abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166353762
quote:
De eerste zin staat alweer fout. Hij zegt KEEP the position.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:19:16 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166353766
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:12 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij zei hij "Tell Charlie to *** off."
Oftewel: hij zegt het team dat ze iets tegen Whiting moeten zeggen.

http://www.skysports.com/(...)an-gp-radio-meltdown

[..]

Op nederlandse websites is het idd anders vertaald, alsof hij zich rechtstreeks aan Whiting richtte, maar dat deed hij niet.
Dat heb je dan mis, kijk maar eens hier: http://www.f1fanatic.co.u(...)am-radio-transcript/

Yeah? You know what? Here’s a message to Charlie: [Censored by FOM] off. Honestly, [censored by FOM] off
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_166353802
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik verstond ook "give", ik denk dat de engineer zich versprak en het daarna snel corrigeerde met "I think you're going to have to give the position, Max".

edit;
tis idd keep... zat zeker te slapen oO<
pi_166353862
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat heb je dan mis, kijk maar eens hier: http://www.f1fanatic.co.u(...)am-radio-transcript/

Yeah? You know what? Here’s a message to Charlie: [Censored by FOM] off. Honestly, [censored by FOM] off
OK. Neemt nog steeds niet weg dat de teamradio, de radio naar het team is. Niet naar Whiting.
pi_166353928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

OK. Neemt nog steeds niet weg dat de teamradio, de radio naar het team is. Niet naar Whiting.
Uh? Charlie hoort alles wat ze zeggen, dit was doelbewust naar Whiting.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:25:13 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166353949
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hij richt zich direct tot Charlie. Hij weet ook prima dat er meegeluisterd wordt hoor, vergis je niet..

En waarom vind jij het nodig deze scheldkannonade te verdedigen eigenlijk? Vind jij dit normaal of te billijken gedrag?
pi_166353959
Maar het gehuil over blauwe vlaggen mag Charlie dan zeker wel horen?
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:26:53 #83
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166353994
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij richt zich direct tot Charlie. Hij weet ook prima dat er meegeluisterd wordt hoor, vergis je niet..

En waarom vind jij het nodig deze scheldkannonade te verdedigen eigenlijk? Vind jij dit normaal of te billijken gedrag?
Nogmaals: hoe weet jij wat de rest niet allemaal over de radio zegt?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:27:24 #84
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_166354008
quote:

[..]

Vettel is wel een kleurrijk persoon binnen de F1, mooi dat hij in de mix van de emotie zich laat gaan, kan het wel waarderen.

Toch had ik het mooi gevonden als hij op pure driving skills de beide red bulls ingepakt had in de laatste rondes.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:29:16 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166354064
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:26 schreef Jane het volgende:

[..]

Nogmaals: hoe weet jij wat de rest niet allemaal over de radio zegt?
Je denkt werkelijk dat de coureurs de FIA-officials en masse elke race uitschelden?
Kom nou toch....
pi_166354075
quote:

[..]

Het interesseert me werkelijk geen ene reet wat er allemaal over de teamradio wordt gezegd.
Het is een communicatiekanaal van de coureur naar het team en andersom.

Het is allemaal wel leuk om te horen af en toe, maar wmb is het intern. Dat de FiA meeluistert vind ik eigenlijk al nergens op slaan. En al helemaal niet dat ze selectief uitzenden wat er wordt gezegd en daarmee de opinie beïnvloeden.

Net als dat met 'blue flags' van Vettel continu en een paar jaar geleden kregen we zowat elke race van Button te horen dat 'ie 'massive understeerr' had. Voor hetzelfde geld roepen de andere coureurs hetzelfde, maar krijgen we dat niet te horen.

Ook de transcripts die gepubliceerd worden, geven niet al het radioverkeer weer.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:29:56 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166354076
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Vettel is wel een kleurrijk persoon binnen de F1, mooi dat hij in de mix van de emotie zich laat gaan, kan het wel waarderen.

Toch had ik het mooi gevonden als hij op pure driving skills de beide red bulls ingepakt had in de laatste rondes.
Bizar...
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:30:15 #88
1986 Jane
pi_166354084
Ik sluit niet uit dat Kimi elke race al z'n tegenstanders en z'n volledige team in het Fins uitscheldt, maar dat verstaat dan gewoon helemaal niemand. :+
Bwoah...
pi_166354112
Ricciardo was ook kwaad :+

quote:
VL From Daniel Ricciardo Yeah. But what about all these guys outbreaking at the first chicane? I mean Lewis at the start, that’s just… Put a [censored by FOM] wall there and they won’t do it. Those [censored by FOM] guys. [Censored by FOM] kindergarten stuff.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:32:40 #90
1986 Jane
pi_166354131
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je denkt werkelijk dat de coureurs de FIA-officials en masse elke race uitschelden?
Kom nou toch....
Nee, maar als jij m'n punt niet wilt begrijpen, dan weet ik niet hoe ik het duidelijker moet uitleggen dan "Wij horen niet alles".
pi_166354148
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:19 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik heb het net nog nageluisterd, maar die eerste is onduidelijk. Kan imho zowel keep of give zijn. Die tweede is dan weer wel duidelijk.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:35:32 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166354212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het interesseert me werkelijk geen ene reet wat er allemaal over de teamradio wordt gezegd.
Het is een communicatiekanaal van de coureur naar het team en andersom.

Het is allemaal wel leuk om te horen af en toe, maar wmb is het intern. Dat de FiA meeluistert vind ik eigenlijk al nergens op slaan. En al helemaal niet dat ze selectief uitzenden wat er wordt gezegd en daarmee de opinie beïnvloeden.

Net als dat met 'blue flags' van Vettel continu en een paar jaar geleden kregen we zowat elke race van Button te horen dat 'ie 'massive understeerr' had. Voor hetzelfde geld roepen de andere coureurs hetzelfde, maar krijgen we dat niet te horen.

Ook de transcripts die gepubliceerd worden, geven niet al het radioverkeer weer.
Juist ja, een coureur die de officials uitscheld is niks bijzonders?
Toch raar dat zo'n beetje elke andere sportbond ter wereld daar anders over denkt.

En zowel de coureurs als de teams zijn zich er ten volle van bewust dat er meegeluisterd wordt, dat er uitgezonden kan worden en dat ze dus voor de hele wereld hoorbawr kunnen zijn.

Dit was geen slip off the tongue zonder te weten dat er meegeluisterd werd en uitgezonden kon worden.mDus stop met doen of het wel zo is.

De FIA heeft zich wat mij betreft enorm voor schut gezet door de afwikkeling van meerdere zaken die dit weekend gepasseerd zijn. En Vettel idem dito.
pi_166354222
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:33 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb het net nog nageluisterd, maar die eerste is onduidelijk. Kan imho zowel keep of give zijn. Die tweede is dan weer wel duidelijk.
Dat klopt, maar als je goed luistert is het echt wel keep. Anders antwoord Max niet: Okay let me know. en antwoorden zij daarop niet weer; Okay stay there.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:36:19 #94
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166354233
Hij zei duidelijk 'keep'. Met als vervolg dat ze wel verwachtten dat Max de positie uiteindelijk op zou moeten geven.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166354259
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
Hij zei duidelijk 'keep'. Met als vervolg dat ze wel verwachtten dat Max de positie uiteindelijk op zou moeten geven.
blijkbaar had Ferrari ook "give" gehoord, Lol :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 november 2016 @ 20:38:44 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_166354297
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:20 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Ik verstond ook "give", ik denk dat de engineer zich versprak en het daarna snel corrigeerde met "I think you're going to have to give the position, Max".

edit;
tis idd keep... zat zeker te slapen oO<
Ondertussen heb ik heul veul geluisterd en je kan er zowel 'keep the position' als 'give the position' in horen. Ik hoor 'keep' maar mijn vrouw zei 'give'.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:38:59 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166354301
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:32 schreef Jane het volgende:

[..]

Nee, maar als jij m'n punt niet wilt begrijpen, dan weet ik niet hoe ik het duidelijker moet uitleggen dan "Wij horen niet alles".
Ik weet dat we niet alles horen. Ik zie alleen niet op welke wijze dat dit volledig uit zijn plaat gaan van Vettel vergoeilijkt. Want rechtvaardigen doet het het al helemaal niet.
pi_166354342
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Juist ja, een coureur die de officials uitscheld is niks bijzonders?
Toch raar dat zo'n beetje elke andere sportbond ter wereld daar anders over denkt.

En zowel de coureurs als de teams zijn zich er ten volle van bewust dat er meegeluisterd wordt, dat er uitgezonden kan worden en dat ze dus voor de hele wereld hoorbawr kunnen zijn.

Dit was geen slip off the tongue zonder te weten dat er meegeluisterd werd en uitgezonden kon worden.mDus stop met doen of het wel zo is.

De FIA heeft zich wat mij betreft enorm voor schut gezet door de afwikkeling van meerdere zaken die dit weekend gepasseerd zijn. En Vettel idem dito.
Ik denk niet dat we het eens gaan worden.

Het onderscheid dat ik maak is dat de teamradio primair een intern kanaal is, en dat het team daarin wmb volledig vrij is wat ze zeggen.

Dat er meegeluisterd wordt door de FIA, maakt het nog geen kanaal richting wedstrijdleiding. Ze moeten zelf zo nodig meeluisteren met een intern kanaal, moeten ze niet gaan zeuren over wat er gezegd wordt.
pi_166354343
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ondertussen heb ik heul veul geluisterd en je kan er zowel 'keep the position' als 'give the position' in horen. Ik hoor 'keep' maar mijn vrouw zei 'give'.
Ik hoor hier wel degelijk "keep"

https://twitter.com/_eI14/status/793006795782488064/video/1

maar tijdens de race hoorde ik idd ook "give", je moet het volume wel een stuk hoger zetten om de K te horen
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:41:44 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166354365
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:30 schreef Jane het volgende:
Ik sluit niet uit dat Kimi elke race al z'n tegenstanders en z'n volledige team in het Fins uitscheldt, maar dat verstaat dan gewoon helemaal niemand. :+
Bwoah...
Mocht hij dat doen (geloof ik niks van), dan zou dat ook bestraft moeten worden. Mbt het uitschelden van officials dan.

En de vuiligheid op een anders kleed wast uw eigen kleed niet schoon ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')