Ik woon nu in een onwijs strak huis... een groot betonblok. Dus zou wat anders willenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ohnee dat vind ik weer protserig Frau.
Liever gewoon een beetje strak.
Omdat Duits is zeker jaquote:Op maandag 30 mei 2016 12:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja is zo, maar ik vind het gewoon echt niet mooi.![]()
Ik zie liever dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar vind ik zoiets in NL?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat Duits is zeker ja![]()
Ik snap wel wat je bedoelt hoor..
Het ziet er wel schattig uit hoor, maar die semi-klassieke driehoekjes boven de ramen, liever niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik woon nu in een onwijs strak huis... een grote betonblok. Dus zou wat anders willenMaar strak houd ik ook wel van hoor.
Die eerste foto, gewoon dat straatje. Word ik blij van.
quote:
Dat zou van mij ook wel weg mogen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het ziet er wel schattig uit hoor, maar die semi-klassieke driehoekjes boven de ramen, liever niet.
Heeft ook wel wat, stadse rimpels die rieken naar het verleden offzo. Al heb ik daar ook grenzen in..quote:Op maandag 30 mei 2016 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dit is echt het toonbeeld van stijlvol en elegantie
[ afbeelding ]
En natuurlijk zien sommige dingen er armoedig uit hier. Tis ouder dan het meeste wat je in NL vind en de levensstandaard ligt hier wat lager.
Het huis wat wij op het oog hebben is van voor de oorlog.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik woon nu in een onwijs strak huis... een groot betonblok. Dus zou wat anders willenMaar strak houd ik ook wel van hoor.
Die eerste foto, gewoon dat straatje. Word ik blij van.
Ik ben niet zo dol op Amsterdam.quote:
Nice. o:quote:Op maandag 30 mei 2016 12:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het huis wat wij op het oog hebben is van voor de oorlog.
Gewoon keihard muziek draaien, je weet zelfquote:
Ik hou daarvanquote:Op maandag 30 mei 2016 12:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat, stadse rimpels die rieken naar het verleden offzo. Al heb ik daar ook grenzen in..
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon keihard muziek draaien, je weet zelf
Ze hebben wel een nadeel. De trappen..quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op Amsterdam.
[..]
Nice. o:
I feel you *boks*quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou daarvanEn in Nederland heb je ook zat mooie oude gebouwen natuurlijk, maar die zijn vrijwel allemaal onbetaalbaar helaas.
Dat doe ik nu.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon keihard muziek draaien, je weet zelf
Hoop het ook. Thanksquote:Op maandag 30 mei 2016 12:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verstandig wel, hoop dat je nu even de tijd krijgt om weer op te laden
Hmm, wat bedoel je?quote:
Hij bedoelt dat hij het als fanboy niet kan begrijpen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm, wat bedoel je?
Ik weet nooit echt te vertellen waarom niet, maar ik word gewoon niet erg happy van die stad. Ik voel me niet thuis en kijk m'n ogen niet uit of zo.
Daarom vorige week de afspraak gemaakt bij de huisarts voor vandaagquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij het als fanboy niet kan begrijpen.
Nu heb je die dure shit hier natuurlijk ookquote:
Zoveel onvriendelijk personeel, dat is iets wat echt opvalt.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Amsterdam stinkt, er wonen nu niet bepaald de meest leuke mensen en er komen zeker ook niet de leukste toeristen en het is er ook gewoon spuuglelijk, klaar
Sterkte, buurquote:
Oh, wat is er dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wacht weer op gesprekjes met zo'n POH-GGZ mevrouw. Ben benieuwd of het met deze wel een beetje gaat werken.
Ja, mijn huisarts had het ook over POH, wat is dat?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wacht weer op gesprekjes met zo'n POH-GGZ mevrouw. Ben benieuwd of het met deze wel een beetje gaat werken.
Nee, ik leef van de liefdequote:Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb je die dure shit hier natuurlijk ook
Alleen het Gerard Douplein kan ik nog wel een beetje pruimen, de rest is echt gewoon kut geworden door de jaren heen helaasquote:Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoveel onvriendelijk personeel, dat is iets wat echt opvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |