Waarom zou je dat denken? People are peoplequote:Op maandag 30 mei 2016 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort redenaties ook niet echt. Kortzichtig gedoe. Je zou toch denken dat men een wat meer open mind heeft tegenwoordig...
[ afbeelding ]
Denk niet dat je zo'n verhaal openbaart met je echte naam als het niet klopt, maar het zou natuurlijk wel kunnen.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Eerst de andere kant van het verhaal horen
Dat bedoel ik dus. Het zijn ook gewoon mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Daar is helemaal niets mis mee, maar goed sommige mensen (met name de religieuze tak) vinden van wel.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort redenaties ook niet echt. Kortzichtig gedoe. Je zou toch denken dat men een wat meer open mind heeft tegenwoordig...
[ afbeelding ]
"Het was maar een grapje"quote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Eerst de andere kant van het verhaal horen
Ga je eens achter je oren wassenquote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind homo's ook vies. Als ze zich niet wassen, nooit schone kleren aandoen, de wc nooit doortrekken of in m'n gezicht met hun partner gaan lopen klefbekken waarbij je elke ongecontroleerde tongbeweging waar kunt namen.
Datzelfde vind ik ook van hetero's.
Kan. We weten het gewoon nietquote:Op maandag 30 mei 2016 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Het was maar een grapje"
"Hij kan ook niets hebben, overgevoelige homo dat 't er is"
"je moet als student wel ergens tegen kunnen hoor"
Op facebook etc meepraten alsof je in 2016 leeft, maar stiekem.....quote:Op maandag 30 mei 2016 13:58 schreef Barbusse het volgende:
Lijkt me bijzonder vermoeiend, dergelijke onverdraagzaamheid met je meedragen....quote:Op maandag 30 mei 2016 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Op facebook etc meepraten alsof je in 2016 leeft, maar stiekem.....
Dat hij de poepstukjes nog aan zijn piemel had zitten en daarmee in de saus aan het roeren was?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie zich aanstelt en ze hem gewoon vies vonden vanwege hygiëne natuurlijk.
Ik haat maltezer hondjes!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder vermoeiend, dergelijke onverdraagzaamheid met je meedragen....
Dan moet je even een middagdutje gaan doen als je er eentje tegenkomtquote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik haat maltezer hondjes!Kleine bef teckels
kijk, iemand met ervaringquote:Op maandag 30 mei 2016 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hij de poepstukjes nog aan zijn piemel had zitten en daarmee in de saus aan het roeren was?
Misschien stond hij wel roltongend in de gang met z'n vriend en gaf hij aan dat heel normaal te vinden en daar echt niet mee te gaan stoppen omdat zijn huisgenoten dat een onsmakelijk gezicht vinden.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ie zich aanstelt en ze hem gewoon vies vonden vanwege hygiëne natuurlijk.
Reserve Belgen, dat zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik haat maltezer hondjes!Kleine bef teckels
Ik verveel me weer op precies t geode moment zie ikquote:Op maandag 30 mei 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind homo's ook vies. Als ze zich niet wassen, nooit schone kleren aandoen, de wc nooit doortrekken of in m'n gezicht met hun partner gaan lopen klefbekken waarbij je elke ongecontroleerde tongbeweging waar kunt namen.
Datzelfde vind ik ook van hetero's.
HOI!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verveel me weer op precies t geode moment zie ik
Idd erg smerig.
Hoe is het met jouw lust- en liefdesleven?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verveel me weer op precies t geode moment zie ik
Idd erg smerig.
Mehquote:Op maandag 30 mei 2016 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw lust- en liefdesleven?
Hoe kan dat nou?quote:
Hij is die oudere manquote:Op maandag 30 mei 2016 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw lust- en liefdesleven?
Nog ernstige ldvd?quote:
Nee, dat niet. Al is t gewoon stom. Maar was van te voren bekend dat t niet zou gaan werken.quote:
True, maar dan nog is het kut dat het niet zo heeft mogen zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Al is t gewoon stom. Maar was van te voren bekend dat t niet zou gaan werken.
Tjongejongequote:
True. Maar het scheelt dat het van te voren duidelijk was, en dat ik hem fysiek al weer 5 maanden niet gezien heb. Maar blijft stom.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
True, maar dan nog is het kut dat het niet zo heeft mogen zijn![]()
Ook dat moet kunnen, lekker duidelijk welquote:Op maandag 30 mei 2016 14:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je het leest.
Anders zou ik je wel een mongool noemen of zo.
Denk je echt dat het aan jouw leeftijd ligt dan?quote:
Ook, ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk je echt dat het aan jouw leeftijd ligt dan?
Hij is echt de hans van de togt van Eindhoven he! Woonboot, alcohol en twee hondjes.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk je echt dat het aan jouw leeftijd ligt dan?
Ja nou, komende week blij dat ik op een boot woon hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is echt de hans van de togt van Eindhoven he! Woonboot, alcohol en twee hondjes.
quote:Opschudding in het Braziliaanse Rio de Janeiro: een 16-jarig meisje werd er slachtoffer van een groepsverkrachting, er is sprake van 33 daders. Twee van hen plaatsten daarna nog eens foto's en een veertig seconden durend filmpje van de wansmakelijke vertoning op Twitter.
Op de beelden is te zien hoe het slachtoffer stilaan weer bij bewustzijn lijkt te komen. ,,We hebben haar stevig geramd. Hahaha", schreef ene Michel er in zijn tweet bij. Een andere man -Juninho- pronkte dan weer met zijn gezicht naast haar geslachtsdeel. ,,Rio opent een nieuwe tunnel voor de sneltrein", luidde de bijhorende tekst.
Beide posts ontvingen meer dan 550 likes en een stortvloed aan reacties die de verwerpelijke daad goedkeuren. Met vuile taal 'vierden' ze de schade die aan haar vagina toegebracht was. De onderliggende toon? ,,Ze zal er wel zelf om gevraagd hebben."
Ok, had ik geen idee van eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook, ja.
Als er een doelgroep gevoelig is voor leeftijd, dan is t de gay scene wel.
Mensen zijn wel HEEL dom dat ze dat soort filmpjes op hun Eigen social media zetten, incl gezicht. Gelukkig heel dom. Laat staan dat t slimme mensen warenquote:Op maandag 30 mei 2016 14:31 schreef Fascination het volgende:
NWS / Golf van woede om groepsverkrachting Brazilië
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze het zelf als dom zien als de cultuur zo is dat het iets cools is om te doen. Ze krijgen ook kei veel likesquote:Op maandag 30 mei 2016 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen zijn wel HEEL dom dat ze dat soort filmpjes op hun Eigen social media zetten, incl gezicht. Gelukkig heel dom. Laat staan dat t slimme mensen warenMaakt t alleen maar enger.
quote:Op maandag 30 mei 2016 14:31 schreef Fascination het volgende:
NWS / Golf van woede om groepsverkrachting Brazilië
[..]
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met filmpjes over kopschoppen e.d.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zelf als dom zien als de cultuur zo is dat het iets cools is om te doen. Ze krijgen ook kei veel likes
Ik denk dat daar nog wel een verschil in zit. In sommige landen worden veerkrachting2echt nauwelijks als iets fout gezien. Kijk maar naar India. Geweld in Nederland word echt wel afgekeurd door de dominante cultuurquote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met filmpjes over kopschoppen e.d.
Inmiddels zou men toch beter moeten weten dat het gevolgen gaat hebben.
O, vandaar de "golf van woede", omdat t nauwelijks als fout wordt gezien.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nog wel een verschil in zit. In sommige landen worden veerkrachting2echt nauwelijks als iets fout gezien. Kijk maar naar India. Geweld in Nederland word echt wel afgekeurd door de dominante cultuur
Ik weet te weinig van Brazilië maar bijvoorbeeld in India is dat een vrij recente cultuuromslag waar druk van uit het buitenland echt een grote rol in speeltquote:Op maandag 30 mei 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, vandaar de "golf van woede", omdat t nauwelijks als fout wordt gezien.
Of is t een buitenlandse golf en geen Braziliaanse?
Ik weet ook wel dat er bepaalde macho culturen zijn, maar nergens is t handig je kop er bij te filmen.
Maar die heeft dan ook weer geen social mediaquote:Op maandag 30 mei 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van Brazilië maar bijvoorbeeld in India is dat een vrij recente cultuuromslag waar druk van uit het buitenland echt een grote rol in speelt
De gemiddelde oelewapper in een klein dorpje daar weer echt nog niet dat het voortaan niet chill is
Risk, stripmonopoly etcquote:Op maandag 30 mei 2016 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes?
Reed donderdag nog langs, maar bedacht mij echt pas bij je de plaatsnaambord dat ik wel even had kunnen bellen of je misschien thuis was
Je zou verbaasd zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook weer geen social media
Ik vraag t me af. Het is vaak ook gewoon een kwestie van dom opschep gedrag zonder na te denken. Dat wat je hier ook ziet. En het is in Brazilie net zo goed een strafbaar feit, ook al gebeurd t vaker en is t cultureel "meer geaccepteerd". Kortom: Dom.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn.
Maar niet het punt, het gaat er om dat het ingebakken zit als oké en dat ze daarom hun hoofd er gewoon bij zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |