Dan kan je het ook nooit fout doen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Loekie1 het volgende:
Sylvana denkt alvast niet, want ze vindt er niets van.
Hier had Matthijs natuurlijk moeten zeggen: maar je zit toch bij partij DENK? Dan DENK je er toch iets van?quote:
Dat geldt voor de meeste fractieleden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Er zitten wat excuus-allochtonen tussen die daar mogen zitten mits ze zich houden aan de instructies van hun meesters. Dat is nou precies waar ik het over heb. Zodra ze hun eigen geluid willen vertegenwoordigen worden ze eruit gekickt.
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Loekie1 het volgende:
Sylvana denkt alvast niet, want ze vindt er niets van.
Kan me niet voorstellen lang, als ze straks zieltjes moet gaan winnen in zaaltjes vol met hoofddoekmeisjes, gescheiden seksen, halal dit en haram dat. Aan de andere kant misschien kan ze haar gedachten goed in een knoop leggen, wie weet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat als er nu niet genoeg donkere mensen zijn die de ambitie hebben om kamerlid te worden?
Ze beantwoordt een heldere vraag met 'ik vind er niets van' en dat is erg onfeministisch en dom. Kuzu moest het antwoord maar geven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.
Zo lang als ze daarmee haar eigen politieke doelen kan behalen. Laten we er geen doekjes om winden, het is duidelijk dat ze daar vooral haar eigen geluid wil gaan voeren. Het kan haar niet schelen of Umar wel of niet is opgepakt. En terecht.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze schikt zich al aardig naar Kuzu. Hoe lang houdt ze dat vol is de vraag.
Als ze er wel waren en ze waren succesvol dan waren het natuurlijk 'excuus-allochtonen' nietwaar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.
Als het wel zo zou zijn mag ik aannemen dat er wel meer gegadigden zouden zijn, maar jou kennende denk ik dat je het liever op discriminatie gooit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal de significante ondervertegenwoordiging verklaren. Donkere mensen zijn niet ambitieus. Natuurlijk.
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dan denken Kuzu en Ozturk dat ze dat echt bedoelt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
Simons ergert zich niet alleen aan Derksen, maar ook aan de Duitse satiricus Jan Böhmermann, die de Turkse president Erdogan op de hak nam. “Ik denk dat echte satire altijd respect heeft voor het onderwerp.”
“Het was in mijn optiek grappiger geweest als hij had gezegd: ‘Erdogan is zó’n fantastische man, hij kan zó goed regeren, hij heeft zó veel respect voor vrouwen.’ Dat is volgens mij satire.”
http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/
Gevoel voor humor van lik me kut dus.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef StaceySinger het volgende:
Simons ergert zich niet alleen aan Derksen, maar ook aan de Duitse satiricus Jan Böhmermann, die de Turkse president Erdogan op de hak nam. “Ik denk dat echte satire altijd respect heeft voor het onderwerp.”
“Het was in mijn optiek grappiger geweest als hij had gezegd: ‘Erdogan is zó’n fantastische man, hij kan zó goed regeren, hij heeft zó veel respect voor vrouwen.’ Dat is volgens mij satire.”
http://www.mediacourant.n(...)derksen-respectloos/
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze beantwoordt een heldere vraag met 'ik vind er niets van' en dat is erg onfeministisch en dom. Kuzu moest het antwoord maar geven.
Tegen welke wetten gaat Denk in? Ebru werd van het plegen van een strafbaar feit verdacht. Of kan jij niet naDENKen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat ik niet begreep adhv dwdd: als ebru in Turkije iets doet, moet ze zich aanpassen aan het land waar ze is, maar in Nederland is het devies 'accepteren, niet integreren'? Is dat nou een DENKfout
Johnny Cash, Frank Sinatra, Elvis Presley?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
Maar dat is het em dus precies, ze vind er niks van, dus denkt ze ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.
En white men can't jump.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er doen bar weinig blanken aan rap vergeleken met donkere mensen. Blanke mensen zijn niet muzikaal...
Ze noemde het al 'framen' inderdaad. Ze begint de taal van de extremisten al machtig te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:17 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Correctie: ze stapt niet in de frame van Van Nieuwkerk en dat doet ze slim.
Natuurlijk heeft ze wel een mening, ook al is ze vrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ze zegt wat ze vindt. Waarom moet ze daar een mening over hebben? Omdat dat van haar verwacht wordt? Ik heb liever dat ze trouw aan zichzelf blijft.
Ze schreef in Nederland in een Nederlandse krant iets over een vervelende president in een ander land. Vast heel vervelend voor je, maar hier MAG DAT GEWOON.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Tegen welke wetten gaat Denk in? Ebru werd van het plegen van een strafbaar feit verdacht. Of kan jij niet naDENKen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |