Zolang je het maar naar je zin hebt gehad nietwaarquote:Op maandag 30 mei 2016 07:15 schreef DjRex89 het volgende:
Gister nog ff gecheckt wat mn date er gister van vond en gevraagd of het voor herhaling vatbaar was, stuurde ze dit: "Ik beslis liever nu nog niet overhaast, was zeker gezellig, maar geen wouw" nu had ik een beetje hetzelfde dus denk dat het bij deze ene keer blijft.. Als ze toch nog af wil spreken zeg ik natuurlijk geen nee
Daaromquote:Op maandag 30 mei 2016 07:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je het maar naar je zin hebt gehad nietwaar
Het kan niet altijd een doorslaand succes zijn he?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom
Beetje jammer dat ze niet zo van het appen is dus denk dat het hier bij blijft. Kan ik in ieder geval een Tinderdate van mijn bucketlist af strepen
Een leuke kerel met een beetje uitstraling heeft zelfs geen woorden nodig om een vrouw in bed te krijgen, slechts zijn ogen, lichaamstaal, beetje grommen en zijn geur....als je een vrouw in de kroeg oppikt weet je al na 3 seconden of er gepepen gaat worden, puberonzin die tinderquote:Op maandag 30 mei 2016 08:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan niet altijd een doorslaand succes zijn he?![]()
Zei het tochquote:Op maandag 30 mei 2016 08:14 schreef Barbusse het volgende:
'morning! Civil War was tof, Spiderman en Antman waren showstoppers
quote:
Maar dan moet je buiten komen en mensen aanspreken, zo engquote:Op maandag 30 mei 2016 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een leuke kerel met een beetje uitstraling heeft zelfs geen woorden nodig om een vrouw in bed te krijgen, slechts zijn ogen, lichaamstaal, beetje grommen en zijn geur....als je een vrouw in de kroeg oppikt weet je al na 3 seconden of er gepepen gaat worden, puberonzin die tinder
*plop* #justfaxiethingsquote:
Voel de liefde hier, mensen!quote:
Ik ook. Goed gecast ook. Kan niet wachten op de volgende Marvelquote:Op maandag 30 mei 2016 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Black Panther heeft killer moves btw. Ben benieuwd naar z'n stand alone film.
#faxiesthingisnotmythingquote:
Duurt nog wel bijna 2 jaarquote:Op maandag 30 mei 2016 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. Goed gecast ook. Kan niet wachten op de volgende Marvel
Ja die lijkt me ook enorm stoer. En niet alleen omdat Benedict Cumberbatch erin speelt. Tot nu toe is het volgens mij over het algemeen in het MCU allemaal technologie geweest, en als ze er nu magie in stoppen zou dat wel eens een verfrissing kunnen zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duurt nog wel bijna 2 jaarEerst Doctor Strange
En de teaser ziet er geweldig uitquote:Op maandag 30 mei 2016 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja die lijkt me ook enorm stoer. En niet alleen omdat Benedict Cumberbatch erin speelt. Tot nu toe is het volgens mij over het algemeen in het MCU allemaal technologie geweest, en als ze er nu magie in stoppen zou dat wel eens een verfrissing kunnen zijn.
Truequote:
Lolaquote:
Black Panther staat voor february 2018, das bijna twee jaar toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja die lijkt me ook enorm stoer. En niet alleen omdat Benedict Cumberbatch erin speelt. Tot nu toe is het volgens mij over het algemeen in het MCU allemaal technologie geweest, en als ze er nu magie in stoppen zou dat wel eens een verfrissing kunnen zijn.
Trouwens, 2 jaar? Na Strange komt er in 2017 Guardians 2, Thor Ragnarok en Black Panther. Daarna in 2018 het eerste deel van Avengers: Infinity War.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |