Zo is het maar net. Ik ga eens wat nieuwe geurtjes proberen.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een leuke kerel met een beetje uitstraling heeft zelfs geen woorden nodig om een vrouw in bed te krijgen, slechts zijn ogen, lichaamstaal, beetje grommen en zijn geur....als je een vrouw in de kroeg oppikt weet je al na 3 seconden of er gepepen gaat worden, puberonzin die tinder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2016 10:19:51 ]
Leuk manquote:Op maandag 30 mei 2016 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was leukEven zien hoe het verdere contact verloopt
Ruilen?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef Helsinki het volgende:
Goedemorgen.
Ik lig nog in bed. Zo knus. Onweert, hondje slaapt, donker in huis.
Nee dan zeg je "room for one more?"quote:Op maandag 30 mei 2016 10:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik heb misschien 3 uurtjes geslapen vannacht, was uit nijd zelfs al om 7 uur op mn werk
Nijver zou me een betere motivatie lijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik heb misschien 3 uurtjes geslapen vannacht, was uit nijd zelfs al om 7 uur op mn werk
1 bakkie en soulradio ...ik doe het kalm aan vandaagquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ok, de ochtend beginnen met 5 espresso's en de Beastie Boys op max volume was misschien niet zo verstandig. Zit helemaal hyper in m'n stoel nu
Neem een desk zen garden voor innerlijke verstillingquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ok, de ochtend beginnen met 5 espresso's en de Beastie Boys op max volume was misschien niet zo verstandig. Zit helemaal hyper in m'n stoel nu
Ik ga zo maar even overschakelen naar Vivaldi of zo denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 bakkie en soulradio ...ik doe het kalm aan vandaag
I need this in my life because of reasons!!quote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Neem een desk zen garden voor innerlijke verstilling
Nee ik vond het zo verrot dat ik niet fatsoenlijk kon slapen dat ik meteen mn bed uit ben gesprongen toen de wekker gingquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nijver zou me een betere motivatie lijken
quote:Op maandag 30 mei 2016 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik niet zoveel tuin hebvuurtje, wat geschommel eromheen.... Ja goed idee zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben zoals gewoonlijk al sinds 07:00 klaarwakker. Nauwelijks geslapen maar toch.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef Helsinki het volgende:
Goedemorgen.
Ik lig nog in bed. Zo knus. Onweert, hondje slaapt, donker in huis.
Ik kreeg vanochtend meteen een heel klaagepistel over me heen van een vrouw die zich gebruikt door me voelde en ik was een charlatan en een slecht mens en een ontzettende onbetrouwbare kwal, een smiecht, een schuismarcheerder en waarom ik misbruik van haar gemaakt heb en of ik geen gevoel heb en dat ze me alle geluk van de wereld wenst en dat ze nooit meer zou trappen in mijn versierpogingen, dat dit toch echt de laatste keer seks was geweest dat ze haar vriendinnen voor me zal waarschuwen....etc etcquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een collega die nog steeds boos isquote:Op maandag 30 mei 2016 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend meteen een heel klaagepistel over me heen van een vrouw die zich gebruikt door me voelde en ik was een charlatan en een slecht mens en een ontzettende onbetrouwbare kwal, een smiecht, een schuismarcheerder en waarom ik misbruik van haar gemaakt heb en of ik geen gevoel heb en dat ze me alle geluk van de wereld wenst en dat ze nooit meer zou trappen in mijn versierpogingen, dat dit toch echt de laatste keer seks was geweest dat ze haar vriendinnen voor me zal waarschuwen....etc etc
![]()
Mijn reactie;
Leuk voor je
Misschien moet je eens iets nieuws verzinnen... people are getting bored......quote:Op maandag 30 mei 2016 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend meteen een heel klaagepistel over me heen van een vrouw die zich gebruikt door me voelde en ik was een charlatan en een slecht mens en een ontzettende onbetrouwbare kwal, een smiecht, een schuismarcheerder en waarom ik misbruik van haar gemaakt heb en of ik geen gevoel heb en dat ze me alle geluk van de wereld wenst en dat ze nooit meer zou trappen in mijn versierpogingen, dat dit toch echt de laatste keer seks was geweest dat ze haar vriendinnen voor me zal waarschuwen....etc etc
![]()
Mijn reactie;
Leuk voor je
Goed idee! Waarom niet weer eentje over een of andere ster?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je eens iets nieuws verzinnen... people are getting bored......
Ik moet er nog steeds aan wennen dat jullie niet meer blauw zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 10:45 schreef Copycat het volgende:
Zeg, die verhaaltjes van je, is dat nu ter compensatie?
Ik ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet er nog steeds aan wennen dat jullie niet meer blauw zijn
Je moet toch wat als je weer het hele weekend hebt zitten fokkenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je eens iets nieuws verzinnen... people are getting bored......
quote:
Copycatquote:Op maandag 30 mei 2016 10:45 schreef Copycat het volgende:
Zeg, die verhaaltjes van je, is dat nu ter compensatie?
Dit zou genoeg zijn om je blauwe kleur terug te willenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copycat![]()
Nu je niet meer blauw bent, vanavond borreltje doen in Eindhoven? Kun je je grote mond eens meten met de mijne en morgenochtend met vlinders en 10 cc uitstraling in je onderbuik verslag doen hier
Eerder FA zodat je kunt bannen....quote:Op maandag 30 mei 2016 10:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit zou genoeg zijn om je blauwe kleur terug te willen
Zelfs ik hossel makkelijkerquote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Copycat![]()
Nu je niet meer blauw bent, vanavond borreltje doen in Eindhoven? Kun je je grote mond eens meten met de mijne en morgenochtend met vlinders en 10 cc uitstraling in je onderbuik verslag doen hier
Hm?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je weer het hele weekend hebt zitten fokken
Nou, ik vind jullie nu nog leukerquote:
Kom je hier spelletjes doen dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:g
Sorry, ik heb vanavond al met leuke mensen afgesproken.
Nee, we gaan gamba's eten.quote:
Klinkt lekker, heb ik nu ook wel zin inquote:
Geen vriezer in het nieuwe huis?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:10 schreef Fripsel het volgende:
Gamba's dat is lang geleden.![]()
Maar eerst de vriezer leegeten. Dan kunnen we die verkopen.
In knoflookolie en dan met lekker stokbrood soppenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt lekker, heb ik nu ook wel zin in
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In knoflookolie en dan met lekker stokbrood soppen
Hnnngquote:Op maandag 30 mei 2016 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
In knoflookolie en dan met lekker stokbrood soppen
Wat voor spelletjes?quote:
Straks tweede keer naar het zelfde appartement kijken.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen vriezer in het nieuwe huis?
Al wat gevonden trouwens?
Wow dat is wel veel voor maar twee personenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Straks tweede keer naar het zelfde appartement kijken.
We hebben een grote koelkast, met vriesvak. En een tafelmodel koelkast en een grote extra vriezer in de schuur. Omdat hier geen super zat.
Veel plezier in dat gevalquote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:
Sorry, ik heb vanavond al met leuke mensen afgesproken.
Spannendquote:Op maandag 30 mei 2016 11:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Straks tweede keer naar het zelfde appartement kijken.
Dat is ook wel de fun jaquote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef Fripsel het volgende:
In mijn hoofd is het al helemaal ingericht.
Waren die vergelijkbaar? En heb je ook 's avonds in de buurt rond gehangen om een beetje te peilen enzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:40 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het een beetje eng omdat het het eerste appartement is wat we bekeken hebben.. We hebben wel ook 2 andere gezien.
Is het koop of huur?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:40 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het een beetje eng omdat het het eerste appartement is wat we bekeken hebben.. We hebben wel ook 2 andere gezien.
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef Fripsel het volgende:
In mijn hoofd is het al helemaal ingericht.
Yviequote:Op maandag 30 mei 2016 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het koop of huur?
In geval van het laatste is het iig geen ramp als het na een aantal maanden toch minder goed bevalt dat je had gehoopt.
Behalve dat je geen hypotheek hebt is het verder best kut hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het koop of huur?
In geval van het laatste is het iig geen ramp als het na een aantal maanden toch minder goed bevalt dat je had gehoopt.
Genoeg dingen zijn k*t, maar dit is iets waar dan iig nog iets aan te doen is bedoelde ik.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behalve dat je geen hypotheek hebt is het verder best kut hoor
In dit geval doelde ik dan ook specifiek op de situatie van haar.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
Nou ja, verhuizen kan best een bitch zijn, qua stress en druk op een relatie zetten enzo. Staat ook hoog in de top traumatiserende gebeurtenissen en dat is niet alleen voor kinderen zo. Als je verder de ruimte hebt om daarmee te kunnen dealen, dan heb je minder risico dan wanneer je met 2 koters en 2 fulltime banen weer moet gaan moven denk ik..
Dat is mooiquote:Op maandag 30 mei 2016 11:51 schreef Fripsel het volgende:
Voor alsnog brengt het hier een hoop positiviteit. ^^ Huur trouwens.
Kan een eenmalige situatie zijn natuurlijk.Of wie weet is het juist wat rustiger omdat ze regelmatig vinger aan de pols houden ofzo.quote:De andere twee waren andere locaties, zelfde prijs maar met buitenruimte. Bij de laatste woning stond de politie aan het eind van de straat toen we weer naar buiten stapte.en de ander had een balkon van 3m2 op het noorden.
Met een pot thee in de vensterbank genieten van het zonnetjequote:Doe me dan maar de eerste met de grote ramen die je helemaal open kan klappen. Ik zou daar een verbreedde vensterbank maken. Kan ik de kussens van de palletbank hier hergebruiken en toch chillen in de zomer.
Precies en een boekje erbij. En er staat een grote oude boom voor dus ik heb toch nog een beetje groen.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is mooiAls de huur gewoon opzegbaar is en het geen jaarcontract is ofzo, scheelt dat ook.
[..]
Kan een eenmalige situatie zijn natuurlijk.Of wie weet is het juist wat rustiger omdat ze regelmatig vinger aan de pols houden ofzo.
Balkon op het zuiden is wel beter ja!
[..]
Met een pot thee in de vensterbank genieten van het zonnetje
Ik zit nog maar op 8, misschien valt het na 20 keer wel mee jaquote:Op maandag 30 mei 2016 11:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga binnenkort voor de 24e keer verhuizen en ik vind het net zo spannend en stressvol als bloemkool met een kerriesausje eten maar goed iedereen zijn eigen idee en waarde van spannend, leuk of eng
Dingen ervoor kopen ja, maar al die klusjes en dozen die je dan nog uit moet pakken vind ik wel storend. Meestal ben ik wel klaar voor alles af is zeg maarquote:Op maandag 30 mei 2016 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het de eerste maanden na verhuizen allemaal mooi en spannend in het nieuwe huis, en daarna vind ik het niet meer leuk.
Klinkt goed! Maar blokkeert ie geen zonlicht?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Precies en een boekje erbij. En er staat een grote oude boom voor dus ik heb toch nog een beetje groen.En ik wil van die hangplanten aan het plafond bij het raam.
Oh nee dat vind ik wel leuk, al je spulletjes in en uitpakken en weer nieuwe plekken geven, alles nog mooi en schoon en een beetje opknappen, familie die komt helpen en die je je nieuwe plek kunt laten zien.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dingen ervoor kopen ja, maar al die klusjes en dozen die je dan nog uit moet pakken vind ik wel storend. Meestal ben ik wel klaar voor alles af is zeg maarEn ik zou het liefste ook om de zoveel tijd helemaal verkassen naar elders voor de afwisseling, want leuker ja. Maar verhuizen zelf
Ik heb denk ik iets meer spullen en minder familie die kan komen klussenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik wel leuk, al je spulletjes in en uitpakken en weer nieuwe plekken geven, alles nog mooi en schoon en een beetje opknappen, familie die komt helpen en die je je nieuwe plek kunt laten zien.
Dit herken ikquote:Op maandag 30 mei 2016 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb denk ik iets meer spullen en minder familie die kan komen klussenEr staan nog steeds dozen hier, maar ik heb het maar even on hold gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |