Nou ja, dat is iets wat niet vast staat, maar zou echt ziek zijn als het klopt.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook gelezen ja. Vooral dat stuk dat die jongen bijna werd aangereden. Dan spoor je echt niet.
Vaker dan je denkt. We willen graag geloven dat we toleranter zijn geworden naar LGBT's, maar de werkelijkheid laat wel zien dat het niet zo is.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het is weer een typisch Syndroomtopic geworden
[..]
Gebeurt dit soort onzin nog steeds anno 2016?
True, maar gezien hoe zijn 'huisgenoten' er in de eerste instantie mee omgingen lijkt het me niet eens zo enorm onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat is iets wat niet vast staat, maar zou echt ziek zijn als het klopt.
Zo leek het over te komenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als iemand rustig blijft ben ik het wel. Vind het altijd zo apart wanneer mensen dat zeggen.
Ik begrijp dat soort redenaties ook niet echt. Kortzichtig gedoe. Je zou toch denken dat men een wat meer open mind heeft tegenwoordig...quote:Op maandag 30 mei 2016 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vaker dan je denkt. We willen graag geloven dat we toleranter zijn geworden naar LGBT's, maar de werkelijkheid laat wel zien dat het niet zo is.
Vooral omdat het 'vies' is. Rot toch op zeg
Intolerant van je hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind homo's ook vies. Als ze zich niet wassen, nooit schone kleren aandoen, de wc nooit doortrekken of in m'n gezicht met hun partner gaan lopen klefbekken waarbij je elke ongecontroleerde tongbeweging waar kunt namen.
Datzelfde vind ik ook van hetero's.
Waarom zou je dat denken? People are peoplequote:Op maandag 30 mei 2016 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort redenaties ook niet echt. Kortzichtig gedoe. Je zou toch denken dat men een wat meer open mind heeft tegenwoordig...
[ afbeelding ]
Denk niet dat je zo'n verhaal openbaart met je echte naam als het niet klopt, maar het zou natuurlijk wel kunnen.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Eerst de andere kant van het verhaal horen
Dat bedoel ik dus. Het zijn ook gewoon mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Daar is helemaal niets mis mee, maar goed sommige mensen (met name de religieuze tak) vinden van wel.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort redenaties ook niet echt. Kortzichtig gedoe. Je zou toch denken dat men een wat meer open mind heeft tegenwoordig...
[ afbeelding ]
"Het was maar een grapje"quote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Eerst de andere kant van het verhaal horen
Ga je eens achter je oren wassenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind homo's ook vies. Als ze zich niet wassen, nooit schone kleren aandoen, de wc nooit doortrekken of in m'n gezicht met hun partner gaan lopen klefbekken waarbij je elke ongecontroleerde tongbeweging waar kunt namen.
Datzelfde vind ik ook van hetero's.
Kan. We weten het gewoon nietquote:Op maandag 30 mei 2016 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Het was maar een grapje"
"Hij kan ook niets hebben, overgevoelige homo dat 't er is"
"je moet als student wel ergens tegen kunnen hoor"
Op facebook etc meepraten alsof je in 2016 leeft, maar stiekem.....quote:Op maandag 30 mei 2016 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Lijkt me bijzonder vermoeiend, dergelijke onverdraagzaamheid met je meedragen....quote:Op maandag 30 mei 2016 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Op facebook etc meepraten alsof je in 2016 leeft, maar stiekem.....
Dat hij de poepstukjes nog aan zijn piemel had zitten en daarmee in de saus aan het roeren was?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie zich aanstelt en ze hem gewoon vies vonden vanwege hygiëne natuurlijk.
Ik haat maltezer hondjes!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder vermoeiend, dergelijke onverdraagzaamheid met je meedragen....
Dan moet je even een middagdutje gaan doen als je er eentje tegenkomtquote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik haat maltezer hondjes!Kleine bef teckels
kijk, iemand met ervaringquote:Op maandag 30 mei 2016 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hij de poepstukjes nog aan zijn piemel had zitten en daarmee in de saus aan het roeren was?
Misschien stond hij wel roltongend in de gang met z'n vriend en gaf hij aan dat heel normaal te vinden en daar echt niet mee te gaan stoppen omdat zijn huisgenoten dat een onsmakelijk gezicht vinden.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie zich aanstelt en ze hem gewoon vies vonden vanwege hygiëne natuurlijk.
Reserve Belgen, dat zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik haat maltezer hondjes!Kleine bef teckels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |