Hahaha.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je nam een slok elke keer als Trump iets raars zei? Ja, dan ben je snel door een fles heen.
Zorgen dat we geen hele generatie kansloze Amerikanen opgroeit in achterstandswijken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar een strenge politie werkt toch ook in bijvoorbeeld Spanje en Thailand?
Maar wat vind jij beter werken?
En Clinton nog campaigner voor de Republikein Barry Goldwater.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef Ryan3 het volgende:
Toen was Senator Byrd nog maar net lid af van de KKK, denk ik.
Dat zeg ik Democraten zijn VVDers, maar zoals een Klaver doet alsof hij Obama is, Gaat er nog weleens wat mis daar.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als centrum-linkse stemmer zijn de Democraten ook te rechts hoor.
Dat was in 64.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
En Clinton nog campaigner voor de Republikein Barry Goldwater.
http://fivethirtyeight.co(...)ng-crime-statistics/quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Thanks, heb je linkje? Ik kan het zo snel niet vinden :/
en? meer dan 40 jaar geleden..quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef Slaro het volgende:
[..]
En Clinton nog campaigner voor de Republikein Barry Goldwater.
Ja, hij had moeten zeggen ik ben Bernie Sanders idd. Maar ja dat staat een beetje gek voor zo'n jongen knaap.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat zeg ik Democraten zijn VVDers, maar zoals een Klaver doet alsof hij Obama is, Gaat er nog weleens wat mis daar.
Als negerts nu eens gewoon niet zoveel bastaarden zouden produceren zou het enorm schelen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Zorgen dat we geen hele generatie kansloze Amerikanen opgroeit in achterstandswijken.
Onderwijs, banen, fatsoenlijke huisvesting, dat in combinatie met law&order lost het probleem op.
In welke delen is het debat opgedeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef Kaas- het volgende:
Clinton wint deel 2 wel duidelijk. Trump won deel 1.
1-1, ik wilde slechts een half uur kijken maar ga toch maar ff deel 3 zien
beetje gelijk so far.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Wie is er aan het winnen? Ben pas sinds 04:00 begonnen te kijken.
Er zat niet veel meer in, maar inderdaad over gestapt op Laphroaig quarter cask.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je nam een slok elke keer als Trump iets raars zei? Ja, dan ben je snel door een fles heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |