als je schreeuwen winnen noemt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef Kaas- het volgende:
Clinton wint deel 2 wel duidelijk. Trump won deel 1.
1-1, ik wilde slechts een half uur kijken maar ga toch maar ff deel 3 zien
Niemand echt, maar Trump zet zich net wat meer voor lul.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Wie is er aan het winnen? Ben pas sinds 04:00 begonnen te kijken.
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:04 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Zorgen dat we geen hele generatie kansloze Amerikanen opgroeit in achterstandswijken.
Onderwijs, banen, fatsoenlijke huisvesting, dat in combinatie met law&order lost het probleem op.
Op de inhoud of vooral persoonlijke aanvallen?quote:
Ik vind het weglachen van Hillary ook erg hautain.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef Rockefellow het volgende:
Dit is wel erg slecht van Trump.
Economie, racisme, nu veiligheidquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
In welke delen is het debat opgedeeld.
Je zou toch zeggen dat als je een beetje niveau zou tonen dat je wint.quote:
Inhoud, tis weer een hoop zeggen wat mensen willen horen, maar wel lekker met modder gooien in het begin, was vrij vermakelijk.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:06 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Op de inhoud of vooral persoonlijke aanvallen?
Veel van die clubs zijn annonu nog uitsluitend voor whites, heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:07 schreef KoosVogels het volgende:
Hij is trots dat hij een club heeft geopend die niet discrimineert.
Man man man.
De mensen die nu liggen te slapen zijn de grootste winnaars.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:05 schreef KetchupFTW het volgende:
Wie is er aan het winnen? Ben pas sinds 04:00 begonnen te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |