Vandaar dat twee leden van denk uit de pvda komen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De niet-in-de-gevestigde-poltiek-vertegenwoordigde-mensen-partij.
Nee, ja, probleem is ook natuurlijk dat als ze een keer over vrouwenrechten gaat spreken ze de mannen van de islamitische gestampte pot tegenover zich krijgt natuurlijk, dat beseft ze nog niet helemaal wrs.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvana juist het rotje kan worden dat DENK op blaast. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich comfortabel voelt door dat hoofdelijk stemmen te moeten verdedigen en zo verwacht ik nog wel meer van dit soort momenten. Het lijkt me uitermate slecht doordacht.
Alwaar ze hun eigen geluid niet konden en mochten verkondigen. Je bewijst mijn punt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef grimselman het volgende:
[..]
Vandaar dat twee leden van denk uit de pvda komen.
het is jammer dat er geen fatsoenlijke tegenbeweging mogelijk is met normale mensenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er wordt al 10 jaar gestookt door lieden als Wilders. Denk is een tegenbeweging, het is niet begonnen met denk.
En ik zei niet goed, maar beter.
Daarom lijkt het allemaal zo ondoordacht. Je verwacht een beetje hetzelfde scenario als bij die ouderenpartijen die elkaar de tent uitvochten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ja, probleem is ook natuurlijk dat als ze een keer over vrouwenrechten gaat spreken ze de mannen van de islamitische gestampte pot tegenover zich krijgt natuurlijk, dat beseft ze nog niet helemaal wrs.
Goh, de PvdA vond het niet goed dat ze de Armeense genocide wilden ontkennen. Vreemd zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Alwaar ze hun eigen geluid niet konden en mochten verkondigen. Je bewijst mijn punt.
Welke partijen zijn nog wel fatsoenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is jammer dat er geen fatsoenlijke tegenbeweging mogelijk is met normale mensen
Sylvana win je ook geen oorlogen mee
Dat is dan ook je goed recht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
100% dat mijn stem naar deze partij gaat.
de meesten wel denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Welke partijen zijn nog wel fatsoenlijk.
Wat maar een voorbeeld is.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, de PvdA vond het niet goed dat ze de Armeense genocide wilden ontkennen. Vreemd zeg.
Ik denk dat Sylvana het gemunt heeft op de pro-pieten. DENK is een soort slavenleger dat in opstand komt tegen de Romeinen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:53 schreef Mugger2.0 het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Dit kan alleen maar eindigen met een knallende interne ruzie. Als Sylvana het tot de verkiezingen met deze mannen zou uithouden, is dat langer dan al haar huwelijken.
Wat je niet zo goed uitkomt.quote:
dat is de term fatsoenlijk sowieso toch?quote:
Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvana het gemunt heeft op de pro-pieten. DENK is een soort slavenleger dat in opstand komt tegen de Romeinen.
En die andere amicale je, jij, Chiel joker dan...quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ja, probleem is ook natuurlijk dat als ze een keer over vrouwenrechten gaat spreken ze de mannen van de islamitische gestampte pot tegenover zich krijgt natuurlijk, dat beseft ze nog niet helemaal wrs.
Lachen ook die Kuzu kijkt Sylvana niet 1 x aan hè...
Nee, juist niet. Als de achterban van die heren niet wil dat zij een genocide erkennen en ze worden toch gedwongen door de gevestigde orde, dan is dat een bewijs van mijn punt. De gevestigde partijen staan niet open voor afwijkende geluiden.quote:
Zwarte piet is al met een been in het graf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.
Het geluid van segregatie en 'integreren met het behouden van de eigen cultuur' geklets. Dat kan godzijdank inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Alwaar ze hun eigen geluid niet konden en mochten verkondigen. Je bewijst mijn punt.
Ja, maar jij bent een laagopgeleide PVV'er, Lord, een verliezer, een Tokkie enz. etc. etc.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik ben hoopvol, dat het op dezelfde manier afloopt als met Spartacus.
Spartacus was niet echt pro-Romeins, hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Zwarte piet is al met een been in het graf.
Giel probeerde er wel wat tegenin te brengen toch. Maar goed je kunt bij terugzien ook duidelijk merken dat Matthijs geen scherpe interviewer is hè.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die andere amicale je, jij, Chiel joker dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |