Ik had niet anders verwacht van iemand zoals jij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:40 schreef Ceberut het volgende:
Dit gehuil maakt dat ik zeker weten op Denk ga stemmen!
Mooi momentje jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha dat was wel een amusant moment. Het publiek schrok ook even. Iedereen voelt die spanning die zij veroorzaakt
En een meestermove van Denk. Tot voor kort waren ze alleen nog interessant voor de Turks-Nederlandse stemmer, maar inmiddels vertolken ze ander geluid en een geluid dat nog niet wordt vertegenwoordigd in de kamer. Ik zie ze zeker terugkeren in de kamer.quote:
Oké, gast. Je kwam altijd zogenaamd 'objectief' over maar we weten nu dat het niet meer dan een verontwaardigde allochtoon betreft.quote:
Hij provoceert gewoon.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:45 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Oké, gast. Je kwam altijd zogenaamd 'objectief' over maar we weten nu dat het niet meer dan een verontwaardigde allochtoon betreft.
Ach, allochtonen hebben het hier vaak veel beter dan in het thuisland. Het is gewoon kruipen in het slachtoffergedrag. Ik kan grote groepen totaal niet serieus nemen. Kansen te over, studeren of een onderneming starten, maar in plaats daarvan maken ze zich druk om 'Zwarte Piet' en andere onbenulligheden zoals een 'theehuis'.quote:
Het worden er geen +5, weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
100% dat mijn stem naar deze partij gaat.
Thuisland.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:47 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ach, allochtonen hebben het hier vaak veel beter dan in het thuisland. Het is gewoon kruipen in het slachtoffergedrag.
Nu gaan ook de Marokkanen en de donkere mensen van Nederland op ze stemmen. En de TMF-jeugd van de jaren 90!quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En een meestermove van Denk. Tot voor kort waren ze alleen nog interessant voor de Turks-Nederlandse stemmer, maar inmiddels vertolken ze ander geluid en een geluid dat nog niet wordt vertegenwoordigd in de kamer. Ik zie ze zeker terugkeren in de kamer.
En je mag gewoon provoceren, geen probleem mee, die vrijheid heb je zegt men dan tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:47 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ach, allochtonen hebben het hier vaak veel beter dan in het thuisland. Het is gewoon kruipen in het slachtoffergedrag.
Hoezo? Vaak sprake van twee paspoorten en de nodige links met het thuisland. Dat heeft niks te maken met denkwijze maar zijn gewoon feiten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Thuisland.
Jij bevestigt des te meer het bestaansrecht van een partij als Denk.
Ik acht de kans groter op 5 dan op 1. Ze spreken nu niet alleen de Turkse Nederlander aan die zich niet gehoord voelt, maar ook de Marokkaanse- en de Surinaamse Nederlander. Ik zie ze nog wel een prominente Hindoestaanse Nederlander zoeken om de vijver nog meer te groter. De polarisatie in de samenleving maakt dat deze partij die 5 zetels kan behalen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het worden er geen +5, weet je zelf ook wel.
Handjes dichtknijpen met 1 zetel, vrees ik. Moet je bij vorige verkiezingen 63K stemmen voor ophalen.
Homo's zijn ook een minderheid maar iets zegt me dat die dan weer minder welkom zullen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter op 5 dan op 1. Ze spreken nu niet alleen de Turkse Nederlander aan die zich niet gehoord voelt, maar ook de Marokkaanse- en de Surinaamse Nederlander. Ik zie ze nog wel een prominente Hindoestaanse Nederlander zoeken om de vijver nog meer te groter. De polarisatie in de samenleving maakt dat deze partij die 5 zetels kan behalen.
De Allochtonenpartij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter op 5 dan op 1. Ze spreken nu niet alleen de Turkse Nederlander aan die zich niet gehoord voelt, maar ook de Marokkaanse- en de Surinaamse Nederlander. Ik zie ze nog wel een prominente Hindoestaanse Nederlander zoeken om de vijver nog meer te groter. De polarisatie in de samenleving maakt dat deze partij die 5 zetels kan behalen.
Zijzelf zijn hard bezig deze polarisatie te vergroten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat nog altijd beter is dan politiek geïsoleerd raken terwijl de wilders-adepten zich verenigen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijzelf zijn hard bezig deze polarisatie te vergroten.
Ik vrees van niet. Dit kan alleen maar eindigen met een knallende interne ruzie. Als Sylvana het tot de verkiezingen met deze mannen zou uithouden, is dat langer dan al haar huwelijken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En een meestermove van Denk. Tot voor kort waren ze alleen nog interessant voor de Turks-Nederlandse stemmer, maar inmiddels vertolken ze ander geluid en een geluid dat nog niet wordt vertegenwoordigd in de kamer. Ik zie ze zeker terugkeren in de kamer.
Kleurlingen 2016quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De niet-in-de-gevestigde-poltiek-vertegenwoordigde-mensen-partij.
Helaas zie je een zeer geringe betrokkenheid bij deze groepen met de politiek, of men stemt wat men altijd stemt PvdA oid.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet goed. Zo komen allochtonen en autochtonen nog directer tegenover elkaar te staan. Ik vind DENK een stookpartijtje.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:53 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat nog altijd beter is dan politiek geïsoleerd raken terwijl de wilders-adepten zich verenigen.
Ik denk dat Sylvana juist het rotje kan worden dat DENK op blaast. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich comfortabel voelt door dat hoofdelijk stemmen te moeten verdedigen en zo verwacht ik nog wel meer van dit soort momenten. Het lijkt me uitermate slecht doordacht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helaas zie je een zeer geringe betrokkenheid bij deze groepen met de politiek, of men stemt wat men altijd stemt PvdA oid.
Maar goed, met een goede PR, misschien wel iets meer misschien. Echter met een Sylvana gaat de polarisatie juist toenemen en zou je dus juist als je tegen polarisatie bent niet op Denk moeten stemmen.
Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet goed. Zo komen allochtonen en autochtonen nog directer tegenover elkaar te staan. Ik vind DENK een stookpartijtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |