twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Dan trek ik me af in de Jumbo supermarkt.quote:
Misschien laat ze zich te veel leiden door haar stokpaardje racisme, zodat ze de rest niet meer objectief bekijkt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien jij wel. Wie zal zich er meer in verdiept hebben?
Ja, zijn nogal wat commentaren die Denk in de PVV-hoek zetten, vandaag nog Ibrahim Wijbinga.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef probeer het volgende:
En inhoudelijk .. Er waren geen mensen met bestuurlijke / politieke ervaring en of competenties meer te vinden? DENK zet ook in op het populistische geroeptoeter?
Leuk voor haar dat ze blijkbaar veel meningen heeft, maar hoe maakt dat haar geschikt voor de politiek?
Ja, ik heb er ook 'FOK!-persoonlijkheid' in staan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef Mugger2.0 het volgende:
Is 'media-persoonlijkheid' serieus een kwalificatie die je op je CV kunt vermelden?
"Haar jarenlange maatschappelijke carrière als presentratice" daar hebben ze het over...quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef Mugger2.0 het volgende:
Is 'media-persoonlijkheid' serieus een kwalificatie die je op je CV kunt vermelden?
Wat heeft ze maatschappelijk bijgedragen dwn? Beetje huilen bij Mathijs als iemand zwartje zegt noem ik nou geen geweldig criteriumquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
"Haar jarenlange maatschappelijke carrière als presentratice" daar hebben ze het over...
Ja, ik denk ook dat het discutabel is idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft ze maatschappelijk bijgedragen dwn? Beetje huilen bij Mathijs als iemand zwartje zegt noem ik nou geen geweldig criterium
Niet alleen de demografie maar ook de manier van denken, best droevig eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef BarryOSeven het volgende:
We gaan het zien hoe onze demografie tegenwoordig in elkaar steekt. Denk dat een hoop mensen die hopen op 0 zetels behoorlijk bedrogen uit gaan komen. De partij van de allochtonen heeft zichzelf opgeheven en dit is het alternatief.
Een gevaarlijk alternatief met directe invloed van de geiteneuker.
Ze laat zich wel degelijk gebruiken, maar ook dat kan een weloverwogen beslissing zijn geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze laat zich helemaal niet misbruiken, ze wil dat gewoon graag doen. Je kan het met haar (on)eens zijn, maar ze komt wel altijd duidelijk over als een volwassen persoon die goed nadenkt over haar eigen keuzes.
Ho wacht effe, alleen in NL wonen al miljoenen blanke nazaten van slaven. Onze voorouders waren de slaven van de Romeinen. Honderdduizenden lopen nog steeds met een trauma rond. En met al die Italiaanse pizzeria's en restaurants in ons land worden zij er dagelijks mee geconfronteerd wat leidt tot zware depressiviteit. Dit kan zo niet langer meer die racistische pizzeria's moeten gewoon weg en Italië moet ons financieel compenseren met heeeel veul geld. (doe er eens wat aan Sylvana)quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Slaven zijn pas slaven als ze donker zijn
Misschien laat jij je wel te veel leiden door jouw stokpaardje xenofobie, waardoor je niet objectief naar Denk kijkt? Alsof objectiviteit bestaat in politiek. Zo ja, dan zou er toch per definitie maar 1 partij zijn...?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien laat ze zich te veel leiden door haar stokpaardje racisme, zodat ze de rest niet meer objectief bekijkt.
Echt... ik word hier zo moe van...quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Ho wacht effe, alleen in NL wonen al miljoenen blanke nazaten van slaven. Onze voorouders waren de slaven van de Romeinen. Honderdduizenden lopen nog steeds met een trauma rond. En met al die Italiaanse pizzeria's en restaurants in ons land worden zij er dagelijks mee geconfronteerd wat leidt tot zware depressiviteit. Dit kan zo niet langer meer die racistische pizzeria's moeten gewoon weg en Italië moet ons financieel compenseren met heeeel veul geld. (doe er eens wat aan Sylvana)
Tofik Dibi, Wassili Hachchi kunnen er ook nog wel bij. Ze staan in de peiling op 2 tot 5 zetels, las ik ergens. Peter R. de Vries als lijstduwer. Abou Jahjah als partij-ideoloog.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:14 schreef wolkentoetje het volgende:
En nu is het wachten tot Quincy Gario zich ook bij DENK aansluit dan is het circus compleet en kan de theatershow beginnen.
Wanneer is Fascistnation aan het schermen geweest met xenofobie als argument?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien laat jij je wel te veel leiden door jouw stokpaardje xenofobie, waardoor je niet objectief naar Denk kijkt? Alsof objectiviteit bestaat in politiek. Zo ja, dan zou er toch per definitie maar 1 partij zijn...?
Mijn stokpaardje xenofobie, jeetje.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien laat jij je wel te veel leiden door jouw stokpaardje xenofobie, waardoor je niet objectief naar Denk kijkt? Alsof objectiviteit bestaat in politiek. Zo ja, dan zou er toch per definitie maar 1 partij zijn...?
Volgens mij bedoelt onze gefermenteerde vriend de zo geweldig gedefinieerde 'dubbele maat'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn stokpaardje xenofobie, jeetje.Hier heb ik niet van terug.
Haar initialen zijn wel SS. Lekker zwart.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Had eerder gedacht dat ze een soort KKK zou gaan oprichten maar dan tegen de blanke menschen
Een vrijwillige slaaf dus eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ze laat zich wel degelijk gebruiken, maar ook dat kan een weloverwogen beslissing zijn geweest.
http://www.historischnieu(...)rnij-onderschat.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt... ik word hier zo moe van...
dat is alleen van de laatste eeuwen. De slavenernij van de romeinen is nog buiten beschouwing gelaten.quote:Het is dan ook schokkend om te constateren dat in het recente boek Christenslaven van de historici Laura van den Broek en Maaike Jacobs de berekeningen van Davis niet worden aangevochten, maar eenvoudigweg verkeerd worden weergegeven. Blijkbaar zijn de conclusies moeilijk te accepteren. De auteurs schrijven: ‘Volgens een berekening van Davis hebben naar schatting een miljoen Europeanen tussen de zestiende en negentiende eeuw enige tijd in slavernij doorgebracht.’ Hier vallen meerdere manipulaties op. Ten eerste vermelden de onderzoekers alleen Davis’ ondergrens van 1 miljoen. Bovendien wordt nagelaten erop te wijzen dat Davis’ berekening alleen betrekking heeft op Algiers, Tunis en Tripoli, en niet op Marokko – en zeker niet op de rest van de islamitische wereld.
Het aantal Europeanen dat ‘enige tijd’ in islamitische slavernij ‘doorbracht’ in de drie genoemde eeuwen – in plaats van de door Davis gehanteerde 250 jaar – moet in werkelijkheid een veelvoud van die 1 miljoen zijn geweest. Een niet-gering aantal Europese christenslaven werd immers via de Ottomaanse hartlanden uit Rusland en de Balkan gevoerd, en viel daarom buiten Davis’ studie. Zo zou het Ottomaanse Rijk, volgens de gerenommeerde Turkse historicus Halil Inalcik, tussen 1450 en 1700 zo’n 2,5 miljoen Poolse, Russische en Oekraïense slaven via de Krim hebben geïmporteerd.
Dat ligt eraan hoeveel je biedt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat vindt Sylvana van een partij die de Armeense genocide niet erkend?
leukquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
En hoe ziet ze de rol van DENK als feministen voor zich?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Sylvana Simons zal de eerste zijn die overstag gaat en met een hoofddoek gaat rondsjouwen. Mark my words.
Daarna die voorzitster van de Tweede Kamer. Dan is het statement wel compleet.
dit jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:58 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht niet dat de here Kuzu, Azarkan en vrouwe Simons het moeilijk krijgen in DWDD vanavond. Niet van de host en al zeker niet van de andere gasten. Promotiestuntje dus.
Wel een filmpje als bewijs dan, smeerlap.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan trek ik me af in de Jumbo supermarkt.
Mag zij als vies haram hoerwezen wel zo vrijpostig een hoge moslimman vastpakken? Lekker lullen over respect maar ondertussen zoiets als een varkenskop over de schouder van je turkse collega leggen.quote:
Kansloos. Jij. Schaam je.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Mag zij als vies haram hoerwezen wel zo vrijpostig een hoge moslimman vastpakken? Lekker lullen over respect maar ondertussen zoiets als een varkenskop over de schouder van je turkse collega leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |