Zo is het maar net. Ik ga eens wat nieuwe geurtjes proberen.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een leuke kerel met een beetje uitstraling heeft zelfs geen woorden nodig om een vrouw in bed te krijgen, slechts zijn ogen, lichaamstaal, beetje grommen en zijn geur....als je een vrouw in de kroeg oppikt weet je al na 3 seconden of er gepepen gaat worden, puberonzin die tinder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2016 10:19:51 ]
Leuk manquote:Op maandag 30 mei 2016 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was leukEven zien hoe het verdere contact verloopt
Ruilen?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef Helsinki het volgende:
Goedemorgen.
Ik lig nog in bed. Zo knus. Onweert, hondje slaapt, donker in huis.
Nee dan zeg je "room for one more?"quote:Op maandag 30 mei 2016 10:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik heb misschien 3 uurtjes geslapen vannacht, was uit nijd zelfs al om 7 uur op mn werk
Nijver zou me een betere motivatie lijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik heb misschien 3 uurtjes geslapen vannacht, was uit nijd zelfs al om 7 uur op mn werk
1 bakkie en soulradio ...ik doe het kalm aan vandaagquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ok, de ochtend beginnen met 5 espresso's en de Beastie Boys op max volume was misschien niet zo verstandig. Zit helemaal hyper in m'n stoel nu
Neem een desk zen garden voor innerlijke verstillingquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ok, de ochtend beginnen met 5 espresso's en de Beastie Boys op max volume was misschien niet zo verstandig. Zit helemaal hyper in m'n stoel nu
Ik ga zo maar even overschakelen naar Vivaldi of zo denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 bakkie en soulradio ...ik doe het kalm aan vandaag
I need this in my life because of reasons!!quote:Op maandag 30 mei 2016 10:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Neem een desk zen garden voor innerlijke verstilling
Nee ik vond het zo verrot dat ik niet fatsoenlijk kon slapen dat ik meteen mn bed uit ben gesprongen toen de wekker gingquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nijver zou me een betere motivatie lijken
quote:Op maandag 30 mei 2016 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik niet zoveel tuin hebvuurtje, wat geschommel eromheen.... Ja goed idee zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben zoals gewoonlijk al sinds 07:00 klaarwakker. Nauwelijks geslapen maar toch.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:22 schreef Helsinki het volgende:
Goedemorgen.
Ik lig nog in bed. Zo knus. Onweert, hondje slaapt, donker in huis.
Ik kreeg vanochtend meteen een heel klaagepistel over me heen van een vrouw die zich gebruikt door me voelde en ik was een charlatan en een slecht mens en een ontzettende onbetrouwbare kwal, een smiecht, een schuismarcheerder en waarom ik misbruik van haar gemaakt heb en of ik geen gevoel heb en dat ze me alle geluk van de wereld wenst en dat ze nooit meer zou trappen in mijn versierpogingen, dat dit toch echt de laatste keer seks was geweest dat ze haar vriendinnen voor me zal waarschuwen....etc etcquote:Op maandag 30 mei 2016 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een collega die nog steeds boos isquote:Op maandag 30 mei 2016 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend meteen een heel klaagepistel over me heen van een vrouw die zich gebruikt door me voelde en ik was een charlatan en een slecht mens en een ontzettende onbetrouwbare kwal, een smiecht, een schuismarcheerder en waarom ik misbruik van haar gemaakt heb en of ik geen gevoel heb en dat ze me alle geluk van de wereld wenst en dat ze nooit meer zou trappen in mijn versierpogingen, dat dit toch echt de laatste keer seks was geweest dat ze haar vriendinnen voor me zal waarschuwen....etc etc
![]()
Mijn reactie;
Leuk voor je
Misschien moet je eens iets nieuws verzinnen... people are getting bored......quote:Op maandag 30 mei 2016 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend meteen een heel klaagepistel over me heen van een vrouw die zich gebruikt door me voelde en ik was een charlatan en een slecht mens en een ontzettende onbetrouwbare kwal, een smiecht, een schuismarcheerder en waarom ik misbruik van haar gemaakt heb en of ik geen gevoel heb en dat ze me alle geluk van de wereld wenst en dat ze nooit meer zou trappen in mijn versierpogingen, dat dit toch echt de laatste keer seks was geweest dat ze haar vriendinnen voor me zal waarschuwen....etc etc
![]()
Mijn reactie;
Leuk voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |