abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:02:41 #241
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_162306738
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik denk dat Sylvana het gemunt heeft op de pro-pieten. DENK is een soort slavenleger dat in opstand komt tegen de Romeinen.
Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:03:03 #242
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162306755
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ja, probleem is ook natuurlijk dat als ze een keer over vrouwenrechten gaat spreken ze de mannen van de islamitische gestampte pot tegenover zich krijgt natuurlijk, dat beseft ze nog niet helemaal wrs.

Lachen ook die Kuzu kijkt Sylvana niet 1 x aan hè...
En die andere amicale je, jij, Chiel joker dan...
pi_162306779
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat je niet zo goed uitkomt.
Nee, juist niet. Als de achterban van die heren niet wil dat zij een genocide erkennen en ze worden toch gedwongen door de gevestigde orde, dan is dat een bewijs van mijn punt. De gevestigde partijen staan niet open voor afwijkende geluiden.
pi_162306798
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zwarte piet is al met een been in het graf. :')
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:04:37 #245
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162306812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Alwaar ze hun eigen geluid niet konden en mochten verkondigen. Je bewijst mijn punt.
Het geluid van segregatie en 'integreren met het behouden van de eigen cultuur' geklets. Dat kan godzijdank inderdaad niet meer.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 21:04:37 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162306813
zwarte piet gaat ons allemaal overleven man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_162306825
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent een laagopgeleide PVV'er, Lord, een verliezer, een Tokkie enz. etc. etc.
I´m back.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:05:05 #248
66444 Lord_Vetinari
pi_162306832
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef Atak het volgende:

[..]

Zwarte piet is al met een been in het graf. :')
Spartacus was niet echt pro-Romeins, hoor.
pi_162306847
Sylvana Simons: begrip voor arrestatie Umar

Den Haag - Presentatrice Sylvana Simons begint haar nieuwe rol als kandidaat-Kamerlid bij de partij DENK met een opvallende uitspraak. De BN’er praat de arrestatie van columniste Ebru Umar in Turkije goed.

De oprichters van DENK, Kamerleden Öztürk en Kuzu, baren in het parlement opzien door zich niet uit te willen spreken tegen de Turkse persbreidel en andere aanvallen uit Ankara op de vrijheid van meningsuiting. De presentatrice, die bekend werd bij muziekzender TMF, sluit zich nu aan bij deze club en komt op de kandidatenlijst.
Begrip

In het programma De Wereld Draait Door keurde ze de arrestatie van columniste Ebru Umar in Turkije niet af. Integendeel: ze toonde er zelfs begrip voor omdat Umar iets deed wat volgens de Turkse regels niet mag. Volgens haar is er sprake van ’selectieve verontwaardiging’ over de arrestatie daar, terwijl er bij Nederlandse aangelegenheden weggekeken zou worden.

Over de komst van Simons wilden de betrokkenen niks kwijt aan deze krant; alle verzoeken om informatie werden zoals gebruikelijk genegeerd. In het openbaar waren Kuzu en Öztürk niet te zien. Bij twee belangrijke Kamerdebatten over Turkije, een onderwerp waar ze normaal graag hun achterban vertegenwoordigen, waren zij niet aanwezig. Öztürk liet ook verstek gaan bij een actie van een goed doel waar hij aanwezig bij zou zijn.
’Tegengeluid’

Het was bij hetzelfde De Wereld Draait Door dat Simons gemotiveerd raakte om de politiek in te gaan. Ze was geschokt dat Martin ¦imek daar de term ’zwartjes’ gebruikte. „Dát was het moment dat ik besloot om zaken als racisme en Zwarte Piet niet meer zonder tegengeluid te laten passeren”, laat ze in een persbericht weten. „Ik zie het nu als mijn taak om mijn stem te laten horen in de arena waar ik écht iets blijvends kan bijdragen: de politiek.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)restatie_Umar__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162306862
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

En die andere amicale je, jij, Chiel joker dan...
Giel probeerde er wel wat tegenin te brengen toch. Maar goed je kunt bij terugzien ook duidelijk merken dat Matthijs geen scherpe interviewer is hè.
I´m back.
pi_162306871
https://www.tweedekamer.n(...)rleden/fotooverzicht

De foto's van de huidige kamerleden.

Hoe kan het dat ik moeite heb met het vinden van donkere kamerleden? Zaken als Zwarte Piet zijn alleen maar het zichtbare deel van een veel groter probleem in Nederland. Daarom Denk. Daarom Sylvana.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:06:33 #252
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162306890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:

En de TMF-jeugd van de jaren 90!
Die hebben daar helemaal geen tijd voor... Die moeten 80 uur per week maken om de hypotheek van hun tientallen meters onder water staande huis te kunnen blijven betalen... :')
pi_162306894
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het geluid van segregatie en 'integreren met het behouden van de eigen cultuur' geklets. Dat kan godzijdank inderdaad niet meer.
Daarom: Denk!
pi_162306914
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Spartacus was niet echt pro-Romeins, hoor.
Sylvana ziet haarzelf ook als een soort Spartacus. Het gaat niet zo zeer om een overwinning maar om een nalatenschap.
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2016 @ 21:07:22 #255
137949 Disana
pi_162306919
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.

En ik zei niet goed, maar beter.
Uit hun daden tot dusverre blijkt niet dat ze een tegengewicht vormen tegen Wilders. Ze zetten zich daarentegen wel tegenover gevestigde partijen links en rechts. Daarom noem ik het een stookpartijtje dat polariseert.
pi_162306921
Hoe komt die partij toch bij de naam Denk? Om het over een tijdje in Denkniet - maar onderwerpt u - te veranderen?
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:09:18 #257
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162306995
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef StaceySinger het volgende:
Sylvana Simons: begrip voor arrestatie Umar

Den Haag - Presentatrice Sylvana Simons begint haar nieuwe rol als kandidaat-Kamerlid bij de partij DENK met een opvallende uitspraak. De BN’er praat de arrestatie van columniste Ebru Umar in Turkije goed.
Kijk eens aan...

Nog vragen Atak?
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 21:09:26 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162306997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:07 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe komt die partij toch bij de naam Denk? Om het over een tijdje in Denkniet - maar onderwerpt u - te veranderen?
denken is hun ambitie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:09:32 #259
66444 Lord_Vetinari
pi_162307003
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Ceberut het volgende:

Hoe kan het dat ik moeite heb met het vinden van donkere kamerleden? Zaken als Zwarte Piet zijn alleen maar het zichtbare deel van een veel groter probleem in Nederland. Daarom Denk. Daarom Sylvana.
Zwarte Piet is gern probleem. Jankerds die van een kinderfeest een probleem maken, die zijn het probleem. Zeiken over slavernij van 300 jaar geleden. Ik denk dat ik maar eens een crowdfunding start en met de opbrengst al die jengelende "slavennazaten" in een boot duw en ze terugbreng naar het land waar hun voorouders vandaan gehaald zijn.

Overigens werd het merendeel van die voorouders door hun eigen stamgenoten of door naburige stammen aan de Europeanen verkocht.
pi_162307039
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Ceberut het volgende:

De Kamervoorzitter is Marokkaans, de Groenlinks partijleider is half-Marokkaans evenals kamerlid van de VVD Azmani. Er zitten meerdere turkse en marokkaanse kamerleden in de tweede kamer die het prima doen. De burgemeester van Rotterdam is Marokkaan en moslim.

Ik snap best dat er problemen zijn in de maatschappij maar in de volksvertegenwoordiging speelt het probleem van ondervertegenwoordiging toch helemaal niet meer?
pi_162307054
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.

En ik zei niet goed, maar beter.
Weet je wanneer ik een beetje huiverig werd: toen ik die ISIS-luitjes, die behoorlijk wat leden uit westerse landen betrekken, dingen zag doen, die we voordien alleen kenden van de nazi's.
I´m back.
pi_162307071
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zwarte Piet is gern probleem. Jankerds die van een kinderfeest een probleem maken, die zijn het probleem. Zeiken over slavernij van 300 jaar geleden. Ik denk dat ik maar eens een crowdfunding start en met de opbrengst al die jengelende "slavennazaten" in een boot duw en ze terugbreng naar het land waar hun voorouders vandaan gehaald zijn.

Overigens werd het merendeel van die voorouders door hun eigen stamgenoten of door naburige stammen aan de Europeanen verkocht.
Mensen wegzetten als jankerds, dat helpt altijd om problemen op te lossen.
pi_162307098
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Kijk eens aan...

Nog vragen Atak?
Niks mis mee
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:12:02 #264
66444 Lord_Vetinari
pi_162307113
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Mensen wegzetten als jankerds, dat helpt altijd om problemen op te lossen.
If it walks like a duck....
pi_162307114
Zou 'ik-vind-er-niets-van'-Sylvana bij een andere partij kans hebben gemaakt?
pi_162307154
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De Kamervoorzitter is Marokkaans, de Groenlinks partijleider is half-Marokkaans evenals kamerlid van de VVD Azmani. Er zitten meerdere turkse en marokkaanse kamerleden in de tweede kamer die het prima doen. De burgemeester van Rotterdam is Marokkaan en moslim.

Ik snap best dat er problemen zijn in de maatschappij maar in de volksvertegenwoordiging speelt dit probleem toch helemaal niet meer?
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.

Overigens heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe het nou kan dat er nagenoeg geen donkere kamerleden zijn.
pi_162307184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weet je wanneer ik een beetje huiverig werd: toen ik die ISIS-luitjes, die behoorlijk wat leden uit westerse landen betrekken, dingen zag doen, die we voordien alleen kenden van de nazi's.
Had je daar dus een vertrouwd gevoel bij?
pi_162307186
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:12 schreef Loekie1 het volgende:
VVD misschien wel hoor, als de VVD er wat bij te winnen zouden hebben.
Sociaal-economisch hoort ze ook bij de VVD.
I´m back.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:13:38 #269
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162307187
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.

Overigens heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe het nou kan dat er nagenoeg geen donkere kamerleden zijn.
Die hebben die ambitie niet?

En meesters? Really? Moeten ze ook katoen plukken van hun meesters?
pi_162307234
quote:

[..]

Ah excuus-allochtonen ik dacht al waar blijft het. Met zo'n instelling verdien je echt een partij als DENK. Ik zou zeggen stem er op, je past er prima bij.
pi_162307246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:12 schreef Loekie1 het volgende:
Zeker niet. Haar geluid is niet politiek-correct. Het liefste zou ze niet teveel moeten zeuren en zich moeten schikken naar de gevestigde orde.
pi_162307277
Sylvana denkt alvast niet, want ze vindt er niets van.
pi_162307289
quote:

[..]

Had je daar dus een vertrouwd gevoel bij?
Ja, we kennen dat uit onze eigen geschiedenis idd. Zei dat nog bij 4 mei-herdenking; toch weer een familielid gevonden verleden jaar, die in 1943 in Bergen-Belsen om het leven kwam
I´m back.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:15:51 #274
117098 Hathor
Effe niet
pi_162307290
quote:

[..]

Wat als er nu niet genoeg donkere mensen zijn die de ambitie hebben om kamerlid te worden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_162307319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:14 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Zeker niet. Haar geluid is niet politiek-correct. Het liefste zou ze niet teveel moeten zeuren en zich moeten schikken naar de gevestigde orde.
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:16:33 #276
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162307346
Er is toch ookal PvdA? :')
pi_162307357
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan kan je het ook nooit fout doen...
Hier had Matthijs natuurlijk moeten zeggen: maar je zit toch bij partij DENK? Dan DENK je er toch iets van?
pi_162307378
quote:

[..]

Dat geldt voor de meeste fractieleden.
Dat is niet zozeer een allochtonenprobleem maar een gevolg van ons kiesstelsel dat zwaar leunt op kieslijsten. Het wordt ook wel particratie genoemd.
pi_162307379
Liever kwaliteit dan iemand om zijn kleurtje selecteren. Anders moeten wij nog eens een keer na Noord-Amerika migreren omdat het land achteruit holt vanwege incompetentie. Als een zwarte competent is dan kan hij Kamerlid worden. Anders niet. Simpel zat.
pi_162307380
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Loekie1 het volgende:
Sylvana denkt alvast niet, want ze vindt er niets van.
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.
pi_162307393
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen lang, als ze straks zieltjes moet gaan winnen in zaaltjes vol met hoofddoekmeisjes, gescheiden seksen, halal dit en haram dat. Aan de andere kant misschien kan ze haar gedachten goed in een knoop leggen, wie weet.
I´m back.
pi_162307432
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat als er nu niet genoeg donkere mensen zijn die de ambitie hebben om kamerlid te worden?
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.
pi_162307472
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ze beantwoordt een heldere vraag met 'ik vind er niets van' en dat is erg onfeministisch en dom. Kuzu moest het antwoord maar geven.
pi_162307482
Wat ik niet begreep adhv dwdd: als ebru in Turkije iets doet, moet ze zich aanpassen aan het land waar ze is, maar in Nederland is het devies 'accepteren, niet integreren'? Is dat nou een DENKfout :?
pi_162307490
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zo lang als ze daarmee haar eigen politieke doelen kan behalen. Laten we er geen doekjes om winden, het is duidelijk dat ze daar vooral haar eigen geluid wil gaan voeren. Het kan haar niet schelen of Umar wel of niet is opgepakt. En terecht.
pi_162307503
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.
Als ze er wel waren en ze waren succesvol dan waren het natuurlijk 'excuus-allochtonen' nietwaar.
pi_162307506
Simons ergert zich niet alleen aan Derksen, maar ook aan de Duitse satiricus Jan Böhmermann, die de Turkse president Erdogan op de hak nam. “Ik denk dat echte satire altijd respect heeft voor het onderwerp.”

“Het was in mijn optiek grappiger geweest als hij had gezegd: ‘Erdogan is zó’n fantastische man, hij kan zó goed regeren, hij heeft zó veel respect voor vrouwen.’ Dat is volgens mij satire.”

http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:20:33 #289
117098 Hathor
Effe niet
pi_162307510
quote:

[..]

Als het wel zo zou zijn mag ik aannemen dat er wel meer gegadigden zouden zijn, maar jou kennende denk ik dat je het liever op discriminatie gooit.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:21:19 #290
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162307541
quote:

[..]

Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
pi_162307550
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
Simons ergert zich niet alleen aan Derksen, maar ook aan de Duitse satiricus Jan Böhmermann, die de Turkse president Erdogan op de hak nam. “Ik denk dat echte satire altijd respect heeft voor het onderwerp.”

“Het was in mijn optiek grappiger geweest als hij had gezegd: ‘Erdogan is zó’n fantastische man, hij kan zó goed regeren, hij heeft zó veel respect voor vrouwen.’ Dat is volgens mij satire.”

Dan denken Kuzu en Ozturk dat ze dat echt bedoelt.
I´m back.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:21:47 #292
117098 Hathor
Effe niet
pi_162307562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef StaceySinger het volgende:

Gevoel voor humor van lik me kut dus.
pi_162307585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ze beantwoordt een heldere vraag met 'ik vind er niets van' en dat is erg onfeministisch en dom. Kuzu moest het antwoord maar geven.
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.
pi_162307626
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ik niet begreep adhv dwdd: als ebru in Turkije iets doet, moet ze zich aanpassen aan het land waar ze is, maar in Nederland is het devies 'accepteren, niet integreren'? Is dat nou een DENKfout :?
Tegen welke wetten gaat Denk in? Ebru werd van het plegen van een strafbaar feit verdacht. Of kan jij niet naDENKen?
pi_162307633
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
Johnny Cash, Frank Sinatra, Elvis Presley?
Johann Sebastiaan Bach, Frederik Chopin, Gustaaf Mahler?
I´m back.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:23:31 #296
117098 Hathor
Effe niet
pi_162307634
quote:
13s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:22 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.
Maar dat is het em dus precies, ze vind er niks van, dus denkt ze ook niet.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:23:35 #297
66444 Lord_Vetinari
pi_162307638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

En white men can't jump.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:23:49 #298
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162307652
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ze noemde het al 'framen' inderdaad. Ze begint de taal van de extremisten al machtig te worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162307655
quote:
13s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:22 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft ze wel een mening, ook al is ze vrouw.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:25:05 #300
66444 Lord_Vetinari
pi_162307721
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Tegen welke wetten gaat Denk in? Ebru werd van het plegen van een strafbaar feit verdacht. Of kan jij niet naDENKen?
Ze schreef in Nederland in een Nederlandse krant iets over een vervelende president in een ander land. Vast heel vervelend voor je, maar hier MAG DAT GEWOON.
  woensdag 18 mei 2016 @ 21:25:19 #301
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')