Goed idee! Waarom niet weer eentje over een of andere ster?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je eens iets nieuws verzinnen... people are getting bored......
Ik moet er nog steeds aan wennen dat jullie niet meer blauw zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 10:45 schreef Copycat het volgende:
Zeg, die verhaaltjes van je, is dat nu ter compensatie?
Ik ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen dat jullie niet meer blauw zijn
Je moet toch wat als je weer het hele weekend hebt zitten fokkenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je eens iets nieuws verzinnen... people are getting bored......
quote:
Copycatquote:Op maandag 30 mei 2016 10:45 schreef Copycat het volgende:
Zeg, die verhaaltjes van je, is dat nu ter compensatie?
Dit zou genoeg zijn om je blauwe kleur terug te willenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copycat![]()
Nu je niet meer blauw bent, vanavond borreltje doen in Eindhoven? Kun je je grote mond eens meten met de mijne en morgenochtend met vlinders en 10 cc uitstraling in je onderbuik verslag doen hier
Eerder FA zodat je kunt bannen....quote:Op maandag 30 mei 2016 10:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit zou genoeg zijn om je blauwe kleur terug te willen
Zelfs ik hossel makkelijkerquote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copycat![]()
Nu je niet meer blauw bent, vanavond borreltje doen in Eindhoven? Kun je je grote mond eens meten met de mijne en morgenochtend met vlinders en 10 cc uitstraling in je onderbuik verslag doen hier
Hm?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je weer het hele weekend hebt zitten fokken
Nou, ik vind jullie nu nog leukerquote:
Kom je hier spelletjes doen dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:g
Sorry, ik heb vanavond al met leuke mensen afgesproken.
Nee, we gaan gamba's eten.quote:
Klinkt lekker, heb ik nu ook wel zin inquote:
Geen vriezer in het nieuwe huis?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:10 schreef Fripsel het volgende:
Gamba's dat is lang geleden.![]()
Maar eerst de vriezer leegeten. Dan kunnen we die verkopen.
In knoflookolie en dan met lekker stokbrood soppenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt lekker, heb ik nu ook wel zin in
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In knoflookolie en dan met lekker stokbrood soppen
Hnnngquote:Op maandag 30 mei 2016 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In knoflookolie en dan met lekker stokbrood soppen
Wat voor spelletjes?quote:
Straks tweede keer naar het zelfde appartement kijken.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen vriezer in het nieuwe huis?
Al wat gevonden trouwens?
Wow dat is wel veel voor maar twee personenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Straks tweede keer naar het zelfde appartement kijken.
We hebben een grote koelkast, met vriesvak. En een tafelmodel koelkast en een grote extra vriezer in de schuur. Omdat hier geen super zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |