Zo is het maar net. Ik ga eens wat nieuwe geurtjes proberen.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een leuke kerel met een beetje uitstraling heeft zelfs geen woorden nodig om een vrouw in bed te krijgen, slechts zijn ogen, lichaamstaal, beetje grommen en zijn geur....als je een vrouw in de kroeg oppikt weet je al na 3 seconden of er gepepen gaat worden, puberonzin die tinder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2016 10:19:51 ]
Leuk manquote:Op maandag 30 mei 2016 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was leukEven zien hoe het verdere contact verloopt
Ruilen?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef Helsinki het volgende:
Goedemorgen.
Ik lig nog in bed. Zo knus. Onweert, hondje slaapt, donker in huis.
Nee dan zeg je "room for one more?"quote:Op maandag 30 mei 2016 10:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik heb misschien 3 uurtjes geslapen vannacht, was uit nijd zelfs al om 7 uur op mn werk
Nijver zou me een betere motivatie lijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik heb misschien 3 uurtjes geslapen vannacht, was uit nijd zelfs al om 7 uur op mn werk
1 bakkie en soulradio ...ik doe het kalm aan vandaagquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ok, de ochtend beginnen met 5 espresso's en de Beastie Boys op max volume was misschien niet zo verstandig. Zit helemaal hyper in m'n stoel nu
Neem een desk zen garden voor innerlijke verstillingquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ok, de ochtend beginnen met 5 espresso's en de Beastie Boys op max volume was misschien niet zo verstandig. Zit helemaal hyper in m'n stoel nu
Ik ga zo maar even overschakelen naar Vivaldi of zo denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 bakkie en soulradio ...ik doe het kalm aan vandaag
I need this in my life because of reasons!!quote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Neem een desk zen garden voor innerlijke verstilling
Nee ik vond het zo verrot dat ik niet fatsoenlijk kon slapen dat ik meteen mn bed uit ben gesprongen toen de wekker gingquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nijver zou me een betere motivatie lijken
quote:Op maandag 30 mei 2016 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik niet zoveel tuin hebvuurtje, wat geschommel eromheen.... Ja goed idee zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben zoals gewoonlijk al sinds 07:00 klaarwakker. Nauwelijks geslapen maar toch.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef Helsinki het volgende:
Goedemorgen.
Ik lig nog in bed. Zo knus. Onweert, hondje slaapt, donker in huis.
Ik kreeg vanochtend meteen een heel klaagepistel over me heen van een vrouw die zich gebruikt door me voelde en ik was een charlatan en een slecht mens en een ontzettende onbetrouwbare kwal, een smiecht, een schuismarcheerder en waarom ik misbruik van haar gemaakt heb en of ik geen gevoel heb en dat ze me alle geluk van de wereld wenst en dat ze nooit meer zou trappen in mijn versierpogingen, dat dit toch echt de laatste keer seks was geweest dat ze haar vriendinnen voor me zal waarschuwen....etc etcquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een collega die nog steeds boos isquote:Op maandag 30 mei 2016 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend meteen een heel klaagepistel over me heen van een vrouw die zich gebruikt door me voelde en ik was een charlatan en een slecht mens en een ontzettende onbetrouwbare kwal, een smiecht, een schuismarcheerder en waarom ik misbruik van haar gemaakt heb en of ik geen gevoel heb en dat ze me alle geluk van de wereld wenst en dat ze nooit meer zou trappen in mijn versierpogingen, dat dit toch echt de laatste keer seks was geweest dat ze haar vriendinnen voor me zal waarschuwen....etc etc
![]()
Mijn reactie;
Leuk voor je
Misschien moet je eens iets nieuws verzinnen... people are getting bored......quote:Op maandag 30 mei 2016 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend meteen een heel klaagepistel over me heen van een vrouw die zich gebruikt door me voelde en ik was een charlatan en een slecht mens en een ontzettende onbetrouwbare kwal, een smiecht, een schuismarcheerder en waarom ik misbruik van haar gemaakt heb en of ik geen gevoel heb en dat ze me alle geluk van de wereld wenst en dat ze nooit meer zou trappen in mijn versierpogingen, dat dit toch echt de laatste keer seks was geweest dat ze haar vriendinnen voor me zal waarschuwen....etc etc
![]()
Mijn reactie;
Leuk voor je
Goed idee! Waarom niet weer eentje over een of andere ster?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je eens iets nieuws verzinnen... people are getting bored......
Ik moet er nog steeds aan wennen dat jullie niet meer blauw zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 10:45 schreef Copycat het volgende:
Zeg, die verhaaltjes van je, is dat nu ter compensatie?
Ik ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen dat jullie niet meer blauw zijn
Je moet toch wat als je weer het hele weekend hebt zitten fokkenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je eens iets nieuws verzinnen... people are getting bored......
quote:
Copycatquote:Op maandag 30 mei 2016 10:45 schreef Copycat het volgende:
Zeg, die verhaaltjes van je, is dat nu ter compensatie?
Dit zou genoeg zijn om je blauwe kleur terug te willenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copycat![]()
Nu je niet meer blauw bent, vanavond borreltje doen in Eindhoven? Kun je je grote mond eens meten met de mijne en morgenochtend met vlinders en 10 cc uitstraling in je onderbuik verslag doen hier
Eerder FA zodat je kunt bannen....quote:Op maandag 30 mei 2016 10:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit zou genoeg zijn om je blauwe kleur terug te willen
Zelfs ik hossel makkelijkerquote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copycat![]()
Nu je niet meer blauw bent, vanavond borreltje doen in Eindhoven? Kun je je grote mond eens meten met de mijne en morgenochtend met vlinders en 10 cc uitstraling in je onderbuik verslag doen hier
Hm?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je weer het hele weekend hebt zitten fokken
Nou, ik vind jullie nu nog leukerquote:
Kom je hier spelletjes doen dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:g
Sorry, ik heb vanavond al met leuke mensen afgesproken.
Nee, we gaan gamba's eten.quote:
Klinkt lekker, heb ik nu ook wel zin inquote:
Geen vriezer in het nieuwe huis?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:10 schreef Fripsel het volgende:
Gamba's dat is lang geleden.![]()
Maar eerst de vriezer leegeten. Dan kunnen we die verkopen.
In knoflookolie en dan met lekker stokbrood soppenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt lekker, heb ik nu ook wel zin in
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In knoflookolie en dan met lekker stokbrood soppen
Hnnngquote:Op maandag 30 mei 2016 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In knoflookolie en dan met lekker stokbrood soppen
Wat voor spelletjes?quote:
Straks tweede keer naar het zelfde appartement kijken.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen vriezer in het nieuwe huis?
Al wat gevonden trouwens?
Wow dat is wel veel voor maar twee personenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Straks tweede keer naar het zelfde appartement kijken.
We hebben een grote koelkast, met vriesvak. En een tafelmodel koelkast en een grote extra vriezer in de schuur. Omdat hier geen super zat.
Veel plezier in dat gevalquote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:
Sorry, ik heb vanavond al met leuke mensen afgesproken.
Spannendquote:Op maandag 30 mei 2016 11:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Straks tweede keer naar het zelfde appartement kijken.
Dat is ook wel de fun jaquote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef Fripsel het volgende:
In mijn hoofd is het al helemaal ingericht.
Waren die vergelijkbaar? En heb je ook 's avonds in de buurt rond gehangen om een beetje te peilen enzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:40 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het een beetje eng omdat het het eerste appartement is wat we bekeken hebben.. We hebben wel ook 2 andere gezien.
Is het koop of huur?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:40 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het een beetje eng omdat het het eerste appartement is wat we bekeken hebben.. We hebben wel ook 2 andere gezien.
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef Fripsel het volgende:
In mijn hoofd is het al helemaal ingericht.
Yviequote:Op maandag 30 mei 2016 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het koop of huur?
In geval van het laatste is het iig geen ramp als het na een aantal maanden toch minder goed bevalt dat je had gehoopt.
Behalve dat je geen hypotheek hebt is het verder best kut hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het koop of huur?
In geval van het laatste is het iig geen ramp als het na een aantal maanden toch minder goed bevalt dat je had gehoopt.
Genoeg dingen zijn k*t, maar dit is iets waar dan iig nog iets aan te doen is bedoelde ik.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behalve dat je geen hypotheek hebt is het verder best kut hoor
In dit geval doelde ik dan ook specifiek op de situatie van haar.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
Nou ja, verhuizen kan best een bitch zijn, qua stress en druk op een relatie zetten enzo. Staat ook hoog in de top traumatiserende gebeurtenissen en dat is niet alleen voor kinderen zo. Als je verder de ruimte hebt om daarmee te kunnen dealen, dan heb je minder risico dan wanneer je met 2 koters en 2 fulltime banen weer moet gaan moven denk ik..
Dat is mooiquote:Op maandag 30 mei 2016 11:51 schreef Fripsel het volgende:
Voor alsnog brengt het hier een hoop positiviteit. ^^ Huur trouwens.
Kan een eenmalige situatie zijn natuurlijk.Of wie weet is het juist wat rustiger omdat ze regelmatig vinger aan de pols houden ofzo.quote:De andere twee waren andere locaties, zelfde prijs maar met buitenruimte. Bij de laatste woning stond de politie aan het eind van de straat toen we weer naar buiten stapte.en de ander had een balkon van 3m2 op het noorden.
Met een pot thee in de vensterbank genieten van het zonnetjequote:Doe me dan maar de eerste met de grote ramen die je helemaal open kan klappen. Ik zou daar een verbreedde vensterbank maken. Kan ik de kussens van de palletbank hier hergebruiken en toch chillen in de zomer.
Precies en een boekje erbij. En er staat een grote oude boom voor dus ik heb toch nog een beetje groen.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is mooiAls de huur gewoon opzegbaar is en het geen jaarcontract is ofzo, scheelt dat ook.
[..]
Kan een eenmalige situatie zijn natuurlijk.Of wie weet is het juist wat rustiger omdat ze regelmatig vinger aan de pols houden ofzo.
Balkon op het zuiden is wel beter ja!
[..]
Met een pot thee in de vensterbank genieten van het zonnetje
Ik zit nog maar op 8, misschien valt het na 20 keer wel mee jaquote:Op maandag 30 mei 2016 11:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga binnenkort voor de 24e keer verhuizen en ik vind het net zo spannend en stressvol als bloemkool met een kerriesausje eten maar goed iedereen zijn eigen idee en waarde van spannend, leuk of eng
Dingen ervoor kopen ja, maar al die klusjes en dozen die je dan nog uit moet pakken vind ik wel storend. Meestal ben ik wel klaar voor alles af is zeg maarquote:Op maandag 30 mei 2016 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het de eerste maanden na verhuizen allemaal mooi en spannend in het nieuwe huis, en daarna vind ik het niet meer leuk.
Klinkt goed! Maar blokkeert ie geen zonlicht?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Precies en een boekje erbij. En er staat een grote oude boom voor dus ik heb toch nog een beetje groen.En ik wil van die hangplanten aan het plafond bij het raam.
Oh nee dat vind ik wel leuk, al je spulletjes in en uitpakken en weer nieuwe plekken geven, alles nog mooi en schoon en een beetje opknappen, familie die komt helpen en die je je nieuwe plek kunt laten zien.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dingen ervoor kopen ja, maar al die klusjes en dozen die je dan nog uit moet pakken vind ik wel storend. Meestal ben ik wel klaar voor alles af is zeg maarEn ik zou het liefste ook om de zoveel tijd helemaal verkassen naar elders voor de afwisseling, want leuker ja. Maar verhuizen zelf
Ik heb denk ik iets meer spullen en minder familie die kan komen klussenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik wel leuk, al je spulletjes in en uitpakken en weer nieuwe plekken geven, alles nog mooi en schoon en een beetje opknappen, familie die komt helpen en die je je nieuwe plek kunt laten zien.
Dit herken ikquote:Op maandag 30 mei 2016 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb denk ik iets meer spullen en minder familie die kan komen klussenEr staan nog steeds dozen hier, maar ik heb het maar even on hold gezet.
En waarschijnlijk heb je er ook minder tijd voor.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb denk ik iets meer spullen en minder familie die kan komen klussenEr staan nog steeds dozen hier, maar ik heb het maar even on hold gezet.
Ik zag hier een huisje te koop welke wat gerestaureerd dient te worden, met een traditioneel Maltees balkon. Die dingen kun je tegenwoordig ook mooi opknappenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is mooiAls de huur gewoon opzegbaar is en het geen jaarcontract is ofzo, scheelt dat ook.
[..]
Kan een eenmalige situatie zijn natuurlijk.Of wie weet is het juist wat rustiger omdat ze regelmatig vinger aan de pols houden ofzo.
Balkon op het zuiden is wel beter ja!
[..]
Met een pot thee in de vensterbank genieten van het zonnetje
Lang genoeg geleden om alles uitgepakt te hebben, maar ja. Andere prioriteiten ditdatquote:Op maandag 30 mei 2016 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heb je er ook minder tijd voor.
Maar komt vanzelf. Hoe lang geleden ben je verhuisd?
Oh dat ziet er ook leuk uitquote:Op maandag 30 mei 2016 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag hier een huisje te koop welke wat gerestaureerd dient te worden, met een traditioneel Maltees balkon. Die dingen kun je tegenwoordig ook mooi opknappen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan niet ook het lage gedeelte open, maar met een bank erin met veul kussens
Coolquote:Op maandag 30 mei 2016 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag hier een huisje te koop welke wat gerestaureerd dient te worden, met een traditioneel Maltees balkon. Die dingen kun je tegenwoordig ook mooi opknappen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan niet ook het lage gedeelte open, maar met een bank erin met veul kussens
Ik zou zo'n lullig balkonnetje alleen maar willen als ik 65+ zou zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja superkut, worden natte fietstochtjes vrees ik.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Hmm... dacht dat het slechte weer in het oosten zou blijven maar zie nu dat het volgens de voorspelling toch ook hierheen komt en moet de hele middag en avond onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe dat is de mediterrane versie van waar ik het over heb.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe het ook niet meerquote:Op maandag 30 mei 2016 12:03 schreef Californium het volgende:
Hekel aan verhuizen. Maar de vorige keer was een eitje want echt 2 meubels en de rest dozen!Het was alleen de warmste dag van het jaar
! Volgende keer wordt nog makkelijk denk ik, alleen eindje verder
Maar voorlopig nog niet helaas
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Lang genoeg geleden om alles uitgepakt te hebben, maar ja. Andere prioriteiten ditdat
[..]
Oh dat ziet er ook leuk uit
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:10 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kan echt niet langs die blokken muren kijken... ziet er zo armoedig uit.Ies koeltoer johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan echt niet langs die blokken muren kijken... ziet er zo armoedig uit.Gelukkig zie je dat niet als je binnen zit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een eckte fokkertquote:Op maandag 30 mei 2016 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat niet als je binnen zit...
Precies. Ik las net al iets over een pot thee...quote:
Echt hequote:Op maandag 30 mei 2016 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer![]()
Waardeloos......
Verschrikkelijk wat een grafbende en een duiventil, smaken verschillenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Je ziet ze echt heel veel, ik vind het hele mooie balkonnetjes
[ afbeelding ]
Vind het er ook vrij armoedig uitzien.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wat een grafbende en een duiventil, smaken verschillen
Ik kan echt niet langs die blokken muren kijken... ziet er zo armoedig uit.Ja, dit is echt het toonbeeld van stijlvol en elegantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk zien sommige dingen er armoedig uit hier. Tis ouder dan het meeste wat je in NL vind en de levensstandaard ligt hier wat lager.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Wel echt fijn om georganiseerd in de startblokken te staan, scheelt veel gedoequote:Op maandag 30 mei 2016 12:13 schreef Fripsel het volgende:
Wij zijn trouwens gewoon alvast begonnen. Alle cd's dvd's en spul zijn uitgezocht. Ik heb toevallig vorige maand alle kleding uitgezocht. De boeken en woonaccessoires zitten in dozen. De woonkamer is echt alleen nog maar de techniek even loskoppelen en naar buiten tillen. Dus nu verder in de keuken op me gemak en dan naar boven. En de zolder, daar zie ik wel tegenop.
Ik woon nu in een onwijs strak huis... een groot betonblok. Dus zou wat anders willenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ohnee dat vind ik weer protserig Frau.
Liever gewoon een beetje strak.
Omdat Duits is zeker jaquote:Op maandag 30 mei 2016 12:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja is zo, maar ik vind het gewoon echt niet mooi.![]()
Ik zie liever dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar vind ik zoiets in NL?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat Duits is zeker ja![]()
Ik snap wel wat je bedoelt hoor..
Het ziet er wel schattig uit hoor, maar die semi-klassieke driehoekjes boven de ramen, liever niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik woon nu in een onwijs strak huis... een grote betonblok. Dus zou wat anders willenMaar strak houd ik ook wel van hoor.
Die eerste foto, gewoon dat straatje. Word ik blij van.
quote:
Dat zou van mij ook wel weg mogen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ziet er wel schattig uit hoor, maar die semi-klassieke driehoekjes boven de ramen, liever niet.
Heeft ook wel wat, stadse rimpels die rieken naar het verleden offzo. Al heb ik daar ook grenzen in..quote:Op maandag 30 mei 2016 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dit is echt het toonbeeld van stijlvol en elegantie
[ afbeelding ]
En natuurlijk zien sommige dingen er armoedig uit hier. Tis ouder dan het meeste wat je in NL vind en de levensstandaard ligt hier wat lager.
Het huis wat wij op het oog hebben is van voor de oorlog.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik woon nu in een onwijs strak huis... een groot betonblok. Dus zou wat anders willenMaar strak houd ik ook wel van hoor.
Die eerste foto, gewoon dat straatje. Word ik blij van.
Ik ben niet zo dol op Amsterdam.quote:
Nice. o:quote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het huis wat wij op het oog hebben is van voor de oorlog.
Gewoon keihard muziek draaien, je weet zelfquote:
Ik hou daarvanquote:Op maandag 30 mei 2016 12:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat, stadse rimpels die rieken naar het verleden offzo. Al heb ik daar ook grenzen in..
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon keihard muziek draaien, je weet zelf
Ze hebben wel een nadeel. De trappen..quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op Amsterdam.
[..]
Nice. o:
I feel you *boks*quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou daarvanEn in Nederland heb je ook zat mooie oude gebouwen natuurlijk, maar die zijn vrijwel allemaal onbetaalbaar helaas.
Dat doe ik nu.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon keihard muziek draaien, je weet zelf
Hoop het ook. Thanksquote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verstandig wel, hoop dat je nu even de tijd krijgt om weer op te laden
Hmm, wat bedoel je?quote:
Hij bedoelt dat hij het als fanboy niet kan begrijpen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm, wat bedoel je?
Ik weet nooit echt te vertellen waarom niet, maar ik word gewoon niet erg happy van die stad. Ik voel me niet thuis en kijk m'n ogen niet uit of zo.
Daarom vorige week de afspraak gemaakt bij de huisarts voor vandaagquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij het als fanboy niet kan begrijpen.
Nu heb je die dure shit hier natuurlijk ookquote:
Zoveel onvriendelijk personeel, dat is iets wat echt opvalt.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Amsterdam stinkt, er wonen nu niet bepaald de meest leuke mensen en er komen zeker ook niet de leukste toeristen en het is er ook gewoon spuuglelijk, klaar
Sterkte, buurquote:
Oh, wat is er dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wacht weer op gesprekjes met zo'n POH-GGZ mevrouw. Ben benieuwd of het met deze wel een beetje gaat werken.
Ja, mijn huisarts had het ook over POH, wat is dat?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wacht weer op gesprekjes met zo'n POH-GGZ mevrouw. Ben benieuwd of het met deze wel een beetje gaat werken.
Nee, ik leef van de liefdequote:Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb je die dure shit hier natuurlijk ook
Alleen het Gerard Douplein kan ik nog wel een beetje pruimen, de rest is echt gewoon kut geworden door de jaren heen helaasquote:Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoveel onvriendelijk personeel, dat is iets wat echt opvalt.
Een soort praktijkondersteuner bij je huisartspraktijk verbonden aan de GGZ, waar je vrij laagdrempelig bij terecht kunt om je verhaal kwijt te kunnen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mijn huisarts had het ook over POH, wat is dat?
Qua smaak (met ogen dicht) weinig verschil. Maar het zelf duur en overbodig. Niks mis met een waterkoker of ketel. Lekker ouderwetsquote:Op maandag 30 mei 2016 12:28 schreef FrauMilena het volgende:
Yv, hoe sta jij tegenover thee uit de kraan (dus heet water i.p.v. gekookt)?
Oh wacht... je bedoelt niet zo'n qooker ding? Maar echt gewoon alleen heet?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:28 schreef FrauMilena het volgende:
Yv, hoe sta jij tegenover thee uit de kraan (dus heet water i.p.v. gekookt)?
Oh, oke. Dankuquote:Op maandag 30 mei 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort praktijkondersteuner bij je huisartspraktijk verbonden aan de GGZ, waar je vrij laagdrempelig bij terecht kunt om je verhaal kwijt te kunnen.
Normale kraan op heet, geen speciale hè. Ik drink m'n thee nooit heet dus ben dan geneigd om het op die manier te doen, in plaats van water koken en vervolgens koud water erbij te gooien.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Qua smaak (met ogen dicht) weinig verschil. Maar het zelf duur en overbodig. Niks mis met een waterkoker of ketel. Lekker ouderwets
Trekt de thee dan wel goed in?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Normale kraan op heet, geen speciale hè. Ik drink m'n thee nooit heet dus ben dan geneigd om het op die manier te doen, in plaats van water koken en vervolgens koud water erbij te gooien.
Ik hoor alleen wel eens dat dat dan geen goede thee is of geen respect heb voor onze Westerburen.![]()
M.i. prima, maar ik houd niet van sterke thee.quote:
Ik doe het heel vaak zo, vooral als ik hier zit.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:33 schreef Faxie het volgende:
En anders probeer je het gewoon en zie je het wel toch
Nog nooit van gehoord, maar even opgezocht, volgens mij heb ik dat laatste tijd ook wel eensquote:Op maandag 30 mei 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb weer een beetje last van het zwartgallige karakter.
Dat ik dat zelf nooit bedacht hebt. Ik hou ook van "slappe" thee.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
M.i. prima, maar ik houd niet van sterke thee.
Ik hou ook van slappe thee, maar bij ongekookt kan je toch dat witte 'laagje' krijgen en is het toch echt wel te proeven. Ik kook het altijd en laat het dan afkoelen tot het precies goed isquote:Op maandag 30 mei 2016 12:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
M.i. prima, maar ik houd niet van sterke thee.
Oh ja ik had net wel zo'n witte schuimlaag eroverheen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hou ook van slappe thee, maar bij ongekookt kan je toch dat witte 'laagje' krijgen en is het toch echt wel te proeven. Ik kook het altijd en laat het dan afkoelen tot het precies goed is
Was een beetje bedoeld als eufemisme voor balen van de meeste van de dagen die je door moet komen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar even opgezocht, volgens mij heb ik dat laatste tijd ook wel eens
Thee testquote:Op maandag 30 mei 2016 12:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja ik had net wel zo'n witte schuimlaag eroverheen.
Vanmiddag maar eens twee kopjes thee zetten en het verschil proeven.
Gewoon beetje zeep erbijquote:Op maandag 30 mei 2016 12:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja ik had net wel zo'n witte schuimlaag eroverheen.
Vanmiddag maar eens twee kopjes thee zetten en het verschil proeven.
Lijkt bij jou wel echt aangeboren te zijn, want volgens mij heb je veel dingen in je leven wel op de rit toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een beetje bedoeld als eufemisme voor balen van de meeste van de dagen die je door moet komen.
Heeft iedereen wel eens denk ik, maar mag hier wel eens wat minder worden. Dus ga er toch maar weer heen.
Ja, het gaat uitstekend eigenlijk. Bijna afgestudeerd, financieel op orde, mensen in mijn leven waar ik om geef.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt bij jou wel echt aangeboren te zijn, want volgens mij heb je veel dingen in je leven wel op de rit toch?
Heb je al wel enig idee waar dat aan ligt? Mis je dingen?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het gaat uitstekend eigenlijk. Bijna afgestudeerd, financieel op orde, mensen in mijn leven waar ik om geef.
Alleen gevoelsmatig is het gewoon nog steeds belabberd.
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je al wel enig idee waar dat aan ligt? Mis je dingen?
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je al wel enig idee waar dat aan ligt? Mis je dingen?
Ja maar ik heb er helemaal geen gevoel bij dat dat me zenuwachtig maakt.Het lijkt echt best los te staan van de situatie.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Zo'n periode rond het afstuderen is ook best wel pittig natuurlijk, dus wees ook niet te streng van "ja maar alles is toch goed!". Het lijkt me ook spannend.
Goed dat je er hulp bij zoektWat dat betreft zijn die POH's wel een uitvinding. Beetje jammer dat die van mij 0% gevoel voor tact heeft.
De dingen die ze waardeert in een stad heeft het allemaal. Daarom snap ik het niet. Daarom denk ik juist dat vanuit fanboy overwegingen haar mening zo is.....quote:Op maandag 30 mei 2016 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij het als fanboy niet kan begrijpen.
Nou vertel, beschrijf eens wat ik waardeer in een stad met alle details en uitzonderingen.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
De dingen die ze waardeert in een stad heeft het allemaal. Daarom snap ik het niet. Daarom denk ik juist dat vanuit fanboy overwegingen haar mening zo is.....
maar ok....
Daar post je net plaatjes vanquote:Op maandag 30 mei 2016 13:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou vertel, beschrijf eens wat ik waardeer in een stad met alle details en uitzonderingen.
Want 1 plaatje is representatief natuurlijk.quote:
ik niequote:Op maandag 30 mei 2016 13:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Want 1 plaatje is representatief natuurlijk.
Ik vind Amsterdam gewoon niet boeiend, who cares.
quote:Op maandag 30 mei 2016 13:14 schreef UitStraling het volgende:
IQ gerelateerd dingetje dus
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_het_land__.html
Die mannen gaan voor het eerst naar de hoeren of zo?quote:De meeste soa's werden gesignaleerd bij meiden tussen de vijftien en negentien jaar. De gezondheidsdiensten pleiten dan ook voor een goede seksuele voorlichting op de middelbare school. Bij mannen lag de piek tussen de 55 en zestig jaar.
Ik knap al af op de nagels.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je van de handen van deze vrouw?
Dat klinkt goedquote:
Lastig als je het nergens aan kunt koppelenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Heb er alleen gewoon geen zin meer in.
Ik blaat niet, en doe eens rustigquote:Op maandag 30 mei 2016 13:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zit dan niet te blaten over mijn "niet zo goed gevormde mening" 🙄
Prachtig topic hieroverquote:Op maandag 30 mei 2016 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Die mannen gaan voor het eerst naar de hoeren of zo?
Waar woonde Pluff ook alweer?quote:Op maandag 30 mei 2016 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prachtig topic hieroverNWS / Veel soa's onder jonge meiden in Oost-Nederland
Godver, syndroom.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prachtig topic hieroverNWS / Veel soa's onder jonge meiden in Oost-Nederland
Ook gelezen ja. Vooral dat stuk dat die jongen bijna werd aangereden. Dan spoor je echt niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, syndroom.![]()
Las een naar verhaal van een jongen die uit een studenthuis werd weggepest vanwege z'n geaardheid.![]()
https://www.facebook.com/bram.tielen/posts/1105470996161008
Ja, het is weer een typisch Syndroomtopic gewordenquote:
Gebeurt dit soort onzin nog steeds anno 2016?quote:Las een naar verhaal van een jongen die uit een studenthuis werd weggepest vanwege z'n geaardheid.![]()
https://www.facebook.com/bram.tielen/posts/1105470996161008
Nou ja, dat is iets wat niet vast staat, maar zou echt ziek zijn als het klopt.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook gelezen ja. Vooral dat stuk dat die jongen bijna werd aangereden. Dan spoor je echt niet.
Vaker dan je denkt. We willen graag geloven dat we toleranter zijn geworden naar LGBT's, maar de werkelijkheid laat wel zien dat het niet zo is.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het is weer een typisch Syndroomtopic geworden
[..]
Gebeurt dit soort onzin nog steeds anno 2016?
True, maar gezien hoe zijn 'huisgenoten' er in de eerste instantie mee omgingen lijkt het me niet eens zo enorm onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat is iets wat niet vast staat, maar zou echt ziek zijn als het klopt.
Zo leek het over te komenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als iemand rustig blijft ben ik het wel. Vind het altijd zo apart wanneer mensen dat zeggen.
Ik begrijp dat soort redenaties ook niet echt. Kortzichtig gedoe. Je zou toch denken dat men een wat meer open mind heeft tegenwoordig...quote:Op maandag 30 mei 2016 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vaker dan je denkt. We willen graag geloven dat we toleranter zijn geworden naar LGBT's, maar de werkelijkheid laat wel zien dat het niet zo is.
Vooral omdat het 'vies' is. Rot toch op zeg
Intolerant van je hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind homo's ook vies. Als ze zich niet wassen, nooit schone kleren aandoen, de wc nooit doortrekken of in m'n gezicht met hun partner gaan lopen klefbekken waarbij je elke ongecontroleerde tongbeweging waar kunt namen.
Datzelfde vind ik ook van hetero's.
Waarom zou je dat denken? People are peoplequote:Op maandag 30 mei 2016 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort redenaties ook niet echt. Kortzichtig gedoe. Je zou toch denken dat men een wat meer open mind heeft tegenwoordig...
[ afbeelding ]
Denk niet dat je zo'n verhaal openbaart met je echte naam als het niet klopt, maar het zou natuurlijk wel kunnen.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Eerst de andere kant van het verhaal horen
Dat bedoel ik dus. Het zijn ook gewoon mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Daar is helemaal niets mis mee, maar goed sommige mensen (met name de religieuze tak) vinden van wel.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort redenaties ook niet echt. Kortzichtig gedoe. Je zou toch denken dat men een wat meer open mind heeft tegenwoordig...
[ afbeelding ]
"Het was maar een grapje"quote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Eerst de andere kant van het verhaal horen
Ga je eens achter je oren wassenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind homo's ook vies. Als ze zich niet wassen, nooit schone kleren aandoen, de wc nooit doortrekken of in m'n gezicht met hun partner gaan lopen klefbekken waarbij je elke ongecontroleerde tongbeweging waar kunt namen.
Kan. We weten het gewoon nietquote:Op maandag 30 mei 2016 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Het was maar een grapje"
"Hij kan ook niets hebben, overgevoelige homo dat 't er is"
"je moet als student wel ergens tegen kunnen hoor"
Op facebook etc meepraten alsof je in 2016 leeft, maar stiekem.....quote:Op maandag 30 mei 2016 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Lijkt me bijzonder vermoeiend, dergelijke onverdraagzaamheid met je meedragen....quote:Op maandag 30 mei 2016 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Op facebook etc meepraten alsof je in 2016 leeft, maar stiekem.....
Dat hij de poepstukjes nog aan zijn piemel had zitten en daarmee in de saus aan het roeren was?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie zich aanstelt en ze hem gewoon vies vonden vanwege hygiëne natuurlijk.
Ik haat maltezer hondjes!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder vermoeiend, dergelijke onverdraagzaamheid met je meedragen....
Dan moet je even een middagdutje gaan doen als je er eentje tegenkomtquote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik haat maltezer hondjes!Kleine bef teckels
kijk, iemand met ervaringquote:Op maandag 30 mei 2016 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hij de poepstukjes nog aan zijn piemel had zitten en daarmee in de saus aan het roeren was?
Misschien stond hij wel roltongend in de gang met z'n vriend en gaf hij aan dat heel normaal te vinden en daar echt niet mee te gaan stoppen omdat zijn huisgenoten dat een onsmakelijk gezicht vinden.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie zich aanstelt en ze hem gewoon vies vonden vanwege hygiëne natuurlijk.
Reserve Belgen, dat zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik haat maltezer hondjes!Kleine bef teckels
Ik verveel me weer op precies t geode moment zie ikquote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
HOI!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verveel me weer op precies t geode moment zie ik
Idd erg smerig.
Hoe is het met jouw lust- en liefdesleven?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verveel me weer op precies t geode moment zie ik
Idd erg smerig.
Mehquote:Op maandag 30 mei 2016 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw lust- en liefdesleven?
Hoe kan dat nou?quote:
Hij is die oudere manquote:Op maandag 30 mei 2016 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw lust- en liefdesleven?
Nog ernstige ldvd?quote:
Nee, dat niet. Al is t gewoon stom. Maar was van te voren bekend dat t niet zou gaan werken.quote:
True, maar dan nog is het kut dat het niet zo heeft mogen zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Al is t gewoon stom. Maar was van te voren bekend dat t niet zou gaan werken.
Tjongejongequote:
True. Maar het scheelt dat het van te voren duidelijk was, en dat ik hem fysiek al weer 5 maanden niet gezien heb. Maar blijft stom.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
True, maar dan nog is het kut dat het niet zo heeft mogen zijn![]()
Ook dat moet kunnen, lekker duidelijk welquote:Op maandag 30 mei 2016 14:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het leest.
Anders zou ik je wel een mongool noemen of zo.
Denk je echt dat het aan jouw leeftijd ligt dan?quote:
Ook, ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk je echt dat het aan jouw leeftijd ligt dan?
Hij is echt de hans van de togt van Eindhoven he! Woonboot, alcohol en twee hondjes.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk je echt dat het aan jouw leeftijd ligt dan?
Ja nou, komende week blij dat ik op een boot woon hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is echt de hans van de togt van Eindhoven he! Woonboot, alcohol en twee hondjes.
quote:Opschudding in het Braziliaanse Rio de Janeiro: een 16-jarig meisje werd er slachtoffer van een groepsverkrachting, er is sprake van 33 daders. Twee van hen plaatsten daarna nog eens foto's en een veertig seconden durend filmpje van de wansmakelijke vertoning op Twitter.
Op de beelden is te zien hoe het slachtoffer stilaan weer bij bewustzijn lijkt te komen. ,,We hebben haar stevig geramd. Hahaha", schreef ene Michel er in zijn tweet bij. Een andere man -Juninho- pronkte dan weer met zijn gezicht naast haar geslachtsdeel. ,,Rio opent een nieuwe tunnel voor de sneltrein", luidde de bijhorende tekst.
Beide posts ontvingen meer dan 550 likes en een stortvloed aan reacties die de verwerpelijke daad goedkeuren. Met vuile taal 'vierden' ze de schade die aan haar vagina toegebracht was. De onderliggende toon? ,,Ze zal er wel zelf om gevraagd hebben."
Ok, had ik geen idee van eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook, ja.
Als er een doelgroep gevoelig is voor leeftijd, dan is t de gay scene wel.
Mensen zijn wel HEEL dom dat ze dat soort filmpjes op hun Eigen social media zetten, incl gezicht. Gelukkig heel dom. Laat staan dat t slimme mensen warenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:31 schreef Fascination het volgende:
NWS / Golf van woede om groepsverkrachting Brazilië
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze het zelf als dom zien als de cultuur zo is dat het iets cools is om te doen. Ze krijgen ook kei veel likesquote:Op maandag 30 mei 2016 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen zijn wel HEEL dom dat ze dat soort filmpjes op hun Eigen social media zetten, incl gezicht. Gelukkig heel dom. Laat staan dat t slimme mensen warenMaakt t alleen maar enger.
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:31 schreef Fascination het volgende:
NWS / Golf van woede om groepsverkrachting Brazilië
[..]
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met filmpjes over kopschoppen e.d.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zelf als dom zien als de cultuur zo is dat het iets cools is om te doen. Ze krijgen ook kei veel likes
Ik denk dat daar nog wel een verschil in zit. In sommige landen worden veerkrachting2echt nauwelijks als iets fout gezien. Kijk maar naar India. Geweld in Nederland word echt wel afgekeurd door de dominante cultuurquote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met filmpjes over kopschoppen e.d.
Inmiddels zou men toch beter moeten weten dat het gevolgen gaat hebben.
O, vandaar de "golf van woede", omdat t nauwelijks als fout wordt gezien.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nog wel een verschil in zit. In sommige landen worden veerkrachting2echt nauwelijks als iets fout gezien. Kijk maar naar India. Geweld in Nederland word echt wel afgekeurd door de dominante cultuur
Ik weet te weinig van Brazilië maar bijvoorbeeld in India is dat een vrij recente cultuuromslag waar druk van uit het buitenland echt een grote rol in speeltquote:Op maandag 30 mei 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, vandaar de "golf van woede", omdat t nauwelijks als fout wordt gezien.
Of is t een buitenlandse golf en geen Braziliaanse?
Ik weet ook wel dat er bepaalde macho culturen zijn, maar nergens is t handig je kop er bij te filmen.
Maar die heeft dan ook weer geen social mediaquote:Op maandag 30 mei 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van Brazilië maar bijvoorbeeld in India is dat een vrij recente cultuuromslag waar druk van uit het buitenland echt een grote rol in speelt
De gemiddelde oelewapper in een klein dorpje daar weer echt nog niet dat het voortaan niet chill is
Risk, stripmonopoly etcquote:Op maandag 30 mei 2016 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes?
Reed donderdag nog langs, maar bedacht mij echt pas bij je de plaatsnaambord dat ik wel even had kunnen bellen of je misschien thuis was
Je zou verbaasd zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook weer geen social media
Ik vraag t me af. Het is vaak ook gewoon een kwestie van dom opschep gedrag zonder na te denken. Dat wat je hier ook ziet. En het is in Brazilie net zo goed een strafbaar feit, ook al gebeurd t vaker en is t cultureel "meer geaccepteerd". Kortom: Dom.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn.
Maar niet het punt, het gaat er om dat het ingebakken zit als oké en dat ze daarom hun hoofd er gewoon bij zetten
Aangezien of deze, of de andere slowchat, ooit [Singles] heette... zou ik zeggen jaquote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
Is dit topic ook voor geen relaties?
Afgelopen vrijdag is mijn relatie van 10,5 jaar beëindigd. 3 dagen vrijgezel, maar dat voelt natuurlijk helemaal nog niet zo... Vooral erg onwerkelijk.
Sterkte!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
Afgelopen vrijdag is mijn relatie van 10,5 jaar beëindigd. 3 dagen vrijgezel, maar dat voelt natuurlijk helemaal nog niet zo... Vooral erg onwerkelijk.
Thanks, dat wist ik nietquote:Op maandag 30 mei 2016 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien of deze, of de andere slowchat, ooit [Singles] heette... zou ik zeggen ja
Dankuwel. Het komt ook wel goed, alleen gaat het vast heel wat tijd kosten.quote:
Die kon ik niet vinden, maar goed, ik ga wel lekker op dit topic meeliftenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:37 schreef Allures het volgende:
Er is ook een topic over exen en dealen met een brake up toch?
Aiquote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
Dat heb ik ook gedaan en is me goed bevallenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden, maar goed, ik ga wel lekker op dit topic meeliften
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #240 Don't get even, get better!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden, maar goed, ik ga wel lekker op dit topic meeliften
Dankjewelquote:
Tijd voor een vers poesje dusquote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
JeMoeder?quote:
Daar heb ik helemaal geen zin in op dit moment. Ten eerste is het een overtrokken emotionele reactie waarvan ik zelf alleen maar spijt kan krijgen en ten tweede gebruik ik daarvoor een derde persoon die ik dan misschien ook pijn doe. Nee dank u.quote:
Ik ben toch echt een man. Sorry voor de grove misleiding.quote:
Samen besloten uit elkaar te gaan? Kwam het onverwachts? Emoties moet je, vooral bij liefdesverdriet, lekker toelaten wanneer zij zich aandienen, dan verwerk je 'het snelst'quote:Op maandag 30 mei 2016 15:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
DankjewelRationeel lukt het allemaal wel, alleen komen soms de emoties een beetje naar de oppervlakte. Naja, dat wordt met de tijd wel minder.
Zo midden tijdens het bvoodschappen omdat ze vroeger altijd de komkommers met plastic wilde!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Samen besloten uit elkaar te gaan? Kwam het onverwachts? Emoties moet je, vooral bij liefdesverdriet, lekker toelaten wanneer zij zich aandienen, dan verwerk je 'het snelst'
Er waren al langer issues, alleen is zij vreemd gegaan. Iets dat ik nooit verwacht had van haar. We hebben meerdere malen gepraat en zij kwam tot de conclusie dat zij de issues die al langer speelden te groot vond, en ik kwam tot de conclusie dat ik de liefde van mijn leven nooit meer 100% zou kunnen vertrouwen. Helemaal omdat ik zelf herhaaldelijk moest vragen wat er aan de hand was toen ze afstandelijk was. Toen pas kwam de aap uit de mouw.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Samen besloten uit elkaar te gaan? Kwam het onverwachts? Emoties moet je, vooral bij liefdesverdriet, lekker toelaten wanneer zij zich aandienen, dan verwerk je 'het snelst'
Nou, dat is echt wel een standard plaats, me dunkt.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo midden tijdens het bvoodschappen omdat ze vroeger altijd de komkommers met plastic wilde!!!![]()
![]()
![]()
Bij de komkommers ja?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat is echt wel een standard plaats, me dunkt.
Hebben jullie huisdieren die de dupe zijn?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Er waren al langer issues, alleen is zij vreemd gegaan. Iets dat ik nooit verwacht had van haar. We hebben meerdere malen gepraat en zij kwam tot de conclusie dat zij de issues die al langer speelden te groot vond, en ik kwam tot de conclusie dat ik de liefde van mijn leven nooit meer 100% zou kunnen vertrouwen. Helemaal omdat ik zelf herhaaldelijk moest vragen wat er aan de hand was toen ze afstandelijk was. Toen pas kwam de aap uit de mouw.
Nee, en ook geen kinderen en ook geen samenlevingscontract oid. Die aap hadden we te leen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben jullie huisdieren die de dupe zijn?
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo midden tijdens het bvoodschappen omdat ze vroeger altijd de komkommers met plastic wilde!!!![]()
![]()
![]()
Zuur, heel zuurquote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Er waren al langer issues, alleen is zij vreemd gegaan. Iets dat ik nooit verwacht had van haar. We hebben meerdere malen gepraat en zij kwam tot de conclusie dat zij de issues die al langer speelden te groot vond, en ik kwam tot de conclusie dat ik de liefde van mijn leven nooit meer 100% zou kunnen vertrouwen. Helemaal omdat ik zelf herhaaldelijk moest vragen wat er aan de hand was toen ze afstandelijk was. Toen pas kwam de aap uit de mouw.
Met t plasticje er nog om mee naar bed nemen. Veiligheid voor allesquote:
Kan je hem na gebruik nog lekker opeten.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met t plasticje er nog om mee naar bed nemen. Veiligheid voor alles
Legio relaties, allemaal stuk op de komkommersquote:
Dus die lopen nu met een halve komkommer in hun reet?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Legio relaties, allemaal stuk op de komkommersTragisch is 't.
Die rende vast ook weg, toen ie uit de mouw kwam. Die dacht "Awkward. Hier wil ik ff niet bij zijn!"quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, en ook geen kinderen en ook geen samenlevingscontract oid. Die aap hadden we te leen.
Kan zonder ook wel, mits soavrij :$quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je hem na gebruik nog lekker opeten.
Was het een grootte issue, teveel nijd?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Legio relaties, allemaal stuk op de komkommersTragisch is 't.
Daar is meneer Zuckerberg al druk mee bezigquote:Op maandag 30 mei 2016 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook weer geen social media
Waarom denk je dat ik loop zoals ik loop?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus die lopen nu met een halve komkommer in hun reet?
Te veel pijn als die groot isquote:Op maandag 30 mei 2016 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het een grootte issue, teveel nijd?
Komkommernijd..... weer eens wat anders dan komkommertijd.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het een grootte issue, teveel nijd?
Ik had het over de ex-relaties van Ang3l, maar interessant om te weten dat jij ook een halve komkommer in je reet hebtquote:Op maandag 30 mei 2016 15:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik loop zoals ik loop?
Wat hebben jullie dan 10 jaar lang gedaan!?! Beetje samen GOT gekeken?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, en ook geen kinderen en ook geen samenlevingscontract oid. Die aap hadden we te leen.
Ja, was een sociaal sensitieve aap. Ook wel de 'spreekwoordelijke aap' genoemd.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rende vast ook weg, toen ie uit de mouw kwam. Die dacht "Awkward. Hier wil ik ff niet bij zijn!"
"Niet omdat het moet, maar omdat het kan" :$quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had het over de ex-relaties van Ang3l, maar interessant om te weten dat jij ook een halve komkommer in je reet hebt
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had het over de ex-relaties van Ang3l, maar interessant om te weten dat jij ook een halve komkommer in je reet hebt
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Niet omdat het moet, maar omdat het kan" :$
Dat zijn de ergste!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja, was een sociaal sensitieve aap. Ook wel de 'spreekwoordelijke aap' genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |