twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Dan trek ik me af in de Jumbo supermarkt.quote:
Misschien laat ze zich te veel leiden door haar stokpaardje racisme, zodat ze de rest niet meer objectief bekijkt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien jij wel. Wie zal zich er meer in verdiept hebben?
Ja, zijn nogal wat commentaren die Denk in de PVV-hoek zetten, vandaag nog Ibrahim Wijbinga.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef probeer het volgende:
En inhoudelijk .. Er waren geen mensen met bestuurlijke / politieke ervaring en of competenties meer te vinden? DENK zet ook in op het populistische geroeptoeter?
Leuk voor haar dat ze blijkbaar veel meningen heeft, maar hoe maakt dat haar geschikt voor de politiek?
Ja, ik heb er ook 'FOK!-persoonlijkheid' in staan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef Mugger2.0 het volgende:
Is 'media-persoonlijkheid' serieus een kwalificatie die je op je CV kunt vermelden?
"Haar jarenlange maatschappelijke carrière als presentratice" daar hebben ze het over...quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:56 schreef Mugger2.0 het volgende:
Is 'media-persoonlijkheid' serieus een kwalificatie die je op je CV kunt vermelden?
Wat heeft ze maatschappelijk bijgedragen dwn? Beetje huilen bij Mathijs als iemand zwartje zegt noem ik nou geen geweldig criteriumquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
"Haar jarenlange maatschappelijke carrière als presentratice" daar hebben ze het over...
Ja, ik denk ook dat het discutabel is idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft ze maatschappelijk bijgedragen dwn? Beetje huilen bij Mathijs als iemand zwartje zegt noem ik nou geen geweldig criterium
Niet alleen de demografie maar ook de manier van denken, best droevig eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:01 schreef BarryOSeven het volgende:
We gaan het zien hoe onze demografie tegenwoordig in elkaar steekt. Denk dat een hoop mensen die hopen op 0 zetels behoorlijk bedrogen uit gaan komen. De partij van de allochtonen heeft zichzelf opgeheven en dit is het alternatief.
Een gevaarlijk alternatief met directe invloed van de geiteneuker.
Ze laat zich wel degelijk gebruiken, maar ook dat kan een weloverwogen beslissing zijn geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze laat zich helemaal niet misbruiken, ze wil dat gewoon graag doen. Je kan het met haar (on)eens zijn, maar ze komt wel altijd duidelijk over als een volwassen persoon die goed nadenkt over haar eigen keuzes.
Ho wacht effe, alleen in NL wonen al miljoenen blanke nazaten van slaven. Onze voorouders waren de slaven van de Romeinen. Honderdduizenden lopen nog steeds met een trauma rond. En met al die Italiaanse pizzeria's en restaurants in ons land worden zij er dagelijks mee geconfronteerd wat leidt tot zware depressiviteit. Dit kan zo niet langer meer die racistische pizzeria's moeten gewoon weg en Italië moet ons financieel compenseren met heeeel veul geld. (doe er eens wat aan Sylvana)quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Slaven zijn pas slaven als ze donker zijn
Misschien laat jij je wel te veel leiden door jouw stokpaardje xenofobie, waardoor je niet objectief naar Denk kijkt? Alsof objectiviteit bestaat in politiek. Zo ja, dan zou er toch per definitie maar 1 partij zijn...?quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien laat ze zich te veel leiden door haar stokpaardje racisme, zodat ze de rest niet meer objectief bekijkt.
Echt... ik word hier zo moe van...quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Ho wacht effe, alleen in NL wonen al miljoenen blanke nazaten van slaven. Onze voorouders waren de slaven van de Romeinen. Honderdduizenden lopen nog steeds met een trauma rond. En met al die Italiaanse pizzeria's en restaurants in ons land worden zij er dagelijks mee geconfronteerd wat leidt tot zware depressiviteit. Dit kan zo niet langer meer die racistische pizzeria's moeten gewoon weg en Italië moet ons financieel compenseren met heeeel veul geld. (doe er eens wat aan Sylvana)
Tofik Dibi, Wassili Hachchi kunnen er ook nog wel bij. Ze staan in de peiling op 2 tot 5 zetels, las ik ergens. Peter R. de Vries als lijstduwer. Abou Jahjah als partij-ideoloog.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:14 schreef wolkentoetje het volgende:
En nu is het wachten tot Quincy Gario zich ook bij DENK aansluit dan is het circus compleet en kan de theatershow beginnen.
Wanneer is Fascistnation aan het schermen geweest met xenofobie als argument?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien laat jij je wel te veel leiden door jouw stokpaardje xenofobie, waardoor je niet objectief naar Denk kijkt? Alsof objectiviteit bestaat in politiek. Zo ja, dan zou er toch per definitie maar 1 partij zijn...?
Mijn stokpaardje xenofobie, jeetje.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien laat jij je wel te veel leiden door jouw stokpaardje xenofobie, waardoor je niet objectief naar Denk kijkt? Alsof objectiviteit bestaat in politiek. Zo ja, dan zou er toch per definitie maar 1 partij zijn...?
Volgens mij bedoelt onze gefermenteerde vriend de zo geweldig gedefinieerde 'dubbele maat'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn stokpaardje xenofobie, jeetje.Hier heb ik niet van terug.
Haar initialen zijn wel SS. Lekker zwart.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Had eerder gedacht dat ze een soort KKK zou gaan oprichten maar dan tegen de blanke menschen
Een vrijwillige slaaf dus eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ze laat zich wel degelijk gebruiken, maar ook dat kan een weloverwogen beslissing zijn geweest.
http://www.historischnieu(...)rnij-onderschat.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt... ik word hier zo moe van...
dat is alleen van de laatste eeuwen. De slavenernij van de romeinen is nog buiten beschouwing gelaten.quote:Het is dan ook schokkend om te constateren dat in het recente boek Christenslaven van de historici Laura van den Broek en Maaike Jacobs de berekeningen van Davis niet worden aangevochten, maar eenvoudigweg verkeerd worden weergegeven. Blijkbaar zijn de conclusies moeilijk te accepteren. De auteurs schrijven: ‘Volgens een berekening van Davis hebben naar schatting een miljoen Europeanen tussen de zestiende en negentiende eeuw enige tijd in slavernij doorgebracht.’ Hier vallen meerdere manipulaties op. Ten eerste vermelden de onderzoekers alleen Davis’ ondergrens van 1 miljoen. Bovendien wordt nagelaten erop te wijzen dat Davis’ berekening alleen betrekking heeft op Algiers, Tunis en Tripoli, en niet op Marokko – en zeker niet op de rest van de islamitische wereld.
Het aantal Europeanen dat ‘enige tijd’ in islamitische slavernij ‘doorbracht’ in de drie genoemde eeuwen – in plaats van de door Davis gehanteerde 250 jaar – moet in werkelijkheid een veelvoud van die 1 miljoen zijn geweest. Een niet-gering aantal Europese christenslaven werd immers via de Ottomaanse hartlanden uit Rusland en de Balkan gevoerd, en viel daarom buiten Davis’ studie. Zo zou het Ottomaanse Rijk, volgens de gerenommeerde Turkse historicus Halil Inalcik, tussen 1450 en 1700 zo’n 2,5 miljoen Poolse, Russische en Oekraïense slaven via de Krim hebben geïmporteerd.
Dat ligt eraan hoeveel je biedt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat vindt Sylvana van een partij die de Armeense genocide niet erkend?
leukquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
En hoe ziet ze de rol van DENK als feministen voor zich?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Sylvana Simons zal de eerste zijn die overstag gaat en met een hoofddoek gaat rondsjouwen. Mark my words.
Daarna die voorzitster van de Tweede Kamer. Dan is het statement wel compleet.
dit jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:58 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht niet dat de here Kuzu, Azarkan en vrouwe Simons het moeilijk krijgen in DWDD vanavond. Niet van de host en al zeker niet van de andere gasten. Promotiestuntje dus.
Wel een filmpje als bewijs dan, smeerlap.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan trek ik me af in de Jumbo supermarkt.
Mag zij als vies haram hoerwezen wel zo vrijpostig een hoge moslimman vastpakken? Lekker lullen over respect maar ondertussen zoiets als een varkenskop over de schouder van je turkse collega leggen.quote:
Kansloos. Jij. Schaam je.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Mag zij als vies haram hoerwezen wel zo vrijpostig een hoge moslimman vastpakken? Lekker lullen over respect maar ondertussen zoiets als een varkenskop over de schouder van je turkse collega leggen.
Oh, dat was een vraag?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geef 's antwoord dan ipv de hete angel te ontwijken.
Dat krijg je nou met zoveel grofheid; de eventuele inhoud is mij geheel ontgaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Geef 's antwoord dan ipv de hete angel te ontwijken.
Hou op hou op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tofik Dibi, Wassili Hachchi kunnen er ook nog wel bij. Ze staan in de peiling op 2 tot 5 zetels, las ik ergens. Peter R. de Vries als lijstduwer. Abou Jahjah als partij-ideoloog.
Hoewel ik DENK een absurde partij vind van het niveau PVV maar dan omgekeerd, heb ik in diens programma niets gelezen over afschaffing van rechten voor vrouwen of het omverwerpen van de gelijkheidsbeginselen tussen man en vrouw. Enlighten me.quote:
In de koran moet je zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoewel ik DENK een absurde partij vind van het niveau PVV maar dan omgekeerd, heb ik in diens programma niets gelezen over afschaffing van rechten voor vrouwen of het omverwerpen van de gelijkheidsbeginselen tussen man en vrouw. Enlighten me.
Erdogan had de zooi van nu ook niet in zijn partijprogramma staan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoewel ik DENK een absurde partij vind van het niveau PVV maar dan omgekeerd, heb ik in diens programma niets gelezen over afschaffing van rechten voor vrouwen of het omverwerpen van de gelijkheidsbeginselen tussen man en vrouw. Enlighten me.
Ah, het gaat om vertrouwen. Gelukkig kunnen we daarvoor wel terecht bij de PvdA, VVD en PVV.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Erdogan had de zooi van nu ook niet in zijn partijprogramma staan.
Je leest erg slecht en je weet duidelijk niet wat de regels voor vrouwen zijn in Nederlandse straten waar moslims de baas zijn. Of je doet alsof.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan moet je de SGP toch ook erg gevaarlijk vinden.
Gaat het niet altijd om vertrouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, het gaat om vertrouwen. Gelukkig kunnen we daarvoor wel terecht bij de PvdA, VVD en PVV.
En wat heeft DENK hiermee te maken?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je leest erg slecht en je weet duidelijk niet wat de regels voor vrouwen zijn in Nederlandse straten waar moslims de baas zijn. Of je doet alsof.
Nee; de VVD staat nog gewoon op 23 zetels in de peilingen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gaat het niet altijd om vertrouwen?
Lezon. De foto.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat heeft DENK hiermee te maken?
Ja, en nu? Waar oppert DENK dat mannen en vrouwen gescheiden moeten worden in het publieke domein? (Of persoonlijk, mag ook).quote:
Dat heeft toch ook te maken met dat sommige mensen deze mensen nog vertrouwen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee; de VVD staat nog gewoon op 23 zetels in de peilingen.
Wat verzin je nou weer? De vraag kun je teruglezen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en nu? Waar oppert DENK dat mannen en vrouwen gescheiden moeten worden in het publieke domein? (Of persoonlijk, mag ook).
Het was dus weer een stukje populistisch-heel-niet-xenofobisch gereutel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:41 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat verzin je nou weer? De vraag kun je teruglezen.
Ik wil niets zeggen hoor, maar ondertussen is jouw enige on topic bijdrage in dat topic van Tomatenboer quote, unquote "amen". De andere bijdrage is in feite off topic, want dan reageer je met verkapte kritiek op dit topic. En verder paste je hier de hele boel vol met hoe erg dit topic wel niet is...quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het amusante is om onze huis-PVV'ers, die zo prat gaan op westerse waarden als gelijkheid tussen man en vrouw, bij het minste geringste onwelgevallige geluid uit zo'n vrouw haar reduceren tot hoer, kutwijf, snol, al dan niet met varkenskop.
Niet ALLE PVV'ers natuurlijk... je mag niet iedereen over één kam etc.
Bij 'DE ISLAM' moet er een doek om, anders is het een hoer.
Bij 'HET VERZET/DE BOOSBLANKMAN' moet er een populistisch, racistisch praatje uitkomen anders is het een hoer
Wat valt er ontopic te zeggen? Een semi-bekende Nederlander verkast naar een partij in de marge. That's it.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil niets zeggen hoor, maar ondertussen is jouw enige on topic bijdrage in dat topic van Tomatenboer quote, unquote "amen". De andere bijdrage is in feite off topic, want dan reageer je met verkapte kritiek op dit topic. En verder paste je hier de hele boel vol met hoe erg dit topic wel niet is...
Beetje dubbel. Je boodschap was ook al overgekomen ook.
Daar gaat het niet om, dat leg ik je uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat valt er ontopic te zeggen? Een semi-bekende Nederlander verkast naar een partij in de marge. That's it.
Waar gaat het dan wel om, volgens jou?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat leg ik je uit.
Wat ik je uitleg, je gedrag is een beetje dubbel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om, volgens jou?
Ok.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik je uitleg, je gedrag is een beetje dubbel.
Je verwijt mensen van alles o.a. ook dat ze in dit vrijvertaald populistische topic reageren, nergens voor nodig, want sociaal-economische zaken zijn belangrijker, zoals dat topic dat Tomatenboer net plaatste, waar nauwelijks op wordt gereageerd. Zoek ik op wat jij zelf daar dan geplaatst hebt dan is dat 1) amen en 2) kritiek op dit topic en ondertussen zit je hier in dit topic met jan en alleman heibel te zoeken. Niet serieus te nemen, mijn vriend, niet serieus te nemen.quote:
ik ookquote:
Als ze het maar te druk heeft om niet op de televisie te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook
ik hoop dat ze het heel, heel, heel druk gaat krijgen
zo druk dat ze nauwelijks nog de deur uit kan ... misschien nog wel drukker
ik gun het haar zo
Wat denk je nou zelf, Ryan... waarom is dit topic überhaupt geopend in NWS? En zijn er nu reeds twee delen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je verwijt mensen van alles o.a. ook dat ze in dit vrijvertaald populistische topic reageren, nergens voor nodig, want sociaal-economische zaken zijn belangrijker, zoals dat topic dat Tomatenboer net plaatste, waar nauwelijks op wordt gereageerd. Zoek ik op wat jij zelf daar dan geplaatst hebt dan is dat 1) amen en 2) kritiek op dit topic en ondertussen zit je hier in dit topic met jan en alleman heibel te zoeken. Niet serieus te nemen, mijn vriend, niet serieus te nemen.
Hou je xenofobe projecties bij je aub.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar vervolgens weer in de meest ranzig populistische stijl afgegeven kan worden op negers en moslims hypocrisie en gebrek aan respect.
Hypocrisie: leg uit, waar staat in het programma van DENK dat vrouwen en mannen geen omgang met elkaar mogen hebben in het publieke domein?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:59 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hou je xenofobe projecties bij je aub.
Jij doet net alsof je posts niet begrijpt, geeft er een bizarre draai aan en vraagt dan of de ander jouw onzin wil verdedigen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hypocrisie: leg uit, waar staat in het programma van DENK dat vrouwen en mannen geen omgang met elkaar mogen hebben in het publieke domein?
Gebrek aan respect: leg uit, waarom het toetreden tot een partij waar men zelf voor kiest een gebrek aan respect inhoudt.
Het enige wat je tot nu hebt gegeven is: "Lees de Koran".
Geen antwoord dus. Je blijft bij 'Koran'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je posts niet begrijpt, geeft er een bizarre draai aan en vraagt dan of de ander jouw onzin wil verdedigen.
Eh. Nee.
Ik blijf bij 'doei'. Ga eerst maar nuchter worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen antwoord dus. Je blijft bij 'Koran'.
Het was jouw post, hoor... Het 'staat in de Koran'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik blijf bij 'doei'. Ga eerst maar nuchter worden.
Uitmuntende bijdragequote:Op woensdag 18 mei 2016 17:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als ze het maar te druk heeft om niet op de televisie te zijn.
Je verwijst naar dat topic van Tomatenboer NB en in dat topic kom je niet verder dan "amen". En dan hier een beetje lopen bepalen wat andere mensen niet of wel zouden mogen schrijven, ze van alles betichten en toeschrijven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, Ryan... waarom is dit topic überhaupt geopend in NWS? En zijn er nu reeds twee delen?
Om diepgaand over dit geweldige nieuwsfeit te discussiëren? Epistels volgeschreven heb ik over de Wmo, sociaal-economische zaken, de participatiewet... het interesseert echter weinigen; liever hebben we het over echte problemen: een semi-ster die lid wordt van een partij die NUL invloed heeft. Waar vervolgens weer in de meest ranzig populistische stijl afgegeven kan worden op negers en moslims. Hulde, Ryan.
Niet serieus te nemen... inderdaad.
Paar keer getrouwd geweest met goed bemiddelde zakenmannetjes. Lekker alimentatie vangen. Golddigger.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:42 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ze was toch ooit VJ geweest bij TMF, wat ze daarna deed, geen idee.
En zomaar verscheen ze plotseling als tafeldame bij DWDD en iedere keer huilie huilie lopen doen over racisme en waarschijnlijk zit ze voor de rest van de dag te teren op een uitkering.
Misschien is ze zo dom nog niet en DENKt ze aan wachtgeldquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Geweldig nieuws nu is het gezamenlijke iq van DENK gestegen naar 3 punten!
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Een bepaald deel van Nederland is ook gewoon echt zo boos op Sylvana dat ze het gore lef had om deel te nemen aan de racismediscussie zonder daarin de mening te delen van dit deel van Nederland, dat dit topic dat eigenlijk niet echt interessant is toch populair kan zijn. Als ze die energie nou eens zouden gebruiken om te werken ipv om neer te kijken op mensen met een kleurtje.
En nu?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Azarkhan idd.
Die Ozturk zie ik maar relatief weinig in de media komen.
Sorry DWDD dat programma trek ik echt niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Fylax het volgende:
Allemaal naar dit toppa
TV / [DWDD #1131] paul overtroeft Derksen
Dit item alleen is nog wel te doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Sorry DWDD dat programma trek ik echt niet.
Jaloers op iemand die zich aansluit bij een marginale partij?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Ook hier druipt de haat en afgunst er vanaf.
Triest om te zien.
Ik zie wel haatquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloers op iemand die zich aansluit bij een marginale partij?
Iedereen kan dat doen, mochten ze daar behoefte aan hebben.
Ik zie de afgunst niet.
Ik kijk niet, wat was de vraag dan? En haar antwoord?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, kritische vraag van Matthijs aan Sylvana: laat ze het meteen afweten......
Vond je het dus goed dat Ebru Umar gearresteerd was? Ja, dat vindt ze dus goed.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kijk niet, wat was de vraag dan? En haar antwoord?
Dit is geen afgunst. Dit is eerder uitlachen en een bevestiging van een bepaald beeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Ook hier druipt de haat en afgunst er vanaf.
Triest om te zien.
Idd... Eerst de vraag met een wedervraag beantwoorden en er dan niks van vinden...quote:
Ze vindt er wel wat van, maar ze zegt het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd... Eerst de vraag met een wedervraag beantwoorden en er dan niks van vinden...
Wat ben je dan voor triangeljosti?
Er kwam niet veel nuttigs uit dat "negerinnetje"...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef Atak het volgende:
Matthijs begint hem wel te zweten. Hij had geen flink gebekte negerinnetje verwacht.
Nou ja, ze vindt het wel goed dat die Ebru Umar werd gearresteerd hoor. Dus er kwam wel wat uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er kwam niet veel nuttigs uit dat "negerinnetje"...
Dat is jouw mening natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom zou je haar eigenlijk zo aanspreken? Het staat gewoon serieus dom.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik citeer Atak...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je haar eigenlijk zo aanspreken? Het staat gewoon serieus dom.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef Atak het volgende:
Matthijs begint hem wel te zweten. Hij had geen flink gebekte negerinnetje verwacht.
Volgens mij zegt ze juist dat ze het spijtig vindt voor haar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ze vindt het wel goed dat die Ebru Umar werd gearresteerd hoor. Dus er kwam wel wat uit.
Hij plaatst het tussen aanhalingstekens, want het was een quote van Atak.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je haar eigenlijk zo aanspreken? Het staat gewoon serieus dom.
Ze zei duidelijk dat ze het goed vond hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze juist dat ze het spijtig vindt voor haar.
Dat zegt ze niet. Quote haar maar dan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zei duidelijk dat ze het goed vond hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |