Veel plezier in dat gevalquote:Op maandag 30 mei 2016 10:54 schreef Copycat het volgende:
Sorry, ik heb vanavond al met leuke mensen afgesproken.
Spannendquote:Op maandag 30 mei 2016 11:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Straks tweede keer naar het zelfde appartement kijken.
Dat is ook wel de fun jaquote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef Fripsel het volgende:
In mijn hoofd is het al helemaal ingericht.
Waren die vergelijkbaar? En heb je ook 's avonds in de buurt rond gehangen om een beetje te peilen enzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:40 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het een beetje eng omdat het het eerste appartement is wat we bekeken hebben.. We hebben wel ook 2 andere gezien.
Is het koop of huur?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:40 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind het een beetje eng omdat het het eerste appartement is wat we bekeken hebben.. We hebben wel ook 2 andere gezien.
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:24 schreef Fripsel het volgende:
In mijn hoofd is het al helemaal ingericht.
Yviequote:Op maandag 30 mei 2016 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het koop of huur?
In geval van het laatste is het iig geen ramp als het na een aantal maanden toch minder goed bevalt dat je had gehoopt.
Behalve dat je geen hypotheek hebt is het verder best kut hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is het koop of huur?
In geval van het laatste is het iig geen ramp als het na een aantal maanden toch minder goed bevalt dat je had gehoopt.
Genoeg dingen zijn k*t, maar dit is iets waar dan iig nog iets aan te doen is bedoelde ik.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behalve dat je geen hypotheek hebt is het verder best kut hoor
In dit geval doelde ik dan ook specifiek op de situatie van haar.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
Nou ja, verhuizen kan best een bitch zijn, qua stress en druk op een relatie zetten enzo. Staat ook hoog in de top traumatiserende gebeurtenissen en dat is niet alleen voor kinderen zo. Als je verder de ruimte hebt om daarmee te kunnen dealen, dan heb je minder risico dan wanneer je met 2 koters en 2 fulltime banen weer moet gaan moven denk ik..
Dat is mooiquote:Op maandag 30 mei 2016 11:51 schreef Fripsel het volgende:
Voor alsnog brengt het hier een hoop positiviteit. ^^ Huur trouwens.
Kan een eenmalige situatie zijn natuurlijk.Of wie weet is het juist wat rustiger omdat ze regelmatig vinger aan de pols houden ofzo.quote:De andere twee waren andere locaties, zelfde prijs maar met buitenruimte. Bij de laatste woning stond de politie aan het eind van de straat toen we weer naar buiten stapte.en de ander had een balkon van 3m2 op het noorden.
Met een pot thee in de vensterbank genieten van het zonnetjequote:Doe me dan maar de eerste met de grote ramen die je helemaal open kan klappen. Ik zou daar een verbreedde vensterbank maken. Kan ik de kussens van de palletbank hier hergebruiken en toch chillen in de zomer.
Precies en een boekje erbij. En er staat een grote oude boom voor dus ik heb toch nog een beetje groen.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is mooiAls de huur gewoon opzegbaar is en het geen jaarcontract is ofzo, scheelt dat ook.
[..]
Kan een eenmalige situatie zijn natuurlijk.Of wie weet is het juist wat rustiger omdat ze regelmatig vinger aan de pols houden ofzo.
Balkon op het zuiden is wel beter ja!
[..]
Met een pot thee in de vensterbank genieten van het zonnetje
Ik zit nog maar op 8, misschien valt het na 20 keer wel mee jaquote:Op maandag 30 mei 2016 11:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga binnenkort voor de 24e keer verhuizen en ik vind het net zo spannend en stressvol als bloemkool met een kerriesausje eten maar goed iedereen zijn eigen idee en waarde van spannend, leuk of eng
Dingen ervoor kopen ja, maar al die klusjes en dozen die je dan nog uit moet pakken vind ik wel storend. Meestal ben ik wel klaar voor alles af is zeg maarquote:Op maandag 30 mei 2016 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het de eerste maanden na verhuizen allemaal mooi en spannend in het nieuwe huis, en daarna vind ik het niet meer leuk.
Klinkt goed! Maar blokkeert ie geen zonlicht?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Precies en een boekje erbij. En er staat een grote oude boom voor dus ik heb toch nog een beetje groen.En ik wil van die hangplanten aan het plafond bij het raam.
Oh nee dat vind ik wel leuk, al je spulletjes in en uitpakken en weer nieuwe plekken geven, alles nog mooi en schoon en een beetje opknappen, familie die komt helpen en die je je nieuwe plek kunt laten zien.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dingen ervoor kopen ja, maar al die klusjes en dozen die je dan nog uit moet pakken vind ik wel storend. Meestal ben ik wel klaar voor alles af is zeg maarEn ik zou het liefste ook om de zoveel tijd helemaal verkassen naar elders voor de afwisseling, want leuker ja. Maar verhuizen zelf
Ik heb denk ik iets meer spullen en minder familie die kan komen klussenquote:Op maandag 30 mei 2016 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik wel leuk, al je spulletjes in en uitpakken en weer nieuwe plekken geven, alles nog mooi en schoon en een beetje opknappen, familie die komt helpen en die je je nieuwe plek kunt laten zien.
Dit herken ikquote:Op maandag 30 mei 2016 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb denk ik iets meer spullen en minder familie die kan komen klussenEr staan nog steeds dozen hier, maar ik heb het maar even on hold gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |