Nee hoor. Ze vinden het heel spijtig. Quote haar maar waar ze dat zegt dat ze het goed vindt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan ik nu niet. Maar zij vond het gewoon goed. Argument: zo zijn de wetten nu eenmaal.
Azarkhan probeerde Umar aan het eind ook nog even te beschadigen.
Tof deze Nederlanders.
Nee, ze vond het goed dat ze gearresteerd werd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze vinden het heel spijtig. Quote haar maar waar ze dat zegt dat ze het goed vindt.
Dat heeft ze niet gezegd. Quote haar maar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze vond het goed dat ze gearresteerd werd.
Dat wachtgeld lijkt haar wel wat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:37 schreef Dutchguy het volgende:
Ik verdenk haar ervan om via wat dan ook carriere proberen te maken, desnoods door chronisch beledigd te zijn. Voelt totaal niet authentiek aan en helemaal niet door zich aan te sluiten bij die Erdogan engnekken van DENK.
Doe jij maar vriend, filmpje komt later wel hier te staan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:38 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd. Quote haar maar.
Joh, die is met een serie multi-miljonairs getrouwd geweest, die zit niet om die paar armzalige doekoe's verlegen die ze als Kamerlid verdient of het wachtgeld.quote:
Ik zou maar een beetje inhouden want je hebt geen gelijk en normaliter is de ongeschreven regel dat wie stelt bewijstquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe jij maar vriend, filmpje komt later wel hier te staan.
Dit soort partijen verkloten de boel net. Partijen die één onderwerp hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:46 schreef Lothiriel het volgende:
Oh jee dit mens![]()
Voor mij lag DENK wel wat zetels halen. Misschien wordt de rest wakker als de vijfde colonne in de Tweede Kamer zit, wie weet.
Doordevil had idd wat steken onder water.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Knikken alsof ze het leuk vinden, maar volgens DENK richtlijnen moet Nico's kop eraf natuurlijk.
Staat al bij gemist... Waar ging het nou precies om?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe jij maar vriend, filmpje komt later wel hier te staan.
Hoe ze reageerde op arrestatie van Ebru Umar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staat al bij gemist... Waar ging het nou precies om?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/gemist/alles/datum/jaar
Ik ga ook ff kijken maar ik zit hier met een gigantisch brakke verbinding dus ik ben wel een half uur bezig om hem binnen te hengelen...quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe ze reageerde op arrestatie van Ebru Umar.
Maar goed, even terugkijken dus.
Bah wat een zeikkwijfquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staat al bij gemist... Waar ging het nou precies om?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/gemist/alles/datum/jaar
Sylvana was het eens met de arrestatie als ik haar hele uitleg zo hoor. Want sowieso ging ze mee in de lijn van Denk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou maar een beetje inhouden want je hebt geen gelijk en normaliter is de ongeschreven regel dat wie stelt bewijst
Ik was het zelfs een beetje eens met haar dat Umar het op zichzelf afgeroepen heeft
Het komt er op neer dat ze alle begrip heeft voor die arrestatie, als je dingen doet die in een land niet kunnen dan is dat lastig... daarna begint ze over selectieve verontwaardiging. Voor een goed verstaander zegt ze gewoon dat het goed was.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga ook ff kijken maar ik zit hier met een gigantisch brakke verbinding dus ik ben wel een half uur bezig om hem binnen te hengelen...
Ja, dat haal ik er dus ook uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ze alle begrip heeft voor die arrestatie, als je dingen doet die in een land niet kunnen dan is dat lastig... daarna begint ze over selectieve verontwaardiging. Voor een goed verstaander zegt ze gewoon dat het goed was.
Hoeft niet, niet de juiste plaats, verder zijn de Turken niet alleen verantwoordelijk voor de genocide op Armenen, ook Assyriërs, Grieken en noem alles maar op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:09 schreef polderturk het volgende:
Omdat er over de Armeense kwestie gesproken wordt, plaats ik dit bericht.
Nog een ander citaat:
[i]
Ja, lijkt me vrij duidelijk idd. Eerste een beetje kritische vraag al gezakt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dat haal ik er dus ook uit.
Had hem toch rapper binnen dan gedacht.
Dus is Sylvana tegen de vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sylvana was het eens met de arrestatie als ik haar hele uitleg zo hoor. Want sowieso ging ze mee in de lijn van Denk.
Waarom heb je mijn bericht verwijderd? Er wordt hier over de Armeense genocide gesproken terwijl ze er niks vanaf weten. Feit is dat Armeniers meer Turkse burgers hebben afgeslacht dan andersom, terwijl dit nooit benoemd wordt. Als iemand het over de Armeense genocide heeft, dan mag iemand ook weerwoord geven.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:09 schreef sp3c het volgende:
nu je het zelf hier naar toe quote is het fair game wmb Fylax
die waren meesterlijk, ze heeft geen pokerface.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:20 schreef AchJa het volgende:
Overigens vond ik de non-verbale reacties van Kroes ook wel lachen...
ik verwijder ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn bericht verwijderd? Er wordt hier over de Armeense genocide gesproken terwijl ze er niks vanaf weten. Feit is dat Armeniers meer Turkse burgers hebben afgeslacht dan andersom, terwijl dit nooit benoemd wordt. Als iemand het over de Armeense genocide heeft, dan mag iemand ook weerwoord geven.
offtopic, ik heb geen zin in weer een topic dat verpest wordt door deze zinloze herhaling van zettenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:19 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn bericht verwijderd? Er wordt hier over de Armeense genocide gesproken terwijl ze er niks vanaf weten. Feit is dat Armeniers meer Turkse burgers hebben afgeslacht dan andersom, terwijl dit nooit benoemd wordt. Als iemand het over de Armeense genocide heeft, dan mag iemand ook weerwoord geven.
Oh ja, dat mag, maar ik vraag me wel of dat echt de mening was van Sylvana Simons zelf.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sylvana was het eens met de arrestatie als ik haar hele uitleg zo hoor. Want sowieso ging ze mee in de lijn van Denk.
Vooral toen het over Turkije ging...quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
die waren meesterlijk, ze heeft geen pokerface.
Ik dacht dat ze ze ging slaan op een gegeven moment
En lachen als een boer met kiespijn toen Dijkshoorn begon over "mag dat wel van Sylvana?"...quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus is Sylvana tegen de vrijheid van meningsuiting
Hypocriet stuk vreten is het.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:05 schreef Fylax het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben:
http://frontpage.fok.nl/weblog/736621/1/1/100/.html
Sylvana is gewoon hypocriet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
Ook nog even dat stukje over dat "namen en shamen" ivm Armeense genocide van andere Turks-Nederlanders in het parlement door Denk. Ik heb dat gemist toen, maar dat is een totaal misselijke actie natuurlijk sws. Dat is gewoon proberen om Turken, parlementariërs in dit geval, bij andere Turken in een zwart blaadje te zetten... en daar heeft Sylvana geen mening over...???
Het is allemaal wel erger dan je eigenlijk beseft. Misschien deze lui een keer interviewen door een scherpe interviewer, want Matthijs was ondanks de redelijk kritische vragen niet helemaal scherp toch.
En je dan verbindend noemen?
Ik heb dat destijds helemaal gemist en kon het ook bijna niet geloven. En dan waren beide heren vandaag ook nog eens totaal afwezig in het debat over Turkije en Ebru Umar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
Ook nog even dat stukje over dat "namen en shamen" ivm Armeense genocide van andere Turks-Nederlanders in het parlement door Denk. Ik heb dat gemist toen, maar dat is een totaal misselijke actie natuurlijk sws. Dat is gewoon proberen om Turken, parlementariërs in dit geval, bij andere Turken in een zwart blaadje te zetten... en daar heeft Sylvana geen mening over...???
Het is allemaal wel erger dan je eigenlijk beseft. Misschien deze lui een keer interviewen door een scherpe interviewer, want Matthijs was ondanks de redelijk kritische vragen niet helemaal scherp toch.
En je dan verbindend noemen?
Dat ze niet bij het debat waren, kwam omdat ze geen spreektijd kregen, las ik later weer. Maar kan dat verder ook niet terugvinden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb dat destijds helemaal gemist en kon het ook bijna niet geloven. En dan waren beide heren vandaag ook nog eens totaal afwezig in het debat over Turkije en Ebru Umar.
Daar zal niet veel voor nodig zijn geweest als allochtoon die zich vaak slachtoffer heeft gevoeld of niet, Ceberutje? Waarom niet jouw ware gezicht laten zien? Alsof een reeks bestaande uit 2/3 topics jouw manier van denken binnen een aantal uren heeft beïnvloed.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:40 schreef Ceberut het volgende:
Dit gehuil maakt dat ik zeker weten op Denk ga stemmen!
Haha dat was wel een amusant moment. Het publiek schrok ook even. Iedereen voelt die spanning die zij veroorzaaktquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
En lachen als een boer met kiespijn toen Dijkshoorn begon over "mag dat wel van Sylvana?"...
Denk +5 zetels.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Daar zal niet veel voor nodig zijn geweest als allochtoon die zich vaak slachtoffer heeft gevoeld of niet, Ceberutje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |