Waar gaat het dan wel om, volgens jou?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dat leg ik je uit.
Wat ik je uitleg, je gedrag is een beetje dubbel.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om, volgens jou?
Ok.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik je uitleg, je gedrag is een beetje dubbel.
Je verwijt mensen van alles o.a. ook dat ze in dit vrijvertaald populistische topic reageren, nergens voor nodig, want sociaal-economische zaken zijn belangrijker, zoals dat topic dat Tomatenboer net plaatste, waar nauwelijks op wordt gereageerd. Zoek ik op wat jij zelf daar dan geplaatst hebt dan is dat 1) amen en 2) kritiek op dit topic en ondertussen zit je hier in dit topic met jan en alleman heibel te zoeken. Niet serieus te nemen, mijn vriend, niet serieus te nemen.quote:
ik ookquote:
Als ze het maar te druk heeft om niet op de televisie te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook
ik hoop dat ze het heel, heel, heel druk gaat krijgen
zo druk dat ze nauwelijks nog de deur uit kan ... misschien nog wel drukker
ik gun het haar zo
Wat denk je nou zelf, Ryan... waarom is dit topic überhaupt geopend in NWS? En zijn er nu reeds twee delen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je verwijt mensen van alles o.a. ook dat ze in dit vrijvertaald populistische topic reageren, nergens voor nodig, want sociaal-economische zaken zijn belangrijker, zoals dat topic dat Tomatenboer net plaatste, waar nauwelijks op wordt gereageerd. Zoek ik op wat jij zelf daar dan geplaatst hebt dan is dat 1) amen en 2) kritiek op dit topic en ondertussen zit je hier in dit topic met jan en alleman heibel te zoeken. Niet serieus te nemen, mijn vriend, niet serieus te nemen.
Hou je xenofobe projecties bij je aub.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar vervolgens weer in de meest ranzig populistische stijl afgegeven kan worden op negers en moslims hypocrisie en gebrek aan respect.
Hypocrisie: leg uit, waar staat in het programma van DENK dat vrouwen en mannen geen omgang met elkaar mogen hebben in het publieke domein?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:59 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hou je xenofobe projecties bij je aub.
Jij doet net alsof je posts niet begrijpt, geeft er een bizarre draai aan en vraagt dan of de ander jouw onzin wil verdedigen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hypocrisie: leg uit, waar staat in het programma van DENK dat vrouwen en mannen geen omgang met elkaar mogen hebben in het publieke domein?
Gebrek aan respect: leg uit, waarom het toetreden tot een partij waar men zelf voor kiest een gebrek aan respect inhoudt.
Het enige wat je tot nu hebt gegeven is: "Lees de Koran".
Geen antwoord dus. Je blijft bij 'Koran'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:07 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jij doet net alsof je posts niet begrijpt, geeft er een bizarre draai aan en vraagt dan of de ander jouw onzin wil verdedigen.
Eh. Nee.
Ik blijf bij 'doei'. Ga eerst maar nuchter worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen antwoord dus. Je blijft bij 'Koran'.
Het was jouw post, hoor... Het 'staat in de Koran'.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:09 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik blijf bij 'doei'. Ga eerst maar nuchter worden.
Uitmuntende bijdragequote:Op woensdag 18 mei 2016 17:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als ze het maar te druk heeft om niet op de televisie te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |