2 daarna heeft iedereen het er nog steeds overquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik het wel prima. Vind de ophef ook wel een beetje overtrokken. Hij was pissed, hij is ongeveer direct door het stof gegaan. No biggie.
Geweldige show toch.
Keep vreemd?quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef daNpy het volgende:
Het maakt geen zak uit of hij give of keep zegt.
Keep is juist een vreemd woord in die zin.
Hij zegt ervoor echter "I THINK". Dus daarmee geeft hij al aan dat er niks zeker is, en Max gewoon op zijn positie kan blijven tot nader order.
End of story
Ik denk het ook niet nee. Alleen al omdat het dus verre van alleen een intern kanaal is.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het eens gaan worden.
Het onderscheid dat ik maak is dat de teamradio primair een intern kanaal is, en dat het team daarin wmb volledig vrij is wat ze zeggen.
Dat er meegeluisterd wordt door de FIA, maakt het nog geen kanaal richting wedstrijdleiding. Ze moeten zelf zo nodig meeluisteren met een intern kanaal, moeten ze niet gaan zeuren over wat er gezegd wordt.
Hij is helemaal niet door het stof gegaan. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen/aan damage control gedaan. En daarna bleef hij het downplayen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik het wel prima. Vind de ophef ook wel een beetje overtrokken. Hij was pissed, hij is ongeveer direct door het stof gegaan. No biggie.
Geweldige show toch.
Keep is geen vreemd woord in die zin.: Ok, Keep the position. en dat I think gedeelte komt in de volgende zin pas.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef daNpy het volgende:
Het maakt geen zak uit of hij give of keep zegt.
Keep is juist een vreemd woord in die zin.
Hij zegt ervoor echter "I THINK". Dus daarmee geeft hij al aan dat er niks zeker is, en Max gewoon op zijn positie kan blijven tot nader order.
End of story
Weet je wat pas vreemd is? Het hele "give back"-verhaal. Seb is nooit voor of zelfs maar naast Max gekomen tot na de finishvlag..quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Keep vreemd?
"Ok, keep the position..., I'll think you have to give the position back Max"
"Let me know"
"Ok, stay there"
Dus behoudt je positie, maar denk dat je hem later terug moet geven
Ah nu zie ik het ja.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Keep vreemd?
"Ok, keep the position..., I'll think you have to give the position back Max"
"Let me know"
"Ok, stay there"
Dus behoudt je positie, maar denk dat je hem later terug moet geven
Absoluut niet nee.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah nu zie ik het ja.
Anyway er wordt geen team order uitgedeeld.
stiekem was het gewoon strategisch, want zo kon Ricciardo Vettel nog even piepelen voordat Max straf kreegquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:53 schreef SnowOokami het volgende:
Sowieso geweldig dat RBR de fictieve positie gewoon niet geeft en dat Vettel en Arrivabene helemaal uit hun dak gaanblijkbaar een ongeschreven "regel" dan wet.
Was ook geen reden voor (ondanks de onzin die Whiting spuide over het "verschil" tussen wat HAM deed en wat VES deed). Seb was niet eens in de buurt van Max toen die zich een zeldzame keer verremde. Zat er niet voor, zat er niet naast, had niet een een aanval ingezet.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:53 schreef SnowOokami het volgende:
Sowieso geweldig dat RBR de fictieve positie gewoon niet geeft en dat Vettel en Arrivabene helemaal uit hun dak gaanblijkbaar een ongeschreven "regel" dan wet.
Vetlel ging zo uit zijn plaat over de radio dat hij vergat dat er een bocht aan kwam. Het moment dat hij Ric kneep zag er zo knullig uit dat het leek alsof hij de controle goed kwijt wasquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stiekem was het gewoon strategisch, want zo kon Ricciardo Vettel nog even piepelen voordat Max straf kreeg
Klopt. Vettel was te druk met uit zijn plaat gaan om op RIC te lettenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vetlel ging zo uit zijn plaat over de radio dat hij vergat dat er een bocht aan kwam. Het moment dat hij Ric kneep zag er zo knullig uit dat het leek alsof hij de controle goed kwijt was
Stel je niet aan. Allemaal te zeuren dat het mietjes geworden zijn die niet willen racen, en als er dan een uit zijn plaat gaat die zich daarvoor keurig na de race excuseerde, zelfs VOOR de shitstorm echt los barste opeens met het vingertje 'tuttuttut' wapperen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet door het stof gegaan. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen/aan damage control gedaan. En daarna bleef hij het downplayen.
Schei toch uit. NATUURLIJK behaald Max hier een voordeel mee, Vettel was hem anders waarschijnlijk op DRS of de volgende bocht voorbij gegaan. Ik denk zelfs dat wanneer hij cool gebleven was hij 'm sowieso voorbij was gegaan.quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je wat pas vreemd is? Het hele "give back"-verhaal. Seb is nooit voor of zelfs maar naast Max gekomen tot na de finishvlag..
Gut, kan het ook minder emotioneel?quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Allemaal te zeuren dat het mietjes geworden zijn die niet willen racen, en als er dan een uit zijn plaat gaat die zich daarvoor keurig na de race excuseerde, zelfs VOOR de shitstorm echt los barste opeens met het vingertje 'tuttuttut' wapperen.
[..]
Schei toch uit. NATUURLIJK behaald Max hier een voordeel mee, Vettel was hem anders waarschijnlijk op DRS of de volgende bocht voorbij gegaan. Ik denk zelfs dat wanneer hij cool gebleven was hij 'm sowieso voorbij was gegaan.
Max maakte een zeldzame fuckup, maar wel 1 die hem zijn plek kostte. Daarna heeft RBR het gewoon heel slim gespeeld. Max heeft nog mazzel, want als Vettel hem wel 'normaal' voorbij was gegaan, had hij een teamorder gekregen RIC er voorbij te laten gaan en was hij uiteindelijk 5e geworden.
Juist. Bizar. Precies het woord wat ik er ook voor gebruik.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Kyran het volgende:
Als ze "give" hadden gezegd had Max waarschijnlijk geantwoord met "no way" of iets in die richting en niet "ok, let me know".
En gedrag van Vettel goedkeuren is ook bizar. In geen enkele sport mag je de scheidsrechters uitschelden, maar hier wordt het zowel door FIA als door sommige "fans" goedgekeurd.
Ik heb alleen deze:quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:06 schreef SnowOokami het volgende:
Kan iemand dat filmpje vinden met de tijdsvergelijking van de shortcut van Verstappen en Hamilton?
Zag hem een paar draadjes geleden hier ergens... maar we zijn al zoveel draadjes verder
Hij kwam anders aardig hard dichterbij en zat op zijn staart voordat hij remde en Max te laat remde. Als Max op tijd had geremd had Vettel hem er misschien naast kunnen zetten. Als Max niet de bocht had afgesneden had hij zeker achter Vettel de baan weer opgekomen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was ook geen reden voor (ondanks de onzin die Whiting spuide over het "verschil" tussen wat HAM deed en wat VES deed). Seb was niet eens in de buurt van Max toen die zich een zeldzame keer verremde. Zat er niet voor, zat er niet naast, had niet een een aanval ingezet.
Ja ik zoek dus dat filmpje waar iemand de tijd erbij heeft gezet hoe lang Hamilton er over doet om over dat gras heen te rijden en hoe lang Verstappen erover doet in splitscreen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |