Hehequote:
Stop and frisk, dat hoorde je toch.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:50 schreef Kaas- het volgende:
Inhoudelijk wel slap allemaal zeg. Trump zegt alleen 'we gaan gezag herstellen!!!'. Zegt niet hoe. 'We gaan banen terughalen!!!'. Zegt niet hoe.
4000 killedquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:51 schreef HexHunter het volgende:
Was het niet eerst '4000 shootings from january 1st'? Ineens 3000 nu.
3000 shootings, 4000 killed.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:51 schreef HexHunter het volgende:
Was het niet eerst '4000 shootings from january 1st'? Ineens 3000 nu.
Tjah, uiteindelijk is dat technische ook niet het interessant om te horen voor iemand met gemiddelde intelligentie denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:50 schreef Kaas- het volgende:
Inhoudelijk wel slap allemaal zeg. Trump zegt alleen 'we gaan gezag herstellen!!!'. Zegt niet hoe. 'We gaan banen terughalen!!!'. Zegt niet hoe.
Want Trump's eigen realiteit.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:50 schreef oompaloompa het volgende:
Godsamme zeg die reactie op de vraag van de moderator over stop-and-frisk. Is gewoon een feit maar Trump zegt dat het niet waar is want ???????
Met dat eerste niet. Met het tweede zei hij er van alles over.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:50 schreef Kaas- het volgende:
LAW AND ORDER WRAAAAAAH MERICA FUCK YEAHquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:52 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik kan me, met alle wil in de wereld, niet verplaatsen in iemand die het verhaal van Trump zonet een sterk verhaal vond.
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:52 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik kan me, met alle wil in de wereld, niet verplaatsen in iemand die het verhaal van Trump zonet een sterk verhaal vond.
Trump weet echt wel waar hij het over heeft als hij het over de economie heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:51 schreef Broomer het volgende:
Winnaar tot nu toe - Clinton is veel meer "composed". Trump zegt maar wa, en is best wel irritant ,et interupties. de verliezer: Lester Holt. Hij is verschikkelijk zlecht, zeker de eerste 20 minuten.
MUUUUUUURRRIIICAAAAAA!quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:52 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Slim toch?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:53 schreef Kaas- het volgende:
Clinton zal wel geheid de zwarte stem krijgen.
Ligt er aan wat ze precies bedoelt als niet werkenquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:52 schreef ludovico het volgende:
Ongrondwettig omdat het niet werkt? Lol?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:53 schreef Kaas- het volgende:
Welk verhaal?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:52 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Stond tot een paar weken op 95%, nu gedaald naar 80%. Dieptepunt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:53 schreef Kaas- het volgende:
Dit idd, maar dat hoor ik haar niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:54 schreef Tweek het volgende:
Je kan ook gewoon een keer zeggen dat je man er naast zat.
Ja, luister eens, ze ratelt dit al maanden af, ze kan het wel dromen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Clinton geeft wel vaak de indruk dat ze alles afleest eigenlijk
Klopt maar het zou een heel sterk verhaal zijn waar de media op in spelen. Val hem af, zoals het hoort, je wil beter zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit idd, maar dat hoor ik haar niet zeggen.
Je bedoelt in het tweede debat? Dit is al deel 2.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:54 schreef Kaas- het volgende:
Ze krabbelt tijdens deel 2 wel terug in het debat
Simpeler taalgebruik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Ulx het volgende:
Clinton komt over als iemand die nadenkt voor ze iets zegt. Trump komt over als een schreeuwer.
Denk dat die pauzes in haar zinnen ook bewust zo zijn gekozen, om het verschil met waterval-Trump aan te tonen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Ulx het volgende:
Clinton komt over als iemand die nadenkt voor ze iets zegt. Trump komt over als een schreeuwer.
Maar wel een schreeuwer die weet waar hij het over heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Ulx het volgende:
Oegaboega bhaaaaaaquote:
Ja, het maakt mij sceptisch of ze alles wel bereikt wat ze nu vertelt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Klopt maar het zou een heel sterk verhaal zijn waar de media op in spelen. Val hem af, zoals het hoort, je wil beter zijn.
ik ben een rechtse NLer, en stem democraat. Ja, ik ben dual citizen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:52 schreef Tweek het volgende:
Het leuke vind ik altijd dat rechtse Nederlanders voor de Republikeinen zijn en linkse Nederlanders voor de Democraten. Terwijl de Democraten eigenlijk VVDers zijn en de Republikeinen SGP.
Laat Wilders het maar niet horen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:57 schreef Broomer het volgende:
[..]
ik ben een rechtse NLer, en stem democraat. Ja, ik ben dual citizen.
Denken dat je enkel met Law&Order bende geweld in Chicago kunt oplossen.quote:
met wat? crime omhoog?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:57 schreef skysherrif het volgende:
FBI report kwam vandaag uit.
Trump heeft gleijk.
Dat zal de toekomst leren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wel een schreeuwer die weet waar hij het over heeft.
Ja en daar heb ik het dus ook over, daarom zeg ik deel 2quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt in het tweede debat? Dit is al deel 2.
Trump zegt gewoon "Wrong", is dat niet voldoende dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:57 schreef Kaas- het volgende:
Nu heb je die fact checker wel Nodig ja
11% spike.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:58 schreef luxerobots het volgende:
500 moorden in New York (in hoeverre dat precies klopt).
In vergelijking, Nederland had er in 2015 - 111.
In NYC? Weet je dat heel zeker want alle getallen die ik kan vinden zeggen het tegenovergestelde...quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep. Crime is weer omhoog gegaan.
Niet dat dat heel gek is, het was op een all time low.
Het woordgebruik van beiden is vrij simpel, Trump praat als een boer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ze komt sws intelligenter over op mij, als niet native Engelsspreker.
Maar een strenge politie werkt toch ook in bijvoorbeeld Spanje en Thailand?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Denken dat je enkel met Law&Order bende geweld in Chicago kunt oplossen.
Zou ik ook doen, Republikeinen zijn tegen gesteld aan alles waar Nederland voor staat. Maar een Hans van Baalen was voor Mcain. Geen idee waarom. En zoals je hier ziet zijn wilders stemmers voor Trump. Want populist en ik stem voor een populist. Maar Nederland heeft al decenia geen regering gehad zo rechts als Amerika.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:57 schreef Broomer het volgende:
[..]
ik ben een rechtse NLer, en stem democraat. Ja, ik ben dual citizen.
heel zeker heb het ook al als correct op verschillende feeds zien worden gefactchecked.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
In NYC? Weet je dat heel zeker want alle getallen die ik kan vinden zeggen het tegenovergestelde...
Ja, dat is altijd zo.quote:
Ik ben er ook alleen puur voor de entertainment en het domme gedoe hoor, geen stressquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:00 schreef Slaro het volgende:
Kom op mensen, dit debat gaat toch niet over inhoud, wie had dat nou verwacht?
Omdat het establishment nog wel wat gemeenschappelijke kenmerken heeft, ongeacht hoe links of rechts het land is.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, Republikeinen zijn tegen gesteld aan alles waar Nederland voor staat. Maar een Hans van Baalen was voor Mcain. Geen idee waarom. En zoals je hier ziet zijn wilders stemmers voor Trump. Want populist en ik stem voor een populist. Maar Nederland heeft al decenia geen regering gehad zo rechts als Amerika.
Dat geboortecertificaatje zag er ook wel heel vreemd uit. Met een patroon dat helemaal doorloopt, ook over de randen heen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:01 schreef Mike het volgende:
Hij zegt dat-ie tevreden was met de birth certificate, maar bleef nog wel 4 jaar zeggen dat het misschien een fake was.
Ja.quote:
Als centrum-linkse stemmer zijn de Democraten ook te rechts hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, Republikeinen zijn tegen gesteld aan alles waar Nederland voor staat. Maar een Hans van Baalen was voor Mcain. Geen idee waarom. En zoals je hier ziet zijn wilders stemmers voor Trump. Want populist en ik stem voor een populist. Maar Nederland heeft al decenia geen regering gehad zo rechts als Amerika.
Je nam een slok elke keer als Trump iets raars zei? Ja, dan ben je snel door een fles heen.quote:
Thanks, heb je linkje? Ik kan het zo snel niet vinden :/quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heel zeker heb het ook al als correct op verschillende feeds zien worden gefactchecked.
Hahaha.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je nam een slok elke keer als Trump iets raars zei? Ja, dan ben je snel door een fles heen.
Zorgen dat we geen hele generatie kansloze Amerikanen opgroeit in achterstandswijken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar een strenge politie werkt toch ook in bijvoorbeeld Spanje en Thailand?
Maar wat vind jij beter werken?
En Clinton nog campaigner voor de Republikein Barry Goldwater.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef Ryan3 het volgende:
Toen was Senator Byrd nog maar net lid af van de KKK, denk ik.
Dat zeg ik Democraten zijn VVDers, maar zoals een Klaver doet alsof hij Obama is, Gaat er nog weleens wat mis daar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als centrum-linkse stemmer zijn de Democraten ook te rechts hoor.
Dat was in 64.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
En Clinton nog campaigner voor de Republikein Barry Goldwater.
http://fivethirtyeight.co(...)ng-crime-statistics/quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Thanks, heb je linkje? Ik kan het zo snel niet vinden :/
en? meer dan 40 jaar geleden..quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
En Clinton nog campaigner voor de Republikein Barry Goldwater.
Ja, hij had moeten zeggen ik ben Bernie Sanders idd. Maar ja dat staat een beetje gek voor zo'n jongen knaap.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat zeg ik Democraten zijn VVDers, maar zoals een Klaver doet alsof hij Obama is, Gaat er nog weleens wat mis daar.
Als negerts nu eens gewoon niet zoveel bastaarden zouden produceren zou het enorm schelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Zorgen dat we geen hele generatie kansloze Amerikanen opgroeit in achterstandswijken.
Onderwijs, banen, fatsoenlijke huisvesting, dat in combinatie met law&order lost het probleem op.
In welke delen is het debat opgedeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef Kaas- het volgende:
Clinton wint deel 2 wel duidelijk. Trump won deel 1.
1-1, ik wilde slechts een half uur kijken maar ga toch maar ff deel 3 zien
beetje gelijk so far.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Wie is er aan het winnen? Ben pas sinds 04:00 begonnen te kijken.
Er zat niet veel meer in, maar inderdaad over gestapt op Laphroaig quarter cask.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je nam een slok elke keer als Trump iets raars zei? Ja, dan ben je snel door een fles heen.
als je schreeuwen winnen noemt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef Kaas- het volgende:
Clinton wint deel 2 wel duidelijk. Trump won deel 1.
1-1, ik wilde slechts een half uur kijken maar ga toch maar ff deel 3 zien
Niemand echt, maar Trump zet zich net wat meer voor lul.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Zorgen dat we geen hele generatie kansloze Amerikanen opgroeit in achterstandswijken.
Onderwijs, banen, fatsoenlijke huisvesting, dat in combinatie met law&order lost het probleem op.
Op de inhoud of vooral persoonlijke aanvallen?quote:
Ik vind het weglachen van Hillary ook erg hautain.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef Rockefellow het volgende:
Dit is wel erg slecht van Trump.
Economie, racisme, nu veiligheidquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
In welke delen is het debat opgedeeld.
Je zou toch zeggen dat als je een beetje niveau zou tonen dat je wint.quote:
Inhoud, tis weer een hoop zeggen wat mensen willen horen, maar wel lekker met modder gooien in het begin, was vrij vermakelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Op de inhoud of vooral persoonlijke aanvallen?
Veel van die clubs zijn annonu nog uitsluitend voor whites, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:07 schreef KoosVogels het volgende:
Hij is trots dat hij een club heeft geopend die niet discrimineert.
Man man man.
De mensen die nu liggen te slapen zijn de grootste winnaars.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Klopt maar Clinton laat veel liggen in mogelijke aanvallen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:07 schreef Mike het volgende:
Trump wordt slechter als hij in de verdediging moet. Clinton liet zich in deel 1 juist wat te veel aanvallen, maar pakte hem in deel 2 af en toe flink aan.
Ik vind het inhoudelijk best goed.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat als je een beetje niveau zou tonen dat je wint.
volgens mij is clinton heel hard aan het winnen. hebben jullie vaker die debatten gekeken? ik wel, en dit is toch behoorlijk eenzijdig.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niemand echt, maar Trump zet zich net wat meer voor lul.
Dat mag niet eens volgens de wet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel van die clubs zijn annonu nog uitsluitend voor whites, heb ik begrepen.
Een boer laten in de microfoon.quote:
Dat lijkt mij zeer stug.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat? Hoe dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het inhoudelijk best goed.
Haha. Hij leek iets te willen zeggen en zich te bedenken.quote:
Ook dat is onderdeel van het probleem inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Als negerts nu eens gewoon niet zoveel bastaarden zouden produceren zou het enorm schelen.
Passen ze een mouw aan.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat mag niet eens volgens de wet.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Broomer het volgende:
[..]
volgens mij is clinton heel hard aan het winnen. hebben jullie vaker die debatten gekeken? ik wel, en dit is toch behoorlijk eenzijdig.
ik ben wel clinton supporter, dat moet ik wel zeggen.
nooit gezien persoonlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij veranderde hij haar phooeeeeeeetin in "Poetin" qua uitspraak. Hoop ikquote:
Dan heb je ook echt lage standaarden zeg.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het inhoudelijk best goed.
Wat? Whites?quote:
Ze zijn ad rem wat betreft feiten. Ik vond vooral Trump goed in het eerste deel.quote:
Geen twijfel dat de Amerikanen het sterkste leger hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:09 schreef Poepz0r het volgende:
VS is machtigste HAHAHAHAHA DIE CLINTON HAHAHAH
China neukt elk land helemaal de moeder joh
En hoe herkennen ze die dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Passen ze een mouw aan.
Ook Joden worden doodleuk nog geweigerd.
Flinke vooruitgang dan imo.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zat niet veel meer in, maar inderdaad over gestapt op Laphroaig quarter cask.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen twijfel dat de Amerikanen het sterkste leger hebben.
Het probleem met Trump is dat hij 3/4de van de tijd besteed om zijn eigen punten te herhalen en 30 seconden ingaat op de inhoud.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Broomer het volgende:
[..]
volgens mij is clinton heel hard aan het winnen. hebben jullie vaker die debatten gekeken? ik wel, en dit is toch behoorlijk eenzijdig.
ik ben wel clinton supporter, dat moet ik wel zeggen.
Ik vind ze beiden erg ad rem.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dan heb je ook echt lage standaarden zeg.
Doordat ze het zelf al noemde kan Trump het niet meer als munitie gebruikenquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef Tweek het volgende:
Trump gaat deze winnen, gewoon omdat ze het over DNC had en het hacken daarvan, waar ze zelf debet van was.
Besteedtquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het probleem met Trump is dat hij 3/4de van de tijd besteed om zijn eigen punten te herhalen en 30 seconden ingaat op de inhoud.
Uh nee dat doet hij niet...quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:11 schreef Ulx het volgende:
Hij praat gewoon het hacken van het DNC goed.
Het probleem is dat dit bij de debatten in de primaries heel goed heeft uitgepakt voor hem ...quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het probleem met Trump is dat hij 3/4de van de tijd besteed om zijn eigen punten te herhalen en 30 seconden ingaat op de inhoud.
Nee haar lakse veiligheid zorgde ervoor dat ze konden hacken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doordat ze het zelf al noemde kan Trump het niet meer als munitie gebruiken
Het enige waar China een overwicht in heeft is het aantal manschappen dat ze in de meatgrinder kunnen gooien. De VS is technologisch echt zwaar superieur en dan hebben we het nog niet eens over moderne kernkoppen.quote:
Niet alle joden hebben uitgesproken joodse namen. Kunnen ook Arabische, Duitse, Franse, Spaanse of Nederlandse achternamen zijn.quote:
Houd even je bek dicht a.u.b.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Besteedt
Tijdstip zal dit keer wel je excuus zijn, er ligt altijd eentje klaar
Als er 20 Confederate flags hangen ga je het ook niet proberenquote:
Echt he, vaak genoeg dat i kacht bij die debatten, hier stopt het voor Trump.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit bij de debatten in de primaries heel goed heeft uitgepakt voor hem ...
Jupquote:
Yes maar we liepen al uit en later begonnen..quote:
Moet dat nu op dit moment?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet alle joden hebben uitgesproken joodse namen. Kunnen ook Arabische, Duitse, Franse, Spaanse of Nederlandse achternamen zijn.
Maargoed, kom maar met een bron van die exclusieve witte clubs.
Voor het volgende debat wil ik een Trump-Engels woordenboek.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef Ulx het volgende:
The computer aspect of cyber is very very tough
ik woon in california. Ben ook wel in country clubs geweest. Daar worden echt geen zwarten, mexicanen, of aziaten geweerd.quote:
Zeker, maar dat is een heel ander punt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee haar lakse veiligheid zorgde ervoor dat ze konden hacken.
Heb geen bron voor je, maar ik weet dat hij hier gleijk in heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet alle joden hebben uitgesproken joodse namen. Kunnen ook Arabische, Duitse, Franse, Spaanse of Nederlandse achternamen zijn.
Maargoed, kom maar met een bron van die exclusieve witte clubs.
Was het begin beter?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het begint nu wat slaapverwekkend te worden.
Waar? Misschien zijn we burenquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef Broomer het volgende:
[..]
ik woon in california. Ben ook wel in country clubs geweest. Daar worden echt geen zwarten, mexicanen, of aziaten geweerd.
Ik geloof er dus geen hol van, dat dat iets is dat veel gebeurt. Is ook volkomen illegaal, en je kan hier hele lullige lawsuits aan je broek krijgen als je iets fout doet.
Je bent net als Trump; boos worden als er op je fouten gewezen wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Houd even je bek dicht a.u.b.
China is vele malen machtiger. Als China morgen 1 dag niets meer exporteert neuken ze ieder land helemaal de moeder. Textiel, gadgets etc etc ALLES word daar gemaakt hequote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het enige waar China een overwicht in heeft is het aantal manschappen dat ze in de meatgrinder kunnen gooien. De VS is technologisch echt zwaar superieur en dan hebben we het nog niet eens over moderne kernkoppen.
Door Bernie Madoff zelf? Zou wel e.e.a. verklaren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kwam er achter in een docu over Bernie Madoff, daarin werd dat gesteld.
Klopt, valt mij ook op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef MakkieR het volgende:
Hoe vinden jullie het gaan?
Ik vind dat Trump behoorlijk Calimero gedrag vertoond waarbij hij iedereen de schuld geeft behalve hemzelf of Amerika.
Aan de andere kant vind ik Clinton iets te vriendelijk als Trump het woord heeft.
Nee ik word boos van betweterige klootzakjes, vooral om 04:00. Ga toch fietsen man.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent net als Trump; boos worden als er op je fouten gewezen wordt.
Klopt helaas wel. Zowel inhoudelijk als verbaal allemaal slapjes.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het begint nu wat slaapverwekkend te worden.
China is vele malen machtiger. Als China morgen 1 dag niets meer exporteert neuken ze ieder land helemaal de moeder. Textiel, gadgets etc etc ALLES word daar gemaakt hequote:
Nee, dat vertelde de narrator. En hij was heel blij, want dankzij zijn contacten, mocht hij wel lid worden en dat was bijzonder.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Door Bernie Madoff zelf? Zou wel e.e.a. verklaren.
Ah, het tijdstip-excuus, zoals voorspeld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee ik word boos van betweterige klootzakjes, vooral om 04:00. Ga toch fietsen man.
Dan gaan ze die shit toch in de VS maken. China neukt zichzelf harder dan de rest als ze niks meer exporteren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
China is vele malen machtiger. Als China morgen 1 dag niets meer exporteert neuken ze ieder land helemaal de moeder. Textiel, gadgets etc etc ALLES word daar gemaakt he
Denk iets later. Het begon rond 03.05 u.quote:
barney.gifquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Houd even je bek dicht a.u.b.
*voorspeltquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, het tijdstip-excuus, zoals voorspeld.
Rood straalt macht uit.. Geen idee waarom de kleurkeuze verder.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iets wat mij eigenlijk nu pas opvalt : Hillary draagt een rood tenuetje en Trump een blauwe das. Waarom dragen ze 't kleur van elkaars partij ? Zoiets is toch wel bewust gekozen ?
Surprisequote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef L3gend het volgende:
Trump is wel erg zwak, wanneer het inhoudelijk wordt
Blijkbaar ben je ook al te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die shit is niet te maken in de VS ivm lonen. Waarom denk je dat AliExpress zo gigantisch groot is? 2-3 miljoen orders per dag.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dan gaan ze die shit toch in de VS maken. China neukt zichzelf harder dan de rest als ze niks meer exporteren.![]()
Het is alsof niet bestaande gadgets spontaan niet meer werken, de VS of genoeg andere landen kunnen zo op de vraag inspringen als China fuck all gaat (en zichzelf compleet afbreekt in het proces).
Best wel knap dat Trump zijn snot 90 minuten binnen heeft gehoudenquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef Oversight het volgende:
is het nog geen tijd voor haar medicijnen intussen?
Als ik vrienden heb, zou het kunnen dat het alleen blanke vrienden zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat vertelde de narrator. En hij was heel blij, want dankzij zijn contacten, mocht hij wel lid worden en dat was bijzonder.
inhoudelijk misschien. Maar dat is maar een onderdeel van een tv debat (zie Kennedy - Nixon). Het gaat vooral om punten scoren, en er presidentieel uitzien.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:11 schreef Rockefellow het volgende:
Op de gemiddelde middelbare school zie je betere debatten. Man man man.
Maar zo'n dt-fout is hier toch niet relevant?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eh Het blijft een politicus hé, daar moet je geen hoge verwachtingen van hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef L3gend het volgende:
Trump is wel erg zwak, wanneer het inhoudelijk wordt
Niet alleen exporteren , ze kopen zich ook overal in. Bv "State Grid" is zich overal aan het inkopen in de energiedistributienetwerken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
China is vele malen machtiger. Als China morgen 1 dag niets meer exporteert neuken ze ieder land helemaal de moeder. Textiel, gadgets etc etc ALLES word daar gemaakt he
Ik had het niet zozeer over legers.
Niet voorspeld? Why not?quote:
Oke, dus jij denkt dat China even zichzelf gaat slopen en er geen enkel ander land is met lage lonen?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die shit is niet te maken in de VS ivm lonen. Waarom denk je dat AliExpress zo gigantisch groot is? 2-3 miljoen orders per dag.
Clinton heeft wel grotere ballen dan alle Republikeinse kandidaten bij mekaar (niet genaamd Donald).quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit bij de debatten in de primaries heel goed heeft uitgepakt voor hem ...
Pffffttt, Trump had beter een Mickey Mouse stropdas kunnen dragen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rood straalt macht uit.. Geen idee waarom de kleurkeuze verder.
Je kan a la Trump zulke dingen wel roepen, maar zonder onderbouwing komt het niet aan he. Een goede reden om iemand dom te noemen zou een niet nader te benoemen essay kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je ook al te dom om te poepen.
Ik heb het over dat VS niet zo machtig is als China. China is wereldmacht 1 en niet VS, ook al denken ze zelf van wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:18 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Oke, dus jij denkt dat China even zichzelf gaat slopen en er geen enkel ander land is met lage lonen?
Wat wil je doen? Iedereen die je verkeerd aankijkt preventief nuken?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:18 schreef Poepz0r het volgende:
Clinton is helemaal wappie met haar samenwerken met iedereen, alsof die apenlanden daarop zitten te wachten joh, droom verder
Rood straalt macht uit blauw rust. Verkeerde keuze van Clinton. Maar ik zie Trump er wel voor aan om 10 seconden voor het debat zijn stropdas te wisselen van rood naar blauw. Dat gaat bij clinton wat moeilijkerquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iets wat mij eigenlijk nu pas opvalt : Hillary draagt een rood tenuetje en Trump een blauwe das. Waarom dragen ze 't kleur van elkaars partij ? Zoiets is toch wel bewust gekozen ?
Nee, maar je word dus lid op uitnodiging. Daar zit de angle een beetje.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als ik vrienden heb, zou het kunnen dat het alleen blanke vrienden zijn.
Maar ik mag geen openbare club beginnen, en dan Mexicanen en Afro-Amerikanen weren.
quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Trump gaat de buitenlandse politiek ff uitleggen.
Zal vast wel een tactische keuze zijn om dat niet te doen. Dan komt ze namelijk in hetzelfde schuitje als Trump die dat voortdurend doet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:17 schreef Noin het volgende:
Dit is echt een tenenkrommend slecht debat.
Trump staat te liegen en geeft geen enkel antwoord op geen enkele vraag.
Hillary staat continu iets van d'r blaadjes of wat ze ook maar op d'r desk heeft liggen voor te lezen.
Er zijn kansen genoeg om Trump aan te pakken maar Hillary grijpt er geen een.
Trump staat intussen alleen maar te vertellen hoe goed ie wel niet is omdat ie zo goed is.
Fukking hell ik heb kinderen van 12 beter zien debatteren.
Nee dat zeg ik niet ,maar zij denkt dat iedereen maar van elkaar houd en dat soort geslijm. Zo werkt het in de wereld niet en dat weet ze zelf ook wel.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:18 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Iedereen die je verkeerd aankijkt preventief nuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |