De eerste zin staat alweer fout. Hij zegt KEEP the position.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:16 schreef SnowOokami het volgende:
http://www.f1fanatic.co.u(...)am-radio-transcript/
[..]
Dat heb je dan mis, kijk maar eens hier: http://www.f1fanatic.co.u(...)am-radio-transcript/quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij "Tell Charlie to *** off."
Oftewel: hij zegt het team dat ze iets tegen Whiting moeten zeggen.
http://www.skysports.com/(...)an-gp-radio-meltdown
[..]
Op nederlandse websites is het idd anders vertaald, alsof hij zich rechtstreeks aan Whiting richtte, maar dat deed hij niet.
Ik verstond ook "give", ik denk dat de engineer zich versprak en het daarna snel corrigeerde met "I think you're going to have to give the position, Max".quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De eerste zin staat alweer fout. Hij zegt KEEP the position.
OK. Neemt nog steeds niet weg dat de teamradio, de radio naar het team is. Niet naar Whiting.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb je dan mis, kijk maar eens hier: http://www.f1fanatic.co.u(...)am-radio-transcript/
Yeah? You know what? Here’s a message to Charlie: [Censored by FOM] off. Honestly, [censored by FOM] off
Uh? Charlie hoort alles wat ze zeggen, dit was doelbewust naar Whiting.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Neemt nog steeds niet weg dat de teamradio, de radio naar het team is. Niet naar Whiting.
Hij richt zich direct tot Charlie. Hij weet ook prima dat er meegeluisterd wordt hoor, vergis je niet..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Neemt nog steeds niet weg dat de teamradio, de radio naar het team is. Niet naar Whiting.
Nogmaals: hoe weet jij wat de rest niet allemaal over de radio zegt?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij richt zich direct tot Charlie. Hij weet ook prima dat er meegeluisterd wordt hoor, vergis je niet..
En waarom vind jij het nodig deze scheldkannonade te verdedigen eigenlijk? Vind jij dit normaal of te billijken gedrag?
Vettel is wel een kleurrijk persoon binnen de F1, mooi dat hij in de mix van de emotie zich laat gaan, kan het wel waarderen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij richt zich direct tot Charlie. Hij weet ook prima dat er meegeluisterd wordt hoor, vergis je niet..
En waarom vind jij het nodig deze scheldkannonade te verdedigen eigenlijk? Vind jij dit normaal of te billijken gedrag?
Je denkt werkelijk dat de coureurs de FIA-officials en masse elke race uitschelden?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Nogmaals: hoe weet jij wat de rest niet allemaal over de radio zegt?
Het interesseert me werkelijk geen ene reet wat er allemaal over de teamradio wordt gezegd.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bizar...quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vettel is wel een kleurrijk persoon binnen de F1, mooi dat hij in de mix van de emotie zich laat gaan, kan het wel waarderen.
Toch had ik het mooi gevonden als hij op pure driving skills de beide red bulls ingepakt had in de laatste rondes.
quote:VL From Daniel Ricciardo Yeah. But what about all these guys outbreaking at the first chicane? I mean Lewis at the start, that’s just… Put a [censored by FOM] wall there and they won’t do it. Those [censored by FOM] guys. [Censored by FOM] kindergarten stuff.
Nee, maar als jij m'n punt niet wilt begrijpen, dan weet ik niet hoe ik het duidelijker moet uitleggen dan "Wij horen niet alles".quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat de coureurs de FIA-officials en masse elke race uitschelden?
Kom nou toch....
Ik heb het net nog nageluisterd, maar die eerste is onduidelijk. Kan imho zowel keep of give zijn. Die tweede is dan weer wel duidelijk.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De eerste zin staat alweer fout. Hij zegt KEEP the position.
Juist ja, een coureur die de officials uitscheld is niks bijzonders?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk geen ene reet wat er allemaal over de teamradio wordt gezegd.
Het is een communicatiekanaal van de coureur naar het team en andersom.
Het is allemaal wel leuk om te horen af en toe, maar wmb is het intern. Dat de FiA meeluistert vind ik eigenlijk al nergens op slaan. En al helemaal niet dat ze selectief uitzenden wat er wordt gezegd en daarmee de opinie beïnvloeden.
Net als dat met 'blue flags' van Vettel continu en een paar jaar geleden kregen we zowat elke race van Button te horen dat 'ie 'massive understeerr' had. Voor hetzelfde geld roepen de andere coureurs hetzelfde, maar krijgen we dat niet te horen.
Ook de transcripts die gepubliceerd worden, geven niet al het radioverkeer weer.
Dat klopt, maar als je goed luistert is het echt wel keep. Anders antwoord Max niet: Okay let me know. en antwoorden zij daarop niet weer; Okay stay there.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb het net nog nageluisterd, maar die eerste is onduidelijk. Kan imho zowel keep of give zijn. Die tweede is dan weer wel duidelijk.
blijkbaar had Ferrari ook "give" gehoord, Lolquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
Hij zei duidelijk 'keep'. Met als vervolg dat ze wel verwachtten dat Max de positie uiteindelijk op zou moeten geven.
Ondertussen heb ik heul veul geluisterd en je kan er zowel 'keep the position' als 'give the position' in horen. Ik hoor 'keep' maar mijn vrouw zei 'give'.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:20 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik verstond ook "give", ik denk dat de engineer zich versprak en het daarna snel corrigeerde met "I think you're going to have to give the position, Max".
edit;
tis idd keep... zat zeker te slapen![]()
Ik weet dat we niet alles horen. Ik zie alleen niet op welke wijze dat dit volledig uit zijn plaat gaan van Vettel vergoeilijkt. Want rechtvaardigen doet het het al helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, maar als jij m'n punt niet wilt begrijpen, dan weet ik niet hoe ik het duidelijker moet uitleggen dan "Wij horen niet alles".
Ik denk niet dat we het eens gaan worden.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist ja, een coureur die de officials uitscheld is niks bijzonders?
Toch raar dat zo'n beetje elke andere sportbond ter wereld daar anders over denkt.
En zowel de coureurs als de teams zijn zich er ten volle van bewust dat er meegeluisterd wordt, dat er uitgezonden kan worden en dat ze dus voor de hele wereld hoorbawr kunnen zijn.
Dit was geen slip off the tongue zonder te weten dat er meegeluisterd werd en uitgezonden kon worden.mDus stop met doen of het wel zo is.
De FIA heeft zich wat mij betreft enorm voor schut gezet door de afwikkeling van meerdere zaken die dit weekend gepasseerd zijn. En Vettel idem dito.
Ik hoor hier wel degelijk "keep"quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik heul veul geluisterd en je kan er zowel 'keep the position' als 'give the position' in horen. Ik hoor 'keep' maar mijn vrouw zei 'give'.
Mocht hij dat doen (geloof ik niks van), dan zou dat ook bestraft moeten worden. Mbt het uitschelden van officials dan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:30 schreef Jane het volgende:
Ik sluit niet uit dat Kimi elke race al z'n tegenstanders en z'n volledige team in het Fins uitscheldt, maar dat verstaat dan gewoon helemaal niemand.
Bwoah...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |