Yes maar we liepen al uit en later begonnen..quote:
Moet dat nu op dit moment?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet alle joden hebben uitgesproken joodse namen. Kunnen ook Arabische, Duitse, Franse, Spaanse of Nederlandse achternamen zijn.
Maargoed, kom maar met een bron van die exclusieve witte clubs.
Voor het volgende debat wil ik een Trump-Engels woordenboek.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef Ulx het volgende:
The computer aspect of cyber is very very tough
ik woon in california. Ben ook wel in country clubs geweest. Daar worden echt geen zwarten, mexicanen, of aziaten geweerd.quote:
Zeker, maar dat is een heel ander punt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee haar lakse veiligheid zorgde ervoor dat ze konden hacken.
Heb geen bron voor je, maar ik weet dat hij hier gleijk in heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet alle joden hebben uitgesproken joodse namen. Kunnen ook Arabische, Duitse, Franse, Spaanse of Nederlandse achternamen zijn.
Maargoed, kom maar met een bron van die exclusieve witte clubs.
Was het begin beter?quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het begint nu wat slaapverwekkend te worden.
Waar? Misschien zijn we burenquote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef Broomer het volgende:
[..]
ik woon in california. Ben ook wel in country clubs geweest. Daar worden echt geen zwarten, mexicanen, of aziaten geweerd.
Ik geloof er dus geen hol van, dat dat iets is dat veel gebeurt. Is ook volkomen illegaal, en je kan hier hele lullige lawsuits aan je broek krijgen als je iets fout doet.
Je bent net als Trump; boos worden als er op je fouten gewezen wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Houd even je bek dicht a.u.b.
China is vele malen machtiger. Als China morgen 1 dag niets meer exporteert neuken ze ieder land helemaal de moeder. Textiel, gadgets etc etc ALLES word daar gemaakt hequote:Op dinsdag 27 september 2016 04:12 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Het enige waar China een overwicht in heeft is het aantal manschappen dat ze in de meatgrinder kunnen gooien. De VS is technologisch echt zwaar superieur en dan hebben we het nog niet eens over moderne kernkoppen.
Door Bernie Madoff zelf? Zou wel e.e.a. verklaren.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kwam er achter in een docu over Bernie Madoff, daarin werd dat gesteld.
Klopt, valt mij ook op.quote:Op dinsdag 27 september 2016 04:14 schreef MakkieR het volgende:
Hoe vinden jullie het gaan?
Ik vind dat Trump behoorlijk Calimero gedrag vertoond waarbij hij iedereen de schuld geeft behalve hemzelf of Amerika.
Aan de andere kant vind ik Clinton iets te vriendelijk als Trump het woord heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |