Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvana het gemunt heeft op de pro-pieten. DENK is een soort slavenleger dat in opstand komt tegen de Romeinen.
En die andere amicale je, jij, Chiel joker dan...quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ja, probleem is ook natuurlijk dat als ze een keer over vrouwenrechten gaat spreken ze de mannen van de islamitische gestampte pot tegenover zich krijgt natuurlijk, dat beseft ze nog niet helemaal wrs.
Lachen ook die Kuzu kijkt Sylvana niet 1 x aan hè...
Nee, juist niet. Als de achterban van die heren niet wil dat zij een genocide erkennen en ze worden toch gedwongen door de gevestigde orde, dan is dat een bewijs van mijn punt. De gevestigde partijen staan niet open voor afwijkende geluiden.quote:
Zwarte piet is al met een been in het graf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.
Het geluid van segregatie en 'integreren met het behouden van de eigen cultuur' geklets. Dat kan godzijdank inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Alwaar ze hun eigen geluid niet konden en mochten verkondigen. Je bewijst mijn punt.
Ja, maar jij bent een laagopgeleide PVV'er, Lord, een verliezer, een Tokkie enz. etc. etc.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.
Spartacus was niet echt pro-Romeins, hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Zwarte piet is al met een been in het graf.
Giel probeerde er wel wat tegenin te brengen toch. Maar goed je kunt bij terugzien ook duidelijk merken dat Matthijs geen scherpe interviewer is hè.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die andere amicale je, jij, Chiel joker dan...
Die hebben daar helemaal geen tijd voor... Die moeten 80 uur per week maken om de hypotheek van hun tientallen meters onder water staande huis te kunnen blijven betalen...quote:
Daarom: Denk!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het geluid van segregatie en 'integreren met het behouden van de eigen cultuur' geklets. Dat kan godzijdank inderdaad niet meer.
Sylvana ziet haarzelf ook als een soort Spartacus. Het gaat niet zo zeer om een overwinning maar om een nalatenschap.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Spartacus was niet echt pro-Romeins, hoor.
Uit hun daden tot dusverre blijkt niet dat ze een tegengewicht vormen tegen Wilders. Ze zetten zich daarentegen wel tegenover gevestigde partijen links en rechts. Daarom noem ik het een stookpartijtje dat polariseert.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.
En ik zei niet goed, maar beter.
Kijk eens aan...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef StaceySinger het volgende:
Sylvana Simons: begrip voor arrestatie Umar
Den Haag - Presentatrice Sylvana Simons begint haar nieuwe rol als kandidaat-Kamerlid bij de partij DENK met een opvallende uitspraak. De BN’er praat de arrestatie van columniste Ebru Umar in Turkije goed.
denken is hun ambitiequote:Op woensdag 18 mei 2016 21:07 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe komt die partij toch bij de naam Denk? Om het over een tijdje in Denkniet - maar onderwerpt u - te veranderen?
Zwarte Piet is gern probleem. Jankerds die van een kinderfeest een probleem maken, die zijn het probleem. Zeiken over slavernij van 300 jaar geleden. Ik denk dat ik maar eens een crowdfunding start en met de opbrengst al die jengelende "slavennazaten" in een boot duw en ze terugbreng naar het land waar hun voorouders vandaan gehaald zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Ceberut het volgende:
https://www.tweedekamer.n(...)rleden/fotooverzicht
De foto's van de huidige kamerleden.
Hoe kan het dat ik moeite heb met het vinden van donkere kamerleden? Zaken als Zwarte Piet zijn alleen maar het zichtbare deel van een veel groter probleem in Nederland. Daarom Denk. Daarom Sylvana.
De Kamervoorzitter is Marokkaans, de Groenlinks partijleider is half-Marokkaans evenals kamerlid van de VVD Azmani. Er zitten meerdere turkse en marokkaanse kamerleden in de tweede kamer die het prima doen. De burgemeester van Rotterdam is Marokkaan en moslim.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Ceberut het volgende:
https://www.tweedekamer.n(...)rleden/fotooverzicht
De foto's van de huidige kamerleden.
Hoe kan het dat ik moeite heb met het vinden van donkere kamerleden? Zaken als Zwarte Piet zijn alleen maar het zichtbare deel van een veel groter probleem in Nederland. Daarom Denk. Daarom Sylvana.
Weet je wanneer ik een beetje huiverig werd: toen ik die ISIS-luitjes, die behoorlijk wat leden uit westerse landen betrekken, dingen zag doen, die we voordien alleen kenden van de nazi's.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.
En ik zei niet goed, maar beter.
Mensen wegzetten als jankerds, dat helpt altijd om problemen op te lossen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zwarte Piet is gern probleem. Jankerds die van een kinderfeest een probleem maken, die zijn het probleem. Zeiken over slavernij van 300 jaar geleden. Ik denk dat ik maar eens een crowdfunding start en met de opbrengst al die jengelende "slavennazaten" in een boot duw en ze terugbreng naar het land waar hun voorouders vandaan gehaald zijn.
Overigens werd het merendeel van die voorouders door hun eigen stamgenoten of door naburige stammen aan de Europeanen verkocht.
If it walks like a duck....quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Mensen wegzetten als jankerds, dat helpt altijd om problemen op te lossen.
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De Kamervoorzitter is Marokkaans, de Groenlinks partijleider is half-Marokkaans evenals kamerlid van de VVD Azmani. Er zitten meerdere turkse en marokkaanse kamerleden in de tweede kamer die het prima doen. De burgemeester van Rotterdam is Marokkaan en moslim.
Ik snap best dat er problemen zijn in de maatschappij maar in de volksvertegenwoordiging speelt dit probleem toch helemaal niet meer?
Had je daar dus een vertrouwd gevoel bij?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je wanneer ik een beetje huiverig werd: toen ik die ISIS-luitjes, die behoorlijk wat leden uit westerse landen betrekken, dingen zag doen, die we voordien alleen kenden van de nazi's.
VVD misschien wel hoor, als de VVD er wat bij te winnen zouden hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:12 schreef Loekie1 het volgende:
Zou 'ik-vind-er-niets-van'-Sylvana bij een andere partij kans hebben gemaakt?
Die hebben die ambitie niet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.
Overigens heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe het nou kan dat er nagenoeg geen donkere kamerleden zijn.
Ah excuus-allochtonen ik dacht al waar blijft het. Met zo'n instelling verdien je echt een partij als DENK. Ik zou zeggen stem er op, je past er prima bij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.
Overigens heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe het nou kan dat er nagenoeg geen donkere kamerleden zijn.
Zeker niet. Haar geluid is niet politiek-correct. Het liefste zou ze niet teveel moeten zeuren en zich moeten schikken naar de gevestigde orde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:12 schreef Loekie1 het volgende:
Zou 'ik-vind-er-niets-van'-Sylvana bij een andere partij kans hebben gemaakt?
Ja, we kennen dat uit onze eigen geschiedenis idd. Zei dat nog bij 4 mei-herdenking; toch weer een familielid gevonden verleden jaar, die in 1943 in Bergen-Belsen om het leven kwamquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Had je daar dus een vertrouwd gevoel bij?
Wat als er nu niet genoeg donkere mensen zijn die de ambitie hebben om kamerlid te worden?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeker niet. Haar geluid is niet politiek-correct. Het liefste zou ze niet teveel moeten zeuren en zich moeten schikken naar de gevestigde orde.
Dan kan je het ook nooit fout doen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Loekie1 het volgende:
Sylvana denkt alvast niet, want ze vindt er niets van.
Hier had Matthijs natuurlijk moeten zeggen: maar je zit toch bij partij DENK? Dan DENK je er toch iets van?quote:
Dat geldt voor de meeste fractieleden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Loekie1 het volgende:
Sylvana denkt alvast niet, want ze vindt er niets van.
Kan me niet voorstellen lang, als ze straks zieltjes moet gaan winnen in zaaltjes vol met hoofddoekmeisjes, gescheiden seksen, halal dit en haram dat. Aan de andere kant misschien kan ze haar gedachten goed in een knoop leggen, wie weet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat als er nu niet genoeg donkere mensen zijn die de ambitie hebben om kamerlid te worden?
Ze beantwoordt een heldere vraag met 'ik vind er niets van' en dat is erg onfeministisch en dom. Kuzu moest het antwoord maar geven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.
Zo lang als ze daarmee haar eigen politieke doelen kan behalen. Laten we er geen doekjes om winden, het is duidelijk dat ze daar vooral haar eigen geluid wil gaan voeren. Het kan haar niet schelen of Umar wel of niet is opgepakt. En terecht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.
Als ze er wel waren en ze waren succesvol dan waren het natuurlijk 'excuus-allochtonen' nietwaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.
Als het wel zo zou zijn mag ik aannemen dat er wel meer gegadigden zouden zijn, maar jou kennende denk ik dat je het liever op discriminatie gooit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dan denken Kuzu en Ozturk dat ze dat echt bedoelt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
Simons ergert zich niet alleen aan Derksen, maar ook aan de Duitse satiricus Jan Böhmermann, die de Turkse president Erdogan op de hak nam. “Ik denk dat echte satire altijd respect heeft voor het onderwerp.”
“Het was in mijn optiek grappiger geweest als hij had gezegd: ‘Erdogan is zó’n fantastische man, hij kan zó goed regeren, hij heeft zó veel respect voor vrouwen.’ Dat is volgens mij satire.”
http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/
Gevoel voor humor van lik me kut dus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
Simons ergert zich niet alleen aan Derksen, maar ook aan de Duitse satiricus Jan Böhmermann, die de Turkse president Erdogan op de hak nam. “Ik denk dat echte satire altijd respect heeft voor het onderwerp.”
“Het was in mijn optiek grappiger geweest als hij had gezegd: ‘Erdogan is zó’n fantastische man, hij kan zó goed regeren, hij heeft zó veel respect voor vrouwen.’ Dat is volgens mij satire.”
http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze beantwoordt een heldere vraag met 'ik vind er niets van' en dat is erg onfeministisch en dom. Kuzu moest het antwoord maar geven.
Tegen welke wetten gaat Denk in? Ebru werd van het plegen van een strafbaar feit verdacht. Of kan jij niet naDENKen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ik niet begreep adhv dwdd: als ebru in Turkije iets doet, moet ze zich aanpassen aan het land waar ze is, maar in Nederland is het devies 'accepteren, niet integreren'? Is dat nou een DENKfout
Johnny Cash, Frank Sinatra, Elvis Presley?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
Maar dat is het em dus precies, ze vind er niks van, dus denkt ze ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.
En white men can't jump.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
Ze noemde het al 'framen' inderdaad. Ze begint de taal van de extremisten al machtig te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.
Natuurlijk heeft ze wel een mening, ook al is ze vrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.
Ze schreef in Nederland in een Nederlandse krant iets over een vervelende president in een ander land. Vast heel vervelend voor je, maar hier MAG DAT GEWOON.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Tegen welke wetten gaat Denk in? Ebru werd van het plegen van een strafbaar feit verdacht. Of kan jij niet naDENKen?
Dat zijn excuus muzikanten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Johnny Cash, Frank Sinatra, Elvis Presley?
Johann Sebastiaan Bach, Frederik Chopin, Gustaaf Mahler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |