Ik vond dat zij beter was in het laatste deel over emails vs taxesquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:44 schreef Kaas- het volgende:
Deel 1 was voor Trump.
Op naar deel 2 nu.
Weer.quote:
Deze man is eng.. moet je ook niet willen..quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij wel vrij helder dat iemand die 700 miljoen per jaar verdient een betere Hans Worst voor je land is dan een volgertje/neukertje van een ex-president.
Jamaicaans/Engels-Indiase akomst.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef ludovico het volgende:
Tis maar goed dat hij donker is die man.
Clinton is ook eng. Geilt op macht en is ook niet te vertrouwen, toch geloof ik Trump meer als mens dan die poppenkast van een Clinton.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze man is eng.. moet je ook niet willen..
Waar uit blijkt dat hij dat verdient, met de erfenis van ze pa heeft hij verlies geleden vergeleken met het gewoon in aandelen steken. Slechte zakenman.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij wel vrij helder dat iemand die 700 miljoen per jaar verdient een betere Hans Worst voor je land is dan een volgertje/neukertje van een ex-president.
Nee Hillary "Cyberdyne" Clinton komt sympathiek overquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze man is eng.. moet je ook niet willen..
Haha.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedankt voor de verdieping, en hoe lang is hij?quote:
Volgens mij bij elkaar meer dan in de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef ludovico het volgende:
0.8% van de Amerikanen zit opgesloten in een gevangenis.
Maar nog redelijk slim as said tis sowieso kiezen tussen twee kwade..quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Clinton is ook eng. Geilt op macht en is ook niet te vertrouwen, toch geloof ik Trump meer als mens dan die poppenkast van een Clinton.
6"1, 57 jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bedankt voor de verdieping, en hoe lang is hij?
Trump is ook niet dom. Weet precies te verwoorden wat men wil horen, noem het domquote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar nog redelijk slim as said tis sowieso kiezen tussen twee kwade..
Ik word misselijk van Clinton met haar SAMEN MOETEN WE HET DOEN!quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:46 schreef oompaloompa het volgende:
Hoop dat ze het verder trekt dan alleen police violence en guns, essentie van het probleem ligt veel globaler in racial inequality en alle gevolgen van dien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |