Een soort praktijkondersteuner bij je huisartspraktijk verbonden aan de GGZ, waar je vrij laagdrempelig bij terecht kunt om je verhaal kwijt te kunnen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mijn huisarts had het ook over POH, wat is dat?
Qua smaak (met ogen dicht) weinig verschil. Maar het zelf duur en overbodig. Niks mis met een waterkoker of ketel. Lekker ouderwetsquote:Op maandag 30 mei 2016 12:28 schreef FrauMilena het volgende:
Yv, hoe sta jij tegenover thee uit de kraan (dus heet water i.p.v. gekookt)?
Oh wacht... je bedoelt niet zo'n qooker ding? Maar echt gewoon alleen heet?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:28 schreef FrauMilena het volgende:
Yv, hoe sta jij tegenover thee uit de kraan (dus heet water i.p.v. gekookt)?
Oh, oke. Dankuquote:Op maandag 30 mei 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort praktijkondersteuner bij je huisartspraktijk verbonden aan de GGZ, waar je vrij laagdrempelig bij terecht kunt om je verhaal kwijt te kunnen.
Normale kraan op heet, geen speciale hè. Ik drink m'n thee nooit heet dus ben dan geneigd om het op die manier te doen, in plaats van water koken en vervolgens koud water erbij te gooien.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Qua smaak (met ogen dicht) weinig verschil. Maar het zelf duur en overbodig. Niks mis met een waterkoker of ketel. Lekker ouderwets
Trekt de thee dan wel goed in?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Normale kraan op heet, geen speciale hè. Ik drink m'n thee nooit heet dus ben dan geneigd om het op die manier te doen, in plaats van water koken en vervolgens koud water erbij te gooien.
Ik hoor alleen wel eens dat dat dan geen goede thee is of geen respect heb voor onze Westerburen.![]()
M.i. prima, maar ik houd niet van sterke thee.quote:
Ik doe het heel vaak zo, vooral als ik hier zit.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:33 schreef Faxie het volgende:
En anders probeer je het gewoon en zie je het wel toch
Nog nooit van gehoord, maar even opgezocht, volgens mij heb ik dat laatste tijd ook wel eensquote:Op maandag 30 mei 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb weer een beetje last van het zwartgallige karakter.
Dat ik dat zelf nooit bedacht hebt. Ik hou ook van "slappe" thee.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
M.i. prima, maar ik houd niet van sterke thee.
Ik hou ook van slappe thee, maar bij ongekookt kan je toch dat witte 'laagje' krijgen en is het toch echt wel te proeven. Ik kook het altijd en laat het dan afkoelen tot het precies goed isquote:Op maandag 30 mei 2016 12:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
M.i. prima, maar ik houd niet van sterke thee.
Oh ja ik had net wel zo'n witte schuimlaag eroverheen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hou ook van slappe thee, maar bij ongekookt kan je toch dat witte 'laagje' krijgen en is het toch echt wel te proeven. Ik kook het altijd en laat het dan afkoelen tot het precies goed is
Was een beetje bedoeld als eufemisme voor balen van de meeste van de dagen die je door moet komen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar even opgezocht, volgens mij heb ik dat laatste tijd ook wel eens
Thee testquote:Op maandag 30 mei 2016 12:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja ik had net wel zo'n witte schuimlaag eroverheen.
Vanmiddag maar eens twee kopjes thee zetten en het verschil proeven.
Gewoon beetje zeep erbijquote:Op maandag 30 mei 2016 12:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja ik had net wel zo'n witte schuimlaag eroverheen.
Vanmiddag maar eens twee kopjes thee zetten en het verschil proeven.
Lijkt bij jou wel echt aangeboren te zijn, want volgens mij heb je veel dingen in je leven wel op de rit toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een beetje bedoeld als eufemisme voor balen van de meeste van de dagen die je door moet komen.
Heeft iedereen wel eens denk ik, maar mag hier wel eens wat minder worden. Dus ga er toch maar weer heen.
Ja, het gaat uitstekend eigenlijk. Bijna afgestudeerd, financieel op orde, mensen in mijn leven waar ik om geef.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt bij jou wel echt aangeboren te zijn, want volgens mij heb je veel dingen in je leven wel op de rit toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |