Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen twijfel dat de Amerikanen het sterkste leger hebben.
Het probleem met Trump is dat hij 3/4de van de tijd besteed om zijn eigen punten te herhalen en 30 seconden ingaat op de inhoud.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:08 schreef Broomer het volgende:
[..]
volgens mij is clinton heel hard aan het winnen. hebben jullie vaker die debatten gekeken? ik wel, en dit is toch behoorlijk eenzijdig.
ik ben wel clinton supporter, dat moet ik wel zeggen.
Ik vind ze beiden erg ad rem.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dan heb je ook echt lage standaarden zeg.
Doordat ze het zelf al noemde kan Trump het niet meer als munitie gebruikenquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef Tweek het volgende:
Trump gaat deze winnen, gewoon omdat ze het over DNC had en het hacken daarvan, waar ze zelf debet van was.
Besteedtquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het probleem met Trump is dat hij 3/4de van de tijd besteed om zijn eigen punten te herhalen en 30 seconden ingaat op de inhoud.
Uh nee dat doet hij niet...quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:11 schreef Ulx het volgende:
Hij praat gewoon het hacken van het DNC goed.
Het probleem is dat dit bij de debatten in de primaries heel goed heeft uitgepakt voor hem ...quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het probleem met Trump is dat hij 3/4de van de tijd besteed om zijn eigen punten te herhalen en 30 seconden ingaat op de inhoud.
Nee haar lakse veiligheid zorgde ervoor dat ze konden hacken.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doordat ze het zelf al noemde kan Trump het niet meer als munitie gebruiken
Het enige waar China een overwicht in heeft is het aantal manschappen dat ze in de meatgrinder kunnen gooien. De VS is technologisch echt zwaar superieur en dan hebben we het nog niet eens over moderne kernkoppen.quote:
Niet alle joden hebben uitgesproken joodse namen. Kunnen ook Arabische, Duitse, Franse, Spaanse of Nederlandse achternamen zijn.quote:
Houd even je bek dicht a.u.b.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Besteedt
Tijdstip zal dit keer wel je excuus zijn, er ligt altijd eentje klaar
Als er 20 Confederate flags hangen ga je het ook niet proberenquote:
Echt he, vaak genoeg dat i kacht bij die debatten, hier stopt het voor Trump.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit bij de debatten in de primaries heel goed heeft uitgepakt voor hem ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |