twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Dan trek ik me af in de Jumbo supermarkt.quote:
Misschien laat ze zich te veel leiden door haar stokpaardje racisme, zodat ze de rest niet meer objectief bekijkt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien jij wel. Wie zal zich er meer in verdiept hebben?
Ja, zijn nogal wat commentaren die Denk in de PVV-hoek zetten, vandaag nog Ibrahim Wijbinga.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef probeer het volgende:
En inhoudelijk .. Er waren geen mensen met bestuurlijke / politieke ervaring en of competenties meer te vinden? DENK zet ook in op het populistische geroeptoeter?
Leuk voor haar dat ze blijkbaar veel meningen heeft, maar hoe maakt dat haar geschikt voor de politiek?
Ja, ik heb er ook 'FOK!-persoonlijkheid' in staan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef Mugger2.0 het volgende:
Is 'media-persoonlijkheid' serieus een kwalificatie die je op je CV kunt vermelden?
"Haar jarenlange maatschappelijke carrière als presentratice" daar hebben ze het over...quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef Mugger2.0 het volgende:
Is 'media-persoonlijkheid' serieus een kwalificatie die je op je CV kunt vermelden?
Wat heeft ze maatschappelijk bijgedragen dwn? Beetje huilen bij Mathijs als iemand zwartje zegt noem ik nou geen geweldig criteriumquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
"Haar jarenlange maatschappelijke carrière als presentratice" daar hebben ze het over...
Ja, ik denk ook dat het discutabel is idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft ze maatschappelijk bijgedragen dwn? Beetje huilen bij Mathijs als iemand zwartje zegt noem ik nou geen geweldig criterium
Niet alleen de demografie maar ook de manier van denken, best droevig eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef BarryOSeven het volgende:
We gaan het zien hoe onze demografie tegenwoordig in elkaar steekt. Denk dat een hoop mensen die hopen op 0 zetels behoorlijk bedrogen uit gaan komen. De partij van de allochtonen heeft zichzelf opgeheven en dit is het alternatief.
Een gevaarlijk alternatief met directe invloed van de geiteneuker.
Ze laat zich wel degelijk gebruiken, maar ook dat kan een weloverwogen beslissing zijn geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze laat zich helemaal niet misbruiken, ze wil dat gewoon graag doen. Je kan het met haar (on)eens zijn, maar ze komt wel altijd duidelijk over als een volwassen persoon die goed nadenkt over haar eigen keuzes.
Ho wacht effe, alleen in NL wonen al miljoenen blanke nazaten van slaven. Onze voorouders waren de slaven van de Romeinen. Honderdduizenden lopen nog steeds met een trauma rond. En met al die Italiaanse pizzeria's en restaurants in ons land worden zij er dagelijks mee geconfronteerd wat leidt tot zware depressiviteit. Dit kan zo niet langer meer die racistische pizzeria's moeten gewoon weg en Italië moet ons financieel compenseren met heeeel veul geld. (doe er eens wat aan Sylvana)quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Slaven zijn pas slaven als ze donker zijn
Misschien laat jij je wel te veel leiden door jouw stokpaardje xenofobie, waardoor je niet objectief naar Denk kijkt? Alsof objectiviteit bestaat in politiek. Zo ja, dan zou er toch per definitie maar 1 partij zijn...?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien laat ze zich te veel leiden door haar stokpaardje racisme, zodat ze de rest niet meer objectief bekijkt.
Echt... ik word hier zo moe van...quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Ho wacht effe, alleen in NL wonen al miljoenen blanke nazaten van slaven. Onze voorouders waren de slaven van de Romeinen. Honderdduizenden lopen nog steeds met een trauma rond. En met al die Italiaanse pizzeria's en restaurants in ons land worden zij er dagelijks mee geconfronteerd wat leidt tot zware depressiviteit. Dit kan zo niet langer meer die racistische pizzeria's moeten gewoon weg en Italië moet ons financieel compenseren met heeeel veul geld. (doe er eens wat aan Sylvana)
Tofik Dibi, Wassili Hachchi kunnen er ook nog wel bij. Ze staan in de peiling op 2 tot 5 zetels, las ik ergens. Peter R. de Vries als lijstduwer. Abou Jahjah als partij-ideoloog.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:14 schreef wolkentoetje het volgende:
En nu is het wachten tot Quincy Gario zich ook bij DENK aansluit dan is het circus compleet en kan de theatershow beginnen.
Wanneer is Fascistnation aan het schermen geweest met xenofobie als argument?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien laat jij je wel te veel leiden door jouw stokpaardje xenofobie, waardoor je niet objectief naar Denk kijkt? Alsof objectiviteit bestaat in politiek. Zo ja, dan zou er toch per definitie maar 1 partij zijn...?
Mijn stokpaardje xenofobie, jeetje.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien laat jij je wel te veel leiden door jouw stokpaardje xenofobie, waardoor je niet objectief naar Denk kijkt? Alsof objectiviteit bestaat in politiek. Zo ja, dan zou er toch per definitie maar 1 partij zijn...?
Volgens mij bedoelt onze gefermenteerde vriend de zo geweldig gedefinieerde 'dubbele maat'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn stokpaardje xenofobie, jeetje.Hier heb ik niet van terug.
Haar initialen zijn wel SS. Lekker zwart.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Had eerder gedacht dat ze een soort KKK zou gaan oprichten maar dan tegen de blanke menschen
Een vrijwillige slaaf dus eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ze laat zich wel degelijk gebruiken, maar ook dat kan een weloverwogen beslissing zijn geweest.
http://www.historischnieu(...)rnij-onderschat.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt... ik word hier zo moe van...
dat is alleen van de laatste eeuwen. De slavenernij van de romeinen is nog buiten beschouwing gelaten.quote:Het is dan ook schokkend om te constateren dat in het recente boek Christenslaven van de historici Laura van den Broek en Maaike Jacobs de berekeningen van Davis niet worden aangevochten, maar eenvoudigweg verkeerd worden weergegeven. Blijkbaar zijn de conclusies moeilijk te accepteren. De auteurs schrijven: ‘Volgens een berekening van Davis hebben naar schatting een miljoen Europeanen tussen de zestiende en negentiende eeuw enige tijd in slavernij doorgebracht.’ Hier vallen meerdere manipulaties op. Ten eerste vermelden de onderzoekers alleen Davis’ ondergrens van 1 miljoen. Bovendien wordt nagelaten erop te wijzen dat Davis’ berekening alleen betrekking heeft op Algiers, Tunis en Tripoli, en niet op Marokko – en zeker niet op de rest van de islamitische wereld.
Het aantal Europeanen dat ‘enige tijd’ in islamitische slavernij ‘doorbracht’ in de drie genoemde eeuwen – in plaats van de door Davis gehanteerde 250 jaar – moet in werkelijkheid een veelvoud van die 1 miljoen zijn geweest. Een niet-gering aantal Europese christenslaven werd immers via de Ottomaanse hartlanden uit Rusland en de Balkan gevoerd, en viel daarom buiten Davis’ studie. Zo zou het Ottomaanse Rijk, volgens de gerenommeerde Turkse historicus Halil Inalcik, tussen 1450 en 1700 zo’n 2,5 miljoen Poolse, Russische en Oekraïense slaven via de Krim hebben geïmporteerd.
Dat ligt eraan hoeveel je biedt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat vindt Sylvana van een partij die de Armeense genocide niet erkend?
leukquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
En hoe ziet ze de rol van DENK als feministen voor zich?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Sylvana Simons zal de eerste zijn die overstag gaat en met een hoofddoek gaat rondsjouwen. Mark my words.
Daarna die voorzitster van de Tweede Kamer. Dan is het statement wel compleet.
dit jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:58 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht niet dat de here Kuzu, Azarkan en vrouwe Simons het moeilijk krijgen in DWDD vanavond. Niet van de host en al zeker niet van de andere gasten. Promotiestuntje dus.
Wel een filmpje als bewijs dan, smeerlap.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan trek ik me af in de Jumbo supermarkt.
Mag zij als vies haram hoerwezen wel zo vrijpostig een hoge moslimman vastpakken? Lekker lullen over respect maar ondertussen zoiets als een varkenskop over de schouder van je turkse collega leggen.quote:
Kansloos. Jij. Schaam je.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Mag zij als vies haram hoerwezen wel zo vrijpostig een hoge moslimman vastpakken? Lekker lullen over respect maar ondertussen zoiets als een varkenskop over de schouder van je turkse collega leggen.
Oh, dat was een vraag?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geef 's antwoord dan ipv de hete angel te ontwijken.
Dat krijg je nou met zoveel grofheid; de eventuele inhoud is mij geheel ontgaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geef 's antwoord dan ipv de hete angel te ontwijken.
Hou op hou op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tofik Dibi, Wassili Hachchi kunnen er ook nog wel bij. Ze staan in de peiling op 2 tot 5 zetels, las ik ergens. Peter R. de Vries als lijstduwer. Abou Jahjah als partij-ideoloog.
Hoewel ik DENK een absurde partij vind van het niveau PVV maar dan omgekeerd, heb ik in diens programma niets gelezen over afschaffing van rechten voor vrouwen of het omverwerpen van de gelijkheidsbeginselen tussen man en vrouw. Enlighten me.quote:
In de koran moet je zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoewel ik DENK een absurde partij vind van het niveau PVV maar dan omgekeerd, heb ik in diens programma niets gelezen over afschaffing van rechten voor vrouwen of het omverwerpen van de gelijkheidsbeginselen tussen man en vrouw. Enlighten me.
Erdogan had de zooi van nu ook niet in zijn partijprogramma staan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoewel ik DENK een absurde partij vind van het niveau PVV maar dan omgekeerd, heb ik in diens programma niets gelezen over afschaffing van rechten voor vrouwen of het omverwerpen van de gelijkheidsbeginselen tussen man en vrouw. Enlighten me.
Ah, het gaat om vertrouwen. Gelukkig kunnen we daarvoor wel terecht bij de PvdA, VVD en PVV.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Erdogan had de zooi van nu ook niet in zijn partijprogramma staan.
Je leest erg slecht en je weet duidelijk niet wat de regels voor vrouwen zijn in Nederlandse straten waar moslims de baas zijn. Of je doet alsof.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan moet je de SGP toch ook erg gevaarlijk vinden.
Gaat het niet altijd om vertrouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, het gaat om vertrouwen. Gelukkig kunnen we daarvoor wel terecht bij de PvdA, VVD en PVV.
En wat heeft DENK hiermee te maken?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je leest erg slecht en je weet duidelijk niet wat de regels voor vrouwen zijn in Nederlandse straten waar moslims de baas zijn. Of je doet alsof.
Nee; de VVD staat nog gewoon op 23 zetels in de peilingen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gaat het niet altijd om vertrouwen?
Lezon. De foto.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat heeft DENK hiermee te maken?
Ja, en nu? Waar oppert DENK dat mannen en vrouwen gescheiden moeten worden in het publieke domein? (Of persoonlijk, mag ook).quote:
Dat heeft toch ook te maken met dat sommige mensen deze mensen nog vertrouwen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee; de VVD staat nog gewoon op 23 zetels in de peilingen.
Wat verzin je nou weer? De vraag kun je teruglezen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en nu? Waar oppert DENK dat mannen en vrouwen gescheiden moeten worden in het publieke domein? (Of persoonlijk, mag ook).
Het was dus weer een stukje populistisch-heel-niet-xenofobisch gereutel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:41 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat verzin je nou weer? De vraag kun je teruglezen.
Ik wil niets zeggen hoor, maar ondertussen is jouw enige on topic bijdrage in dat topic van Tomatenboer quote, unquote "amen". De andere bijdrage is in feite off topic, want dan reageer je met verkapte kritiek op dit topic. En verder paste je hier de hele boel vol met hoe erg dit topic wel niet is...quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het amusante is om onze huis-PVV'ers, die zo prat gaan op westerse waarden als gelijkheid tussen man en vrouw, bij het minste geringste onwelgevallige geluid uit zo'n vrouw haar reduceren tot hoer, kutwijf, snol, al dan niet met varkenskop.
Niet ALLE PVV'ers natuurlijk... je mag niet iedereen over één kam etc.
Bij 'DE ISLAM' moet er een doek om, anders is het een hoer.
Bij 'HET VERZET/DE BOOSBLANKMAN' moet er een populistisch, racistisch praatje uitkomen anders is het een hoer
Wat valt er ontopic te zeggen? Een semi-bekende Nederlander verkast naar een partij in de marge. That's it.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil niets zeggen hoor, maar ondertussen is jouw enige on topic bijdrage in dat topic van Tomatenboer quote, unquote "amen". De andere bijdrage is in feite off topic, want dan reageer je met verkapte kritiek op dit topic. En verder paste je hier de hele boel vol met hoe erg dit topic wel niet is...
Beetje dubbel. Je boodschap was ook al overgekomen ook.
Daar gaat het niet om, dat leg ik je uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat valt er ontopic te zeggen? Een semi-bekende Nederlander verkast naar een partij in de marge. That's it.
Waar gaat het dan wel om, volgens jou?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat leg ik je uit.
Wat ik je uitleg, je gedrag is een beetje dubbel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om, volgens jou?
Ok.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik je uitleg, je gedrag is een beetje dubbel.
Je verwijt mensen van alles o.a. ook dat ze in dit vrijvertaald populistische topic reageren, nergens voor nodig, want sociaal-economische zaken zijn belangrijker, zoals dat topic dat Tomatenboer net plaatste, waar nauwelijks op wordt gereageerd. Zoek ik op wat jij zelf daar dan geplaatst hebt dan is dat 1) amen en 2) kritiek op dit topic en ondertussen zit je hier in dit topic met jan en alleman heibel te zoeken. Niet serieus te nemen, mijn vriend, niet serieus te nemen.quote:
ik ookquote:
Als ze het maar te druk heeft om niet op de televisie te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook
ik hoop dat ze het heel, heel, heel druk gaat krijgen
zo druk dat ze nauwelijks nog de deur uit kan ... misschien nog wel drukker
ik gun het haar zo
Wat denk je nou zelf, Ryan... waarom is dit topic überhaupt geopend in NWS? En zijn er nu reeds twee delen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je verwijt mensen van alles o.a. ook dat ze in dit vrijvertaald populistische topic reageren, nergens voor nodig, want sociaal-economische zaken zijn belangrijker, zoals dat topic dat Tomatenboer net plaatste, waar nauwelijks op wordt gereageerd. Zoek ik op wat jij zelf daar dan geplaatst hebt dan is dat 1) amen en 2) kritiek op dit topic en ondertussen zit je hier in dit topic met jan en alleman heibel te zoeken. Niet serieus te nemen, mijn vriend, niet serieus te nemen.
Hou je xenofobe projecties bij je aub.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar vervolgens weer in de meest ranzig populistische stijl afgegeven kan worden op negers en moslims hypocrisie en gebrek aan respect.
Hypocrisie: leg uit, waar staat in het programma van DENK dat vrouwen en mannen geen omgang met elkaar mogen hebben in het publieke domein?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:59 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hou je xenofobe projecties bij je aub.
Jij doet net alsof je posts niet begrijpt, geeft er een bizarre draai aan en vraagt dan of de ander jouw onzin wil verdedigen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hypocrisie: leg uit, waar staat in het programma van DENK dat vrouwen en mannen geen omgang met elkaar mogen hebben in het publieke domein?
Gebrek aan respect: leg uit, waarom het toetreden tot een partij waar men zelf voor kiest een gebrek aan respect inhoudt.
Het enige wat je tot nu hebt gegeven is: "Lees de Koran".
Geen antwoord dus. Je blijft bij 'Koran'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je posts niet begrijpt, geeft er een bizarre draai aan en vraagt dan of de ander jouw onzin wil verdedigen.
Eh. Nee.
Ik blijf bij 'doei'. Ga eerst maar nuchter worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen antwoord dus. Je blijft bij 'Koran'.
Het was jouw post, hoor... Het 'staat in de Koran'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik blijf bij 'doei'. Ga eerst maar nuchter worden.
Uitmuntende bijdragequote:Op woensdag 18 mei 2016 17:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als ze het maar te druk heeft om niet op de televisie te zijn.
Je verwijst naar dat topic van Tomatenboer NB en in dat topic kom je niet verder dan "amen". En dan hier een beetje lopen bepalen wat andere mensen niet of wel zouden mogen schrijven, ze van alles betichten en toeschrijven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, Ryan... waarom is dit topic überhaupt geopend in NWS? En zijn er nu reeds twee delen?
Om diepgaand over dit geweldige nieuwsfeit te discussiëren? Epistels volgeschreven heb ik over de Wmo, sociaal-economische zaken, de participatiewet... het interesseert echter weinigen; liever hebben we het over echte problemen: een semi-ster die lid wordt van een partij die NUL invloed heeft. Waar vervolgens weer in de meest ranzig populistische stijl afgegeven kan worden op negers en moslims. Hulde, Ryan.
Niet serieus te nemen... inderdaad.
Paar keer getrouwd geweest met goed bemiddelde zakenmannetjes. Lekker alimentatie vangen. Golddigger.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:42 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ze was toch ooit VJ geweest bij TMF, wat ze daarna deed, geen idee.
En zomaar verscheen ze plotseling als tafeldame bij DWDD en iedere keer huilie huilie lopen doen over racisme en waarschijnlijk zit ze voor de rest van de dag te teren op een uitkering.
Misschien is ze zo dom nog niet en DENKt ze aan wachtgeldquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Geweldig nieuws nu is het gezamenlijke iq van DENK gestegen naar 3 punten!
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Een bepaald deel van Nederland is ook gewoon echt zo boos op Sylvana dat ze het gore lef had om deel te nemen aan de racismediscussie zonder daarin de mening te delen van dit deel van Nederland, dat dit topic dat eigenlijk niet echt interessant is toch populair kan zijn. Als ze die energie nou eens zouden gebruiken om te werken ipv om neer te kijken op mensen met een kleurtje.
En nu?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Azarkhan idd.
Die Ozturk zie ik maar relatief weinig in de media komen.
Sorry DWDD dat programma trek ik echt niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Fylax het volgende:
Allemaal naar dit toppa
TV / [DWDD #1131] paul overtroeft Derksen
Dit item alleen is nog wel te doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Sorry DWDD dat programma trek ik echt niet.
Jaloers op iemand die zich aansluit bij een marginale partij?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Ook hier druipt de haat en afgunst er vanaf.
Triest om te zien.
Ik zie wel haatquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloers op iemand die zich aansluit bij een marginale partij?
Iedereen kan dat doen, mochten ze daar behoefte aan hebben.
Ik zie de afgunst niet.
Ik kijk niet, wat was de vraag dan? En haar antwoord?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, kritische vraag van Matthijs aan Sylvana: laat ze het meteen afweten......
Vond je het dus goed dat Ebru Umar gearresteerd was? Ja, dat vindt ze dus goed.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kijk niet, wat was de vraag dan? En haar antwoord?
Dit is geen afgunst. Dit is eerder uitlachen en een bevestiging van een bepaald beeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Ook hier druipt de haat en afgunst er vanaf.
Triest om te zien.
Idd... Eerst de vraag met een wedervraag beantwoorden en er dan niks van vinden...quote:
Ze vindt er wel wat van, maar ze zegt het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd... Eerst de vraag met een wedervraag beantwoorden en er dan niks van vinden...
Wat ben je dan voor triangeljosti?
Er kwam niet veel nuttigs uit dat "negerinnetje"...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef Atak het volgende:
Matthijs begint hem wel te zweten. Hij had geen flink gebekte negerinnetje verwacht.
Nou ja, ze vindt het wel goed dat die Ebru Umar werd gearresteerd hoor. Dus er kwam wel wat uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er kwam niet veel nuttigs uit dat "negerinnetje"...
Dat is jouw mening natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom zou je haar eigenlijk zo aanspreken? Het staat gewoon serieus dom.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik citeer Atak...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je haar eigenlijk zo aanspreken? Het staat gewoon serieus dom.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef Atak het volgende:
Matthijs begint hem wel te zweten. Hij had geen flink gebekte negerinnetje verwacht.
Volgens mij zegt ze juist dat ze het spijtig vindt voor haar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ze vindt het wel goed dat die Ebru Umar werd gearresteerd hoor. Dus er kwam wel wat uit.
Hij plaatst het tussen aanhalingstekens, want het was een quote van Atak.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je haar eigenlijk zo aanspreken? Het staat gewoon serieus dom.
Ze zei duidelijk dat ze het goed vond hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze juist dat ze het spijtig vindt voor haar.
Dat zegt ze niet. Quote haar maar dan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zei duidelijk dat ze het goed vond hoor.
Dat kan ik nu niet. Maar zij vond het gewoon goed. Argument: zo zijn de wetten nu eenmaal.quote:
Nee hoor. Ze vinden het heel spijtig. Quote haar maar waar ze dat zegt dat ze het goed vindt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet. Maar zij vond het gewoon goed. Argument: zo zijn de wetten nu eenmaal.
Azarkhan probeerde Umar aan het eind ook nog even te beschadigen.
Tof deze Nederlanders.
Nee, ze vond het goed dat ze gearresteerd werd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze vinden het heel spijtig. Quote haar maar waar ze dat zegt dat ze het goed vindt.
Dat heeft ze niet gezegd. Quote haar maar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze vond het goed dat ze gearresteerd werd.
Dat wachtgeld lijkt haar wel wat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:37 schreef Dutchguy het volgende:
Ik verdenk haar ervan om via wat dan ook carriere proberen te maken, desnoods door chronisch beledigd te zijn. Voelt totaal niet authentiek aan en helemaal niet door zich aan te sluiten bij die Erdogan engnekken van DENK.
Doe jij maar vriend, filmpje komt later wel hier te staan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:38 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd. Quote haar maar.
Joh, die is met een serie multi-miljonairs getrouwd geweest, die zit niet om die paar armzalige doekoe's verlegen die ze als Kamerlid verdient of het wachtgeld.quote:
Ik zou maar een beetje inhouden want je hebt geen gelijk en normaliter is de ongeschreven regel dat wie stelt bewijstquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe jij maar vriend, filmpje komt later wel hier te staan.
Dit soort partijen verkloten de boel net. Partijen die één onderwerp hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:46 schreef Lothiriel het volgende:
Oh jee dit mens![]()
Voor mij lag DENK wel wat zetels halen. Misschien wordt de rest wakker als de vijfde colonne in de Tweede Kamer zit, wie weet.
Doordevil had idd wat steken onder water.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Knikken alsof ze het leuk vinden, maar volgens DENK richtlijnen moet Nico's kop eraf natuurlijk.
Staat al bij gemist... Waar ging het nou precies om?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe jij maar vriend, filmpje komt later wel hier te staan.
Hoe ze reageerde op arrestatie van Ebru Umar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staat al bij gemist... Waar ging het nou precies om?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/gemist/alles/datum/jaar
Ik ga ook ff kijken maar ik zit hier met een gigantisch brakke verbinding dus ik ben wel een half uur bezig om hem binnen te hengelen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe ze reageerde op arrestatie van Ebru Umar.
Maar goed, even terugkijken dus.
Bah wat een zeikkwijfquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staat al bij gemist... Waar ging het nou precies om?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/gemist/alles/datum/jaar
Sylvana was het eens met de arrestatie als ik haar hele uitleg zo hoor. Want sowieso ging ze mee in de lijn van Denk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou maar een beetje inhouden want je hebt geen gelijk en normaliter is de ongeschreven regel dat wie stelt bewijst
Ik was het zelfs een beetje eens met haar dat Umar het op zichzelf afgeroepen heeft
Het komt er op neer dat ze alle begrip heeft voor die arrestatie, als je dingen doet die in een land niet kunnen dan is dat lastig... daarna begint ze over selectieve verontwaardiging. Voor een goed verstaander zegt ze gewoon dat het goed was.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga ook ff kijken maar ik zit hier met een gigantisch brakke verbinding dus ik ben wel een half uur bezig om hem binnen te hengelen...
Ja, dat haal ik er dus ook uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ze alle begrip heeft voor die arrestatie, als je dingen doet die in een land niet kunnen dan is dat lastig... daarna begint ze over selectieve verontwaardiging. Voor een goed verstaander zegt ze gewoon dat het goed was.
Hoeft niet, niet de juiste plaats, verder zijn de Turken niet alleen verantwoordelijk voor de genocide op Armenen, ook Assyriërs, Grieken en noem alles maar op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:09 schreef polderturk het volgende:
Omdat er over de Armeense kwestie gesproken wordt, plaats ik dit bericht.
Nog een ander citaat:
[i]
Ja, lijkt me vrij duidelijk idd. Eerste een beetje kritische vraag al gezakt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dat haal ik er dus ook uit.
Had hem toch rapper binnen dan gedacht.
Dus is Sylvana tegen de vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sylvana was het eens met de arrestatie als ik haar hele uitleg zo hoor. Want sowieso ging ze mee in de lijn van Denk.
Waarom heb je mijn bericht verwijderd? Er wordt hier over de Armeense genocide gesproken terwijl ze er niks vanaf weten. Feit is dat Armeniers meer Turkse burgers hebben afgeslacht dan andersom, terwijl dit nooit benoemd wordt. Als iemand het over de Armeense genocide heeft, dan mag iemand ook weerwoord geven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:09 schreef sp3c het volgende:
nu je het zelf hier naar toe quote is het fair game wmb Fylax
die waren meesterlijk, ze heeft geen pokerface.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:20 schreef AchJa het volgende:
Overigens vond ik de non-verbale reacties van Kroes ook wel lachen...
ik verwijder ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn bericht verwijderd? Er wordt hier over de Armeense genocide gesproken terwijl ze er niks vanaf weten. Feit is dat Armeniers meer Turkse burgers hebben afgeslacht dan andersom, terwijl dit nooit benoemd wordt. Als iemand het over de Armeense genocide heeft, dan mag iemand ook weerwoord geven.
offtopic, ik heb geen zin in weer een topic dat verpest wordt door deze zinloze herhaling van zettenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn bericht verwijderd? Er wordt hier over de Armeense genocide gesproken terwijl ze er niks vanaf weten. Feit is dat Armeniers meer Turkse burgers hebben afgeslacht dan andersom, terwijl dit nooit benoemd wordt. Als iemand het over de Armeense genocide heeft, dan mag iemand ook weerwoord geven.
Oh ja, dat mag, maar ik vraag me wel of dat echt de mening was van Sylvana Simons zelf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sylvana was het eens met de arrestatie als ik haar hele uitleg zo hoor. Want sowieso ging ze mee in de lijn van Denk.
Vooral toen het over Turkije ging...quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
die waren meesterlijk, ze heeft geen pokerface.
Ik dacht dat ze ze ging slaan op een gegeven moment
En lachen als een boer met kiespijn toen Dijkshoorn begon over "mag dat wel van Sylvana?"...quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus is Sylvana tegen de vrijheid van meningsuiting
Hypocriet stuk vreten is het.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:05 schreef Fylax het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:
http://frontpage.fok.nl/weblog/736621/1/1/100/.html
Sylvana is gewoon hypocriet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
Ook nog even dat stukje over dat "namen en shamen" ivm Armeense genocide van andere Turks-Nederlanders in het parlement door Denk. Ik heb dat gemist toen, maar dat is een totaal misselijke actie natuurlijk sws. Dat is gewoon proberen om Turken, parlementariërs in dit geval, bij andere Turken in een zwart blaadje te zetten... en daar heeft Sylvana geen mening over...???
Het is allemaal wel erger dan je eigenlijk beseft. Misschien deze lui een keer interviewen door een scherpe interviewer, want Matthijs was ondanks de redelijk kritische vragen niet helemaal scherp toch.
En je dan verbindend noemen?
Ik heb dat destijds helemaal gemist en kon het ook bijna niet geloven. En dan waren beide heren vandaag ook nog eens totaal afwezig in het debat over Turkije en Ebru Umar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
Ook nog even dat stukje over dat "namen en shamen" ivm Armeense genocide van andere Turks-Nederlanders in het parlement door Denk. Ik heb dat gemist toen, maar dat is een totaal misselijke actie natuurlijk sws. Dat is gewoon proberen om Turken, parlementariërs in dit geval, bij andere Turken in een zwart blaadje te zetten... en daar heeft Sylvana geen mening over...???
Het is allemaal wel erger dan je eigenlijk beseft. Misschien deze lui een keer interviewen door een scherpe interviewer, want Matthijs was ondanks de redelijk kritische vragen niet helemaal scherp toch.
En je dan verbindend noemen?
Dat ze niet bij het debat waren, kwam omdat ze geen spreektijd kregen, las ik later weer. Maar kan dat verder ook niet terugvinden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb dat destijds helemaal gemist en kon het ook bijna niet geloven. En dan waren beide heren vandaag ook nog eens totaal afwezig in het debat over Turkije en Ebru Umar.
Daar zal niet veel voor nodig zijn geweest als allochtoon die zich vaak slachtoffer heeft gevoeld of niet, Ceberutje? Waarom niet jouw ware gezicht laten zien? Alsof een reeks bestaande uit 2/3 topics jouw manier van denken binnen een aantal uren heeft beïnvloed.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:40 schreef Ceberut het volgende:
Dit gehuil maakt dat ik zeker weten op Denk ga stemmen!
Haha dat was wel een amusant moment. Het publiek schrok ook even. Iedereen voelt die spanning die zij veroorzaaktquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
En lachen als een boer met kiespijn toen Dijkshoorn begon over "mag dat wel van Sylvana?"...
Denk +5 zetels.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Daar zal niet veel voor nodig zijn geweest als allochtoon die zich vaak slachtoffer heeft gevoeld of niet, Ceberutje?
Ik had niet anders verwacht van iemand zoals jij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:40 schreef Ceberut het volgende:
Dit gehuil maakt dat ik zeker weten op Denk ga stemmen!
Mooi momentje jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha dat was wel een amusant moment. Het publiek schrok ook even. Iedereen voelt die spanning die zij veroorzaakt
En een meestermove van Denk. Tot voor kort waren ze alleen nog interessant voor de Turks-Nederlandse stemmer, maar inmiddels vertolken ze ander geluid en een geluid dat nog niet wordt vertegenwoordigd in de kamer. Ik zie ze zeker terugkeren in de kamer.quote:
Oké, gast. Je kwam altijd zogenaamd 'objectief' over maar we weten nu dat het niet meer dan een verontwaardigde allochtoon betreft.quote:
Hij provoceert gewoon.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:45 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Oké, gast. Je kwam altijd zogenaamd 'objectief' over maar we weten nu dat het niet meer dan een verontwaardigde allochtoon betreft.
Ach, allochtonen hebben het hier vaak veel beter dan in het thuisland. Het is gewoon kruipen in het slachtoffergedrag. Ik kan grote groepen totaal niet serieus nemen. Kansen te over, studeren of een onderneming starten, maar in plaats daarvan maken ze zich druk om 'Zwarte Piet' en andere onbenulligheden zoals een 'theehuis'.quote:
Het worden er geen +5, weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
100% dat mijn stem naar deze partij gaat.
Thuisland.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:47 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ach, allochtonen hebben het hier vaak veel beter dan in het thuisland. Het is gewoon kruipen in het slachtoffergedrag.
Nu gaan ook de Marokkanen en de donkere mensen van Nederland op ze stemmen. En de TMF-jeugd van de jaren 90!quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En een meestermove van Denk. Tot voor kort waren ze alleen nog interessant voor de Turks-Nederlandse stemmer, maar inmiddels vertolken ze ander geluid en een geluid dat nog niet wordt vertegenwoordigd in de kamer. Ik zie ze zeker terugkeren in de kamer.
En je mag gewoon provoceren, geen probleem mee, die vrijheid heb je zegt men dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:47 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ach, allochtonen hebben het hier vaak veel beter dan in het thuisland. Het is gewoon kruipen in het slachtoffergedrag.
Hoezo? Vaak sprake van twee paspoorten en de nodige links met het thuisland. Dat heeft niks te maken met denkwijze maar zijn gewoon feiten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Thuisland.
Jij bevestigt des te meer het bestaansrecht van een partij als Denk.
Ik acht de kans groter op 5 dan op 1. Ze spreken nu niet alleen de Turkse Nederlander aan die zich niet gehoord voelt, maar ook de Marokkaanse- en de Surinaamse Nederlander. Ik zie ze nog wel een prominente Hindoestaanse Nederlander zoeken om de vijver nog meer te groter. De polarisatie in de samenleving maakt dat deze partij die 5 zetels kan behalen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het worden er geen +5, weet je zelf ook wel.
Handjes dichtknijpen met 1 zetel, vrees ik. Moet je bij vorige verkiezingen 63K stemmen voor ophalen.
Homo's zijn ook een minderheid maar iets zegt me dat die dan weer minder welkom zullen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter op 5 dan op 1. Ze spreken nu niet alleen de Turkse Nederlander aan die zich niet gehoord voelt, maar ook de Marokkaanse- en de Surinaamse Nederlander. Ik zie ze nog wel een prominente Hindoestaanse Nederlander zoeken om de vijver nog meer te groter. De polarisatie in de samenleving maakt dat deze partij die 5 zetels kan behalen.
De Allochtonenpartij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter op 5 dan op 1. Ze spreken nu niet alleen de Turkse Nederlander aan die zich niet gehoord voelt, maar ook de Marokkaanse- en de Surinaamse Nederlander. Ik zie ze nog wel een prominente Hindoestaanse Nederlander zoeken om de vijver nog meer te groter. De polarisatie in de samenleving maakt dat deze partij die 5 zetels kan behalen.
Zijzelf zijn hard bezig deze polarisatie te vergroten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat nog altijd beter is dan politiek geïsoleerd raken terwijl de wilders-adepten zich verenigen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijzelf zijn hard bezig deze polarisatie te vergroten.
Ik vrees van niet. Dit kan alleen maar eindigen met een knallende interne ruzie. Als Sylvana het tot de verkiezingen met deze mannen zou uithouden, is dat langer dan al haar huwelijken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En een meestermove van Denk. Tot voor kort waren ze alleen nog interessant voor de Turks-Nederlandse stemmer, maar inmiddels vertolken ze ander geluid en een geluid dat nog niet wordt vertegenwoordigd in de kamer. Ik zie ze zeker terugkeren in de kamer.
Kleurlingen 2016quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De niet-in-de-gevestigde-poltiek-vertegenwoordigde-mensen-partij.
Helaas zie je een zeer geringe betrokkenheid bij deze groepen met de politiek, of men stemt wat men altijd stemt PvdA oid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet goed. Zo komen allochtonen en autochtonen nog directer tegenover elkaar te staan. Ik vind DENK een stookpartijtje.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:53 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat nog altijd beter is dan politiek geïsoleerd raken terwijl de wilders-adepten zich verenigen.
Ik denk dat Sylvana juist het rotje kan worden dat DENK op blaast. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich comfortabel voelt door dat hoofdelijk stemmen te moeten verdedigen en zo verwacht ik nog wel meer van dit soort momenten. Het lijkt me uitermate slecht doordacht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helaas zie je een zeer geringe betrokkenheid bij deze groepen met de politiek, of men stemt wat men altijd stemt PvdA oid.
Maar goed, met een goede PR, misschien wel iets meer misschien. Echter met een Sylvana gaat de polarisatie juist toenemen en zou je dus juist als je tegen polarisatie bent niet op Denk moeten stemmen.
Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet goed. Zo komen allochtonen en autochtonen nog directer tegenover elkaar te staan. Ik vind DENK een stookpartijtje.
Vandaar dat twee leden van denk uit de pvda komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De niet-in-de-gevestigde-poltiek-vertegenwoordigde-mensen-partij.
Nee, ja, probleem is ook natuurlijk dat als ze een keer over vrouwenrechten gaat spreken ze de mannen van de islamitische gestampte pot tegenover zich krijgt natuurlijk, dat beseft ze nog niet helemaal wrs.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvana juist het rotje kan worden dat DENK op blaast. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich comfortabel voelt door dat hoofdelijk stemmen te moeten verdedigen en zo verwacht ik nog wel meer van dit soort momenten. Het lijkt me uitermate slecht doordacht.
Alwaar ze hun eigen geluid niet konden en mochten verkondigen. Je bewijst mijn punt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef grimselman het volgende:
[..]
Vandaar dat twee leden van denk uit de pvda komen.
het is jammer dat er geen fatsoenlijke tegenbeweging mogelijk is met normale mensenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.
En ik zei niet goed, maar beter.
Daarom lijkt het allemaal zo ondoordacht. Je verwacht een beetje hetzelfde scenario als bij die ouderenpartijen die elkaar de tent uitvochten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ja, probleem is ook natuurlijk dat als ze een keer over vrouwenrechten gaat spreken ze de mannen van de islamitische gestampte pot tegenover zich krijgt natuurlijk, dat beseft ze nog niet helemaal wrs.
Goh, de PvdA vond het niet goed dat ze de Armeense genocide wilden ontkennen. Vreemd zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Alwaar ze hun eigen geluid niet konden en mochten verkondigen. Je bewijst mijn punt.
Welke partijen zijn nog wel fatsoenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is jammer dat er geen fatsoenlijke tegenbeweging mogelijk is met normale mensen
Sylvana win je ook geen oorlogen mee
Dat is dan ook je goed recht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
100% dat mijn stem naar deze partij gaat.
de meesten wel denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Welke partijen zijn nog wel fatsoenlijk.
Wat maar een voorbeeld is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, de PvdA vond het niet goed dat ze de Armeense genocide wilden ontkennen. Vreemd zeg.
Ik denk dat Sylvana het gemunt heeft op de pro-pieten. DENK is een soort slavenleger dat in opstand komt tegen de Romeinen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:53 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Dit kan alleen maar eindigen met een knallende interne ruzie. Als Sylvana het tot de verkiezingen met deze mannen zou uithouden, is dat langer dan al haar huwelijken.
Wat je niet zo goed uitkomt.quote:
dat is de term fatsoenlijk sowieso toch?quote:
Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvana het gemunt heeft op de pro-pieten. DENK is een soort slavenleger dat in opstand komt tegen de Romeinen.
En die andere amicale je, jij, Chiel joker dan...quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ja, probleem is ook natuurlijk dat als ze een keer over vrouwenrechten gaat spreken ze de mannen van de islamitische gestampte pot tegenover zich krijgt natuurlijk, dat beseft ze nog niet helemaal wrs.
Lachen ook die Kuzu kijkt Sylvana niet 1 x aan hè...
Nee, juist niet. Als de achterban van die heren niet wil dat zij een genocide erkennen en ze worden toch gedwongen door de gevestigde orde, dan is dat een bewijs van mijn punt. De gevestigde partijen staan niet open voor afwijkende geluiden.quote:
Zwarte piet is al met een been in het graf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.
Het geluid van segregatie en 'integreren met het behouden van de eigen cultuur' geklets. Dat kan godzijdank inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Alwaar ze hun eigen geluid niet konden en mochten verkondigen. Je bewijst mijn punt.
Ja, maar jij bent een laagopgeleide PVV'er, Lord, een verliezer, een Tokkie enz. etc. etc.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.
Spartacus was niet echt pro-Romeins, hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Zwarte piet is al met een been in het graf.
Giel probeerde er wel wat tegenin te brengen toch. Maar goed je kunt bij terugzien ook duidelijk merken dat Matthijs geen scherpe interviewer is hè.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die andere amicale je, jij, Chiel joker dan...
Die hebben daar helemaal geen tijd voor... Die moeten 80 uur per week maken om de hypotheek van hun tientallen meters onder water staande huis te kunnen blijven betalen...quote:
Daarom: Denk!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het geluid van segregatie en 'integreren met het behouden van de eigen cultuur' geklets. Dat kan godzijdank inderdaad niet meer.
Sylvana ziet haarzelf ook als een soort Spartacus. Het gaat niet zo zeer om een overwinning maar om een nalatenschap.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Spartacus was niet echt pro-Romeins, hoor.
Uit hun daden tot dusverre blijkt niet dat ze een tegengewicht vormen tegen Wilders. Ze zetten zich daarentegen wel tegenover gevestigde partijen links en rechts. Daarom noem ik het een stookpartijtje dat polariseert.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.
Kijk eens aan...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef StaceySinger het volgende:
Sylvana Simons: begrip voor arrestatie Umar
Den Haag - Presentatrice Sylvana Simons begint haar nieuwe rol als kandidaat-Kamerlid bij de partij DENK met een opvallende uitspraak. De BN’er praat de arrestatie van columniste Ebru Umar in Turkije goed.
denken is hun ambitiequote:Op woensdag 18 mei 2016 21:07 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe komt die partij toch bij de naam Denk? Om het over een tijdje in Denkniet - maar onderwerpt u - te veranderen?
Zwarte Piet is gern probleem. Jankerds die van een kinderfeest een probleem maken, die zijn het probleem. Zeiken over slavernij van 300 jaar geleden. Ik denk dat ik maar eens een crowdfunding start en met de opbrengst al die jengelende "slavennazaten" in een boot duw en ze terugbreng naar het land waar hun voorouders vandaan gehaald zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Ceberut het volgende:
https://www.tweedekamer.n(...)rleden/fotooverzicht
De foto's van de huidige kamerleden.
Hoe kan het dat ik moeite heb met het vinden van donkere kamerleden? Zaken als Zwarte Piet zijn alleen maar het zichtbare deel van een veel groter probleem in Nederland. Daarom Denk. Daarom Sylvana.
De Kamervoorzitter is Marokkaans, de Groenlinks partijleider is half-Marokkaans evenals kamerlid van de VVD Azmani. Er zitten meerdere turkse en marokkaanse kamerleden in de tweede kamer die het prima doen. De burgemeester van Rotterdam is Marokkaan en moslim.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Ceberut het volgende:
https://www.tweedekamer.n(...)rleden/fotooverzicht
De foto's van de huidige kamerleden.
Hoe kan het dat ik moeite heb met het vinden van donkere kamerleden? Zaken als Zwarte Piet zijn alleen maar het zichtbare deel van een veel groter probleem in Nederland. Daarom Denk. Daarom Sylvana.
Weet je wanneer ik een beetje huiverig werd: toen ik die ISIS-luitjes, die behoorlijk wat leden uit westerse landen betrekken, dingen zag doen, die we voordien alleen kenden van de nazi's.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Mensen wegzetten als jankerds, dat helpt altijd om problemen op te lossen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zwarte Piet is gern probleem. Jankerds die van een kinderfeest een probleem maken, die zijn het probleem. Zeiken over slavernij van 300 jaar geleden. Ik denk dat ik maar eens een crowdfunding start en met de opbrengst al die jengelende "slavennazaten" in een boot duw en ze terugbreng naar het land waar hun voorouders vandaan gehaald zijn.
Overigens werd het merendeel van die voorouders door hun eigen stamgenoten of door naburige stammen aan de Europeanen verkocht.
If it walks like a duck....quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Mensen wegzetten als jankerds, dat helpt altijd om problemen op te lossen.
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De Kamervoorzitter is Marokkaans, de Groenlinks partijleider is half-Marokkaans evenals kamerlid van de VVD Azmani. Er zitten meerdere turkse en marokkaanse kamerleden in de tweede kamer die het prima doen. De burgemeester van Rotterdam is Marokkaan en moslim.
Ik snap best dat er problemen zijn in de maatschappij maar in de volksvertegenwoordiging speelt dit probleem toch helemaal niet meer?
Had je daar dus een vertrouwd gevoel bij?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je wanneer ik een beetje huiverig werd: toen ik die ISIS-luitjes, die behoorlijk wat leden uit westerse landen betrekken, dingen zag doen, die we voordien alleen kenden van de nazi's.
VVD misschien wel hoor, als de VVD er wat bij te winnen zouden hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:12 schreef Loekie1 het volgende:
Zou 'ik-vind-er-niets-van'-Sylvana bij een andere partij kans hebben gemaakt?
Die hebben die ambitie niet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.
Overigens heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe het nou kan dat er nagenoeg geen donkere kamerleden zijn.
Ah excuus-allochtonen ik dacht al waar blijft het. Met zo'n instelling verdien je echt een partij als DENK. Ik zou zeggen stem er op, je past er prima bij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.
Overigens heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe het nou kan dat er nagenoeg geen donkere kamerleden zijn.
Zeker niet. Haar geluid is niet politiek-correct. Het liefste zou ze niet teveel moeten zeuren en zich moeten schikken naar de gevestigde orde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:12 schreef Loekie1 het volgende:
Zou 'ik-vind-er-niets-van'-Sylvana bij een andere partij kans hebben gemaakt?
Ja, we kennen dat uit onze eigen geschiedenis idd. Zei dat nog bij 4 mei-herdenking; toch weer een familielid gevonden verleden jaar, die in 1943 in Bergen-Belsen om het leven kwamquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Had je daar dus een vertrouwd gevoel bij?
Wat als er nu niet genoeg donkere mensen zijn die de ambitie hebben om kamerlid te worden?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeker niet. Haar geluid is niet politiek-correct. Het liefste zou ze niet teveel moeten zeuren en zich moeten schikken naar de gevestigde orde.
Dan kan je het ook nooit fout doen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Loekie1 het volgende:
Sylvana denkt alvast niet, want ze vindt er niets van.
Hier had Matthijs natuurlijk moeten zeggen: maar je zit toch bij partij DENK? Dan DENK je er toch iets van?quote:
Dat geldt voor de meeste fractieleden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Loekie1 het volgende:
Sylvana denkt alvast niet, want ze vindt er niets van.
Kan me niet voorstellen lang, als ze straks zieltjes moet gaan winnen in zaaltjes vol met hoofddoekmeisjes, gescheiden seksen, halal dit en haram dat. Aan de andere kant misschien kan ze haar gedachten goed in een knoop leggen, wie weet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat als er nu niet genoeg donkere mensen zijn die de ambitie hebben om kamerlid te worden?
Ze beantwoordt een heldere vraag met 'ik vind er niets van' en dat is erg onfeministisch en dom. Kuzu moest het antwoord maar geven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.
Zo lang als ze daarmee haar eigen politieke doelen kan behalen. Laten we er geen doekjes om winden, het is duidelijk dat ze daar vooral haar eigen geluid wil gaan voeren. Het kan haar niet schelen of Umar wel of niet is opgepakt. En terecht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.
Als ze er wel waren en ze waren succesvol dan waren het natuurlijk 'excuus-allochtonen' nietwaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.
Als het wel zo zou zijn mag ik aannemen dat er wel meer gegadigden zouden zijn, maar jou kennende denk ik dat je het liever op discriminatie gooit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dan denken Kuzu en Ozturk dat ze dat echt bedoelt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
Simons ergert zich niet alleen aan Derksen, maar ook aan de Duitse satiricus Jan Böhmermann, die de Turkse president Erdogan op de hak nam. “Ik denk dat echte satire altijd respect heeft voor het onderwerp.”
“Het was in mijn optiek grappiger geweest als hij had gezegd: ‘Erdogan is zó’n fantastische man, hij kan zó goed regeren, hij heeft zó veel respect voor vrouwen.’ Dat is volgens mij satire.”
http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/
Gevoel voor humor van lik me kut dus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
Simons ergert zich niet alleen aan Derksen, maar ook aan de Duitse satiricus Jan Böhmermann, die de Turkse president Erdogan op de hak nam. “Ik denk dat echte satire altijd respect heeft voor het onderwerp.”
“Het was in mijn optiek grappiger geweest als hij had gezegd: ‘Erdogan is zó’n fantastische man, hij kan zó goed regeren, hij heeft zó veel respect voor vrouwen.’ Dat is volgens mij satire.”
http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze beantwoordt een heldere vraag met 'ik vind er niets van' en dat is erg onfeministisch en dom. Kuzu moest het antwoord maar geven.
Tegen welke wetten gaat Denk in? Ebru werd van het plegen van een strafbaar feit verdacht. Of kan jij niet naDENKen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ik niet begreep adhv dwdd: als ebru in Turkije iets doet, moet ze zich aanpassen aan het land waar ze is, maar in Nederland is het devies 'accepteren, niet integreren'? Is dat nou een DENKfout
Johnny Cash, Frank Sinatra, Elvis Presley?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
Maar dat is het em dus precies, ze vind er niks van, dus denkt ze ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.
En white men can't jump.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
Ze noemde het al 'framen' inderdaad. Ze begint de taal van de extremisten al machtig te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.
Natuurlijk heeft ze wel een mening, ook al is ze vrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.
Ze schreef in Nederland in een Nederlandse krant iets over een vervelende president in een ander land. Vast heel vervelend voor je, maar hier MAG DAT GEWOON.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Tegen welke wetten gaat Denk in? Ebru werd van het plegen van een strafbaar feit verdacht. Of kan jij niet naDENKen?
Dat zijn excuus muzikanten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Johnny Cash, Frank Sinatra, Elvis Presley?
Johann Sebastiaan Bach, Frederik Chopin, Gustaaf Mahler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |