abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:42:00 #101
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166354377
Het maakt geen zak uit of hij give of keep zegt.
Keep is juist een vreemd woord in die zin.

Hij zegt ervoor echter "I THINK". Dus daarmee geeft hij al aan dat er niks zeker is, en Max gewoon op zijn positie kan blijven tot nader order.
End of story (8>
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 november 2016 @ 20:42:24 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_166354384
Overigens vind ik het wel prima. Vind de ophef ook wel een beetje overtrokken. Hij was pissed, hij is ongeveer direct door het stof gegaan. No biggie.

Geweldige show toch.
pi_166354410
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vind ik het wel prima. Vind de ophef ook wel een beetje overtrokken. Hij was pissed, hij is ongeveer direct door het stof gegaan. No biggie.

Geweldige show toch.
2 daarna heeft iedereen het er nog steeds over :D
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 november 2016 @ 20:45:35 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_166354468
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef daNpy het volgende:

Hij zegt ervoor echter "I THINK". Dus daarmee geeft hij al aan dat er niks zeker is, en Max gewoon op zijn positie kan blijven tot nader order.
End of story (8>
Keep vreemd?
"Ok, keep the position..., I'll think you have to give the position back Max"
"Let me know"
"Ok, stay there"

Dus behoudt je positie, maar denk dat je hem later terug moet geven
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:46:45 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166354512
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:40 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we het eens gaan worden.

Het onderscheid dat ik maak is dat de teamradio primair een intern kanaal is, en dat het team daarin wmb volledig vrij is wat ze zeggen.

Dat er meegeluisterd wordt door de FIA, maakt het nog geen kanaal richting wedstrijdleiding. Ze moeten zelf zo nodig meeluisteren met een intern kanaal, moeten ze niet gaan zeuren over wat er gezegd wordt.
Ik denk het ook niet nee. Alleen al omdat het dus verre van alleen een intern kanaal is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:48:54 #106
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166354580
Ik las ergens (reddit?) nog een opmerking van iemand die zei dat schelden voorheen juist een trucje was van coureurs om te voorkomen dat een bericht in de uitzending zou komen, want ja, gevoelige kijkertjes enzo. Daar zijn ze dan nu ook wel van genezen. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:49:20 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166354595
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:

Geweldige show toch.
Hij is helemaal niet door het stof gegaan. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen/aan damage control gedaan. En daarna bleef hij het downplayen.
pi_166354622
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:42 schreef daNpy het volgende:

End of story (8>
Keep is geen vreemd woord in die zin.: Ok, Keep the position. en dat I think gedeelte komt in de volgende zin pas.

Hoe doof is iedereen zeg.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:51:02 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166354635
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Keep vreemd?
"Let me know"
"Ok, stay there"

Weet je wat pas vreemd is? Het hele "give back"-verhaal. Seb is nooit voor of zelfs maar naast Max gekomen tot na de finishvlag..
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:51:16 #110
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166354638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Keep vreemd?
"Let me know"
"Ok, stay there"

Ah nu zie ik het ja.
Anyway er wordt geen team order uitgedeeld.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:52:53 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166354693
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:51 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ah nu zie ik het ja.
Anyway er wordt geen team order uitgedeeld.
Absoluut niet nee.
Meneer Villeneuve, let u ook op?
pi_166354725
Sowieso geweldig dat RBR de fictieve positie gewoon niet geeft en dat Vettel en Arrivabene helemaal uit hun dak gaan :+ blijkbaar een ongeschreven "regel" dan wet.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 1 november 2016 @ 20:56:14 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166354786
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:53 schreef SnowOokami het volgende:
Sowieso geweldig dat RBR de fictieve positie gewoon niet geeft en dat Vettel en Arrivabene helemaal uit hun dak gaan :+ blijkbaar een ongeschreven "regel" dan wet.
stiekem was het gewoon strategisch, want zo kon Ricciardo Vettel nog even piepelen voordat Max straf kreeg ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:02:39 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166355009
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:53 schreef SnowOokami het volgende:
Was ook geen reden voor (ondanks de onzin die Whiting spuide over het "verschil" tussen wat HAM deed en wat VES deed). Seb was niet eens in de buurt van Max toen die zich een zeldzame keer verremde. Zat er niet voor, zat er niet naast, had niet een een aanval ingezet.
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:03:02 #115
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166355020
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

stiekem was het gewoon strategisch, want zo kon Ricciardo Vettel nog even piepelen voordat Max straf kreeg ;)
Vetlel ging zo uit zijn plaat over de radio dat hij vergat dat er een bocht aan kwam. Het moment dat hij Ric kneep zag er zo knullig uit dat het leek alsof hij de controle goed kwijt was :D
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:03:48 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166355046
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:03 schreef daNpy het volgende:

[..]

Vetlel ging zo uit zijn plaat over de radio dat hij vergat dat er een bocht aan kwam. Het moment dat hij Ric kneep zag er zo knullig uit dat het leek alsof hij de controle goed kwijt was :D
Klopt. Vettel was te druk met uit zijn plaat gaan om op RIC te letten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 november 2016 @ 21:04:19 #117
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_166355056
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij is helemaal niet door het stof gegaan. Hij heeft eieren voor zijn geld gekozen/aan damage control gedaan. En daarna bleef hij het downplayen.
Stel je niet aan. Allemaal te zeuren dat het mietjes geworden zijn die niet willen racen, en als er dan een uit zijn plaat gaat die zich daarvoor keurig na de race excuseerde, zelfs VOOR de shitstorm echt los barste opeens met het vingertje 'tuttuttut' wapperen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Weet je wat pas vreemd is? Het hele "give back"-verhaal. Seb is nooit voor of zelfs maar naast Max gekomen tot na de finishvlag..
Schei toch uit. NATUURLIJK behaald Max hier een voordeel mee, Vettel was hem anders waarschijnlijk op DRS of de volgende bocht voorbij gegaan. Ik denk zelfs dat wanneer hij cool gebleven was hij 'm sowieso voorbij was gegaan.

Max maakte een zeldzame fuckup, maar wel 1 die hem zijn plek kostte. Daarna heeft RBR het gewoon heel slim gespeeld. Max heeft nog mazzel, want als Vettel hem wel 'normaal' voorbij was gegaan, had hij een teamorder gekregen RIC er voorbij te laten gaan en was hij uiteindelijk 5e geworden.
pi_166355130
Kan iemand dat filmpje vinden met de tijdsvergelijking van de shortcut van Verstappen en Hamilton?
Zag hem een paar draadjes geleden hier ergens... maar we zijn al zoveel draadjes verder :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 21:09:09 #119
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166355217
Als ze "give" hadden gezegd had Max waarschijnlijk geantwoord met "no way" of iets in die richting en niet "ok, let me know".

En gedrag van Vettel goedkeuren is ook bizar. In geen enkele sport mag je de scheidsrechters uitschelden, maar hier wordt het zowel door FIA als door sommige "fans" goedgekeurd.
pi_166355310
Is het al tijd voor Brazilië :s)
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:13:44 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166355354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Allemaal te zeuren dat het mietjes geworden zijn die niet willen racen, en als er dan een uit zijn plaat gaat die zich daarvoor keurig na de race excuseerde, zelfs VOOR de shitstorm echt los barste opeens met het vingertje 'tuttuttut' wapperen.

[..]

Schei toch uit. NATUURLIJK behaald Max hier een voordeel mee, Vettel was hem anders waarschijnlijk op DRS of de volgende bocht voorbij gegaan. Ik denk zelfs dat wanneer hij cool gebleven was hij 'm sowieso voorbij was gegaan.

Max maakte een zeldzame fuckup, maar wel 1 die hem zijn plek kostte. Daarna heeft RBR het gewoon heel slim gespeeld. Max heeft nog mazzel, want als Vettel hem wel 'normaal' voorbij was gegaan, had hij een teamorder gekregen RIC er voorbij te laten gaan en was hij uiteindelijk 5e geworden.
Gut, kan het ook minder emotioneel?

Seb ging volkomen uit zijn plaat om niks en schoffeerde en passant een FIA-official direct en opzettelijk. Een andere sportbond dan de FIA was minder coulant geweest. En Seb heeft zich niet keurig geexcuseerd, hij heeft aan damage control gedaan, heeft zijn uitval gedownplayd en Arrivabene deed dat nog eens dunnetjes over.

Die verremactie van Max heeft hem op dat moment geen plek gekost. En ook niet als hij op de baan was gebleven. Seb was niet dicht genoeg bij en was er niet voorbij gekomen. Whiting lult in deze uit zijn nek. Verder was het precies hetzelfde als bij HAM. Maar daar waren ROS of VES ineens niet aan voorbij gegaan, en dat HAM 8 autolengtes verder van die twee weg was dan voor het bocht afsnijden telt ineens ook niet..

Koekoek..
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:14:42 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166355387
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Kyran het volgende:
Als ze "give" hadden gezegd had Max waarschijnlijk geantwoord met "no way" of iets in die richting en niet "ok, let me know".

En gedrag van Vettel goedkeuren is ook bizar. In geen enkele sport mag je de scheidsrechters uitschelden, maar hier wordt het zowel door FIA als door sommige "fans" goedgekeurd.
Juist. Bizar. Precies het woord wat ik er ook voor gebruik.
pi_166355389
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:06 schreef SnowOokami het volgende:
Kan iemand dat filmpje vinden met de tijdsvergelijking van de shortcut van Verstappen en Hamilton?
Zag hem een paar draadjes geleden hier ergens... maar we zijn al zoveel draadjes verder :P
Ik heb alleen deze:

pi_166355468
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Was ook geen reden voor (ondanks de onzin die Whiting spuide over het "verschil" tussen wat HAM deed en wat VES deed). Seb was niet eens in de buurt van Max toen die zich een zeldzame keer verremde. Zat er niet voor, zat er niet naast, had niet een een aanval ingezet.
Hij kwam anders aardig hard dichterbij en zat op zijn staart voordat hij remde en Max te laat remde. Als Max op tijd had geremd had Vettel hem er misschien naast kunnen zetten. Als Max niet de bocht had afgesneden had hij zeker achter Vettel de baan weer opgekomen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166355525
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik heb alleen deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja ik zoek dus dat filmpje waar iemand de tijd erbij heeft gezet hoe lang Hamilton er over doet om over dat gras heen te rijden en hoe lang Verstappen erover doet in splitscreen.
pi_166355540
Leuk filmpje met Eddie Irvine over Max (in Spa) en over Schumacher. Film is in het engels.

http://www.motorsport-tot(...)tappen-16102311.html
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:19:02 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166355556
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hij kwam anders aardig hard dichterbij en zat op zijn staart voordat hij remde en Max te laat remde. Als Max op tijd had geremd had Vettel hem er misschien naast kunnen zetten. Als Max niet de bocht had afgesneden had hij zeker achter Vettel de baan weer opgekomen.
Ik zie die zekerheid niet zo, sorry.
En HAM had ook overduidelijk voordeel.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 21:21:18 #128
416575 crew  Evenstar
pi_166355647
quote:

[..]

Misschien, maar zeker is het in ieder geval niet. Zeggen dat hij zeker achter Vettel de baan was opgekomen is echt bullshit. Kijk gewoon even goed naar dat filmpje hierboven. Er zit echt nog veels te veel ruimte tussen die twee.

Als Vettel de volgende bocht zogenaamd met DRS had kunnen inhalen vraag ik me af waarom hij dat niet alsnog heeft gedaan dan de ronde erna? Dit gebeurde in ronde 68 van de 71.

Ik denk dat als Verstappen alsnog de bocht had proberen te halen hij de volgende bocht iets later naar links had kunnen sturen en Vettel zo naar buiten had kunnen dwingen. Alleen is dit echt alleen maar koffiedik kijken door ons en niks is met zekerheid te zeggen. Puur op tijd en puur op autolengtes verschil had Hamilton in ieder geval VELE VELE VELE malen meer voordeel dan wat Verstappen had. Dat is wel een feit als je naar de beelden kijkt.

Sterker nog, als HAM niet rechtdoor was gegaan was hij misschien wel als vijfde of zesde de baan opgekomen na ROS VES RIC in ieder geval en met een beetje pech had hij een niet oplettende lutsers in zijn versnellingsbak zitten ook.
pi_166355672
quote:

[..]

Vettel zat aan de buitenkant van de bocht, no way dat hij hem er naast had kunnen zetten.
pi_166355721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik heb alleen deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jammer dat die tweede niet eerder begint. Dan zie je dat Vettel er heel dicht achter zit.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 21:25:55 #131
416575 crew  Evenstar
pi_166355793
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jammer dat die tweede niet eerder begint. Dan zie je dat Vettel er heel dicht achter zit.
-O-
pi_166355794
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:21 schreef Kyran het volgende:

[..]

Misschien, maar zeker is het in ieder geval niet. Zeggen dat hij zeker achter Vettel de baan was opgekomen is echt bullshit. Kijk gewoon even goed naar dat filmpje hierboven. Er zit echt nog veels te veel ruimte tussen die twee.

Als Vettel de volgende bocht zogenaamd met DRS had kunnen inhalen vraag ik me af waarom hij dat niet alsnog heeft gedaan dan de ronde erna? Dit gebeurde in ronde 68 van de 71.

Ik denk dat als Verstappen alsnog de bocht had proberen te halen hij de volgende bocht iets later naar links had kunnen sturen en Vettel zo naar buiten had kunnen dwingen. Alleen is dit echt alleen maar koffiedik kijken door ons en niks is met zekerheid te zeggen. Puur op tijd en puur op autolengtes verschil had Hamilton in ieder geval VELE VELE VELE malen meer voordeel dan wat Verstappen had. Dat is wel een feit als je naar de beelden kijkt.

Sterker nog, als HAM niet rechtdoor was gegaan was hij misschien wel als vijfde of zesde de baan opgekomen na ROS VES RIC in ieder geval en met een beetje pech had hij een niet oplettende lutsers in zijn versnellingsbak zitten ook.
Die ruimte komt omdat Max veel te laat remt. Op het moment dat Max zich verremt en weer loslaat zit Vettel er dicht achter en was een switchback mogelijk als Max te ver naar buiten gaat. Alleen gaat Max rechtdoor in plasts van de bocht te nemen.
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:26:47 #133
1986 Jane
pi_166355829
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:09 schreef Kyran het volgende:

Zeggen dat je begrijpt dat hij er geen straf voor krijgt is iets anders dan 'goedkeuren'. De wereld is niet zo zwart/wit.

Vettel zou wel serieus wat aan anger management moeten gaan doen trouwens, want op deze manier wordt hij zelf een gevaar op de weg. Roepen dat je "iemand gaat slaan" is ook niet zo slim en misschien nog wel ernstiger dan het schelden. Sky zei dat het tegen Max gericht was, maar als ik de transcript lees kan het ook op RIC slaan, maar hoe dan ook, je tegenstanders bedreigen met fysiek geweld is echt niet cool.

http://www.motorsport.com(...)-hit-someone-845235/
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:28:41 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166355902
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:25 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Die ruimte komt omdat Max veel te laat remt. Op het moment dat Max zich verremt en weer loslaat zit Vettel er dicht achter en was een switchback mogelijk als Max te ver naar buiten gaat. Alleen gaat Max rechtdoor in plasts van de bocht te nemen.
Zelfs als je gelijk hebt is "mogelijk" niet hetzelfde als "op zeker"...
pi_166355947
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zelfs als je gelijk hebt is "mogelijk" niet hetzelfde als "op zeker"...
Niet zeker inderdaad, maar blijkbaar genoeg voor de stewards om hem te bestraffen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 21:30:48 #136
416575 crew  Evenstar
pi_166355984
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:26 schreef Jane het volgende:

[..]

Zeggen dat je begrijpt dat hij er geen straf voor krijgt is iets anders dan 'goedkeuren'. De wereld is niet zo zwart/wit.

Vettel zou wel serieus wat aan anger management moeten gaan doen trouwens, want op deze manier wordt hij zelf een gevaar op de weg. Roepen dat je "iemand gaat slaan" is ook niet zo slim en misschien nog wel ernstiger dan het schelden. Sky zei dat het tegen Max gericht was, maar als ik de transcript lees kan het ook op RIC slaan, maar hoe dan ook, je tegenstanders bedreigen met fysiek geweld is echt niet cool.

http://www.motorsport.com(...)-hit-someone-845235/
Iets afkeuren, maar niet bestraffen is toch alleen maar it te leggen met "bizar"?

Stel je eens voor dat een voetballer "fuck off" zegt tegen een scheidsrechter.
Stel je eens voor dat een tenniser "I am gonna hit someone" roept tijdens een wedstrijd.
Stel je eens voor dat een schaatser langs een andere schaatser hand gebaren gaat maken.

In geen enkele sport zal dit onbestraft blijven, maar blijkbaar maakt het in de formule 1 niet veel uit en boeit het FIA geen kut dat de sport beschadigd wordt door zulk kinderachtig gedrag van volwassen mannen die miljoenen verdienen.
pi_166356094
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Kyran het volgende:

Stel je eens voor dat een schaatser langs een andere schaatser hand gebaren gaat maken.

In geen enkele sport zal dit onbestraft blijven,
Dit zal wel meevallen.
pi_166356119
Hier staat wat Eddie Irvine tegenwoordig doet.

https://sports.vice.com/e(...)ened-to-eddie-irvine
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:36:35 #139
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166356169
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet zeker inderdaad, maar blijkbaar genoeg voor de stewards om hem te bestraffen.
Toch buitengewoon raar dat ze dat bij HAM dus niet deden. Verhaal waarom rammelt aan alle kanten.
Beslissingen vd stewards zijn helaas (ook voor Max helaas) steeds minder serieus te nemen...
pi_166356185
Wat zal Verstappen ons dit jaar laten zien in Brazil. *O*

dinsdag 1 november 2016 @ 21:37:23 #141
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166356204
Vettel zijn helm voor Brazilië is ook al klaar......

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_166356231
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel zijn helm voor Brazilië is ook al klaar......

[ afbeelding ]
:D
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:38:05 #143
1986 Jane
pi_166356232
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:30 schreef Kyran het volgende:

Stel je eens voor dat een tenniser "I am gonna hit someone" roept tijdens een wedstrijd.

Dan maakt iemand er gewoon een liedje van en heeft er een megahit mee. :+

Wie weet valt Vettel zo'n eer ook nog eens te beurt.

-edit- The real thing er ook even bij:

Dan valt Vettel toch nog best wel mee. B-)

[ Bericht 19% gewijzigd door Jane op 01-11-2016 21:43:29 ]
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:38:09 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166356235
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:35 schreef potjecreme het volgende:
Hier staat wat Eddie Irvine tegenwoordig doet.

https://sports.vice.com/e(...)ened-to-eddie-irvine
Sorry, maar dat interessert me nog minder dan niks.

Was wel een kleurrijke figuur in de F1, maar meer door zijn karakter en zijn playboygedoe dan door zijn racen..
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:39:08 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166356268
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dit zal wel meevallen.
Dat doet het dus niet. Voorbeelden te over.
pi_166356327
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sorry, maar dat interessert me nog minder dan niks.

Was wel een kleurrijke figuur in de F1, maar meer door zijn karakter en zijn playboygedoe dan door zijn racen..
Dat is precies wat hij nu doet. Playboyen met vrouwen heel veel jonger en hij zit in vastgoed.
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:41:25 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166356356
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat is precies wat hij nu doet. Playboyen met vrouwen heel veel jonger en hij zit in vastgoed.
Niks veranderd dus :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 21:41:26 #148
416575 crew  Evenstar
pi_166356358

Sluit topic maar :D
pi_166356403
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat doet het dus niet. Voorbeelden te over.
Heb ik anders toch wel vaker gezien in autosport of wielrennen.
pi_166356457
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:41 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

:D
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:46:00 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166356536
Ff onwijs off topic: hoe dm ik mobiel? Zat voorheen altijd op de desktop, nu op de Ipad..
En mocht dm-en niet kunnen: voorheen heb ik ingesteld (waar????) dat ik een topic als geheel wou zien, nu wil ik weer blz van 25 posts. Hoe regelmik dta?
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:47:16 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166356584
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:41 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn de minidrivers er al?
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:49:25 #153
1986 Jane
pi_166356666
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff onwijs off topic: hoe dm ik mobiel? Zat voorheen altijd op de desktop, nu op de Ipad..
En mocht dm-en niet kunnen: voorheen heb ik ingesteld (waar????) dat ik een topic als geheel wou zien, nu wil ik weer blz van 25 posts. Hoe regelmik dta?
(rechtsboven op de pagina) Settings -> Overig
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 21:50:19 #154
416575 crew  Evenstar
pi_166356701
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zijn de minidrivers er al?
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:54:19 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166356861
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:49 schreef Jane het volgende:

[..]

(rechtsboven op de pagina) Settings -> Overig
Dank je!
  dinsdag 1 november 2016 @ 21:55:28 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166356897
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol, ik bedoel het filmpje, maar ook dank!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2016 @ 22:06:25 #158
416575 crew  Evenstar
pi_166357302
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lol, ik bedoel het filmpje, maar ook dank!
Ow, die nog niet helaas :D
  dinsdag 1 november 2016 @ 22:08:08 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166357363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 22:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ow, die nog niet helaas :D
Jammer!
Wederom dank!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 november 2016 @ 22:13:17 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_166357578
:')

[ Bericht 77% gewijzigd door Nattekat op 01-11-2016 22:31:11 ]
pi_166359682
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 1 november 2016 @ 23:35:49 #163
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_166360938
quote:
die toonzetting van de interviewer ook:" very dramatic to the end with cars fighting each other on track..."
Als men er zo over denkt kijk dan naar een parade, tis een race geen optocht
pi_166361268
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Moet de leeftijd zijn :D
Lauda is oud en seniel, Jezus mijn opa en oma zien er nog beter uit en die zijn dood :P
  woensdag 2 november 2016 @ 06:27:20 #166
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166362099
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wie ben jij?
iemand die 3x 301 posts van hetzelfde vlotjes door scrolled omdat het een vasthangende LP is...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_166362637
Vettel wordt door de FIA niet bestraft, maar soort gelijke vloek uitbarstingen door de radio worden in de toekomst wel bestraft. Hoe krom is de FIA weer bezig met zijn uitleg _O-

http://www.formula1.com/e(...)ettel-outbursts.html
pi_166362648
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 06:27 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

iemand die 3x 301 posts van hetzelfde vlotjes door scrolled omdat het een vasthangende LP is...
Haha een LP , ouwe lul gespot :P
pi_166362649
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:25 schreef MakkieR het volgende:
Vettel wordt door de FIA niet bestraft, maar soort gelijke vloek uitbarstingen door de radio worden in de toekomst wel bestraft. Hoe krom is de FIA weer bezig met zijn uitleg _O-

http://www.formula1.com/e(...)ettel-outbursts.html
Zul je zien dat Vettel in Brazilië weer ontploft en wordt bestraft omdat Max weer eens voor hem zit :P
pi_166363603
Het gaat hier nog steeds over oa Vettel en Max?
Ik zou verwachten dat iedereen er wel klaar mee zou zijn.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_166363945
quote:
13s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:42 schreef Beach het volgende:
In before: "dit is ook een discussieforum"

Waarschijnlijk gaat t door tot aan de 1e FP in Brazilië -O-
  woensdag 2 november 2016 @ 10:07:43 #172
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_166363988
quote:
Je moet dit topic alleen lezen in weken waarin niet geraced is/word.
12 topics over een matige GP van Mexico :D
Feyenoord!!! * Barça
pi_166364001
quote:
Kom dan zelf met een ander onderwerp. Ik probeer dat nog tenminste.
pi_166364010
quote:
Waar wil jij het over hebben Beach ?
pi_166364147
De weersvoorspelling voor Sao Paulo zondag 13-11 is: Vrij veel bewolking, max 23 graden en 25% kans op neerslag.

bron: weeronline
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 november 2016 @ 10:17:11 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166364153
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 06:27 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Hé toevalig, ik ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166364158
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Kom dan zelf met een ander onderwerp. Ik probeer dat nog tenminste.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:08 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Waar wil jij het over hebben Beach ?
De structuur van het Williams team en waarom precies dat betekent dat de oude glorietijden niet meer terugkomen.
  woensdag 2 november 2016 @ 10:24:27 #178
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166364286
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:16 schreef potjecreme het volgende:
De weersvoorspelling voor Sao Paulo zondag 13-11 is: Vrij veel bewolking, max 23 graden en 25% kans op neerslag.

Wat heeft het voor een nut om 11 dagen vooruit te kijken? :P
  woensdag 2 november 2016 @ 10:41:21 #179
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_166364506
nu zijn er plannen om de zandbak weer terug te laten keren, vind het maar niks.
als Max er maar niet in gaat spelen.
pi_166364510
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:16 schreef potjecreme het volgende:

Ik ga alvast een regendansje doen.
pi_166364581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:41 schreef KingRadler het volgende:
nu zijn er plannen om de zandbak weer terug te laten keren, vind het maar niks.
als Max er maar niet in gaat spelen.
familiekwaaltje he
pi_166364965
Las op reddit trouwens in een post dat het de laatste 10 kwalificaties 5-5 staat tussen VES en RIC.

Dus even nagekeken en inderdaad, over alle 15 races (met beiden in een RB) staat het 10-5 voor RIC. Over de laatste 10 staat het 5-5, en de laatste 4 staat het 3-1 voor VES.

Lijkt dus inderdaad dat hij goed is gegroeid in de kwalificaties. 4 vd laatste 7 keer een verschil van minder dan een tiende ook. Zijn mooi aan elkaar gewaagd die 2, benieuwd naar de laatste races :)
pi_166366102
Hier, nieuw discussievoer, helaas wel over Max:

http://www.eurosport.com/(...)o5935107/story.shtml

En dit is de team radio waar Toto aan refereert:

36 To Max Verstappen Make sure you keep it clean behind Rosberg for the moment, Max. Never know what might happen later. Doing a really good job at the moment.

Echt te bizar dat Lauda en Wolf beide van mening zijn dat er niet tegen de 2 Mercedessen geraced mag worden omdat ze allebei bezig zijn WDC te worden. Nog los van het feit dat het niets uitmaakt of je aan het begin van het seizoen of aan het eind van het seizoen door iemand van de baan gereden/ingehaald wordt.
pi_166366122
quote:
Tijd genomen voor het nietszeggende orakel van Ecclestone.

Frappant dat vooraf een reclame filmpje was van Alzheimer Nederland >:)
pi_166366268
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:10 schreef matig het volgende:

36 To Max Verstappen Make sure you keep it clean behind Rosberg for the moment, Max. Never know what might happen later. Doing a really good job at the moment.

Echt te bizar dat Lauda en Wolf beide van mening zijn dat er niet tegen de 2 Mercedessen geraced mag worden omdat ze allebei bezig zijn WDC te worden. Nog los van het feit dat het niets uitmaakt of je aan het begin van het seizoen of aan het eind van het seizoen door iemand van de baan gereden/ingehaald wordt.
Dat slaat idd nergens op, net alsof je op het eind van de eredivisie niet je best mag doen tegen de koploper omdat iemand anders dan misschien kampioen wordt. :')
pi_166366529
quote:

Ik interpreteerde het juist als push niet, spaar je banden, wellicht dat hij nog een terugval heeft en dan kun je hem pakken, het was toch ook na de aanval op Rosberg na al dat inhalen van achterblijvers?
pi_166366585
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:31 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Ik interpreteerde het juist als push niet, spaar je banden, wellicht dat hij nog een terugval heeft en dan kun je hem pakken, het was toch ook na de aanval op Rosberg na al dat inhalen van achterblijvers?
Nee het was wel daarvoor toen die aansluiting vond.
pi_166366840
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:33 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee het was wel daarvoor toen die aansluiting vond.
Ah oké.

ben in ieder geval blij dat Verstappen een mooi ijskonijn blijkt te zijn en zich ogenschijnlijk niets aantrekt van alle commotie rondom zijn persoon. Integendeel zelfs hij lijkt er juist energie uit te halen.
pi_166366843
quote:

[..]

Mijn idee
pi_166367429
quote:

[..]

Precies dat.
pi_166367562
Ook Lammers doet een duit in het zakje:

quote:
Former Formula One driver Jan Lammers has backed Max Verstappen following yet more criticism for the young Dutchman.

Both Sebastian Vettel and championship leader Nico Rosberg hit out at the teenager for separate incidents during the Mexican Grand Prix.

Lammers, 60, said he was a big fan of his compatriot, but also insisted he is a "big fan of objectivity".

"With that in mind I need to get something of my chest," he wrote on his Facebook page.

"I thought about the criticism and looked back at what Verstappen did that was so terrible. Looking back from when he started his first GP in 2015, I conclude that it was nothing, absolutely nothing," said Lammers.

"Yes, he did upset a few people, simply because he passed them in a brilliant way or they couldn't pass him because he was clever and skilful in defending. Of course he 'nearly' touched people or they 'nearly' touched him, but that's the skill part of it!"

Lammers, also hit out at Mercedes team chairman Niki Lauda, who called Verstappen "arrogant" and "unacceptable".

But Lammers argued that Verstappen has never even damaged another competitor's car, unlike both Mercedes drivers.

"How many of you Formula One drivers can say that over the last two years?" he said. "Certainly not your two choir boys, Mr Lauda!"
http://www.f1today.net/en(...)verstappen-s-defence
Woei!
pi_166367881
Lammers is een van de grootste fanboys van Max. Ik zou zijn mening niet al te serieus nemen, en al helemaal niet objectief noemen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 november 2016 @ 13:32:44 #193
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166367924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:16 schreef Floriz87 het volgende:

[..]

quote:
Yes of course he 'nearly' touched people or they 'nearly' touched him, well that's the skill part of it! How many girls have you F1 drivers 'nearly' made pregnant?
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 november 2016 @ 14:07:09 #194
416575 crew  Evenstar
pi_166368800
Ik hoop echt dat Mercedes volgend jaar door de stront zakt en Red Bull gaat domineren. Krijgen we na Vettel ook Hamilton en Rosberg als jankerds.
  woensdag 2 november 2016 @ 14:30:23 #195
62913 Blik
The one and Only!
pi_166369387
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:16 schreef Floriz87 het volgende:

[..]

Hij vergeet even het incidentje in Monaco, daar beschadigt die toch echt wel iemand anders z'n auto

Alles wat Verstappen doet ligt nou éénmaal onder een vergrootglas, als Verstappen zich verremt en door het gras rijd is dat gaining een advantage en als Hamilton dat doet is het een "round 1 accident". Als Verstappen "moved under braking" is dat levensgevaarlijk, als Vettel dat doet en een straf krijgt is het "ten onder gaan aan bureaucratie", etc. etc. etc.
pi_166373155
Verstappen crash Monaco: "too young, too reckless, should be put back in F3"
Alonso crash Australië: "racing accident"

:|W
  woensdag 2 november 2016 @ 18:02:49 #197
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_166373415
Leuk, maar niet hier ;)

[ Bericht 87% gewijzigd door Nattekat op 03-11-2016 09:54:40 ]
  woensdag 2 november 2016 @ 18:11:49 #198
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_166373564
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:06 schreef Assassin92 het volgende:

[..]

Lol, ik gun je het beste man maar dit hoort hier natuurlijk echt niet thuis.
I know, probeer even een zo groot mogelijk publiek te bereiken.;-) Thx!
pi_166373629
quote:

Het zal nieuw voor jou zijn, maar coureurs kijken al jaren extra uit om niet met een botsing de strijd om het WK te beslissen in de fase dat elke DNF beslissend is. Net zoals coureurs ook al jaren de plek teruggeven als ze in duel buiten de baan zijn geweest. Iedereen snapt namelijk dat het anders niet werkt, althans, elke coureur die de puberteit achter zich heeft gelaten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 2 november 2016 @ 18:16:26 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_166373653
quote:
13s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:45 schreef SnowOokami het volgende:
Verstappen crash Monaco: "too young, too reckless, should be put back in F3"
Alonso crash Australië: "racing accident"

:|W
Tsja, dat is nou het 2 (of meer) maten meten. En dat zou niet moeten kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')