Aangezien of deze, of de andere slowchat, ooit [Singles] heette... zou ik zeggen jaquote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
Is dit topic ook voor geen relaties?
Afgelopen vrijdag is mijn relatie van 10,5 jaar beëindigd. 3 dagen vrijgezel, maar dat voelt natuurlijk helemaal nog niet zo... Vooral erg onwerkelijk.
Sterkte!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
Afgelopen vrijdag is mijn relatie van 10,5 jaar beëindigd. 3 dagen vrijgezel, maar dat voelt natuurlijk helemaal nog niet zo... Vooral erg onwerkelijk.
Thanks, dat wist ik nietquote:Op maandag 30 mei 2016 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien of deze, of de andere slowchat, ooit [Singles] heette... zou ik zeggen ja
Dankuwel. Het komt ook wel goed, alleen gaat het vast heel wat tijd kosten.quote:
Die kon ik niet vinden, maar goed, ik ga wel lekker op dit topic meeliftenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:37 schreef Allures het volgende:
Er is ook een topic over exen en dealen met een brake up toch?
Aiquote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
Dat heb ik ook gedaan en is me goed bevallenquote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden, maar goed, ik ga wel lekker op dit topic meeliften
R&P / De kunst van het loslaten van je ex #240 Don't get even, get better!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden, maar goed, ik ga wel lekker op dit topic meeliften
Dankjewelquote:
Tijd voor een vers poesje dusquote:Op maandag 30 mei 2016 15:21 schreef JeMoeder het volgende:
JeMoeder?quote:
Daar heb ik helemaal geen zin in op dit moment. Ten eerste is het een overtrokken emotionele reactie waarvan ik zelf alleen maar spijt kan krijgen en ten tweede gebruik ik daarvoor een derde persoon die ik dan misschien ook pijn doe. Nee dank u.quote:
Ik ben toch echt een man. Sorry voor de grove misleiding.quote:
Samen besloten uit elkaar te gaan? Kwam het onverwachts? Emoties moet je, vooral bij liefdesverdriet, lekker toelaten wanneer zij zich aandienen, dan verwerk je 'het snelst'quote:Op maandag 30 mei 2016 15:42 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
DankjewelRationeel lukt het allemaal wel, alleen komen soms de emoties een beetje naar de oppervlakte. Naja, dat wordt met de tijd wel minder.
Zo midden tijdens het bvoodschappen omdat ze vroeger altijd de komkommers met plastic wilde!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Samen besloten uit elkaar te gaan? Kwam het onverwachts? Emoties moet je, vooral bij liefdesverdriet, lekker toelaten wanneer zij zich aandienen, dan verwerk je 'het snelst'
Er waren al langer issues, alleen is zij vreemd gegaan. Iets dat ik nooit verwacht had van haar. We hebben meerdere malen gepraat en zij kwam tot de conclusie dat zij de issues die al langer speelden te groot vond, en ik kwam tot de conclusie dat ik de liefde van mijn leven nooit meer 100% zou kunnen vertrouwen. Helemaal omdat ik zelf herhaaldelijk moest vragen wat er aan de hand was toen ze afstandelijk was. Toen pas kwam de aap uit de mouw.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Samen besloten uit elkaar te gaan? Kwam het onverwachts? Emoties moet je, vooral bij liefdesverdriet, lekker toelaten wanneer zij zich aandienen, dan verwerk je 'het snelst'
Nou, dat is echt wel een standard plaats, me dunkt.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo midden tijdens het bvoodschappen omdat ze vroeger altijd de komkommers met plastic wilde!!!![]()
![]()
![]()
Bij de komkommers ja?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat is echt wel een standard plaats, me dunkt.
Hebben jullie huisdieren die de dupe zijn?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Er waren al langer issues, alleen is zij vreemd gegaan. Iets dat ik nooit verwacht had van haar. We hebben meerdere malen gepraat en zij kwam tot de conclusie dat zij de issues die al langer speelden te groot vond, en ik kwam tot de conclusie dat ik de liefde van mijn leven nooit meer 100% zou kunnen vertrouwen. Helemaal omdat ik zelf herhaaldelijk moest vragen wat er aan de hand was toen ze afstandelijk was. Toen pas kwam de aap uit de mouw.
Nee, en ook geen kinderen en ook geen samenlevingscontract oid. Die aap hadden we te leen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben jullie huisdieren die de dupe zijn?
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo midden tijdens het bvoodschappen omdat ze vroeger altijd de komkommers met plastic wilde!!!![]()
![]()
![]()
Zuur, heel zuurquote:Op maandag 30 mei 2016 15:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Er waren al langer issues, alleen is zij vreemd gegaan. Iets dat ik nooit verwacht had van haar. We hebben meerdere malen gepraat en zij kwam tot de conclusie dat zij de issues die al langer speelden te groot vond, en ik kwam tot de conclusie dat ik de liefde van mijn leven nooit meer 100% zou kunnen vertrouwen. Helemaal omdat ik zelf herhaaldelijk moest vragen wat er aan de hand was toen ze afstandelijk was. Toen pas kwam de aap uit de mouw.
Met t plasticje er nog om mee naar bed nemen. Veiligheid voor allesquote:
Kan je hem na gebruik nog lekker opeten.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met t plasticje er nog om mee naar bed nemen. Veiligheid voor alles
Legio relaties, allemaal stuk op de komkommersquote:
Dus die lopen nu met een halve komkommer in hun reet?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Legio relaties, allemaal stuk op de komkommersTragisch is 't.
Die rende vast ook weg, toen ie uit de mouw kwam. Die dacht "Awkward. Hier wil ik ff niet bij zijn!"quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, en ook geen kinderen en ook geen samenlevingscontract oid. Die aap hadden we te leen.
Kan zonder ook wel, mits soavrij :$quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je hem na gebruik nog lekker opeten.
Was het een grootte issue, teveel nijd?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Legio relaties, allemaal stuk op de komkommersTragisch is 't.
Daar is meneer Zuckerberg al druk mee bezigquote:Op maandag 30 mei 2016 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die heeft dan ook weer geen social media
Waarom denk je dat ik loop zoals ik loop?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus die lopen nu met een halve komkommer in hun reet?
Te veel pijn als die groot isquote:Op maandag 30 mei 2016 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het een grootte issue, teveel nijd?
Komkommernijd..... weer eens wat anders dan komkommertijd.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het een grootte issue, teveel nijd?
Ik had het over de ex-relaties van Ang3l, maar interessant om te weten dat jij ook een halve komkommer in je reet hebtquote:Op maandag 30 mei 2016 15:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik loop zoals ik loop?
Wat hebben jullie dan 10 jaar lang gedaan!?! Beetje samen GOT gekeken?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, en ook geen kinderen en ook geen samenlevingscontract oid. Die aap hadden we te leen.
Ja, was een sociaal sensitieve aap. Ook wel de 'spreekwoordelijke aap' genoemd.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die rende vast ook weg, toen ie uit de mouw kwam. Die dacht "Awkward. Hier wil ik ff niet bij zijn!"
"Niet omdat het moet, maar omdat het kan" :$quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had het over de ex-relaties van Ang3l, maar interessant om te weten dat jij ook een halve komkommer in je reet hebt
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had het over de ex-relaties van Ang3l, maar interessant om te weten dat jij ook een halve komkommer in je reet hebt
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Niet omdat het moet, maar omdat het kan" :$
Dat zijn de ergste!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja, was een sociaal sensitieve aap. Ook wel de 'spreekwoordelijke aap' genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |