Welk verhaal?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:52 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik kan me, met alle wil in de wereld, niet verplaatsen in iemand die het verhaal van Trump zonet een sterk verhaal vond.
Stond tot een paar weken op 95%, nu gedaald naar 80%. Dieptepunt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:53 schreef Kaas- het volgende:
Clinton zal wel geheid de zwarte stem krijgen.
Dit idd, maar dat hoor ik haar niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:54 schreef Tweek het volgende:
Je kan ook gewoon een keer zeggen dat je man er naast zat.
Ja, luister eens, ze ratelt dit al maanden af, ze kan het wel dromen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Clinton geeft wel vaak de indruk dat ze alles afleest eigenlijk
Klopt maar het zou een heel sterk verhaal zijn waar de media op in spelen. Val hem af, zoals het hoort, je wil beter zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit idd, maar dat hoor ik haar niet zeggen.
Je bedoelt in het tweede debat? Dit is al deel 2.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:54 schreef Kaas- het volgende:
Ze krabbelt tijdens deel 2 wel terug in het debat
Simpeler taalgebruik.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Ulx het volgende:
Clinton komt over als iemand die nadenkt voor ze iets zegt. Trump komt over als een schreeuwer.
Denk dat die pauzes in haar zinnen ook bewust zo zijn gekozen, om het verschil met waterval-Trump aan te tonen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Ulx het volgende:
Clinton komt over als iemand die nadenkt voor ze iets zegt. Trump komt over als een schreeuwer.
Maar wel een schreeuwer die weet waar hij het over heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Ulx het volgende:
Ja, het maakt mij sceptisch of ze alles wel bereikt wat ze nu vertelt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Klopt maar het zou een heel sterk verhaal zijn waar de media op in spelen. Val hem af, zoals het hoort, je wil beter zijn.
ik ben een rechtse NLer, en stem democraat. Ja, ik ben dual citizen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:52 schreef Tweek het volgende:
Het leuke vind ik altijd dat rechtse Nederlanders voor de Republikeinen zijn en linkse Nederlanders voor de Democraten. Terwijl de Democraten eigenlijk VVDers zijn en de Republikeinen SGP.
Laat Wilders het maar niet horen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:57 schreef Broomer het volgende:
[..]
ik ben een rechtse NLer, en stem democraat. Ja, ik ben dual citizen.
Denken dat je enkel met Law&Order bende geweld in Chicago kunt oplossen.quote:
met wat? crime omhoog?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:57 schreef skysherrif het volgende:
FBI report kwam vandaag uit.
Trump heeft gleijk.
Dat zal de toekomst leren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wel een schreeuwer die weet waar hij het over heeft.
Ja en daar heb ik het dus ook over, daarom zeg ik deel 2quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt in het tweede debat? Dit is al deel 2.
Trump zegt gewoon "Wrong", is dat niet voldoende dan?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:57 schreef Kaas- het volgende:
Nu heb je die fact checker wel Nodig ja
11% spike.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:58 schreef luxerobots het volgende:
500 moorden in New York (in hoeverre dat precies klopt).
In vergelijking, Nederland had er in 2015 - 111.
In NYC? Weet je dat heel zeker want alle getallen die ik kan vinden zeggen het tegenovergestelde...quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep. Crime is weer omhoog gegaan.
Niet dat dat heel gek is, het was op een all time low.
Het woordgebruik van beiden is vrij simpel, Trump praat als een boer.quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ze komt sws intelligenter over op mij, als niet native Engelsspreker.
Maar een strenge politie werkt toch ook in bijvoorbeeld Spanje en Thailand?quote:Op dinsdag 27 september 2016 03:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Denken dat je enkel met Law&Order bende geweld in Chicago kunt oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |