Je verwijst naar dat topic van Tomatenboer NB en in dat topic kom je niet verder dan "amen". En dan hier een beetje lopen bepalen wat andere mensen niet of wel zouden mogen schrijven, ze van alles betichten en toeschrijven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, Ryan... waarom is dit topic überhaupt geopend in NWS? En zijn er nu reeds twee delen?
Om diepgaand over dit geweldige nieuwsfeit te discussiëren? Epistels volgeschreven heb ik over de Wmo, sociaal-economische zaken, de participatiewet... het interesseert echter weinigen; liever hebben we het over echte problemen: een semi-ster die lid wordt van een partij die NUL invloed heeft. Waar vervolgens weer in de meest ranzig populistische stijl afgegeven kan worden op negers en moslims. Hulde, Ryan.
Niet serieus te nemen... inderdaad.
Paar keer getrouwd geweest met goed bemiddelde zakenmannetjes. Lekker alimentatie vangen. Golddigger.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:42 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ze was toch ooit VJ geweest bij TMF, wat ze daarna deed, geen idee.
En zomaar verscheen ze plotseling als tafeldame bij DWDD en iedere keer huilie huilie lopen doen over racisme en waarschijnlijk zit ze voor de rest van de dag te teren op een uitkering.
Misschien is ze zo dom nog niet en DENKt ze aan wachtgeldquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:40 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Geweldig nieuws nu is het gezamenlijke iq van DENK gestegen naar 3 punten!
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Een bepaald deel van Nederland is ook gewoon echt zo boos op Sylvana dat ze het gore lef had om deel te nemen aan de racismediscussie zonder daarin de mening te delen van dit deel van Nederland, dat dit topic dat eigenlijk niet echt interessant is toch populair kan zijn. Als ze die energie nou eens zouden gebruiken om te werken ipv om neer te kijken op mensen met een kleurtje.
En nu?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Azarkhan idd.
Die Ozturk zie ik maar relatief weinig in de media komen.
Sorry DWDD dat programma trek ik echt niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:57 schreef Fylax het volgende:
Allemaal naar dit toppa
TV / [DWDD #1131] paul overtroeft Derksen
Dit item alleen is nog wel te doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Sorry DWDD dat programma trek ik echt niet.
Jaloers op iemand die zich aansluit bij een marginale partij?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Ook hier druipt de haat en afgunst er vanaf.
Triest om te zien.
Ik zie wel haatquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaloers op iemand die zich aansluit bij een marginale partij?
Iedereen kan dat doen, mochten ze daar behoefte aan hebben.
Ik zie de afgunst niet.
Ik kijk niet, wat was de vraag dan? En haar antwoord?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:18 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, kritische vraag van Matthijs aan Sylvana: laat ze het meteen afweten......
Vond je het dus goed dat Ebru Umar gearresteerd was? Ja, dat vindt ze dus goed.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kijk niet, wat was de vraag dan? En haar antwoord?
Dit is geen afgunst. Dit is eerder uitlachen en een bevestiging van een bepaald beeld.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Ook hier druipt de haat en afgunst er vanaf.
Triest om te zien.
Idd... Eerst de vraag met een wedervraag beantwoorden en er dan niks van vinden...quote:
Ze vindt er wel wat van, maar ze zegt het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd... Eerst de vraag met een wedervraag beantwoorden en er dan niks van vinden...
Wat ben je dan voor triangeljosti?
Er kwam niet veel nuttigs uit dat "negerinnetje"...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef Atak het volgende:
Matthijs begint hem wel te zweten. Hij had geen flink gebekte negerinnetje verwacht.
Nou ja, ze vindt het wel goed dat die Ebru Umar werd gearresteerd hoor. Dus er kwam wel wat uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er kwam niet veel nuttigs uit dat "negerinnetje"...
Dat is jouw mening natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom zou je haar eigenlijk zo aanspreken? Het staat gewoon serieus dom.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik citeer Atak...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je haar eigenlijk zo aanspreken? Het staat gewoon serieus dom.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef Atak het volgende:
Matthijs begint hem wel te zweten. Hij had geen flink gebekte negerinnetje verwacht.
Volgens mij zegt ze juist dat ze het spijtig vindt voor haar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ze vindt het wel goed dat die Ebru Umar werd gearresteerd hoor. Dus er kwam wel wat uit.
Hij plaatst het tussen aanhalingstekens, want het was een quote van Atak.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je haar eigenlijk zo aanspreken? Het staat gewoon serieus dom.
Ze zei duidelijk dat ze het goed vond hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze juist dat ze het spijtig vindt voor haar.
Dat zegt ze niet. Quote haar maar dan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zei duidelijk dat ze het goed vond hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |