quote:Op woensdag 2 september 2009 18:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Colin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
Vroeg naar bed vandaag dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:14 schreef PieterBas het volgende:
Het erge is...dat mijn afspraak om 9 uur staat...
Het is pak hem beet 218 KM... dus dat is dus om 5.45 weg
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Iedere 10 minuten.. En ik ben al bijna thuis hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hup hup die luie stoel uit dan
een metro heb je toch iedere minuut?
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:14 schreef PieterBas het volgende:
Het erge is...dat mijn afspraak om 9 uur staat...
Het is pak hem beet 218 KM... dus dat is dus om 5.45 weg
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Iedere 10 minuten.. En ik ben al bijna thuis hoor
jupquote:Op woensdag 2 september 2009 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
beetje FOK!ken op je foon.
thnx.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga Luctor stalken nu ik zijn naam weet!
Bij mij gaat het iig niet meer door.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geloof dat we straks nog naar de bios gingen, maar heb daar niets meer over gehoord, dus weet nou niet of het nog wel doorgaat.
Ssstquote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef L.no het volgende:
Ey ehm.. DjRex.. waar blijft die foto van jou?
why?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij mij gaat het iig niet meer door.Bye 3D..
dan bel jij die mensen?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geloof dat we straks nog naar de bios gingen gaan, maar heb daar niets meer over gehoord, dus weet nou niet of het nog wel doorgaat.
bellen?quote:
Nee. Ik wil zien hoe je eruitziet.quote:
Vriendje van beste vriendin is ziek. Hij is degene die ons kan brengen en de vriendin heeft niet zoveel zin om zonder hem te gaan.quote:
Mexicaanse griepquote:Op woensdag 2 september 2009 18:48 schreef L.no het volgende:
Vriendje van beste vriendin is ziek. Hij is degene die ons kan brengen en de vriendin heeft niet zoveel zin om zonder hem te gaan.
Wel vreemd trouwens. Hij kan ons vandaag wel brengen naar een andere vriendin.
Gekke foto of normale foto?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zien hoe je eruitziet.![]()
[..]
Het is wel een griep iig.quote:
doe maar beidequote:
Viezerik!quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ah... daar is de oproep om naar beneden te komen. Oftewel ik ga zo richting bios.
Spreek jullie later wel weer
veel plezier nog allemaal
quote:
Have fun.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ah... daar is de oproep om naar beneden te komen. Oftewel ik ga zo richting bios.
Spreek jullie later wel weer
veel plezier nog allemaal
Dan niet he..quote:
thnxquote:
Eigen schuld!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Hij zei al 'laat maar zitten', dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kunnen we die dan ook terug verwachten?
Wie koopt er dan ook een iPodquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben mijn iPod kwijt..
Die zal wel ergens.. in een bus of een tram liggen en heeft nu de nieuwe bezitter...
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eigen schuld!Awww.. cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:
Ik !quote:
goffer!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij zei al 'laat maar zitten', dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |