Ik denk dat daar nog wel een verschil in zit. In sommige landen worden veerkrachting2echt nauwelijks als iets fout gezien. Kijk maar naar India. Geweld in Nederland word echt wel afgekeurd door de dominante cultuurquote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met filmpjes over kopschoppen e.d.
Inmiddels zou men toch beter moeten weten dat het gevolgen gaat hebben.
O, vandaar de "golf van woede", omdat t nauwelijks als fout wordt gezien.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nog wel een verschil in zit. In sommige landen worden veerkrachting2echt nauwelijks als iets fout gezien. Kijk maar naar India. Geweld in Nederland word echt wel afgekeurd door de dominante cultuur
Ik weet te weinig van Brazilië maar bijvoorbeeld in India is dat een vrij recente cultuuromslag waar druk van uit het buitenland echt een grote rol in speeltquote:Op maandag 30 mei 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, vandaar de "golf van woede", omdat t nauwelijks als fout wordt gezien.
Of is t een buitenlandse golf en geen Braziliaanse?
Ik weet ook wel dat er bepaalde macho culturen zijn, maar nergens is t handig je kop er bij te filmen.
Maar die heeft dan ook weer geen social mediaquote:Op maandag 30 mei 2016 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet te weinig van Brazilië maar bijvoorbeeld in India is dat een vrij recente cultuuromslag waar druk van uit het buitenland echt een grote rol in speelt
De gemiddelde oelewapper in een klein dorpje daar weer echt nog niet dat het voortaan niet chill is
Risk, stripmonopoly etcquote:Op maandag 30 mei 2016 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes?
Reed donderdag nog langs, maar bedacht mij echt pas bij je de plaatsnaambord dat ik wel even had kunnen bellen of je misschien thuis was
Je zou verbaasd zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook weer geen social media
Ik vraag t me af. Het is vaak ook gewoon een kwestie van dom opschep gedrag zonder na te denken. Dat wat je hier ook ziet. En het is in Brazilie net zo goed een strafbaar feit, ook al gebeurd t vaker en is t cultureel "meer geaccepteerd". Kortom: Dom.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn.
Maar niet het punt, het gaat er om dat het ingebakken zit als oké en dat ze daarom hun hoofd er gewoon bij zetten
Aangezien of deze, of de andere slowchat, ooit [Singles] heette... zou ik zeggen jaquote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
Is dit topic ook voor geen relaties?
Afgelopen vrijdag is mijn relatie van 10,5 jaar beëindigd. 3 dagen vrijgezel, maar dat voelt natuurlijk helemaal nog niet zo... Vooral erg onwerkelijk.
Sterkte!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
Afgelopen vrijdag is mijn relatie van 10,5 jaar beëindigd. 3 dagen vrijgezel, maar dat voelt natuurlijk helemaal nog niet zo... Vooral erg onwerkelijk.
Thanks, dat wist ik nietquote:Op maandag 30 mei 2016 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien of deze, of de andere slowchat, ooit [Singles] heette... zou ik zeggen ja
Dankuwel. Het komt ook wel goed, alleen gaat het vast heel wat tijd kosten.quote:
Die kon ik niet vinden, maar goed, ik ga wel lekker op dit topic meeliftenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:37 schreef Allures het volgende:
Er is ook een topic over exen en dealen met een brake up toch?
Aiquote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
Dat heb ik ook gedaan en is me goed bevallenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden, maar goed, ik ga wel lekker op dit topic meeliften
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #240 Don't get even, get better!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden, maar goed, ik ga wel lekker op dit topic meeliften
Dankjewelquote:
Tijd voor een vers poesje dusquote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
JeMoeder?quote:
Daar heb ik helemaal geen zin in op dit moment. Ten eerste is het een overtrokken emotionele reactie waarvan ik zelf alleen maar spijt kan krijgen en ten tweede gebruik ik daarvoor een derde persoon die ik dan misschien ook pijn doe. Nee dank u.quote:
Ik ben toch echt een man. Sorry voor de grove misleiding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |