Fia heeft de regel van Max aangepast, zodat het nu niet meer mag.
Dus ik begrijp hoe FIA redeneert met Verstappen, Maar met Vettel dat is volkomen belachelijk omdat er geen regel is die je moet verduidelijken, want die regel lijkt mij wel duidelijk genoeg. Een scheidsrechter mag je niet verrot schelden, die regel bestaat al zo lang de FIA bestaat.
Gaaf hoor.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:56 schreef Tarado het volgende:
m'n kaart is geregeld voor Sao Paulo, zin in, jammer dat ik de kwalificatie mis
Sowieso FIAquote:Op woensdag 2 november 2016 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi dat Horner opkomt voor Max. Nog mooier dat hij groot gelijk heeft.
http://www.motorsport.com(...)-says-horner-845766/
Dat is inderdaad nieuw voor mij en ik geloof er niks van. Wat ik wel geloof is dat elke normale coureur ALTIJD uitkijkt voor een botsing (want ja, anders werkt het niet). Niet proberen de aankomende WDC in te halen omdat hij aankomend WDC is werkt trouwens ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zal nieuw voor jou zijn, maar coureurs kijken al jaren extra uit om niet met een botsing de strijd om het WK te beslissen in de fase dat elke DNF beslissend is. Net zoals coureurs ook al jaren de plek teruggeven als ze in duel buiten de baan zijn geweest. Iedereen snapt namelijk dat het anders niet werkt, althans, elke coureur die de puberteit achter zich heeft gelaten.
Gaaf man.quote:Op donderdag 3 november 2016 08:56 schreef Tarado het volgende:
m'n kaart is geregeld voor Sao Paulo, zin in, jammer dat ik de kwalificatie mis
Geweldige faal jaquote:Op donderdag 3 november 2016 12:41 schreef GoofyGoober het volgende:
Verstappen wie?
Hoe de vuk ben je dan als Humberto Tan zijnde/het team wat erachter zit niet wat beter geïnformeerd?
Ik had enorme plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 3 november 2016 12:41 schreef GoofyGoober het volgende:
Verstappen wie?
Hoe de vuk ben je dan als Humberto Tan zijnde/het team wat erachter zit niet wat beter geïnformeerd?
Die grap is 1 keer leukquote:Op donderdag 3 november 2016 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
praat ie nederlands dan? Hoe komt dat? Woont hij 6 of 8 kilometer van de grens?
Met Max toen was echt tenenkrommend.quote:
http://www.mirror.co.uk/s(...)es-youngster-9186624quote:Williams have unveiled Formula One's youngster driver - and he hasn't even got a driving licence.
Canadian Lance Stroll only turned 18 last week and will replace Felipe Massa who is hanging up his driving gloves at the end of the 2016 season.
Stroll, the first Canadian to take to the grid since 1997 world champion Jacques Villeneuve departed the sport more a decade ago, will team up with Valtteri Bottas.
The Finnish driver will race for Williams for a fifth successive term.
Stroll dominated this year's Formula Three championship, winning the series by more than 100 points. He becomes the sport's youngest driver since Dutchman Max Verstappen made his debut, aged 17, last year.
"To be racing in Formula One in 2017 is incredible," Stroll said. "I can't thank Williams enough for showing faith in my ability.
"Racing in F1 was something I dreamt about as a young kid. When I began karting seriously, F1 was then the ultimate goal and especially when I started racing cars in 2014.
"2017 is going to be a big learning curve for me, but I'm eager to absorb everything Williams can share with me so that I improve.
"I'll be taking things on a race-by-race, lap-by-lap basis and hopefully progress with experience like I did when I entered Formula Four and then Formula Three."
Welnee, dat was een hartstikke leuke uitzending juist.quote:Op donderdag 3 november 2016 13:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Met Max toen was echt tenenkrommend.
Wat zou Jacques daarvan vinden, zo'n broekie in de F1?quote:Op donderdag 3 november 2016 13:44 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)es-youngster-9186624
Edit: Oops, verkeerd topic
Nou:quote:Op donderdag 3 november 2016 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zou Jacques daarvan vinden, zo'n broekie in de F1?
http://www.gpblog.nl/9207(...)een-f1-vanwege-geld/quote:Villeneuve: Stroll alleen in de F1 vanwege het geld.
Waarom vroeg ik het ook.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:32 schreef GoofyGoober het volgende:
[..]
Nou:
[..]
http://www.gpblog.nl/9207(...)een-f1-vanwege-geld/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |