Die hebben daar helemaal geen tijd voor... Die moeten 80 uur per week maken om de hypotheek van hun tientallen meters onder water staande huis te kunnen blijven betalen...quote:
Daarom: Denk!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het geluid van segregatie en 'integreren met het behouden van de eigen cultuur' geklets. Dat kan godzijdank inderdaad niet meer.
Sylvana ziet haarzelf ook als een soort Spartacus. Het gaat niet zo zeer om een overwinning maar om een nalatenschap.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Spartacus was niet echt pro-Romeins, hoor.
Uit hun daden tot dusverre blijkt niet dat ze een tegengewicht vormen tegen Wilders. Ze zetten zich daarentegen wel tegenover gevestigde partijen links en rechts. Daarom noem ik het een stookpartijtje dat polariseert.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.
En ik zei niet goed, maar beter.
Kijk eens aan...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef StaceySinger het volgende:
Sylvana Simons: begrip voor arrestatie Umar
Den Haag - Presentatrice Sylvana Simons begint haar nieuwe rol als kandidaat-Kamerlid bij de partij DENK met een opvallende uitspraak. De BN’er praat de arrestatie van columniste Ebru Umar in Turkije goed.
denken is hun ambitiequote:Op woensdag 18 mei 2016 21:07 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe komt die partij toch bij de naam Denk? Om het over een tijdje in Denkniet - maar onderwerpt u - te veranderen?
Zwarte Piet is gern probleem. Jankerds die van een kinderfeest een probleem maken, die zijn het probleem. Zeiken over slavernij van 300 jaar geleden. Ik denk dat ik maar eens een crowdfunding start en met de opbrengst al die jengelende "slavennazaten" in een boot duw en ze terugbreng naar het land waar hun voorouders vandaan gehaald zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Ceberut het volgende:
https://www.tweedekamer.n(...)rleden/fotooverzicht
De foto's van de huidige kamerleden.
Hoe kan het dat ik moeite heb met het vinden van donkere kamerleden? Zaken als Zwarte Piet zijn alleen maar het zichtbare deel van een veel groter probleem in Nederland. Daarom Denk. Daarom Sylvana.
De Kamervoorzitter is Marokkaans, de Groenlinks partijleider is half-Marokkaans evenals kamerlid van de VVD Azmani. Er zitten meerdere turkse en marokkaanse kamerleden in de tweede kamer die het prima doen. De burgemeester van Rotterdam is Marokkaan en moslim.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:06 schreef Ceberut het volgende:
https://www.tweedekamer.n(...)rleden/fotooverzicht
De foto's van de huidige kamerleden.
Hoe kan het dat ik moeite heb met het vinden van donkere kamerleden? Zaken als Zwarte Piet zijn alleen maar het zichtbare deel van een veel groter probleem in Nederland. Daarom Denk. Daarom Sylvana.
Weet je wanneer ik een beetje huiverig werd: toen ik die ISIS-luitjes, die behoorlijk wat leden uit westerse landen betrekken, dingen zag doen, die we voordien alleen kenden van de nazi's.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.
En ik zei niet goed, maar beter.
Mensen wegzetten als jankerds, dat helpt altijd om problemen op te lossen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zwarte Piet is gern probleem. Jankerds die van een kinderfeest een probleem maken, die zijn het probleem. Zeiken over slavernij van 300 jaar geleden. Ik denk dat ik maar eens een crowdfunding start en met de opbrengst al die jengelende "slavennazaten" in een boot duw en ze terugbreng naar het land waar hun voorouders vandaan gehaald zijn.
Overigens werd het merendeel van die voorouders door hun eigen stamgenoten of door naburige stammen aan de Europeanen verkocht.
If it walks like a duck....quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Mensen wegzetten als jankerds, dat helpt altijd om problemen op te lossen.
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De Kamervoorzitter is Marokkaans, de Groenlinks partijleider is half-Marokkaans evenals kamerlid van de VVD Azmani. Er zitten meerdere turkse en marokkaanse kamerleden in de tweede kamer die het prima doen. De burgemeester van Rotterdam is Marokkaan en moslim.
Ik snap best dat er problemen zijn in de maatschappij maar in de volksvertegenwoordiging speelt dit probleem toch helemaal niet meer?
Had je daar dus een vertrouwd gevoel bij?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je wanneer ik een beetje huiverig werd: toen ik die ISIS-luitjes, die behoorlijk wat leden uit westerse landen betrekken, dingen zag doen, die we voordien alleen kenden van de nazi's.
VVD misschien wel hoor, als de VVD er wat bij te winnen zouden hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:12 schreef Loekie1 het volgende:
Zou 'ik-vind-er-niets-van'-Sylvana bij een andere partij kans hebben gemaakt?
Die hebben die ambitie niet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.
Overigens heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe het nou kan dat er nagenoeg geen donkere kamerleden zijn.
Ah excuus-allochtonen ik dacht al waar blijft het. Met zo'n instelling verdien je echt een partij als DENK. Ik zou zeggen stem er op, je past er prima bij.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.
Overigens heb je geen antwoord gegeven op de vraag hoe het nou kan dat er nagenoeg geen donkere kamerleden zijn.
Zeker niet. Haar geluid is niet politiek-correct. Het liefste zou ze niet teveel moeten zeuren en zich moeten schikken naar de gevestigde orde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:12 schreef Loekie1 het volgende:
Zou 'ik-vind-er-niets-van'-Sylvana bij een andere partij kans hebben gemaakt?
Ja, we kennen dat uit onze eigen geschiedenis idd. Zei dat nog bij 4 mei-herdenking; toch weer een familielid gevonden verleden jaar, die in 1943 in Bergen-Belsen om het leven kwamquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Had je daar dus een vertrouwd gevoel bij?
Wat als er nu niet genoeg donkere mensen zijn die de ambitie hebben om kamerlid te worden?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeker niet. Haar geluid is niet politiek-correct. Het liefste zou ze niet teveel moeten zeuren en zich moeten schikken naar de gevestigde orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |