Heb je al wel enig idee waar dat aan ligt? Mis je dingen?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het gaat uitstekend eigenlijk. Bijna afgestudeerd, financieel op orde, mensen in mijn leven waar ik om geef.
Alleen gevoelsmatig is het gewoon nog steeds belabberd.
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je al wel enig idee waar dat aan ligt? Mis je dingen?
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je al wel enig idee waar dat aan ligt? Mis je dingen?
Ja maar ik heb er helemaal geen gevoel bij dat dat me zenuwachtig maakt.Het lijkt echt best los te staan van de situatie.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:55 schreef Fripsel het volgende:
Zo'n periode rond het afstuderen is ook best wel pittig natuurlijk, dus wees ook niet te streng van "ja maar alles is toch goed!". Het lijkt me ook spannend.
Goed dat je er hulp bij zoektWat dat betreft zijn die POH's wel een uitvinding. Beetje jammer dat die van mij 0% gevoel voor tact heeft.
De dingen die ze waardeert in een stad heeft het allemaal. Daarom snap ik het niet. Daarom denk ik juist dat vanuit fanboy overwegingen haar mening zo is.....quote:Op maandag 30 mei 2016 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij het als fanboy niet kan begrijpen.
Nou vertel, beschrijf eens wat ik waardeer in een stad met alle details en uitzonderingen.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
De dingen die ze waardeert in een stad heeft het allemaal. Daarom snap ik het niet. Daarom denk ik juist dat vanuit fanboy overwegingen haar mening zo is.....
maar ok....
Daar post je net plaatjes vanquote:Op maandag 30 mei 2016 13:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou vertel, beschrijf eens wat ik waardeer in een stad met alle details en uitzonderingen.
Want 1 plaatje is representatief natuurlijk.quote:
ik niequote:Op maandag 30 mei 2016 13:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Want 1 plaatje is representatief natuurlijk.
Ik vind Amsterdam gewoon niet boeiend, who cares.
quote:Op maandag 30 mei 2016 13:14 schreef UitStraling het volgende:
IQ gerelateerd dingetje dus
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_het_land__.html
Die mannen gaan voor het eerst naar de hoeren of zo?quote:De meeste soa's werden gesignaleerd bij meiden tussen de vijftien en negentien jaar. De gezondheidsdiensten pleiten dan ook voor een goede seksuele voorlichting op de middelbare school. Bij mannen lag de piek tussen de 55 en zestig jaar.
Ik knap al af op de nagels.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je van de handen van deze vrouw?
Dat klinkt goedquote:
Lastig als je het nergens aan kunt koppelenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Heb er alleen gewoon geen zin meer in.
Ik blaat niet, en doe eens rustigquote:Op maandag 30 mei 2016 13:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zit dan niet te blaten over mijn "niet zo goed gevormde mening" 🙄
Prachtig topic hieroverquote:Op maandag 30 mei 2016 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Die mannen gaan voor het eerst naar de hoeren of zo?
Waar woonde Pluff ook alweer?quote:Op maandag 30 mei 2016 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prachtig topic hieroverNWS / Veel soa's onder jonge meiden in Oost-Nederland
Godver, syndroom.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prachtig topic hieroverNWS / Veel soa's onder jonge meiden in Oost-Nederland
Ook gelezen ja. Vooral dat stuk dat die jongen bijna werd aangereden. Dan spoor je echt niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver, syndroom.![]()
Las een naar verhaal van een jongen die uit een studenthuis werd weggepest vanwege z'n geaardheid.![]()
https://www.facebook.com/bram.tielen/posts/1105470996161008
Ja, het is weer een typisch Syndroomtopic gewordenquote:
Gebeurt dit soort onzin nog steeds anno 2016?quote:Las een naar verhaal van een jongen die uit een studenthuis werd weggepest vanwege z'n geaardheid.![]()
https://www.facebook.com/bram.tielen/posts/1105470996161008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |